Impactul utilizării inteligenței artificiale în publicitate și marketing

Marketingul digital câștigă tot mai mult teren încoronându-se drept una dintre cele mai eficiente metode publicitare ale prezentului. Fie că folosim rețelele sociale precum Facebook și Instagram sau funcții ale motoarelor de căutare precum Google, beneficiem de tot ce au mai bun de oferit algoritmii de IA și de economia bazată pe date, care este de fapt un ecosistem digital global unde datele sunt colectate și organizate de o rețea de furnizori cu scopul de a obține valoare adăugată din informațiile acumulate. Datele sunt colectate de mai mulți actori ai pieței digitale printre care și motoarele de căutare, site-urile de socializare sau diferitele platforme online

Citeste »

Noua normalitate adusă de inteligența artificială va depăși cu mult noua normalitate adusă de pandemie

George Haber, „cel mai bogat român din America”, „părintele DVD-ului” supranumit și „guru de marketing” a fondat mai multe companii în deja vestita zonă Silicon Valley, pe care a reușit apoi să le vândă cu sume de ordinul sutelor de milioane de dolari. Prima sa companie a realizat software-ul ce a permis includerea DVD-ului în calculatoare. În prezent, „antreprenorul în serie” dorește să ajute companiile din România care activează în domeniul inteligenței artificiale, acolo unde Haber este considerat un adevărat specialist la nivel internațional

Citeste »

Cum va schimba revoluția digitală harta locurilor de muncă din România în următorii 10 ani

Un studiu al Factory 4.0 & Frames arată că în urma schimbărilor fundamentale suportate de economie, digitalizarea și robotizarea vor aduce peste un milion de locuri noi de muncă pe plan național până în anul 2030. Aceiași analiști estimează că o mare parte a joburilor din prezent vor dispărea în 10 ani – această tendință corespunde creării de joburi noi, concentrate pe creativitate și servicii de suport, chiar și în sectorul public

Citeste »

Inteligența artificială – factor cheie al integrării tehnologiilor de print în Industria 4.0

Istoria inteligenței artificiale (IA) începe în anul 1956, atunci când informaticianul american John McCarthy, laureat al Premiului Turing în 1971 pentru contribuțiile aduse în domeniul inteligenței artificiale, a propus termenul în cadrul unei conferințe din Dartmouth, SUA. Scopul IA, așa cum îl înțelegea el, era pe atunci proiectarea și dezvoltarea de sisteme prin care o mașină să poată gândi, interacționa și rezolva probleme asemenea unei ființe umane

Citeste »

Roboții care se bazează pe inteligența roiului

Inteligența artificială este fără îndoială cel mai interesant domeniu al roboticii. Însă pe cât este de interesant pe atât e și de controversat. În timp ce toată lumea este de acord că un robot poate lucra fără probleme într-o unitate de producție, încă nu există un consens în ceea ce privește abilitatea unui robot de a lua decizii proprii sau chiar a comunica liber cu alți roboți. Sau nu exista până la Agilox. Această companie austriacă proiectează și fabrică roboți mobili pentru procedurile de logistică. Acești roboți se bazează pe așa-numita inteligență a roiului pentru a se deplasa în cadrul unui depozit sau unei unități de producție și a livra paleți sau cutii acolo unde este necesar

Citeste »

Sistemul inteligent de inspecție video care va revoluționa industria de etichete și ambalaje

Mașinile pot realiza mai multe sarcini decât oamenii într-o perioadă determinată de timp, însă acest lucru se întâmplă doar atunci când mașinile sunt inteligente și se adaptează la scenariile din viața reală.
Inteligența artificială ( IA) ar putea revoluționa industria de etichete și ambalaje, oferind o soluție la problemele cauzate de automatizarea completă și de erorile umane

Citeste »

Depistarea motivațiilor angajaților cu ajutorul inteligenței artificiale

Managerii caută noi modalități de evaluare și motivare a angajaților, făcând investiții semnificative în tehnologie prevăzută cu inteligență artificială pentru a-și înțelege mai bine personalul. Un sondaj dezvoltat de o companie japoneză de tip startup este un exemplu de tehnologie inteligentă care pretinde că poate identifica ceea ce îi motivează pe angajați

Citeste »

Roboții și printul

Automatizarea în industria printului devine tot mai inteligentă datorită celei de-a patra revoluții industriale. Industria 4.0 se caracterizează prin îmbinarea tehnologiei informației cu dispozitive interconectate pentru ca omul să poată conduce o fabrică inteligentă. Conceptele Industriei 4.0 sunt deja aplicate în sectorul tipografic, unde procesele de producție au devenit mai automatizate datorită roboților care preiau sarcinile grele și repetitive

Citeste »

Inteligența artificială și domeniul poligrafic

Inteligența artificială (IA) este pe punctul de a conduce industriile lumii într-o nouă eră digitală, deoarece evoluează cu pași repezi de la stadiul de zvon la realitate. Astfel se estimează că până în 2025, veniturile globale anuale pentru produsele și serviciile bazate pe inteligență artificială vor crește de la 1,38 la 59,75 miliarde de dolari.

Citeste »

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
ARTICOL
Search in pages
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide