Premisele relansării mediului de afaceri românesc: încredere proactivă sau faliment

Revista financiară britanică The Economist a publicat recent un articol despre modul în care companiile și-ar putea reveni în contextul actualei recesiuni provocate de pandemia cu noul coronavirus. Însă orice pronostic este greu de estimat dat fiind că e nevoie să mai treacă o perioadă, poate chiar câțiva ani, până când efectele complete ale acestei pandemii vor putea fi analizate complet din punct de vedere economic.

Citeste »

Portretul ideal al unui lider

Un lider poate face diferența dintre succes și eșec. John Quincy Adams caracterizează astfel capacitatea de a fi lider: „Dacă acțiunile tale îi inspiră pe ceilalți să viseze mai mult, să învețe mai mult, să facă și să devină mai mult, ești un lider”. Pe lângă toate acestea, am putea adăuga viziunea asupra viitorului și capacitatea de a transforma idei și simple concepte în povești de succes. Totuși, există și calități care îi separă pe liderii buni într-un grup select de personalități remarcabile, cu o amprentă importantă asupra celor din jur.

Citeste »

drupa și interpack amânate pentru 2021

Pandemia provocată de COVID-19 și de noul SARS-CoV-2 aduce amânarea tot mai multor evenimente importante ale industriei. După ce FESPA a anunțat la începutul lunii amânarea expoziției ce trebuia să aibă loc la Madrid, între 24 și 27 martie, iată că și centrul expozițional Messe Düsseldorf a luat decizia de a amâna până în anul 2021 o serie de expoziții, printre care și interpack – reprogramată pentru 25 februarie-3 martie 2021 – dar și drupa, care a fost amânată pentru perioada 20-30 aprilie 2021.

Citeste »

Carantina Consumului și Epoca Amatorului: previziunile analistei Lidewij Edelkoort despre impactul coronavirusului asupra industriilor

Lidewij Edelkoort este fondatoarea companiei de consultanță „Trend Union”, cu sediul la Paris, care publică de două ori pe an cărți și rapoarte despre trendurile din comunitățile de fashion și design. Cu birouri atât în New York cât și în Tokyo, compania a ajutat în procesul de branding o serie de companii celebre precum Coca-Cola, Nissan, Siemens, Lancôme sau L’Oréal.

Citeste »
Inchide

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
ARTICOL
Search in pages
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide