PACK SHOW a fost amânat pentru 2021

ROMEXPO și EUROEXPO Fairs, organizatorii PACK SHOW – expoziția de packaging pentru Europa de Sud-Est – au luat decizia anulării ediției din acest. Târgul care era inițial programat să se desfășoare în perioada 28 octombrie – 1 noiembrie 2020 la București a fost amânat pentru 2021, la o dată ce va fi anunțată ulterior.

Citeste »

Rondocarton a înregistrat în 2019 o creștere cu 52% a profitului net

Rondocarton a devenit cel mai mare producător de carton ondulat din România, având în 2019 o cifră de afaceri de aproximativ 450,6 milioane de lei (95 milioane de euro), cu o creștere de patru procente față de 2018. Compania, parte a grupului de origine austriacă Rondo Ganahl, a avut în 2019 profituri nete de 51 milioane de lei, cu o creștere de 52% în comparație cu anul precedent.

Citeste »

Maratonul tehnologic Makeathon pentru ambalaje inteligente și sustenabile și-a desemnat proiectele câștigătoare

În zilele de 25 și 26 iunie 2020 a avut loc evenimentul Packaging Valley Remote Makeathon în cadrul căruia participanții, studenți și tineri profesioniști angajați ai grupului german Optima GmbH – care dezvoltă echipamente pentru producția de ambalaje farmaceutice și ambalaje pentru produse de igienă și de larg consum – au reușit să proiecteze trei soluții sustenabile de ambalare.

Citeste »

Un nou cutter Zünd G3 a fost instalat cu succes în Anglia

Furnizorii de servicii de print și profesioniștii din industria grafică sunt mereu în căutare de inovații tehnice pentru a deschide noi oportunități, piețe și aplicații. Printre acești furnizori se numără și Design Packaging Group Limited, care începând cu anul 1988 proiectează și produce o gamă variată de ambalaje speciale pentru clienți din întreaga lume.

Citeste »

Revoluția digitalizării transformă industria de packaging

Revoluția digitală reprezintă utilizarea tehnologiilor digitale cu scopul de a schimba un model de afacere și de a oferi noi oportunități de dezvoltare. Digitalizarea este un fenomen care a transformat deja sectoare precum cel bancar, de vânzări sau media și înseamnă mai mult decât implementarea unor tehnologii digitale într-un model de afacere deja existent

Citeste »
Brosura Avery Dennison

O lume sustenabilă….

Sustenabilitatea este punctul principal din agenda Avery Dennison. Aducem o abordare cu totul nouă chiar acum pentru că vedem o reală nevoie de schimbare în industria noastră. Dezvoltarea portofoliului nostru cu produse noi este condus de conceptul de sustenabilitate.

Citeste »

Color Systems oferă soluții de packaging în perioada pandemiei

Pandemia Covid-19 aduce în prim-plan rolul crucial pe care producătorii de ambalaje îl joacă pe scena societății prezentului, în vreme ce sectorul de packaging este înscris pe listele industriilor cheie din Europa și din întreaga lume datorită importanței sale în ceea ce privește transportarea proviziilor de alimente și produse farmaceutice.

Citeste »

Evoluția industriei ambalajelor active cu atmosferă modificată până în 2025

Produsele alimentare proaspete precum fructele, legumele, carnea sau fructele de mare au nevoie de condiții atmosferice speciale pentru a-și păstra proprietățile după ambalare, iar dezvoltările tehnologice ale ultimilor ani au livrat câteva tehnici și materiale inovatoare pentru producția de ambalaje, care promit o durată de viață la raft mai lungă în comparație cu cea oferită de ambalajele convenționale.

Citeste »

Milenialii vor ambalaje cu personalitate

Milenialii și-au primit apelativul de la autorii William Strauss și Neil Howe, care au inventat acest termen în 1987 pentru a-i caracteriza pe copiii care începeau atunci grădinița și care erau născuți în 1982, mass-media asociindu-i cu noul mileniu deoarece urmau să absolve liceul în anul 2000. Denumiți și „Generația Y” sau „Ecco Boomers”, milenialii descriși de către psihologul Jean Twenge prin termenul „Generația Eu” încep să influențeze producătorii prin preferințele și stilul lor de viață. Ce își doresc cei născuți între 1981 și 1996 de la un ambalaj de produs? Strategia dvs. de proiectare a ambalajelor ia în considerare interesele, nevoile și preferințele milenialilor?

Citeste »

Cubix Pack susține producătorii din România

Cubix Pack este o companie înființată în anul 2000 în București, care utilizează soluții inovatoare pentru a realiza și personaliza ambalaje din carton utilizate în industria producătoare de înghețată. Reporterii AFP au avut ocazia de a discuta cu Alexandru Costache, director de vânzări la Cubix Pack, care ne-a ajutat să înțelegem mai bine dinamica firmei

Citeste »

Competiția aprigă din industria producătoare de etichete

În timp ce producătorii de etichete se „luptă” pentru atenția consumatorului în orice magazin, agențiile guvernamentale din întreaga lume solicită imprimarea obligatorie a anumitor date pe etichete și ambalaje. Sistemele de localizare precum codurile de bare sunt deseori printate pe aceste produse și trebuie să îndeplinească standarde de calitate riguroase.

Citeste »

Rolul ambalajului în concepția consumatorului privind calitatea produselor de la raft

Competiția tot mai acerbă între multitudinea de produse existe pe piață la nivel global a făcut ca ambalajul să joace un rol important în comunicarea dintre un brand și clienții săi. În prezent aproape toate bunurile necesită ambalare, fie în faza de producție fie în cea de distribuție. Deciziile privind materialele utilizate, grafica și metodele de finisare trebuie să fie parte integrantă a unei strategii de marketing eficiente

Citeste »
Inchide

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
ARTICOL
Search in pages
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide