Mimaki și Trotec diversifică portofoliile clienților prin combinația tipar digital / decupare cu laser

Mimaki Europa – lider mondial în producția de imprimante inkjet, al cărui unic importator în România este Geko, Master Dealer Mimaki nu doar în țara noastră ci și în Moldova și Bulgaria – a organizat pe data de 30 martie 2021 webinarul „Create More with Digital Printing and Laser Cutting”. Evenimentul virtual din seria Mimaki Advanced a fost moderat de către Danna Drion, Senior Marketing Manager pentru spațiul EMEA în cadrul Mimaki Europa.

Citeste »

S-a dat start înscrierilor pentru European Sign Expo 2021

European Sign Expo 2021, cea mai importantă expoziție europeană destinată sectorului de semnalistică, își va redeschide porțile în perioada 12 – 15 octombrie 2021 în incinta centrului expozițional RAI Amsterdam din Olanda și se va desfășura concomitent cu expoziția FESPA Global Print Expo.

Citeste »

Semnalistica digitală interactivă sau transformarea privitorului în utilizator

Avantajele semnalisticii digitale au transformat această ramură a comunicării vizuale în sistemul de marketing al viitorului – o transformare culturală ce a fost deja preluată în spațiile de retail, muzee, birouri corporatiste, bănci sau școli. Soluțiile de semnalistică digitală permit flexibilitate, ușurință în utilizare și procese mult simplificate în comparație cu semnalistica tradițională. Dar ce înseamnă, de fapt, semnalistica digitală?

Citeste »

Celebrul teatru Balșoi din Rusia a achiziționat un EFI Pro 32r+

Teatrul Balșoi, unul dintre cele mai mari și mai vechi teatre din Rusia, a finalizat cu succes instalarea imprimantei LED în rolă EFI Pro 32r+. Echipamentul produs de Electronics For Imaging va permite teatrului să-și creeze propriile decoruri pentru scenă la o mai bună calitate și pe o varietate mai diversă de materiale.

Citeste »

Noul Mimaki UJV100-160 aduce calitatea înaltă a imprimării și eficiența tehnologiei UV în industria de semnalistică

Mimaki – lider global în producția de imprimante inkjet pentru formate de mari dimensiuni și sisteme de tăiere – a dezvoltat o nouă soluție inovatoare pentru furnizorii de servicii de imprimare din sectorul producției publicitare. Noua imprimantă roll-in-roll UJV100-160 reduce costurile de producție și se remarcă drept o alternativă reală la tehnologia eco-solvent utilizată în industria de semnalistică. Echipamentul este un model UV și face parte din noua serie „100”.

Citeste »
Daniel Cătălin Lupu, Director General First Advertising

First Advertising – 20 de ani de pasiune pentru producția publicitară și ideea creării unei academii

Antreprenorul Daniel Cătălin Lupu și-a descoperit înclinația spre design imediat după revoluție când a pornit prima afacere în domeniul tehnoredactării computerizate. Parcursul plin de provocări l-a învățat să anticipeze obstacole și să se reinventeze de câteva ori pentru ca azi să putem sta de vorbă cu unul dintre puținii profesioniști de vârf ai industriei producției publicitare.

Citeste »

Sectorul de semnalistică digitală dinamică lansează o nouă aplicație – PaaS, protecția ca serviciu

22Miles, dezvoltator de sisteme pentru sectorul de semnalistică digitală, a lansat recent produsul TempDefend – o soluție de termoscanare personalizabilă care integrează elemente de semnalistică digitală dinamică alături de senzori și camere cu termoviziune ce îi scanează pe vizitatori la intrarea în diferite incinte, generând alerte dacă temperatura acestora depășește media de 37,5°C

Citeste »

Business plan de pandemie

Alina Elena Baciu și Dragoș Garjan, reprezentanți ai firmei de producție publicitară, personalizare și produse promoționale CIMKA Printing din Bacău, descriu evoluția afacerii lor sub influența consultanței, expertizei și implicării specialiștilor și serviciilor distribuitorului Grup Transilvae. Aflată la un pas de faliment, CIMKA Printing a beneficiat de analiza Grup Transilvae iar după realizarea unui nou plan de afaceri au reușit împreună, cu ajutorul unei imprimante HP Latex 315 print-and-cut, nu doar să se mențină pe linia de plutire în perioada pandemiei, ci și să prospere, să își diversifice oferta și să pună în aplicare planuri realiste pentru un viitor mai bun.

Citeste »

Hexis lansează folia PVC premium THE200EVO imprimabilă

Noua folie fabricată de Hexis Group, producător francez de filme autoadezive pentru industria de semnalistică, beneficiază de tehnologia TAKE HEAT EASY® – o inovație care este rezultatul combinației dintre un adeziv pe bază de solvent și un liner microstructurat dezvoltate de echipa de cercetare a Hexis Group.

Citeste »
Gravator laser Hanma HM-1060

Cu ce vei realiza de sărbători obiecte promoționale personalizate? Adline îți oferă soluțiile

Potrivit unui raport recent publicat de Technavio, companie londoneză care oferă servicii de consultanță și cercetare de piață pentru diverse industrii la nivel internațional, piața cadourilor personalizate va înregistra profituri totale de 31,63 miliarde de dolari până în 2021. Inovația este o condiție necesară pentru ca acest segment de piață să genereze un interes constant din partea consumatorilor

Citeste »

Semnalistica interactivă poate salva industria HoReCa în perioada pandemiei

Redeschiderea restaurantelor și a teraselor în plină pandemie prezintă o serie de riscuri care pot fi prevenite și cu ajutorul materialelor pentru semnalistică. Acest fapt a fost dovedit recent de SpeedPro, companie din Colorado, SUA ce activează în regim de franciză în domeniul semnalisticii, care a lansat noul produs InfoLnkX – un cip programabil ce funcționează pe baza tehnologiei Near Field Communication (NFC – comunicare în câmp apropiat), ce permite dispozitivelor să comunice între ele prin unde radio, fiind asemănătoare tehnologiei RFID – Radio Frequency Identification, folosită oricând se realizează plăți contactless cu ajutorul cardului bancar

Citeste »
Dan Mateuț și Horia David, fondatorii DHM Company

Cum supraviețuiesc afacerile de producție publicitară din România în perioada pandemiei

Horia David și Dan Mateuț, antreprenorii care au fondat agenția de producție și creație publicitară DHM Company în urmă cu 15 ani, consideră că afacerile de producție publicitară nu vor reuși să compenseze pierderile suferite în prima parte a acestui an. Deși în 2019 firma celor doi antreprenori a avut o cifră de afaceri de 12 milioane de lei, pentru 2020 aceștia estimează scăderi de aproape 30-35%, în vreme ce pentru anul 2021 speră la o creștere a cifrei de afaceri cu 10 procente față de anul curent

Citeste »

Roel prezintă RICOH Pro L 5160 pentru versatilitate la cel mai nou nivel

Roel, partener și dealer Ricoh în România, prezintă una dintre cele mai importante inovații ale producătorului japonez devenit lider de peste 80 de ani în domeniul soluțiilor de tipar. Echipamentul de imprimare în format mare – RICOH Pro L 5160 – oferă avantajul competitiv de care orice afacere are nevoie pentru obținerea succesului în domeniile aflate în continuă dezvoltare ale semnalisticii și materialelor grafice imprimate.

Citeste »

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide