Brother a fost înființat în 1908 ca afacere dedicată reparării mașinilor de cusut. În 1934 a urmat înființarea companiei Nippon Sewing Machine Manufacturing Co., un predecesor al Brother Industries. Pentru a rezolva problemele mașinilor de cusut de fabricație străină – foarte populare la acea vreme, dar care se defectau frecvent – fondatorii Brother s-au folosit de cunoștințele dobândite prin activitatea lor pentru a dezvolta o mașină de cusut specializată pe producția de pălării de paie, care a fost bine primită pentru că nu se defecta ușor. Astfel, încă de la înființarea sa în 1908, Brother a căutat să aducă o contribuție pozitivă societății. În ceea ce privește sustenabilitatea, Grupul Brother are ca obiectiv reducerea la minimum a emisiilor de CO2 din întregul lanț valoric și obținerea neutralității emisiilor de dioxid de carbon în toate operațiunile până în 2050. Începând exportul de mașini de cusut pentru uz casnic în 1947, grupul Brother și-a desfășurat activitatea la nivel global timp de peste 70 de ani. În prezent, Brother dispune de unități de producție, dezvoltare și de vânzări în peste 40 de țări și regiuni, având aproximativ 41 215 angajați în cadrul grupului. Pătrunderea în domeniul tehnologiei de imprimare digitală direct pe textile este relativ nouă pentru Brother – debutând în urmă cu aproximativ 10-15 ani, a devenit însă rapid unul dintre cele mai profitabile segmente pentru companie.
Gerald Kohn s-a declarat plăcut surprins de numărul mare al clienților din România și Bulgaria care au vizitat standul Geko din cadrul Print&Sign 2022 și ne-a oferit mai multe informații despre parteneriatul de succes dintre Brother și distribuitorul român: „Am început parteneriatul cu Geko în urmă cu 7-8 ani, în 2014-2015. La acea vreme piața nu era foarte bine dezvoltată, însă Lazăr Panov, managerul general al Geko, este un expert în acest domeniu și ne sprijină în dezvoltarea acestui segment. Geko este responsabil pentru piața din România și Bulgaria și reprezintă Brother cu foarte mult succes”. În același timp, reprezentantul Brother a adăugat că a fost plăcut surprins și de evoluția pieței românești, în comparație cu multe alte piețe din Uniunea Europeană, precum Polonia, Germania sau țările scandinave: „Cu toții trecem printr-o perioadă plină de provocări. În România, mulțumită lui Lazăr Panov, totul decurge excelent. Piața din România se dezvoltă foarte bine pe segmentul de imprimare digitală și vedem perspective frumoase pentru vânzările în România”.
În ceea ce privește planurile de viitor ale Brother International în materie de noi lansări de echipamente, producătorul japonez se va îndrepta în anii următori către dezvoltarea tehnologiei de imprimare industrială: „Viziunea noastră este că imprimarea industrială pe formate mari va deveni foarte profitabilă în viitor. Brother pregătește noi produse interesante pe aceste segmente, care vor fi lansate începând cu anul 2023. Brother este o companie conservatoare, care nu se lansează rapid în noi direcții ale afacerii. Evoluțiile companiei vor fi deci realizate după analizarea posibilităților și cu dorința de a anticipa tendințele viitoare”.
Geko – dealer autorizat Brother International în România – vă invită să îi contactați pe consultanții săi pentru mai multe informații despre imprimantele DTG de la Brother și pentru a afla cele mai noi oportunități de afaceri oferite de echipamentele producătorului japonez pe piața românească.