Strategia de fidelizare a clienților – element indispensabil pentru o identitate de brand puternică

Forbes descrie fidelitatea consumatorilor drept „tendința acestora de a prefera în mod constant un brand pentru anumite bunuri și servicii în detrimentul competitorilor săi, chiar și atunci când apar noi oportunități de cumpărare”. Un brand nu este reprezentat doar de produsele sale, ci și de un set de valori care au potențialul de a crește gradul de loialitate a clienților. Acest set de valori este construit prin acordarea unor răspunsuri unice la întrebări precum „Care este misiunea brandului meu?” sau „Care sunt scopurile noastre?”

Citeste »

Care este planul de marketing în situația în care pandemia va continua și nu se va termina ?

În noua realitate, cea în care coabitarea cu noul coronavirus devine normalitate, omul de afaceri din domeniul poligrafic poate decide că abordarea necesară este să îmbunătățească normalitatea și nu să reziste crizei sau pandemiei. El este prins într-o capcană dacă își planifică doar să reziste, iar cheia ieșirii din capcană este să își propună să prospere, să se reinventeze pentru a deveni relevant în această nouă realitate.

Citeste »

Secretele celor mai creative campanii de marketing din mediul tipărit

Cunoaștem deja opțiunile pe care tehnicile moderne de imprimare și finisare le oferă diverselor campanii de marketing, însă creativitatea nu își va spune niciodată ultimul cuvânt. Print Power, inițiativa europeană care își propune să promoveze tiparul și utilitățile lui creative, deține o colecție mare de studii de caz care ajută agențiile de publicitate și pe furnizorii de servicii de print să își pună creativitatea în slujba clienților

Citeste »

Componentele unui mesaj puternic de brand

Mesajul de brand reprezintă mai mult decât produsele și serviciile unei companii. Este de fapt una dintre cele mai eficiente metode de a construi o bază de clienți, întrucât majoritatea consumatorilor preferă o anumită marcă de produse datorită valorilor pe care le transmite brandul producător. Atunci când evaluează un brand, consumatorii se bazează mai mult pe emoții și experiențe decât pe logică și fapte

Citeste »

Industria publicității se confruntă cu ura utilizatorilor

Ca principal jucător al industriei publicității din lumea printului, packaging-ului și comunicării vizuale, Afaceri Poligrafice a primit cu interes provocarea de a răspunde întrebării pozitive: “Cum pot beneficia clienții publicației de creșterea urii utilizatorilor/ end user-ilor față de publicitate?”

Citeste »

Publicitatea nu se vinde la Metru sau la Kilogram ci la modul

Ziarele sunt unul dintre cele mai clasice medii pentru plasarea de reclame. Având în majoritatea cazurilor ediții zilnice, acest lucru le face și cel mai eficient suport pentru grafică publicitară. Reclama trebuie să-și producă efectul înainte ca cititorul să întoarcă pagina, altfel nu va mai avea nicio utilitate. Cu toate că majoritatea ziarelor au un public care constă în mare parte din localnici, există și câteva ziare distribuite la nivel național. De aceea, înainte de a contracta reclame în ziare, trebuie să fie avut în vedere publicul țintă și care dintre ziare este cel mai citit

Citeste »
Grafică pentru mediul înconjurător realizată de latitude agency

Clasificarea tipurilor de design grafic

Designul grafic utilizează compoziții pentru a comunica idei prin imagini, culori, forme și fonturi. Însă nu există doar o singură modalitate de a face acest lucru și de aceea sunt mai multe tipuri de design grafic, fiecare cu o specializare proprie. Deși se suprapun adesea, fiecare concept de grafică necesită un set specific de tehnici și aptitudini de design

Citeste »

Cele mai populare canale de socializare pentru campaniile B2B marketing

Cu peste 3,19 miliarde de utilizatori la nivel mondial în 2018, social media a devenit un instrument incredibil de eficient pentru companiile de toate tipurile și a schimbat nu doar capacitatea noastră de a comunica, ci și modul în care ne putem aborda potențialii clienți. Însă rețelele de socializare pe care o firmă le alege pentru a se promova pot avea un impact mare asupra șanselor de a avea succes

Citeste »

Semnificația culorilor și impactul acestora în grafica publicitară

Culoarea are puterea de a transmite mesaje fără cuvinte. Aceasta joacă un rol esențial în comunicarea vizuală, deoarece stimulează instantaneu simțurile și provoacă un răspuns bazat pe emoții. Fiecare nuanță atrage reacții emoționale specifice din partea consumatorilor. În cele din urmă, alegerea unor culori potrivite poate influența deciziile de achiziție și modul în care consumatorul percepe mesajul unui brand.

Citeste »

Elementele componente ale mesajului vizual

Comunicarea vizuală este una dintre cele mai importante modalități prin care oamenii comunică și împărtășesc informații. Este totoată unul dintre cele trei tipuri principale de comunicare, alături de comunicarea verbală și de cea non-verbală, adică limbajul corporal.

Citeste »

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
ARTICOL
Search in pages
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide