Hârtia inteligentă – noul mediu de legătură între utilizatori și informația digitală

Granițele dintre lumea fizică și cea digitală se estompează tot mai mult, iar realitatea cotidiană devine tot mai conectată și mai „interconectată” – una dintre inovațiile care ajută la schimbarea de paradigmă este și hârtia inteligentă, smart paper. Aceasta creează legături între mediile fizice și digitale, îmbunătățind comunicarea și interactivitatea. În acest articol vom explora câteva dintre cele mai importante aspecte ale acestei tehnologii revoluționare.

Citeste »

Ambalajul – cel mai eficient instrument de marketing pentru rețelele de socializare

Pentru prima dată în istorie, în ultimele 15 luni de pandemie, comerțul online l-a depășit pe cel din magazinele fizice. Acest comportament de cumpărare atipic a forțat brandurile să facă eforturi mai mari pentru a influența clienții prin mijloace digitale. Experiența cumpărăturilor o include acum pentru milioane de consumatori și pe cea a distribuirii produselor pe rețelele de socializare. Dar care este legătura dintre ambalaje și rețelele de socializare?

Citeste »

Cele mai creative materiale publicitare tipărite din toate timpurile

Care sunt elementele ce transformă un material publicitar într-una dintre cele mai reprezentative campanii de marketing ale tuturor timpurilor? Un răspuns concis ar fi următorul: impactul pe care l-a avut asupra evoluției brandului, mai ales datorită faptului că a abordat un adevăr universal care l-a scos din rutina cauzată de campaniile clasice și l-a transformat într-o experiență memorabilă pentru consumatori.

Citeste »

Parcursul de la “Integrity and Ethical Business” la „Acting For Print”

Integritatea în afaceri este un aspect esențial pentru dezvoltarea durabilă a unei companii. Integritatea poate fi greu de definit și chiar mai dificil de măsurat. Asemenea încrederii. Iar cea mai bună definiție a încrederii a fost dată de celebrul investitor și om de afaceri american, Warren Buffet, constant clasat în primele 5 locuri din lista Forbes: „Încrederea este ca aerul pe care îl respirăm – când este prezent, nimeni nu îl observă cu adevărat. Când lipsește, observă toți.”

Citeste »

Abilitatea tiparului de a convinge consumatorii

Timpul petrecut de consumatori utilizând dispozitive digitale crește de la an la an, la fel și volumul de materiale media. Însă cele mai noi studii în domeniul neuromarketingului arată că materialele printate sunt procesate semnificativ diferit de creierele noastre comparativ cu cele digitale.

Citeste »

Webinariile dv promovate prin Afaceri Poligrafice garantează beneficii categorice

În timpul pandemiei Covid-19 industria poligrafică internațională și-a reinventat metodele de marketing prin intermediul formulelor oferite de mediul online. Unul dintre trendurile adoptate masiv în rândul giganților industriei a fost și varianta webinariilor: de la FESPA la Xeikon, Mimaki, Flint Group sau Xerox până la drupa, aproape toți marii reprezentanți ai industriilor de printing și packaging au ales să păstreze legătura cu clienții actuali și potențiali prin organizarea unor serii de webinarii care îndeplinesc atât un rol informativ, cât și unul de marketing.

Citeste »

2021 redresează industria publicitară digitală din România

O analiză a Zenith Advertising Expenditure Forecasts arată că până la finalul anului 2023, mediul digital românesc va atrage un procent de 25% din totalul bugetelor dedicate zonei de media. Deși piața globală de publicitate și-a revenit mai rapid decât prognozau marile companii de cercetare de piață, analiza Zenith estimează că anul 2020 s-a încheiat pe acest segment cu o scădere de 7,5%, la valoarea de 587 miliarde de dolari.

Citeste »

Suntem peste tot în social media cu Afaceri Poligrafice

Afaceri Poligrafice a înțeles mecanismele optime ale marketingului digital și obține în prezent rezultate notabile pentru clienții săi prin conturile oficiale deschise pe Facebook, Instagram, Twitter și LinkedIn, care sunt urmărite de un public numeros și specializat. Pachetele de publicitate destinate clienților Afaceri Poligrafice pot include postări pe conturile de social media cu link către advertoriale publicate pe portalul AFP, promovate prin campanii active pe Facebook și Instagram. În plus, portalul Afaceri Poligrafice este promovat continuu prin Google, inclusiv prin campanii active pe Google Ads

Citeste »

Strategia de fidelizare a clienților – element indispensabil pentru o identitate de brand puternică

Forbes descrie fidelitatea consumatorilor drept „tendința acestora de a prefera în mod constant un brand pentru anumite bunuri și servicii în detrimentul competitorilor săi, chiar și atunci când apar noi oportunități de cumpărare”. Un brand nu este reprezentat doar de produsele sale, ci și de un set de valori care au potențialul de a crește gradul de loialitate a clienților. Acest set de valori este construit prin acordarea unor răspunsuri unice la întrebări precum „Care este misiunea brandului meu?” sau „Care sunt scopurile noastre?”

Citeste »

Care este planul de marketing în situația în care pandemia va continua și nu se va termina ?

În noua realitate, cea în care coabitarea cu noul coronavirus devine normalitate, omul de afaceri din domeniul poligrafic poate decide că abordarea necesară este să îmbunătățească normalitatea și nu să reziste crizei sau pandemiei. El este prins într-o capcană dacă își planifică doar să reziste, iar cheia ieșirii din capcană este să își propună să prospere, să se reinventeze pentru a deveni relevant în această nouă realitate.

Citeste »

Secretele celor mai creative campanii de marketing din mediul tipărit

Cunoaștem deja opțiunile pe care tehnicile moderne de imprimare și finisare le oferă diverselor campanii de marketing, însă creativitatea nu își va spune niciodată ultimul cuvânt. Print Power, inițiativa europeană care își propune să promoveze tiparul și utilitățile lui creative, deține o colecție mare de studii de caz care ajută agențiile de publicitate și pe furnizorii de servicii de print să își pună creativitatea în slujba clienților

Citeste »

Componentele unui mesaj puternic de brand

Mesajul de brand reprezintă mai mult decât produsele și serviciile unei companii. Este de fapt una dintre cele mai eficiente metode de a construi o bază de clienți, întrucât majoritatea consumatorilor preferă o anumită marcă de produse datorită valorilor pe care le transmite brandul producător. Atunci când evaluează un brand, consumatorii se bazează mai mult pe emoții și experiențe decât pe logică și fapte

Citeste »

Industria publicității se confruntă cu ura utilizatorilor

Ca principal jucător al industriei publicității din lumea printului, packaging-ului și comunicării vizuale, Afaceri Poligrafice a primit cu interes provocarea de a răspunde întrebării pozitive: “Cum pot beneficia clienții publicației de creșterea urii utilizatorilor/ end user-ilor față de publicitate?”

Citeste »

Publicitatea nu se vinde la Metru sau la Kilogram ci la modul

Ziarele sunt unul dintre cele mai clasice medii pentru plasarea de reclame. Având în majoritatea cazurilor ediții zilnice, acest lucru le face și cel mai eficient suport pentru grafică publicitară. Reclama trebuie să-și producă efectul înainte ca cititorul să întoarcă pagina, altfel nu va mai avea nicio utilitate. Cu toate că majoritatea ziarelor au un public care constă în mare parte din localnici, există și câteva ziare distribuite la nivel național. De aceea, înainte de a contracta reclame în ziare, trebuie să fie avut în vedere publicul țintă și care dintre ziare este cel mai citit

Citeste »

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide