CINE SUNTEM

Prezenta Politică de confidențialitate (“Politica”) explică modul în care societatea Afaceri Poligrafice S.R.L.(denumită în continuare: „AfP”) colectează, utilizează şi gestionează informaţiile dumneavoastră cu caracter personal. AfP se angajează să protejeze şi să vă respecte confidențialitatea. Citiți prezenta Politică cu atenţie, pentru a înţelege de ce şi cum colectăm datele de la dumneavoastră şi cum vor fi utilizate.

În cazul în care doriți să ne contactați în legătură cu datele dumneavoastră cu caracter personal sau în legătură cu această Politică, folosiți următoarele date de contact:

Denumirea societății: Afaceri Poligrafice S.R.L.

Adresa: Str. Margaretelor nr. 7, camera nr. 2, oraș Măgurele, jud. Ilfov-România

CUI: RO 411 740
N. Reg. Com.: J40/10367/1991

Adresa website-ului este: https://afaceri-poligrafice.ro.

CE DORIM

Acest website reprezintă o punte de legătură între cei interesați de echipamente, produse, servicii sau informații și furnizorii ce activează în domeniul poligrafic, informații, noutăți și detalii tehnice despre procesele tehnologice, produse și firme din acest domeniu.

Prin website-ul AfP dorim să aducem laolaltă furnizorii și clienții de echipamente, precum și cele mai noi știri, servicii și produse din domeniul poligrafic.

Cu o experiență de peste 20 de ani de activitate în informația poligrafică, AfP se poate lăuda ca fiind lider pe acest segment de nișă – legătura dintre furnizori, clienți și curioșii în domeniu. Tocmai de aceea, vă respectăm confidențialitatea și ne angajăm să vă protejăm datele personale. Această declarație de confidențialitate vă va informa cu privire despre modul în care vă gestionăm datele personale, drepturile dvs. de confidențialitate și modul în care vă protejează legea. Vă rugăm să citiți cu atenție această declarație de confidențialitate înainte de a utiliza Serviciile noastre.

În această declarație de confidențialitate:

Servicii desemnează orice produse, servicii, conținut, caracteristici, tehnologii sau funcții și toate paginile de internet, aplicațiile și serviciile corespunzătoare pe care vi le oferim.

Platformă desemnează paginile de internet, aplicațiile mobile, paginile de internet mobile sau alte proprietăți online prin care ne oferim Serviciile.

Date cu caracter  personal reprezintă orice informație prin care o persoană fizică devine identificabilă, cum ar fi: un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, unul sau mai multe elemente specifice identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale etc. Noi colectăm informaţiile dumneavoastră cu caracter personal atunci când acestea sunt relevante pentru nevoile dumneavoastră de consumator sau afacerea noastră.

Prelucrare de date cu caracter personal desemnează orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi: colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, printarea etichetelor necesare realizării expedierilor poștale ale revistelor/publicațiilor, dezvăluirea prin transmitere (inclusiv către terți), diseminare sau punere la dispoziție în orice alt mod, alăturarea/alinierea ori combinarea, blocarea/restricționarea, ștergerea sau distrugerea.

Păstrăm datele cu caracter personal pe care le colectăm despre dumneavoastră în medii sigure. Informațiile dumneavoastră cu caracter personale sunt protejate de accesul, divulgarea, utilizarea, modificarea sau distrugerea neautorizată de către orice organizație sau persoane fizice. Unele date sunt încă stocate pe suport de hârtie, dar tindem să digitalizăm toate datele personale pe care le procesăm. Datele prelucrate sunt stocate în sediile şi sistemele IT ale AfP, dar uneori stocăm datele pe serverele furnizorilor noştri de servicii de încredere.

 

DE CE PRELUCREAZĂ AFACERI POLIGRAFICE DATE CU CARACTER PERSONAL?

Afaceri Poligrafice prelucrează de 20 ANI date cu caracter personal, în scopul expedierii eficiente a revistei către beneficiarii care se califică pentru a primi revista prin poștă si deasemenea pentru a putea expedia prin newsletter conținutul revistei acelor beneficiari care doresc să o citească în format electronic și să primească știri din domeniu. AfP nu va păstra datele dumneavoastră cu caracter personal pentru o perioadă mai lungă decât este necesar pentru îndeplinirea scopului specific de utilizare.

În concordanță cu Regulamentul GDPR în vigoare din 25 mai 2018, vă prezentăm modul în care sunt colectate, stocate, utilizate și protejate datele dvs personale de către S.C. Afaceri Poligrafice SRL, numită Afaceri Poligrafice în cele ce urmează:

Angajament pentru confidențialitate și transparență

  1. Confidențialitatea și opțiunile dvs. sunt respectate în permanență
  2. Ne angajăm să nu înstrăinăm, total sau parțial, datele dvs. personale
  3. Ne asigurăm că securitatea și confidețialitatea datelor dvs. personale sunt respectate în tot ceea ce facem
  4. Puteți solicita în orice moment întreruperea comunicării cu noi și ștergerea definitivă a datelor dvs. personale din baza noastră de date folosind butonul Dezabonare prezent în fiecare newsletter
  5. Ne angajăm să păstrăm datele dvs. în siguranță
  6. Suntem complet transparenți cu privire la modul în care folosim datele dvs. personale

 

CE COLECTĂM ȘI STOCĂM

În timp ce ne vizitați site-ul, vom urmări:

  • Produse pe care le-ați văzut: vom folosi asta în a vă arăta, de exemplu, produsele pe care le-ați vizualizat recent
  • Locație, adresă IP și tip de navigator: le vom folosi în diverse scopuri, cum ar fi estimarea impozitelor (taxelor) și pentru livrare
  • Adresă de livrare: vă vom cere s-o introduceți, astfel putem estima, de exemplu, unde trebuie făcută livrarea înainte să plasați o comandă și să v-o trimitem!

 

COLECTAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

De fiecare dată când alegeți să vă înregistrați la newsletter-ul nostru pe site-ul afaceri-poligrafice.ro vi se cere să ne furnizați date cu caracter personal, cum ar fi: nume, prenume, funcție, companie, adresa de e-mail și/sau număr de telefon. Toate informațiile pe care le colectăm și/sau primim poartă denumirea colectivă de Date cu caracter personal.

Serviciile noastre nu sunt destinate copiilor sub 16 ani și nu colectăm cu bună știință date de la persoane sub 16 ani. Dacă constatăm că o persoană sub 16 ani ne-a furnizat date cu caracter personal, o vom șterge imediat.

 

STOCAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Toate datele cu caracter personal sunt stocate în baze de date aparținând societății noastre. Informațiile pot fi accesate doar de către echipa noastră de la departamentul Baze de date cu scopul exclusiv de a gestiona și a vă trimite reviste la timp și newslettere prin intermediul serviciului de e-mail, conform opțiunilor dvs.

Datele dvs cu caracter personal vor fi folosite pentru informarea dvs și vor fi stocate pe termen nelimitat și/sau până la primirea solicitării dvs de încetare a comunicării.

În plus, pentru ștergerea completă a datelor dvs personale din baza noastră de date puteți să ne scrieți și la adresa de e-mail:office@afaceri-poligrafice.ro. Veți fi contactat imediat de un reprezentant al nostru.

Vom comunica cu dvs. prin e-mail, prin SMS sau prin notificare de aplicație în legătură cu Serviciile/Platforma noastre pentru a vă confirma înregistrarea, pentru a vă informa în cazul în care înregistrarea anunțurilor este în direct/a expirat și pentru alte mesaje tranzacționale în legătură cu Serviciile noastre. Deoarece este imperativ ca noi să vă furnizăm astfel de mesaje tranzacționale, este posibil să nu puteți renunța la astfel de mesaje.

Cu toate acestea, puteți să ne cereți să nu mai trimitem comunicarea dvs. de marketing în orice moment, accesând link-ul de dezactivare din e-mail sau SMS-ul trimis sau prin modificarea setărilor de comunicare din contul dvs.

Este posibil să primiți comunicări de marketing de la noi dacă:

  • ați solicitat astfel de informații de la noi;
  • utilizați Platforma sau serviciile noastre;

 

DATE DE FACTURARE

Când doriți să achiziționați un produs sau serviciu vi se poate cere să ne furnizați anumite informații în plus față de datele cu caracter personal. Aceste informații sunt denumite la modul general Date de facturare. Datele dvs.  de facturare vor fi folosite doar pentru menținerea relației noastre comerciale.

 

UTILIZAREA COKIE-URILOR

Pentru menținerea site-ului nostru și pentru a asigura funcționalitatea acestuia în mod corespunzător, AfP utilizează tehnologia cunoscută în general sub numele de „cookie-uri”. Cookie-urile sunt fișiere mici pe care le trimitem pe calculatorul dumneavoastră și le putem accesa mai târziu. Acestea pot fi temporare sau permanente și utilizează, de exemplu, tehnologia JavaScript sau Flash. Datorită cookie-urilor de pe site-ul nostru, puteți căuta fără dificultate și vă putem arăta rezultatele relevante pentru dvs. Fișierele cookie de pe site-ul AfP ne arată ce vă interesează pe dumneavoastră şi pe alţi vizitatori, ceea ce ne ajută să îmbunătățim utilizarea acestuia pentru toată lumea.

Cele mai obişnuite cookie-uri sunt următoarele:

  • Strict necesare. Acestea sunt necesare pentru a asigura că site-ul web funcţionează eficient dintr-o perspectivă tehnică.
  • Cookie-uri funcționale. Acestea ajută la îmbunătăţirea experienţei memorând alegerile tale.
  • Cookie-uri de performanţă. Aceste cookie-uri sunt folosite pentru a măsura modul în care clienţii navighează pe site-ul nostru web şi află ce performanţă avem.
  • Cookie-uri de re-direcționare. Aceste cookie-uri sunt utilizate pentru a ajuta AfP să plaseze anunţuri publicitare în alte pagini web pe care clientul le vizitează, sau să evite plasarea de anunţuri publicitare pentru un client care cunoaşte deja AfP.
  • Plug-in-uri de social media. Aceste cookie-uri sunt folosite pentru a conecta clienţii noştri la canalele de social media. După aceea, informaţiile furnizate de cookie pot fi utilizate în diferite moduri.

Cookie-urile stocate pe calculatorul dvs. pot fi accesate atunci când vizitați site-ul nostru web sau deschideți un email pe care vi-l trimitem. Dacă doriți să ştergeți cookie-uri care sunt deja în calculatorul tău, consultați instrucţiunile browserului dvs. apăsând pe „Help” în același meniu al browser-ului.

AfP prelucrează cookie-uri numai cu acordul dumneavoastră. Pentru a retrage acordul sau a fi de acord cu utilizarea cookie-urilor, efectuați setările adecvate în browser-ul dumneavoastră. Cu toate acestea, unele din caracteristicile site-ului nostru nu pot funcţiona fără cookie-uri. Cerând acest acord, vom prezenta scopul pentru care acest tip de informaţii despre dumneavoastră vor fi prelucrate şi vă vom informa despre drepturile voastre.

Dacă lăsați un comentariu pe site-ul nostru, puteți opta pentru salvarea în cookie-uri a numelui, adresei de email și site-ului dumneavoastră web. Acestea sunt pentru confortul dvs., astfel nu mai trebuie să le completați din nou când lăsați un alt comentariu. Aceste cookie-uri vor fi valabile un an.

Dacă aveți un cont și vă autentificați în acest site, vom seta un cookie temporar pentru a determina dacă navigatorul dumneavoastră acceptă cookie-uri. Acest cookie nu conține date personale și este eliminat când închideți navigatorul.

Când vă autentificați, vom seta și câteva cookie-uri pentru a vă salva informațiile de autentificare și opțiunile de afișare pe ecran. Cookie-urile de autentificare sunt păstrate două zile, iar cele pentru opțiuni de afișare pe ecran sunt păstrate un an. Dacă selectați „Ține-mă minte”, cookie-urile dumneavoastră de autentificare vor fi păstrate două săptămâni. Dacă ieșiți din cont, cookie-urile de autentificare vor fi eliminate.

Dacă editați sau publicați un articol, un cookie suplimentar va fi salvat în navigatorul dumneavoastră. Acest cookie nu include date personale și indică pur și simplu ID-ul articolului pe care tocmai l-ați editat. El expiră după 1 zi.

Colectăm informații despre dumneavoastră în timpul procesului de finalizare a comenzii în magazinul nostru.

Când cumpărați de la noi, vă vom cere să furnizați informații, inclusiv numele, adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de email, numărul de telefon, cardul de credit/detalii de plată și informații opționale despre cont, cum ar fi numele de utilizator și parola. Vom folosi aceste informații în mai multe scopuri, cum ar fi:

  • Vă trimitem informații despre contul dumneavoastră și comandă
  • Vă răspundem la cereri, inclusiv la rambursări și reclamații
  • Procesăm plățile și prevenim fraudele
  • Vă inițializăm contul pentru magazinul nostru
  • Respectăm toate obligațiile legale pe care le avem, cum ar fi calcularea impozitelor (taxelor)
  • Îmbunătățim ofertele noastre pentru magazin
  • Vă trimitem mesaje de marketing, dacă alegeți să le primiți.

Dacă creați un cont, vă vom stoca numele, adresa, emailul și numărul de telefon, care vor fi folosite la finalizarea unor comenzi viitoare.

În general, stocăm informații despre dumneavoastră atât timp cât avem nevoie de ele în scopurile pentru care le colectăm și le folosim, dar nu le mai păstrăm în continuare dacă nu suntem obligați din punct de vedere legal. De exemplu, vom stoca informațiile despre comenzi timp de 5 ani, în scopuri fiscale și contabile. Ele includ numele, adresa de email și adresele de facturare și de livrare.

 

FUNCȚIA DE LOCALIZARE

Folosim funcția de localizare oferită de Google Maps în scopul de a vă oferi rezultate de căutare în apropierea dumneavoastră. Acest serviciu vă va întreba la activarea lui dacă sunteți de acord cu folosirea lui. Acest serviciu nu este folosit în nici  un alt scop decât cel descris. Politicile de confidențialitate adoptate Google le găsiți aici: https://policies.google.com/?hl=ro-RO

 

ANALITICE & PARTAJARE

Folosim servicii analitice, statistici și promovare precum Google. Politicile de confidențialitate adoptate Google le găsiți aici:https://policies.google.com/?hl=ro-RO

Folosim plata cu cardul prin intermediul Netopia mobilpay. Politicile și termenii de confidențialitate le puteți găsi aici:https://www.mobilpay.ro/public/politica-de-confidientialitate/

 

SECURITY LOGS

Adresa IP a vizitatorilor, codul de utilizator al utilizatorilor conectați și numele de utilizator al tentativelor de conectare sunt înregistrate condițional pentru a verifica dacă există activități rău intenționate și pentru a proteja site-ul de anumite tipuri de atacuri. Exemple de condiții când se înregistrează sunt încercările de conectare, solicitările de conectare, solicitările de adrese URL suspecte, modificările aduse conținutului site-ului și actualizările parolei. Aceste informații sunt păstrate timp de 60 de zile.

Acest site face parte dintr-o rețea de site-uri care protejează împotriva atacurilor de forță brute distribuite. Pentru a activa această protecție, adresa IP a vizitatorilor care încearcă să se conecteze la site este împărtășită cu un serviciu furnizat de ithemes.com. Pentru detalii privind politica de confidențialitate, consultați Politica de confidențialitate iThemes.

 

COOKIEURI UTILIZATE DE WEBSITE-UL AfP:

PHPSESSID – monitorizare sesiune pentru ca legatura să fie securizată.

_glsr_session – monitorizare sesiune pentru review-urile din paginle cu companii

pvc_visits[0] – un cookie care este folosit pentru a afisa numărul de vizitatori al unei pagini

ocn_accepted – cookie utilizat pentru acordul dumneavoastră privind politicile de utilizare si de confidentialitate

wordpress_logged_in_ – cookie utilizat utilizatorilor logati in cont

wordpress_sec_ – cookie utilizat utilizatorilor logati in cont

1P_JAR – cookie folosit pentru a va oferi mai multe anunțuri relevante pentru dvs.

CONSENT WP – cookie pentru acceptare termenilor si conditiilor acestui site

NID – conține un ID unic, pe care Google îl folosește pentru a vă reține preferințele și alte informații, cum ar fi limba preferată (de ex., română), numărul de rezultate ale căutării care doriți să apară pe pagină (de ex., 10 sau 20) și dacă doriți ca filtrul Căutare sigură Google să fie activat. – https://policies.google.com/technologies/types?hl=ro

ga  – cookie folosit pentru Google Analytics – https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage

_gid – cookie folosit pentru Google Analytics – https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=ro

_gat – cookie folosit pentru Google Analytics – https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=ro

 

LINKURI UTILE PENTRU MAI MULTE INFORMATII DESPRE COOKIE-URI

http://www.youronlinechoices.euhttp://www.allaboutcookies.orghttps://tools.google.com/dlpage/gaoptout,http://aboutads.info/choiceshttp://www.networkadvertising.org/choices.

 

CE INFORMAȚII NU COLECTĂM

Nu vă vom solicita și nu vom prelucra niciodată următoarele tipuri de informații:

  1. Date cu caracter personal legate de originea rasială sau etnică, de convingerile politice, religioase, filozofice ori de natură similară, de apartenență sindicală sau starea de sănătate și orientarea sexuală
  2. Date genetice și biometrice
  3. Date care permit, direct sau indirect, localizarea geografică a persoanelor fizice prin mijloace de comunicații electronice
  4. Date cu caracter personal, referitoare la săvârșirea de infracțiuni de către persoana vizată ori la condamnări penale, măsuri de siguranță sau sancțiuni administrative ori contravenționale aplicate persoanei vizate
  5. Date ce au ca scop monitorizarea și/sau evaluarea unor aspecte de personalitate, precum competența profesională, credibilitatea, comportamentul sau alte asemenea
  6. Date ce au ca scop adoptarea unor decizii automate individuale în legătură cu analizarea solvabilității, a situației economico-financiare, a faptelor susceptibile de a atrage răspunderea disciplinară, contravențională sau penală a persoanelor fizice

 

DE CE PROCESĂM INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?

Vom folosi datele dvs. personale doar atunci când legea ne permite. Cel mai frecvent, vom folosi datele dvs. personale în următoarele situații:

  • În cazul în care trebuie să executăm contractul pe care suntem pe punctul de a-l încheia sau l-am încheiat cu dvs.
  • Unde este necesar pentru interesele noastre legitime să îmbunătățim Serviciile noastre și să vă punem la dispoziție o Platformă sigură și securizată.
  • Atunci când trebuie să respectăm o obligație legală sau de reglementare.

În anumite circumstanțe, este posibil să vă procesăm și datele personale cu consimțământul dvs. Dacă facem acest lucru, vă vom anunța scopul și categoria de date cu caracter personal care trebuie procesate în momentul în care cerem consimțământul dvs.

Am descris mai jos modul în care folosim datele dvs. personale [și bazele juridice pe care ne bazăm în acest sens. De asemenea, am identificat care sunt interesele noastre legitime, unde este cazul].

1 Pentru acordarea accesului și furnizarea Serviciilor prin Platforma noastră

  1. Dacă vă conectați utilizând numărul de telefon mobil sau id-ul dvs. de e-mail, vă vom folosi prenumele și numele, numărul de telefon mobil și/sau adresa de e-mail pentru a vă identifica ca utilizator și pentru a vă da acces la Platforma noastră.
  2. Dacă vă conectați utilizând contul dvs. Facebook, folosim numele dvs. de familie și numele de familie din profilul dvs. de pe Facebook și adresa de e-mail Facebook pentru a vă identifica ca utilizator pe platforma noastră și pentru a vă oferi acces la platforma noastră.

iii. datele de jurnal de mai sus sunt, de asemenea, utilizate de noi pentru livrarea Serviciilor noastre în conformitate cu Termenii noștri de Utilizare.

  1. Utilizăm adresa dvs. de e-mail și numărul de telefon mobil (prin SMS) pentru a vă da sugestii și recomandări despre Serviciile noastre care ar putea fi de interes pentru dvs.

Noi prelucrăm informațiile de mai sus pentru o performanță adecvată a contractului nostru cu dvs. și pe baza interesului nostru legitim de a desfășura activități de marketing pentru a vă oferi Servicii care v-ar putea interesa.

2 Pentru îmbunătățirea experienței dvs. pe Platformă

  1. Utilizăm datele de tip clickstream pentru:
  • a vă oferi un conținut personalizat, cum ar fi să vă oferim rezultate de căutare mai relevante atunci când utilizați Serviciile noastre.
  • a determina cât timp stați pe Platforma noastră și în ce mod navigați prin platforma noastră pentru a vă înțelege interesele și a îmbunătăți Serviciile noastre pe baza acestor date. De exemplu, vă putem oferi sugestii privind conținutul pe care îl puteți vizita pe baza conținutului pe care ați făcut clic.
  • a monitoriza și raporta eficiența furnizării de campanii partenerilor noștri de afaceri și analiza internă a afacerilor.
  • a împiedica afișarea de prea multe orice a acelerași reclame la același utilizator.
  1. Utilizăm datele dvs. de locație pentru următoarele scopuri:
  • pentru a compila informații anonime și agregate despre caracteristicile și comportamentul utilizatorilor AfP, inclusiv în scopul analizei de afaceri, segmentării și dezvoltării profilurilor anonime.
  • pentru a îmbunătăți performanța Serviciilor noastre și pentru a personaliza conținutul pe care îl direcționăm către dvs. De exemplu – cu ajutorul datelor de localizare afișăm anunțurile care se află în vecinătatea dvs. pentru a vă îmbunătăți experiența de cumpărare.
  • pentru a măsura și a monitoriza interacțiunea dvs. cu bannerele publicitare terțe plasate pe Platforma noastră.

iii. Cu ajutorul datelor dvs. de înregistrare pe site, care includ emailul și numărul de telefon, determinăm diferitele dispozitive (precum calculatoare personale, telefoane mobile, tablete) prin intermediul cărora accesați platforma noastră. Acest lucru ne permite să asociem activitatea dvs. pe platforma noastră pe diferite dispozitive și ne ajută să vă oferim o experiență adecvată indiferent de dispozitivul pe care îl utilizați.

