Organizatorii drupa îi invită pe expozanți să se înregistreze pe microsite-ul virtual.drupa.com. Expozanții care erau deja înregistrați pentru ediția anulată pot utiliza aceleași informații de logare pe platformă. În ceea ce îi privește pe vizitatori, sesiunea de înregistrări destinată acestora se va deschide în luna martie. Deși virtual.drupa va avea loc în aprilie, conținutul oferit pe website va fi disponibil până pe 31 decembrie 2021. Potrivit unui comunicat de presă, în timpul expoziției online de patru zile companiile vor avea ocazia să își prezinte produsele în fața comunității globale de printing, să interacționeze și să își reactiveze afacerile.
Evenimentul virtual va include o zonă destinată conferințelor, un spațiu expozițional și o zonă pentru discuții numită „networking plaza”. Pachetul standard pentru expozanți costă 4 900 de euro și poate fi personalizat cu servicii suplimentare. Avanpremiera finală online a virtual.drupa va avea loc pe data de 23 februarie 2021, sub formă de conferință.