recunoastere faciala

Fenomenul deepfake și implicațiile sale asupra tehnologiei informațiilor

Deepfake reprezintă o tehnologie de prelucrare a imaginii bazată pe inteligența artificială, utilizată pentru a combina și suprapune imagini și videoclipuri pe materiale deja existente, folosind o tehnică de învățare automată cunoscută sub numele de „rețea generativă adversarială”. Potențialul acestui fenomen de a genera știri false pentru a influența masele este îngrijorător de mare, informațiile trucate fiind utilizate în scopul special al răzbunării, umilirii, intimidării sau hărțuirii

Citeste »
design ambalaj cosmetic

Designul ambalajelor pentru produse cosmetice

Puține industrii dețin potențialul uriaș de a acumula o bază de clienți extrem de loiali. Cel mai relevant exemplu este industria frumuseții și a cosmeticelor. Motivul? Produsele de înfrumusețare se regăsesc în dulapul fiecăruia dintre noi, pentru că toți folosim produse cosmetice în fiecare zi. Însă ca un brand să poată deveni un nume de referință în domeniu trebuie să găsească o modalitate prin care să se evidențieze și la raft, iar cea mai eficientă modalitate prin care poate reuși acest lucru este să creeze un ambalaj deosebit

Citeste »
Design de Nadia Azariyeva

Efectul de acuarelă în design

Alături de pânze și pensule, acuarelele sunt „instrumentele” artiștilor de sute de ani. Aspectul lor clasic și atemporal le-a transformat în ultimii ani într-una dintre cele mai importante tendințe din lumea designului, fiind întâlnite atât în ilustrații și grafica pentru logo-uri cât și în crearea unor efecte speciale pentru anumite texte. Însă ce este mai exact efectul de acuarelă și cum poate fi acesta integrat în conceptele de design, astfel încât să aibă un impact puternic asupra privitorului?

Citeste »

5 idei originale de grafică pentru panourile publicitare

Spre deosebire de alte forme de publicitate, panourile trebuie să „concureze” cu diverși factori care ne distrag atenția, așa cum este viteza de zeci de kilometri pe oră a mașinii în care ne aflăm, drumul dificil de parcurs sau distanța mare la care sunt amplasate și care le face ilizibile.
Realizate inteligent, campaniile de marketing în care sunt utilizate panourile publicitare pot avea un impact surprinzător de puternic asupra privitorilor

Citeste »
Realitatea augmentată transformă radical grafica pentru ambalaje

Realitatea augmentată transformă radical grafica pentru ambalaje

Ritmul în care evoluează tehnologia schimbă radical și percepția consumatorilor cu privire la utilitatea unui gadget. O tehnologie care astăzi se află în lumina reflectoarelor devine – de cele mai multe ori – istorie ziua următoare. Ca în orice domeniu există și excepții de la această „regulă”, iar cel mai bun exemplu este realitatea augmentată

Citeste »
Momente controversate în designul de logo

Momente controversate în designul de logo (II)

În contextul actual în care publicul larg are acces instantaneu la mediul online și la rețelele de socializare, branding-ul este de natură să stârnească furtuni de opinii nu doar în cadrul comunității de design, dar și în rândul publicului larg. În acestă ultimă parte a articolului vă vom prezenta alte exemple de cazuri concrete în care încercările câtorva companii de a-și reîmprospăta logo-ul au stârnit reacții adverse

Citeste »
Model textural realizat de Marion Fagnot pentru Andrea Jourdan

Trenduri și modele în branding

Modelul este alcătuit din unul sau mai multe simboluri care se repetă și acoperă o suprafață într-un mod structurat, iar efectul pe care îl are se modifică în funcție de simbolurile folosite și de felul în care acestea se repetă.
Modelele reprezintă o modalitate excelentă de a construi identitatea unui brand. Acestea pot fi regăsite în domenii precum designul corporativ, web design și ambalaje

Citeste »

Momente controversate în designul de logo

Branding-ul a avut întotdeauna potențialul de a provoca reacții puternice, atât în cadrul comunității de design cât și în rândul publicului larg. Iar accesul la mediul online înseamnă că știrile se pot răspândi pe tot globul în cel mai scurt timp.
Indiferent dacă este vorba despre o schimbare ce provoacă indignare pentru că poate compromite imaginea unui brand deja popular, o reclamă care ofensează sau doar antipatie față de creația grafică în sine – există o mulțime de exemple în care branding-ul a stârnit păreri împărțite

Citeste »

Logo-uri pentru vinurile care se vor evidenția la raft

Cum poate înțelege consumatorul gustul special și unic al unui vin pe care nu l-a gustat vreodată? Primul pas este să toarne vinul într-un pahar ca să observe particularitățile culorii, apoi să se folosească de simțul olfactiv pentru a identifica diferitele buchete pe care le are vinul și în cele din urmă să-l deguste. Pentru că acest lucru nu este întotdeauna posibil, designul etichetei și logo-ul producătorului sunt singurele elemente ce pot reda personalitatea unică a vinului respectiv

Citeste »
Constructivism și suprematism rus

De la Swiss Design la bine-cunoscutul font Helvetica

În lumea designului este vehiculat foarte des conceptul de Swiss Design. Cu toate acestea nu se pot indica decât vag câteva elemente componente. Pentru mulți, Swiss Design este în principiu sinonim cu Helvetica. De fapt însăși denumirea „elvețiană” provine din latină – Elveția a fost Confederatio Helvetica – și a apărut în 1960

Citeste »
Inchide

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
ARTICOL
Search in pages
ANUNȚURI
COMPANII
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
PASTILA VESELA
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide