First Advertising – 20 de ani de pasiune pentru producția publicitară și ideea creării unei academii
Antreprenorul Daniel Cătălin Lupu și-a descoperit înclinația spre design imediat după revoluție când a pornit prima afacere în domeniul tehnoredactării computerizate. Parcursul plin de provocări l-a învățat să anticipeze obstacole și să se reinventeze de câteva ori pentru ca azi să putem sta de vorbă cu unul dintre puținii profesioniști de vârf ai industriei producției publicitare.
Mutoh a lansat sistemul automat IJ-TUP100-01 de încărcare și transportare a materialului pentru imprimantele XpertJet
Mutoh, producător japonez de top în domeniul echipamentelor de imprimare digitală wide-format, a lansat în Europa un nou sistem automat de încărcare și transportare a materialului, care suportă role cu greutatea de până la 100 kg și diametrul de maximum 25 cm.
Industria de semnalistică a devenit mai relevantă ca oricând pe timp de pandemie
Aportul industriei grafice și al celei de semnalistică a devenit esențial în contextul eforturilor afacerilor mici de a-și relua activitățile. Pandemia a avut un impact major asupra tuturor aspectelor vieții, reușind să remodeleze industrii care datorită capacității lor de adaptare au devenit mult mai valoroase.
Sectorul de semnalistică digitală dinamică lansează o nouă aplicație – PaaS, protecția ca serviciu
22Miles, dezvoltator de sisteme pentru sectorul de semnalistică digitală, a lansat recent produsul TempDefend – o soluție de termoscanare personalizabilă care integrează elemente de semnalistică digitală dinamică alături de senzori și camere cu termoviziune ce îi scanează pe vizitatori la intrarea în diferite incinte, generând alerte dacă temperatura acestora depășește media de 37,5°C
Business plan de pandemie
Alina Elena Baciu și Dragoș Garjan, reprezentanți ai firmei de producție publicitară, personalizare și produse promoționale CIMKA Printing din Bacău, descriu evoluția afacerii lor sub influența consultanței, expertizei și implicării specialiștilor și serviciilor distribuitorului Grup Transilvae. Aflată la un pas de faliment, CIMKA Printing a beneficiat de analiza Grup Transilvae iar după realizarea unui nou plan de afaceri au reușit împreună, cu ajutorul unei imprimante HP Latex 315 print-and-cut, nu doar să se mențină pe linia de plutire în perioada pandemiei, ci și să prospere, să își diversifice oferta și să pună în aplicare planuri realiste pentru un viitor mai bun.
Hexis lansează folia PVC premium THE200EVO imprimabilă
Noua folie fabricată de Hexis Group, producător francez de filme autoadezive pentru industria de semnalistică, beneficiază de tehnologia TAKE HEAT EASY® – o inovație care este rezultatul combinației dintre un adeziv pe bază de solvent și un liner microstructurat dezvoltate de echipa de cercetare a Hexis Group.
Cu ce vei realiza de sărbători obiecte promoționale personalizate? Adline îți oferă soluțiile
Potrivit unui raport recent publicat de Technavio, companie londoneză care oferă servicii de consultanță și cercetare de piață pentru diverse industrii la nivel internațional, piața cadourilor personalizate va înregistra profituri totale de 31,63 miliarde de dolari până în 2021. Inovația este o condiție necesară pentru ca acest segment de piață să genereze un interes constant din partea consumatorilor
Semnalistica interactivă poate salva industria HoReCa în perioada pandemiei
Redeschiderea restaurantelor și a teraselor în plină pandemie prezintă o serie de riscuri care pot fi prevenite și cu ajutorul materialelor pentru semnalistică. Acest fapt a fost dovedit recent de SpeedPro, companie din Colorado, SUA ce activează în regim de franciză în domeniul semnalisticii, care a lansat noul produs InfoLnkX – un cip programabil ce funcționează pe baza tehnologiei Near Field Communication (NFC – comunicare în câmp apropiat), ce permite dispozitivelor să comunice între ele prin unde radio, fiind asemănătoare tehnologiei RFID – Radio Frequency Identification, folosită oricând se realizează plăți contactless cu ajutorul cardului bancar
Cum supraviețuiesc afacerile de producție publicitară din România în perioada pandemiei
Horia David și Dan Mateuț, antreprenorii care au fondat agenția de producție și creație publicitară DHM Company în urmă cu 15 ani, consideră că afacerile de producție publicitară nu vor reuși să compenseze pierderile suferite în prima parte a acestui an. Deși în 2019 firma celor doi antreprenori a avut o cifră de afaceri de 12 milioane de lei, pentru 2020 aceștia estimează scăderi de aproape 30-35%, în vreme ce pentru anul 2021 speră la o creștere a cifrei de afaceri cu 10 procente față de anul curent
Roel prezintă RICOH Pro L 5160 pentru versatilitate la cel mai nou nivel
Roel, partener și dealer Ricoh în România, prezintă una dintre cele mai importante inovații ale producătorului japonez devenit lider de peste 80 de ani în domeniul soluțiilor de tipar. Echipamentul de imprimare în format mare – RICOH Pro L 5160 – oferă avantajul competitiv de care orice afacere are nevoie pentru obținerea succesului în domeniile aflate în continuă dezvoltare ale semnalisticii și materialelor grafice imprimate.
Echipamentele Adline Solutions acum cu discount de 85% prin fonduri nerambursabile
Guvernul României vine în sprijinul economiei într-o perioadă în care efectele pandemiei Covid-19 sunt tot mai vizibile iar Adline Solutions – companie cu acționariat 100% românesc orientată pe distribuția de materiale și echipamente de ultimă generație pentru producția publicitară – vine în întâmpinarea afacerilor care doresc să își diversifice în acest fel mijloacele de producție către noi ramuri ale acestui domeniu, facilitând un discount de 85%. Specialiștii Adline au creat pentru această oportunitate a pieței românești 3 pachete all inclusive speciale, care grupează întreprinderile industriei poligrafice în funcție de cifrele lor de afaceri și posibilitățile lor de avansare
Toppan lansează noul material reciclabil „ecocracy” pentru industria de semnalistică
Toppan Printing, lider mondial în producția de tehnologie și materiale pentru industriile de comunicare, securitate, packaging, decorațiuni și electronice, a lansat materialul reciclabil pentru producția de bannere și alte elemente de semnalistică numit „ecocracy”. Noul material este rezultatul îmbinării dintre tehnologiile de procesare perfecționate de Toppan și expertiza companiei Dow în ceea ce privește plasticul, aceasta fiind lider internațional în domeniul științei materialelor.
Oportunitățile și provocările micilor afaceri de print din centrele comerciale
Micile afaceri de printing din malluri, specializate pe servicii de personalizare a diferitelor obiecte și substraturi – cărți de vizită, căni, tricouri, pixuri, agende, brichete sau chiar tablouri canvas și alte mici accesorii utile de design interior – devin populare în vreme ce un număr tot mai mare de tineri antreprenori optează pentru acest tip de business.
Imprimanta UV FLORA XTRA-320K UV de la Adline Solutions oferă versatilitate publicității la 360º
Distanțarea socială a devenit o practică standard în întreaga lume pe parcursul ultimelor luni, iar pe măsură ce afacerile și spațiile publice se redeschid, devine esențială ghidarea consumatorului cu ajutorul materialelor grafice pentru semnalistică. Cererea pe sectorul de imprimare comercială a scăzut în timpul pandemiei Covid-19 și multe evenimente au fost anulate, ceea ce a dus la o scădere a cererii pentru materiale promoționale
ALESYS – introducerea benzilor adezive tesa industriale în România
Alesys a fost înființată în 1992 și este partener al companiei germane tesa – lider global în sectorul producător de benzi adezive, cu peste 6 000 de tipuri și sortimente ce includ benzi adezive și dublu adezive, pentru toate sectoarele industriale.
Update: Adline Solutions și-a reluat activitatea la sediu
Ca urmare a relaxării măsurilor instituite de guvern în contextul înlocuirii stării de urgență cu starea de alertă și ținând cont de reducerea numărului cazurilor de persoane infectate cu virusul COVID-19, Adline Solutions, bine-cunoscut distribuitor de materiale și echipamente pentru producția publicitară, a decis reluarea activității la sediul firmei în proporție de 100%.
Drytac lansează pe piața europeană foliile autocolante pentru podea Polar® Floor PET 170 și SpotOn® SynTac Floor
Drytac – producătorul internațional de materiale autoadezive pentru semnalistică – a anunțat recent lansarea pe piața europeană a două noi tipuri de folii autocolante fără PVC, cu scopul de a răspunde cererii pentru soluții antiderapante ușor de aplicat.
Varșovia a devenit capitala industriei de publicitate și imprimare în februarie 2020
În perioada 12-14 februarie 2020, capitala Poloniei a devenit centrul de interes al specialiștilor în publicitate și tipar în cadrul ediției cu numărul 16 a RemaDays Warsaw, care a avut loc în halele E și F ale centrului expozițional Ptak Warsaw Expo.
Adline Solutions își suspendă temporar activitatea la sediu
În contextul răspândirii virusului COVID19 și în România, bine-cunoscutul distribuitor de materiale și echipamente pentru producția publicitară, Adline Solutions, a emis un comunicat către clienți prin care anunță suspendarea temporară a activității în cadrul sediului firmei.
DA! – Digital Applications Belgrad a îndeplinit așteptările atât ale expozanților, cât și ale vizitatorilor
Belexpocentre din Belgrad a fost locul de întâlnire al profesioniștilor industriei grafice din Serbia și țările învecinate, locație unde pe 26 și 27 februarie 2020 s-a desfășurat expoziția DA! – Digital Applications, organizată pentru al patrulea an consecutiv de Print Magazine Serbia.
Compass – compania din Craiova care produce echipamente de gravare cu laser
Înființată în 2006, Compass este producătorul gravatoarelor laser industriale Helios, fabricate la calitate europeană. Firma a pornit la drum încercând să corecteze condițiile întâlnite pe piața românească precum lipsa totală a suportului tehnic, ignoranța și service-ul inexistent. Compass este totodată distribuitor de echipamente pentru industria de semnalistică și producție publicitară, printre partenerii săi numărându-se și Graphtec. Adrian Maftei – Service Manager – este cel care a discutat cu reporterii AFP în cadrul târgului Print&Sign 2019 despre motivele pentru care merită să apelați la serviciile Compass