Zoidcoin Network a creat un ecosistem din care face parte şi ZoidPay, primul card pentru criptomonede disponibil deja pe piaţă. Ideea introducerii cărților de vizită în variantă digitală îi aparține echipei care a creat proiectul ZoidPay și se sprijină pe faptul că tradiționalele cărți de vizită din carton pot fi utilizate o singură dată, pe când cărțile de vizită digitale Cardanti pot fi utilizate de mii de ori, sunt ecologice iar tehnologia lor este compatibilă atât cu sistemele de operare Android, cât și cu iOS. Cum funcționează? Utilizatorul primește un card pe care îl scanează cu telefonul mobil la prima folosire și astfel își creează profilul Cardanti ce va conține informațiile pe care dorește să le regăsescă pe cartea sa de vizită digitală. Această variantă inteligentă permite completarea informațiilor obișnuite (nume, funcție, date de contact și companie), dar și adăugarea mai multor website-uri sau a conturilor de pe rețelele de socializare ale utilizatorului (Facebook, Twitter, LinkedIn), inclusiv a unei fotografii de contact. La alegere, cartea de vizită digitală poate include și informații speciale, spre exemplu trimitere la contul de Dribble pentru designeri.
Utilizatorul primește deci un card care atunci când e plasat pe spatele unui telefon mobil cu NFC (tehnologie de comunicare în câmp apropiat ce permite dispozitivelor să facă transfer de informații) va trimite un semnal care va face ca telefonul să deschidă din browser o fereastră unde va apărea profilul Cardanti al posesorului, cu toate datele sale personale înregistrate, alături de butonul care permite salvarea automată a acestora în agenda telefonului. Andrei Popa, CMO Cardanti, a oferit mai multe detalii pentru piata.ro: „În viitor vom dezvolta funcționalități suplimentare, cum ar fi conectarea directă la contul de LinkedIn al persoanei din agendă, la profilul său de Facebook, Instagram ori Twitter. În cazul în care telefonul nu este compatibil cu NFC, procesul funcționează la fel prin scanarea codului QR de pe spatele cardului. Chiar dacă modul de utilizare este simplu, am pregătit video-uri explicative pe site-ul nostru, www.cardanti.com”.
Potrivit lui Andrei Popa, acest card digital este o alternativă creativă „super premium” și foarte ușor de folosit ce se adresează tuturor celor care nu doresc să utilizeze cărți de vizită tradiționale din diferite motive: „Este un produs care poate deveni viral foarte ușor, pentru că scopul este să îl arăți altora. Iar dacă arăți altor oameni ceva frumos și util, își vor dori și ei. Noi ne bazăm pe viralizarea aceasta, pentru că este un lucru natural pe care îl vor face posesorii de Cardanti”. Cartea de vizită digitală se adresează mai ales companiilor B2B care au foarte mulți agenți de vânzări directe și folosesc frecvent cărțile de vizită. Acest public țintă stă totodată și la baza strategiei de marketing: „Este targetul perfect pentru noi. De cele mai multe ori, personalul din vânzări al clientului ajunge să transmită informația despre produsul său”.
În cazul pierderii cardului, utilizatorul pur și simplu poate comanda altul după logarea pe site-ul Cardanti, de unde își poate șterge datele prin apăsarea butonului special „Mi-am pierdut cardul”. Această opțiune permite astfel o protecție în plus a datelor, spre deosebire de cărțile de vizită clasice. În plus, dacă 100 de cărți de vizită din carton costă în jur de 120-150 de lei, cardul Cardanti standard costă doar 24,99 euro, adică aproximativ 120 de lei, cu opțiuni suplimentare, inclusiv design personalizat. Cardul Cardanti este proiectat pentru a rezista la peste 100 000 de scanări.
Andrei Popa, CMO Cardanti, concluzionează: „Cu acest produs dorim să trecem persoanele care folosesc des cărți de vizită, mai ales oamenii de vânzări, la o nouă era a informației, o eră în care nu mai trebuie să aibă la ei sute de cărți de vizită din carton. Pot avea un singur card care poate îndeplini aceeași funcție a cărților din carton, dar și ceva mai mult”.