Simbolurile grafice pe care le utilizăm zilnic și a căror origine este mai puțin cunoscută

Trăim într-o lume a simbolurilor pe care trebuie să le folosim pentru a comunica informații și emoții. În domeniul designului, simbolurile sunt combinații de elemente grafice utilizate pentru a reprezenta identitatea brandurilor, pentru a le comunica povestea sau pentru a influența percepțiile consumatorilor. Simbolurile sunt atât de bine înrădăcinate în realitatea de zi cu zi încât uităm să ne întrebăm care sunt originile lor.

Citeste »
Design psihedelic abstract, realizat de Brian Harshaw - Bri-Fi Hacksaw Art

Tendințe în designul grafic pentru anul 2021

Trendurile anuale din domeniul designului grafic oferă oportunitatea reinventării, iar în anul 2021 acestea pot fi o adevărată gură de aer proaspăt după un 2020 plin de provocări. În timp ce trendurile din trecut au fost marcate de promisiunile începutului unui nou deceniu, împrumutând note SF futuriste, anul acesta elementele de design vor pune oamenii pe primul plan. De la simbolism clasic la elemente naturale, trendurile noului an promit o imagistică bine ancorată în prezent.

Citeste »

Calendarul Fedrigoni 365 oferă inspirație pentru fiecare zi a anului 2021

Fedrigoni, unul dintre cei mai importanți producători de hârtie cu sediul în Verona, Italia, a colaborat cu Ricoh și Meccanotecnica pentru a produce deja celebrul calendar Fedrigoni 365 – o publicație anuală a sucursalei din Marea Britanie a producătorului, care conține 365 dintre cele aproximativ 1 000 de lucrări de design create de diverși artiști din UK special pentru acest proiect

Citeste »

Fonturi vechi, fonturi moderne

Pentru a înțelege ce sunt fonturile, trebuie mai întâi să înțelegem ce este redactarea. Așadar, redactarea reprezintă arta și tehnica de aranjare a caracterelor pentru a formula un text. Confundate adesea cu fonturile, caracterele sunt un ansamblu de litere, cifre, accente și semne de tipar din aceeași familie și de același corp.

Citeste »

Calibrarea de culoare G7

Optimizarea avansată a culorilor spot și de proces elimină studiul consumator de timp și corecția de erori sau link-uri complicate de profile și oferă un output optim de fiecare dată. Estimarea colorimetrică a preciziei culorii spot pentru specificații precum combinațiile de imprimantă / media activează o adresă de date cu selecție imprimantă / media pentru cea mai bună potrivire și comunicarea clară a culorilor în mod numeric. Acestea sunt caracteristicile aplicației G7 de la EFI

Citeste »

Utilizarea strategică a culorilor în designul de ambalaje

Ambalajele au dobândit o importanță majoră în anii ‘50, atunci când magazinele cu autoservire au început să câștige popularitate. Ambalajul nu mai servea ca simplu mijloc de transportare a produsului, ci îl și promova. De atunci cursa brandurilor pentru a ieși în evidență s-a accelerat, în special datorită apariției unui număr tot mai mare de companii noi

Citeste »
Design - L1graphics

Designul copertei de carte

Cititorii pot face într-o secundă diferența între o copertă de carte reușită și una mai puțin inspirată. Dacă imaginile nu sunt elocvente, culorile utilizate nu sunt în ton cu subiectul cărții, iar fontul ales pentru texte este pur și simplu banal, cititorul își va îndrepta atenția către o altă carte ce pare mai demnă de orele pe care acesta și le va petrece citind-o

Citeste »
Design realizat de VEER

Crearea unei cărți de vizită în 5 pași

Cartea de vizită reprezintă un instrument cu mai multe funcții, fiecare dintre acestea ajutând la îndeplinirea obiectivelor reprezentantului unei companii, fie că este vorba despre promovarea acelei mărci comerciale sau pur și simplu de împărtășirea datelor de contact. Atunci când sunt realizate corect, aceste ″panouri publicitare″ de buzunar pot atrage clienți noi

Citeste »
Pliant tip înfășurat - design realizat de Hero pentru APPSME

Reguli de design pentru realizarea unui pliant publicitar

Pliantele sunt instrumente de marketing puternice și eficiente, pe care orice firmă le poate utiliza pentru a-și promova noile servicii sau produse, diverse evenimente sau deschiderea unui showroom. Atunci când vine vorba despre eficiența pliantelor publicitare, designul este cel care face diferența. Un design atractiv va convinge publicul țintă să citească informațiile pe care o companie le comunică prin intermediul pliantului, în timp ce un design încărcat cu texte lungi și culori foarte puternice va trimite pliantul direct în coșul de gunoi

Citeste »
recunoastere faciala

Fenomenul deepfake și implicațiile sale asupra tehnologiei informațiilor

Deepfake reprezintă o tehnologie de prelucrare a imaginii bazată pe inteligența artificială, utilizată pentru a combina și suprapune imagini și videoclipuri pe materiale deja existente, folosind o tehnică de învățare automată cunoscută sub numele de “rețea generativă adversarială”. Potențialul acestui fenomen de a genera știri false pentru a influența masele este îngrijorător de mare, informațiile trucate fiind utilizate în scopul special al răzbunării, umilirii, intimidării sau hărțuirii

Citeste »
design ambalaj cosmetic

Designul ambalajelor pentru produse cosmetice

Puține industrii dețin potențialul uriaș de a acumula o bază de clienți extrem de loiali. Cel mai relevant exemplu este industria frumuseții și a cosmeticelor. Motivul? Produsele de înfrumusețare se regăsesc în dulapul fiecăruia dintre noi, pentru că toți folosim produse cosmetice în fiecare zi. Însă ca un brand să poată deveni un nume de referință în domeniu trebuie să găsească o modalitate prin care să se evidențieze și la raft, iar cea mai eficientă modalitate prin care poate reuși acest lucru este să creeze un ambalaj deosebit

Citeste »
Design de Nadia Azariyeva

Efectul de acuarelă în design

Alături de pânze și pensule, acuarelele sunt „instrumentele” artiștilor de sute de ani. Aspectul lor clasic și atemporal le-a transformat în ultimii ani într-una dintre cele mai importante tendințe din lumea designului, fiind întâlnite atât în ilustrații și grafica pentru logo-uri cât și în crearea unor efecte speciale pentru anumite texte. Însă ce este mai exact efectul de acuarelă și cum poate fi acesta integrat în conceptele de design, astfel încât să aibă un impact puternic asupra privitorului?

Citeste »

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
ARTICOL
Search in pages
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide