
Printul nu va pierde niciodată în competiţia cu digitalul. De ce?
Încă de la apariția suporturilor media digitale, oamenii s-au întrebat dacă nu cumva sfârșitul printului este aproape. Companiile din industria de printing care au înregistrat succese în ultimele câteva decenii ne spun că nu este cazul – printul continuă să fie o forţă redutabilă. Suporturile media şi instrumentele de marketing produse prin diverse procedee de print, cum ar fi cărțile de vizită, afișele, fluturașii, pliantele și chiar obiectele promoţionale nu doar sunt încă populare, ci sunt şi extrem de eficiente în sectorul publicităţii direcţionate și al comunicării cu clienții. Ca atare, având în vedere schimbările din ultima vreme, departe de a renunţa la print, mediile de afaceri trebuie doar să găsească modalități noi şi ingenioase de a integra suporturile media printate ca și cele digitale într-o campanie de marketing unitară.

Asigurați succesul pe termen lung al afacerii de print cu ghidul de marketing de la Ricoh
Ricoh Europa lansează seria „Guide to Modern Marketing“ (Ghid de marketing modern) cu ajutorul căreia companiile de print pot beneficia de o varietate de instrumente și canale de marketing valoroase, care le vor garanta succesul afacerii pe termen lung.

Advertorialul – cea mai elegantă și eficientă formă de marketing
Advertorialele – o formă de content writing întâlnită în ziare, reviste sau pe website-uri – sunt indispensabile industriei de marketing, iar în ultimii ani au devenit instrumente esențiale de care poate profita orice business.

Tactici de comunicare prin care o companie se poate diferenția de concurență
Internetul îi ajută pe clienții companiilor să găsească rapid soluții pentru toate cerințele și nevoile, de aceea a ieși în evidență este vital pentru stimularea vânzărilor. Iată câteva tactici care vă vor ajuta să vă impuneți în fața concurenței

PRINT & DIGITAL CONVENTION 2022 – viitorul transformării digitale în marketing
În zilele de 22 și 23 iunie 2022 a avut loc expoziția PRINT & DIGITAL CONVENTION 2022, organizată în incinta Centrului de Congrese CCD Düsseldorf din Germania. Evenimentul a avut un format hibrid – permițând atât participarea digitală cât și fizică a vizitatorilor – și a inclus prezentări ale celor mai noi tehnologii de imprimare, consultanță din partea experților la standurile expozanților și un program extins de conferințe ce au abordat aspecte relevante ale comunicării corporative, mijloacelor de imprimare și ale tehnologiei digitale.

Trendurile care vor transforma digital marketingul în 2022
Fiecare început de an este sinonim cu realizarea strategiei generale de marketing online a organizațiilor, împreună cu planificarea bugetului și implementarea principalelor trenduri noi, țintind mai ales către un public cât mai relevant pentru obținerea rezultatelor pozitive și a cifrelor mari. Însă primele luni ale anului 2022 au impus discuțiile despre Metavers, Core Web Vitals, căutare vocală și NFT-uri – drept urmare, în piața de marketing a prezentului devine tot mai dificil să distingem între tendințele de interes real și cele contextuale.

Cele 7 principii de marketing și importanța lor pentru afacerea dumneavoastră
Indiferent de domeniul afacerii pe care o conduceți, aveți nevoie de o strategie de marketing solidă – fie că oferiți un produs sau doar un serviciu, marketingul este singura cale prin care clienții potențiali vor afla cu ce vă ocupați și ce le puteți oferi. Iată care sunt principiile de care trebuie să țineți cont pentru crearea unei strategii impecabile

Ce este un portal și ce este o platformă – de ce Afaceri Poligrafice este o platformă și nu doar un portal
Într-o lume tot mai dependentă de mijloacele digitale, definirea termenilor este importantă pentru înțelegerea realităților și mediilor virtuale care ne influențează afacerile. Două dintre cele mai populare cuvinte ale domeniului World Wide Web sunt „portal” și „platformă” – iată cum pot fi ele definite și în ce mod folosim deja aceste medii în viața de zi cu zi.

Hârtia inteligentă – noul mediu de legătură între utilizatori și informația digitală
Granițele dintre lumea fizică și cea digitală se estompează tot mai mult, iar realitatea cotidiană devine tot mai conectată și mai „interconectată” – una dintre inovațiile care ajută la schimbarea de paradigmă este și hârtia inteligentă, smart paper. Aceasta creează legături între mediile fizice și digitale, îmbunătățind comunicarea și interactivitatea. În acest articol vom explora câteva dintre cele mai importante aspecte ale acestei tehnologii revoluționare.

Ambalajul – cel mai eficient instrument de marketing pentru rețelele de socializare
Pentru prima dată în istorie, în ultimele 15 luni de pandemie, comerțul online l-a depășit pe cel din magazinele fizice. Acest comportament de cumpărare atipic a forțat brandurile să facă eforturi mai mari pentru a influența clienții prin mijloace digitale. Experiența cumpărăturilor o include acum pentru milioane de consumatori și pe cea a distribuirii produselor pe rețelele de socializare. Dar care este legătura dintre ambalaje și rețelele de socializare?

Cele mai creative materiale publicitare tipărite din toate timpurile
Care sunt elementele ce transformă un material publicitar într-una dintre cele mai reprezentative campanii de marketing ale tuturor timpurilor? Un răspuns concis ar fi următorul: impactul pe care l-a avut asupra evoluției brandului, mai ales datorită faptului că a abordat un adevăr universal care l-a scos din rutina cauzată de campaniile clasice și l-a transformat într-o experiență memorabilă pentru consumatori.

Bonusuri pentru Companie Premium pe platformă cu 620 lei + TVA
Înregistrați ACUM compania dv pe harta platformei afaceri-poligrafice.ro pentru a fi doar la un click distanță de beneficiarii finali din toate sectoarele economiei.

Cum se generează vânzări cu ajutorul marketingului digital
Viața a fost în bună parte mutată în mediul online din cauza contextului actual creat de pandemie, de aceea marketingul realizat în mediul digital este acum un aspect esențial pentru funcționarea oricărei afaceri.

Parcursul de la “Integrity and Ethical Business” la „Acting For Print”
Integritatea în afaceri este un aspect esențial pentru dezvoltarea durabilă a unei companii. Integritatea poate fi greu de definit și chiar mai dificil de măsurat. Asemenea încrederii. Iar cea mai bună definiție a încrederii a fost dată de celebrul investitor și om de afaceri american, Warren Buffet, constant clasat în primele 5 locuri din lista Forbes: „Încrederea este ca aerul pe care îl respirăm – când este prezent, nimeni nu îl observă cu adevărat. Când lipsește, observă toți.”

Abilitatea tiparului de a convinge consumatorii
Timpul petrecut de consumatori utilizând dispozitive digitale crește de la an la an, la fel și volumul de materiale media. Însă cele mai noi studii în domeniul neuromarketingului arată că materialele printate sunt procesate semnificativ diferit de creierele noastre comparativ cu cele digitale.

Webinariile dv promovate prin Afaceri Poligrafice garantează beneficii categorice
În timpul pandemiei Covid-19 industria poligrafică internațională și-a reinventat metodele de marketing prin intermediul formulelor oferite de mediul online. Unul dintre trendurile adoptate masiv în rândul giganților industriei a fost și varianta webinariilor: de la FESPA la Xeikon, Mimaki, Flint Group sau Xerox până la drupa, aproape toți marii reprezentanți ai industriilor de printing și packaging au ales să păstreze legătura cu clienții actuali și potențiali prin organizarea unor serii de webinarii care îndeplinesc atât un rol informativ, cât și unul de marketing.

Cum reproiectăm ambalajele pentru a reflecta pozitiv realitățile sociale
Consumatorii își doresc tot mai mult ca ambalajele să fie și oglinzi ale realităților sociale, tocmai de aceea tot mai mulți producători actualizează ambalajele pentru ca acestea să reflecte cât mai exact identitatea brandului și valorile lui centrale

2021 redresează industria publicitară digitală din România
O analiză a Zenith Advertising Expenditure Forecasts arată că până la finalul anului 2023, mediul digital românesc va atrage un procent de 25% din totalul bugetelor dedicate zonei de media. Deși piața globală de publicitate și-a revenit mai rapid decât prognozau marile companii de cercetare de piață, analiza Zenith estimează că anul 2020 s-a încheiat pe acest segment cu o scădere de 7,5%, la valoarea de 587 miliarde de dolari.

Suntem peste tot în social media cu Afaceri Poligrafice
Afaceri Poligrafice a înțeles mecanismele optime ale marketingului digital și obține în prezent rezultate notabile pentru clienții săi prin conturile oficiale deschise pe Facebook, Instagram, Twitter și LinkedIn, care sunt urmărite de un public numeros și specializat. Pachetele de publicitate destinate clienților Afaceri Poligrafice pot include postări pe conturile de social media cu link către advertoriale publicate pe portalul AFP, promovate prin campanii active pe Facebook și Instagram. În plus, portalul Afaceri Poligrafice este promovat continuu prin Google, inclusiv prin campanii active pe Google Ads

Impactul Covid-19 asupra industriei de publicitate la nivel internațional
Pandemia Covid-19 a provocat o scădere considerabilă a investițiilor în publicitate – bugetele destinate reclamelor au scăzut cu 9% în Europa, pe când în Germania și Franța s-au înregistrat scăderi de 7%, respectiv 12%

Marketing tradițional vs. marketing digital: diferențe și beneficii
Echipa specialiștilor AFP în social media adaugă stilului creativ în care se scriu articolele comandate și opțiunea extraordinar de eficientă a campaniei de advertoriale prin facebook AFP și Google, ca exemplu de marketing digital