Noi prelucrăm informațiile de mai sus pe baza interesului nostru legitim de a vă îmbunătăți experiența pe Platforma noastră și a îndeplini în mod adecvat contractul cu dumneavoastră.

3 Pentru a vă furniza o Platformă sigură și securizată

  1. Utilizăm numărul dvs. de telefon mobil, datele din jurnale și identificatorii unici de dispozitiv pentru a administra și proteja Platforma noastră (inclusiv depanare, analiză de date, testare, prevenire fraudă, întreținere sistem, suport, raportare și găzduire de date).
  2. Analizăm comunicările făcute prin intermediul funcției noastre de chat pentru a preveni frauda și pentru a promova siguranța prin blocarea mesajelor spam sau a mesajelor abuzive care pot fi trimise de orice alt utilizator către dvs.

Noi prelucrăm informațiile de mai sus pentru o performanță adecvată a contractului nostru cu dvs., pentru a ne îmbunătăți serviciile și pe baza interesului nostru legitim de a preveni frauda.

 

CUM vă PROTEJĂM DATELE

Vă asigurăm că se fac eforturi pentru securizarea și monitorizarea permanentă a integrității și securității siteului și serverului. Totuși Afaceri Poligrafice nu poate oferi garanția 100 % ca persoane certate cu legea sau anumite softuri  nu pot sparge aceste securizări. Platforma noastră respectă ultimele tehnologii în domeniu, are certificate de securizare instalate și în funcțiune pentru a oferi conexiuni encriptate și protejate cu toți utilizatorii.

 

CE PROCEDURI AVEM LA DISPOZIȚIE PENTRU ÎNCĂLCAREA SECURITĂȚII DATELOR

În cazul apariției unor erori de date, atacuri sau funcții incorecte, vom vom anunța din timp. Toate informațiile pe care le primim despre dvs. sunt stocate pe servere securizate și am implementat măsuri tehnice și organizatorice adecvate și necesare pentru a vă proteja datele personale. AfP evaluează în permanență securitatea rețelei și gradul de adecvare al programului său intern de securitate a informațiilor, care este destinat: (a) să vă ajute să vă asigurați datele împotriva pierderii, accesului sau divulgării accidentale sau ilegale; (b) să identificați riscurile previzibile în mod rezonabil pentru securitatea AfP (c) să minimizați riscurile de securitate, inclusiv prin evaluarea riscurilor și prin testarea periodică. În plus, asigurăm că toate datele de plată sunt criptate utilizând tehnologia SSL.

Rețineți că, în ciuda măsurilor pe care le-am implementat pentru a vă proteja datele, transferul de date prin Internet sau alte rețele deschise nu este niciodată complet sigur și există riscul ca datele dvs. personale să fie accesate de terți neautorizați.

 

CUM NE PUTEȚI CONTACTA

Pentru orice informație suplimentară sau solicitare privind politica noastră de confidențialitate ne puteți scrie la adresa: office@afaceri-poligrafice.ro

 

LEGISLAȚIA ÎN VIGOARE  ȘI UNELE PRECIZĂRI AFERENTE

Politica de confidențialitate care guvernează website-ul afaceri-poligrafice.ro se supune Regulamentului (UE) 2016/679 aplicabil din 25 mai 2018.

 

CĂTRE CINE POATE DEZVĂLUI AFACERI POLIGRAFICE DATELE CU CARACTER PERSONAL

Este posibil să împărtășim datele personale cu părțile prezentate mai jos către:

  • Poșta Română, prin etichetele Infadress care însoțesc revistele pentru expediere și autoritaților judecătorești.
  • Companiile afiliate– Putem împărtăși datele dvs. cu alte companii din cadrul grupului AfP care se află atât în interiorul, cât și în afara SEE și ne ajută să furnizăm servicii de operare a afacerilor, cum ar fi îmbunătățiri ale produselor, asistență pentru clienți și mecanism de detectare a fraudei. Orice partajare a datelor cu caracter personal cu grupul de firme AfP situate în afara Spațiului Economic European („SEE”) va fi întotdeauna supusă măsurilor de protecție sau unui acord de transfer de date care definește în mod clar obligațiile părților și asigură măsurile tehnice și de organizare pentru a vă proteja datele.
  • Furnizori de servicii terțe: Utilizăm furnizori de servicii terțe pentru a ne ajuta să furnizăm anumite aspecte ale Serviciilor noastre, de exemplu, echipamente de stocare în cloud precum Amazon Web Services și Microsoft Azure. Furnizorii de servicii pot fi localizați în interiorul sau în afara zonei „SEE”.
  • Efectuăm controale asupra furnizorilor de servicii terțe și le solicităm să respecte securitatea datelor dvs. personale și să le trateze în conformitate cu legea. Nu le permitem să utilizeze datele dvs. personale în scopuri proprii și să le permită doar să vă proceseze datele personale în scopuri specificate și în conformitate cu instrucțiunile noastre.
  • Furnizori de publicitate și de analiză: Pentru a îmbunătăți serviciile noastre, uneori vom distribui informațiile dvs. neidentificabile furnizorilor de analiză care ne ajută să analizăm modul în care oamenii utilizează Platforma/Serviciul nostru. Împărtășim informațiile dvs. cu ei în formă neidentificabilă pentru monitorizarea și raportarea eficacității livrării de campanii către partenerii noștri de afaceri și pentru analiza internă a companiilor.
  • Autoritățile de aplicare a legii, autoritățile de reglementare și altele: putem divulga datele dvs. personale autorităților de aplicare a legii, autorităților de reglementare, organelor guvernamentale sau publice și altor părți interesate care respectă cerințele legale sau de reglementare. Putem alege să vindem, să transferăm sau să fuzionăm părți din afacerea noastră sau din activele noastre. Alternativ, putem căuta să achiziționăm alte afaceri sau să fuzionăm cu ele. Dacă are loc o schimbare în compania noastră, atunci noii proprietari pot utiliza datele dvs. personale în același mod ca cel descris în această declarație de confidențialitate.
  • Informații disponibile publicului: Când postați un articol pentru vânzare utilizând Serviciile noastre, puteți alege să faceți anumite informații personale vizibile altor utilizatori AfP. Acestea pot include numele, prenumele, adresa dvs. de e-mail, locația dvs. și numărul de contact. Rețineți că toate informațiile pe care le furnizați altor utilizatori pot fi întotdeauna distribuite de aceștia altor persoane, prin urmare, vă rugăm să exersați discreția în acest sens.
  • Transferuri internaționale

De fiecare dată când vă transferăm datele dvs. personale din SEE, asigurăm că se acordă un grad de protecție similar prin asigurarea implementării cel puțin a uneia dintre următoarele măsuri de protecție:

 

CARE SUNT DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE:

DREPTUL DE A SE ADRESA JUSTITIEI SAU AUTORITĂȚII NAȚIONALE DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL – dreptul de a se adresa cu plângere Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, respectiv de a se adresa justiției pentru apărarea oricăror drepturi garantate de legislația aplicabilă în domeniul protecției datelor cu caracter personal care au fost încalcate.

DREPTUL LA INFORMARE – dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea și protejarea datelor cu caracter personal de către Afaceri Poligrafice.

DREPTUL DE ACCES LA DATE – dreptul de a obține de la Afaceri Poligrafice confirmarea faptului că datele cu caracter personal sunt sau nu prelucrate de către aceasta.

DREPTUL LA RECTIFICARE – dreptul de a obține rectificarea datelor inexacte, precum și completarea datelor incomplete.

DREPTUL LA ȘTERGEREA DATELOR ( „DREPTUL DE A FI UITAT” ) – dreptul de a obține la cerere ștergerea datelor cu caracter personal.

DREPTUL LA RESTRICȚIONAREA PRELUCRĂRII – dreptul de a obține, în măsura in care sunt îndeplinite condițiile legale, marcarea datelor cu caracter personal stocate cu scopul de a limita prelucrarea ulterioară a acestora.

DREPTUL LA OPOZIȚIE – dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime legate de situația particulară, ca datele cu caracter personal să facă obiectul unei prelucrări în măsura în care sunt îndeplinite condițiile legale.

DREPTUL DE A NU FI SUPUS UNEI DECIZII INDIVIDUALE – dreptul de a cere și de a obține retragerea, anularea sau reevaluarea oricărei decizii bazate exclusiv pe prelucrări efectuate prin mijloace automate (incluzând crearea de profiluri) care produce efecte juridice sau afectează în mod similar, într-o măsură semnificativă, persoanele vizate.

DREPTURI  DE CONFIDENŢIALITATE

Aveți dreptul, în orice moment, să solicitați de la AfP următoarele:

• să vă asigure accesul la informaţiile dumneavoastră cu caracter personal Puteți întreba AfP ce date cu caracter personal despre dumneavoastră sunt folosite și să solicitaţi accesul la aceste date cu caracter personal. De asemenea, aveți dreptul să cunoașteți scopurile prelucrării, categoriile de date cu caracter personal pe care le deținem, părțile sau categoriile de părți cu care datele dumneavoastră cu caracter personal sunt partajate, perioada de păstrare a datelor, precum și sursa datelor noastre care nu sunt colectate direct de la dumneavoastră.
• să vă pună la dispoziţie o copie a informaţiilor cu caracter personal pe care le deţinem Ne puteți contacta dacă  doriți o copie a unei părţi sau a tuturor informaţiilor cu caracter personal pe care le deţinem despre dumneavoastră.
• să solicitaţi rectificarea datelor introduse greşit Dorim să asigurăm că informațiile dumneavoastră cu caracter personal sunt corecte și actualizate. Puteți cere AFP să corecteze sau să elimine informațiile considerate inexacte sau învechite.
• să solicitaţi ştergerea informaţiilor cu caracter personal Ne puteți cere să oprim prelucrarea sau chiar să ştergem informaţiile cu caracter personal pe care le deţinem despre dumneavoastră. În cazul în care informaţiile dumneavoastră cu caracter personal sunt necesare pentru îndeplinirea unei obligaţii contractuale a AFP faţă de dvs., AFP ar putea fi incapabilă să îndeplinească această obligaţie contractuală. De asemenea, dacă informaţiile dumneavoastră cu caracter personal sunt necesare pentru ca AfP să respecte anumite obligaţii legale (de ex. legislaţia fiscală), cererea dvs. nu poate fi gestionată.
• să restricționați accesul AfP și/sau al terților la datele dumneavoastră privind anumite procese sau în totalitate Dacă ați contestat exactitatea datelor dvs. sau nu mai avem nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar acestea sunt solicitate de dumneavoastră pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea cererilor legale sau ați formulat obiecțiuni față de prelucrarea efectuată pe baza motivelor pe care AfP le consideră legitime, aveți dreptul de a solicita restricţionarea prelucrării informaţiilor dumneavoastră cu caracter personal.
• să depuneți o obiecţie împotriva modului în care gestionăm datele dvs. Reţineți că aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor cu caracter personal care se bazează pe un temei legal pe care AFP îl consideră legitim. In plus, aveți dreptul de a vă opune in orice moment prelucrării datelor cu caracter personal in scopuri de marketing direct, incluzând profilarea în măsura în care este legata de marketing direct.
• să solicitaţi transferul datelor dumneavoastră către un alt operator de date (dreptul la portabilitate) În cazul în care prelucrarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră sau este realizat prin mijloace automate, aveți dreptul de a solicita AFP să vă transmită datele unui alt operator.

Pentru a exercita oricare dintre drepturile de mai sus, folosiți datele de contact ale AfP de mai sus. În cazul în care nu sunteți mulțumit de modul în care colectăm sau folosim informațiile dumneavoastră cu caracter personal, aveți dreptul întotdeauna să depuneți o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, accesând pagina http://www.dataprotection.ro/.

Pentru problemele cu privire la protecția datelor, puteți contacta autoritatea locală reprezentată prin:

Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor

Adresă: B-dul Magheru 28-30, Sector 1, BUCUREŞTI

Website: http://www.dataprotection.ro/

 

INTRAREA ÎN VIGOARE ȘI MODIFICĂRILE POLITICII DE CONFIDENŢIALITATE

Prezenta Politică a intrat în vigoare la 25 mai 2018. Revizuim Politica de confidențialitate periodic şi vom prezenta orice actualizări pe această pagină web. Dacă nu sunteți de acord cu modificările, vă puteți închide contul, accesând setarea contului și selectând ștergerea contului.

Inchide

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
ARTICOL
Search in pages
ANUNȚURI
COMPANII
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
PASTILA VESELA
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide