Printul, o modalitate surprinzatoare de a trezi interesul generaţiei online

Brandurile de astazi au mai multe modalitati ca oricand de a se conecta cu potentialii clienti si de a le suscita interesul. La randul lor, consumatorii au la dispozitie o gama larga de optiuni pentru a ramane in contact cu brandurile lor preferate. Printul ar putea fi pozitionat ideal pentru a mai reduce din tumultul digital si pentru a-i determina pe cei din asa-numita generatie online sa devina interesati si sa ia decizii de cumparare. Articolul de fata exploreaza modul in care diferentele generationale pot afecta preferintele consumatorilor atunci cand acestia interactioneaza cu mijloacele de comunicare pe suport de print.

Citeste »

Printul nu va pierde niciodată în competiţia cu digitalul. De ce?

Încă de la apariția suporturilor media digitale, oamenii s-au întrebat dacă nu cumva sfârșitul printului este aproape. Companiile din industria de printing care au înregistrat succese în ultimele câteva decenii ne spun că nu este cazul – printul continuă să fie o forţă redutabilă. Suporturile media şi instrumentele de marketing produse prin diverse procedee de print, cum ar fi cărțile de vizită, afișele, fluturașii, pliantele și chiar obiectele promoţionale nu doar sunt încă populare, ci sunt şi extrem de eficiente în sectorul publicităţii direcţionate și al comunicării cu clienții. Ca atare, având în vedere schimbările din ultima vreme, departe de a renunţa la print, mediile de afaceri trebuie doar să găsească modalități noi şi ingenioase de a integra suporturile media printate ca și cele digitale într-o campanie de marketing unitară.

Citeste »

PRINT & DIGITAL CONVENTION 2022 – viitorul transformării digitale în marketing

În zilele de 22 și 23 iunie 2022 a avut loc expoziția PRINT & DIGITAL CONVENTION 2022, organizată în incinta Centrului de Congrese CCD Düsseldorf din Germania. Evenimentul a avut un format hibrid – permițând atât participarea digitală cât și fizică a vizitatorilor – și a inclus prezentări ale celor mai noi tehnologii de imprimare, consultanță din partea experților la standurile expozanților și un program extins de conferințe ce au abordat aspecte relevante ale comunicării corporative, mijloacelor de imprimare și ale tehnologiei digitale.

Citeste »

Trendurile care vor transforma digital marketingul în 2022

Fiecare început de an este sinonim cu realizarea strategiei generale de marketing online a organizațiilor, împreună cu planificarea bugetului și implementarea principalelor trenduri noi, țintind mai ales către un public cât mai relevant pentru obținerea rezultatelor pozitive și a cifrelor mari. Însă primele luni ale anului 2022 au impus discuțiile despre Metavers, Core Web Vitals, căutare vocală și NFT-uri – drept urmare, în piața de marketing a prezentului devine tot mai dificil să distingem între tendințele de interes real și cele contextuale.

Citeste »

Hârtia inteligentă – noul mediu de legătură între utilizatori și informația digitală

Granițele dintre lumea fizică și cea digitală se estompează tot mai mult, iar realitatea cotidiană devine tot mai conectată și mai „interconectată” – una dintre inovațiile care ajută la schimbarea de paradigmă este și hârtia inteligentă, smart paper. Aceasta creează legături între mediile fizice și digitale, îmbunătățind comunicarea și interactivitatea. În acest articol vom explora câteva dintre cele mai importante aspecte ale acestei tehnologii revoluționare.

Citeste »

Ambalajul – cel mai eficient instrument de marketing pentru rețelele de socializare

Pentru prima dată în istorie, în ultimele 15 luni de pandemie, comerțul online l-a depășit pe cel din magazinele fizice. Acest comportament de cumpărare atipic a forțat brandurile să facă eforturi mai mari pentru a influența clienții prin mijloace digitale. Experiența cumpărăturilor o include acum pentru milioane de consumatori și pe cea a distribuirii produselor pe rețelele de socializare. Dar care este legătura dintre ambalaje și rețelele de socializare?

Citeste »

Cele mai creative materiale publicitare tipărite din toate timpurile

Care sunt elementele ce transformă un material publicitar într-una dintre cele mai reprezentative campanii de marketing ale tuturor timpurilor? Un răspuns concis ar fi următorul: impactul pe care l-a avut asupra evoluției brandului, mai ales datorită faptului că a abordat un adevăr universal care l-a scos din rutina cauzată de campaniile clasice și l-a transformat într-o experiență memorabilă pentru consumatori.

Citeste »

Parcursul de la “Integrity and Ethical Business” la „Acting For Print”

Integritatea în afaceri este un aspect esențial pentru dezvoltarea durabilă a unei companii. Integritatea poate fi greu de definit și chiar mai dificil de măsurat. Asemenea încrederii. Iar cea mai bună definiție a încrederii a fost dată de celebrul investitor și om de afaceri american, Warren Buffet, constant clasat în primele 5 locuri din lista Forbes: „Încrederea este ca aerul pe care îl respirăm – când este prezent, nimeni nu îl observă cu adevărat. Când lipsește, observă toți.”

Citeste »

Abilitatea tiparului de a convinge consumatorii

Timpul petrecut de consumatori utilizând dispozitive digitale crește de la an la an, la fel și volumul de materiale media. Însă cele mai noi studii în domeniul neuromarketingului arată că materialele printate sunt procesate semnificativ diferit de creierele noastre comparativ cu cele digitale.

Citeste »

Webinariile dv promovate prin Afaceri Poligrafice garantează beneficii categorice

În timpul pandemiei Covid-19 industria poligrafică internațională și-a reinventat metodele de marketing prin intermediul formulelor oferite de mediul online. Unul dintre trendurile adoptate masiv în rândul giganților industriei a fost și varianta webinariilor: de la FESPA la Xeikon, Mimaki, Flint Group sau Xerox până la drupa, aproape toți marii reprezentanți ai industriilor de printing și packaging au ales să păstreze legătura cu clienții actuali și potențiali prin organizarea unor serii de webinarii care îndeplinesc atât un rol informativ, cât și unul de marketing.

Citeste »

2021 redresează industria publicitară digitală din România

O analiză a Zenith Advertising Expenditure Forecasts arată că până la finalul anului 2023, mediul digital românesc va atrage un procent de 25% din totalul bugetelor dedicate zonei de media. Deși piața globală de publicitate și-a revenit mai rapid decât prognozau marile companii de cercetare de piață, analiza Zenith estimează că anul 2020 s-a încheiat pe acest segment cu o scădere de 7,5%, la valoarea de 587 miliarde de dolari.

Citeste »
Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide