Adline Solutions prezintă cele mai noi actualizări ale suitei software MyIntranet pentru managementul producției

Clienții Adline Solutions cu cifre de afaceri ascendente chiar și în timpul pandemiei sunt cei care au mizat pe organizare, au renunțat la sistemele de management tradiționale și au investit în soluții software pentru a-și eficientiza procesele. Într-o perioadă când pandemia lovește încă o dată mediul economic, Adline recomandă MyIntranet – o soluție ce permite gestionarea vânzărilor, clienților, furnizorilor, produselor, stocurilor, campaniilor de marketing și a fluxului de lucru, toate într-o singură platformă.

Citeste »

Adline Solutions recomandă suita software MyIntranet pentru managementul producției

Cum ar fi ca printr-un singur click să aflăm instantaneu ce comenzi au fost înregistrate, când va fi livrat un produs, de ce materiale avem nevoie sau chiar și când/de ce productivitatea fabricii stagnează? Adline Solutions prezintă MyIntranet, o soluție care s-a născut pentru a acoperi lipsa pe piața românească a unui software complet, ușor de folosit, dedicat segmentului de producție și întreprinderilor care folosesc sisteme software multiple, greu de sincronizat și de integrat.

Citeste »

Tailent – al doilea startup după UiPath care pune România pe harta globală a digitalizării

Startup-ul românesc Tailent este o afacere derulată prin platforma Tailent Automation Platform (TAP) ce permite construirea de roboți software pe baza tehnologiei RPA (Robotic Process Automation) cu scopul dezvoltării unor soluții de automatizare accesibile destinate IMM-urilor. TAP funcționează în regim SaaS (Software as a Service) pe baza unui abonament anual care permite accesul la tehnologie. După exemplul UiPath, Tailent își propune ca în următorii 3 ani să devină al doilea unicorn din România în domeniul industriei roboților software.

Citeste »

UiPath a înregistrat mai mult succes la listare decât Spotify

O analiză publicată pe platforma online a prestigioasei publicații „The Economist” arată că UiPath, compania condusă de românul Daniel Dines și listată de curând la Bursa din New York, este produsul economic de IT exportat de Europa ce s-a bucurat de cel mai mare succes de la ascensiunea furnizorului suedez de servicii streaming audio – Spotify – încoace. UiPath dezvoltă și comercializează tehnologie de automatizare a fluxurilor de lucru de tipul Robotic Process Automation (RPA) care preia munca repetitivă a angajaților eliberându-i pentru sarcini mai complexe.

Citeste »

Inteligența artificială transformă regulile designului

Filmele ştiinţifico-fantastice ne-au arătat în repetate rânduri că nimic bun nu poate ieși dintr-un calculator care începe să gândească, însă inteligența artificială (IA) a ajuns din urmă ficțiunea și cu toate că nu vedem nicăieri androizi ucigași, fricile noastre sunt acum mai realiste – nu vrem să ne pierdem locurile de muncă din cauza calculatoarelor și a roboților. În design, IA și noile tehnologii au fost mereu acceptate ca factori de progres și catalizatori ai diverselor schimbări de paradigmă.

Citeste »

Noile softuri bazate pe inteligența artificială reformează societatea

Palantir Technologies este o companie americană producătoare de software, specializată în analiza seturilor mari de date – numite generic Big Data – cu scopul înțelegerii trendurilor și macro-trendurilor. Compania are sediul în Denver, Colorado (SUA) și a fost fondată de Peter Thiel, Nathan Gettings, Joe Lonsdale, Stephen Cohen și Alex Karp în 2003.

Citeste »

Startup-ul românesc KFactory eficientizează producția industrială cu ajutorul inteligenței artificiale

KFactory este o platformă digitală dezvoltată de un startup românesc dedicat creșterii performanței și productivității firmelor care derulează procese de producție. Mai precis, KFactory folosește tehnologie bazată pe principiile unor domenii precum Industrial Internet of Things (IIoT – Internetul Lucrurilor în mediul industrial) și Machine Learning – sisteme care pot învăța sau își îmbunătățesc performanțele în funcție de datele procesate.

Citeste »

Impactul utilizării inteligenței artificiale în publicitate și marketing

Marketingul digital câștigă tot mai mult teren încoronându-se drept una dintre cele mai eficiente metode publicitare ale prezentului. Fie că folosim rețelele sociale precum Facebook și Instagram sau funcții ale motoarelor de căutare precum Google, beneficiem de tot ce au mai bun de oferit algoritmii de IA și de economia bazată pe date, care este de fapt un ecosistem digital global unde datele sunt colectate și organizate de o rețea de furnizori cu scopul de a obține valoare adăugată din informațiile acumulate. Datele sunt colectate de mai mulți actori ai pieței digitale printre care și motoarele de căutare, site-urile de socializare sau diferitele platforme online

Citeste »

Noua normalitate adusă de inteligența artificială va depăși cu mult noua normalitate adusă de pandemie

George Haber, „cel mai bogat român din America”, „părintele DVD-ului” supranumit și „guru de marketing” a fondat mai multe companii în deja vestita zonă Silicon Valley, pe care a reușit apoi să le vândă cu sume de ordinul sutelor de milioane de dolari. Prima sa companie a realizat software-ul ce a permis includerea DVD-ului în calculatoare. În prezent, „antreprenorul în serie” dorește să ajute companiile din România care activează în domeniul inteligenței artificiale, acolo unde Haber este considerat un adevărat specialist la nivel internațional

Citeste »

Cum va schimba revoluția digitală harta locurilor de muncă din România în următorii 10 ani

Un studiu al Factory 4.0 & Frames arată că în urma schimbărilor fundamentale suportate de economie, digitalizarea și robotizarea vor aduce peste un milion de locuri noi de muncă pe plan național până în anul 2030. Aceiași analiști estimează că o mare parte a joburilor din prezent vor dispărea în 10 ani – această tendință corespunde creării de joburi noi, concentrate pe creativitate și servicii de suport, chiar și în sectorul public

Citeste »

Inteligența artificială – factor cheie al integrării tehnologiilor de print în Industria 4.0

Istoria inteligenței artificiale (IA) începe în anul 1956, atunci când informaticianul american John McCarthy, laureat al Premiului Turing în 1971 pentru contribuțiile aduse în domeniul inteligenței artificiale, a propus termenul în cadrul unei conferințe din Dartmouth, SUA. Scopul IA, așa cum îl înțelegea el, era pe atunci proiectarea și dezvoltarea de sisteme prin care o mașină să poată gândi, interacționa și rezolva probleme asemenea unei ființe umane

Citeste »

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide