Website-ul „Power of Creativity” prezintă numeroase activități creative întreprinse de angajații Roland DG din întreaga lume, împărțite în cadrul platformei pe cinci categorii. Secțiunea „Useful Tips” este cea care aduce în atenția vizitatorilor cele mai noi informații, inclusiv sfaturi, idei de aplicații și contramăsuri eficiente pentru perioada pandemiei.
Categoria „Support” oferă informații valoroase despre utilizarea în siguranță și la parametri optimi a echipamentelor Roland, precum și ponturi despre cum pot fi pregătite echipamentele pentru perioade îndelungate de neutilizare.
Secțiunea „Heartwarming” conține mesajele pozitive ale angajaților companiei, în timp ce „Academy” prezintă cele mai noi informații despre produsele Roland, dar și sfaturi privind noile oportunități de afaceri prin multiple programe în cadrul cărora mai mulți instructori vor face demonstrații tehnice și vor oferi idei de aplicații profitabile.
Ultima secțiune, „Monozukuri”, va demonstra flexibilitatea produselor companiei, printre care se numără și sistemul unic de producție „D-PICS” ce arată cum poate fi folosită tehnologia pentru a transforma producția de serii mici într-o operațiune eficientă și profitabilă, eliminând risipa.
„Clienții noștri lucrează din greu pentru a depăși impactul pandemiei de Covid-19. Toți ne desfășurăm afacerile în circumstanțe foarte dificile. Multe activități au fost inițiate în întreaga lume la sediile Roland DG pentru a-i sprijini pe clienți în această perioadă. Fiecare angajat are sarcina de a se întreba ce poate face în acest moment și lucrează proactiv pentru descoperirea și aplicarea răspunsurilor folosindu-și talentele individuale și cunoștințele”, a declarat Kevin Shigenoya, Vicepreședinte al diviziei Digital Printing Business, Roland DG.