Profit net de 296 248 lei în T1 al anului 2021 pentru producătorul Romcarbon Buzău

Romcarbon, companie buzoiană care se numără printre cei mai mari producători de polimeri și ambalaje de plastic din România, a avut un profit net în primul trimestru al anului 2021 (T1) de 296 248 lei, pe când în perioada similară a anului 2020 raporta pierderi de 162 818 lei. Raportul financiar al companiei mai arată și că veniturile au crescut din 2020 cu 27%, însumând 61,2 milioane de lei.

Citeste »

Producătorii de ambalaje din plastic reclamă ilegalitatea noilor prevederi ale UE

Paccor, producător global de soluții sustenabile pentru industria de packaging, a depus împreună cu alți șase producători de plastic și ambalaje o reclamație la Curtea de Justiție a Uniunii Europene împotriva noilor specificații de marcare pentru paharele de unică folosință, realizate integral sau parțial din plastic, așa cum sunt definite în Regulamentul de punere în aplicare nr. 2151/2020 al Comisiei din 17 decembrie 2020.

Citeste »

Avery Dennison Graduate Collection – sustenabilitate premium pentru producătorii de băuturi alcoolice

Dacă înainte de izbucnirea pandemiei de Coronavirus industriile producătoare de băuturi spirtoase, vinuri și bere artizanală se concentrau pe dezvoltarea de produse cu ambalaje de lux interactive, un an mai târziu situația este foarte diferită. Realități sociale precum carantinarea populației, reducerea mobilității consumatorilor, distanțarea socială și închiderea unităților de HoReCa au afectat importante industrii, printre care și turismul.

Citeste »

Digimarc și MCC lansează soluția de etichetare cu watermark digital

Furnizorul global de soluții de etichetare premium, Multi-Color Corporation (MCC), și-a unit forțele cu producătorul de software și tehnologie de identificare automatizată, Digimarc, în cadrul unei inițiative ce își propune serializarea ambalajelor cu ajutorul codului de bare Digimarc, contribuind astfel la siguranța și trasabilitatea produselor alimentare, dar și la facilitarea proceselor de sortare și reciclare a ambalajelor.

Citeste »

Evoluția ambalajului de-a lungul istoriei

Istoria ambalajelor a început cu folosirea materialelor naturale precum frunzele, după care a evoluat în etape succesive până la diversitatea din prezent. De la recipientele din sticlă ale Egiptul Antic sau din scoarță de dud ale Chinei Antice și până la cele din metal apărute în epoca lui Napoleon Bonaparte, ambalajul și-a găsit în cele din urmă calea către materialele care i-au adus consacrarea în epoca modernă – plasticul și hârtia.

Citeste »

Coca-Cola testează în Ungaria prima sticlă din hârtie

Producătorul de băuturi răcoritoare Coca-Cola va testa în primăvara anului 2021 primele sale recipiente realizate din hârtie. Lansarea pe piața europeană va avea loc în Ungaria în lunile următoare, iar noul format inovator va fi folosit pentru băutura pe bază de plante AdeZ. Obiectivul final al acestei inițiative este eliminarea plasticului folosit în cantități mari la realizarea recipientelor Coca-Cola.

Citeste »

Xeikon sprijină industria de packaging prin publicarea ghidului gratuit despre migrarea cernelii

Xeikon, divizie a Flint Group și unul dintre cei mai importanți producători de tehnologie digitală pentru imprimare, a publicat recent raportul „Migration-Optimized Digital Ink Systems for Packaging Printing”, care oferă informații utile despre criteriile care trebuie luate în considerare în ceea ce privește comportamentul de migrare a cernelurilor la achiziționarea unui echipament de imprimare digitală.

Citeste »
Design vintage realizat de CRUCE Design Group pentru Solar

Care vor fi trendurile din industria de ambalaje în noul an

Dacă în 2020 am observat importanța comerțului online în viața de zi cu zi, trendurile anului 2021 în materie de ambalaje au un numitor comun: vor evolua de la designurile care sunt comerciale în mod evident la cele care au și o funcție artistică mai pronunțată. Comerțul online ne privează de experiența produselor la raft, în spațiile de retail, așa că designerii și producătorii vor fi nevoiți să creeze noi experiențe de brand, livrate prin intermediul ambalajelor și mediului e-commerce.

Citeste »

Noua epocă a ambalajului inteligent ca experiență „conectată”

Ambalajele „smart” sau „inteligente” folosesc tehnologia pentru a îmbunătăți funcțiile ambalajului tradițional – protejarea, conservarea și promovarea produsului – sau pentru a introduce funcții cu totul noi, precum capacitatea de predicție. Ambalajele „conectate” compun un subdomeniu al ambalajelor inteligente, care ajută la îmbunătățirea valorii produsului prin conectarea formei sale fizice la informații digitale.

Citeste »

Touchguard și DS Smith lansează ambalajele cu protecție antivirală

Touchguard, lider în domeniul tehnologiei de tratare a suprafețelor și DS Smith, unul dintre cei mai importanți furnizori de ambalaje din carton, produse din hârtie și servicii de reciclare la nivel mondial, au dezvoltat o tehnologie inovatoare aplicabilă ambalajelor ce reduce semnificativ riscul infectării cu bacterii și virusuri, permițând totodată reciclarea în proporție de 100% a cartonului.

Citeste »

UPM Raflatac investește 13 milioane EUR în producția de etichete linerless

UPM Raflatac, unul dintre cei mai importanți furnizori de materiale pentru producția de etichete sustenabile, își consolidează poziția pe piața etichetelor linerless printr-o investiție în valoare de 13 milioane EUR, care va mări capacitatea de producție a substraturilor linerless destinate imprimării termice directe (DT) cu 100 milioane mp anual. Noua linie din Nowa Wieś, Polonia va fi complet funcțională până la sfârșitul anului 2021.

Citeste »

CCL Label oferă o nouă interpretare a etichetei „conectate”

CCL Label, unul dintre cei mai importanți furnizori globali pe sectorul producției de ambalaje premium și etichete, introduce pe piață o variantă inovatoare a etichetelor „conectate”. Este vorba despre o tehnologie bazată pe browser care nu mai necesită instalarea unor aplicații inutile în telefonul consumatorilor, transformând interacțiunea cu ambalajul într-o experiență mai eficientă și intuitivă.

Citeste »

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide