Vor fi disponibile, de asemenea, cataloage, copii ale Colecției MMXX2, popularele mostre tematice de buzunar și multe, multe altele. Distribuitorii și tipografii se vor putea întâlni față în față, vor putea programa și organiza întrevederi într-un spațiu privat și se vor putea bucura de oportunitățile oferite de soluțiile Guandong și Mr Magnus.
„Ca întotdeauna, ne place să fim cu un pas înainte”, afirmă Daniele Faoro, directorul echipei Guandong. „Alegerea de a ne prezenta la FESPA într-un mod diferit, într-un spațiu diferit de standul clasic, este o revoluție în sector și provine din dorința noastră de a fi și mai aproape de distribuitori și clienți. Viitorul nu mai este ceea ce a fost odinioară. Această atitudine pe care o avem zi de zi face parte din ceea ce se numește Guandong.”
Încă de la înființare, compania s-a remarcat printr-o puternică amprentă internațională, care de-a lungul anilor i-a permis să creeze – în toată Europa – o rețea vastă de retaileri specializați și loiali brandurilor Guandong Italia și Mr Magnus. Acesta este motivul pentru care Guandong oferă sprijin activ la târgurile și evenimentele locale promovate de partenerii săi în țările de proveniență a acestora, ca parte a strategiei de comunicare pentru anul 2022.
Această nouă strategie, care este puternic orientată spre crearea de rețele, este unul dintre punctele focale ale activităților Guandong, menite să le ofere clienților o experiență din ce în ce mai orientată spre viitor.
„Pe o piață matură precum visualcom, nu este suficient să investim doar în cercetarea de noi soluții, ci este necesar să fim prezenți și pe canalele și piețele paralele, pentru a fi înaintea vremurilor cu servicii care vizează lumea multimedia – așa cum este divizia noastră Rèclame! – și, mai presus de toate, să ne unim forțele pentru a dezvolta proiecte din ce în ce mai verticale și mai concentrate”, a adăugat Faoro.