Potrivit Adline Solutions – important distribuitor român de soluții complete pentru producția publicitară – aproximativ 70% dintre solicitările de reparații urgente sunt cauzate de amânarea reviziilor, care ar trebui efectuate la fiecare 6 luni. Mentenanța realizată de personal certificat asigură funcționarea echipamentelor la randament maxim, reducerea costurilor de operare și respectarea recomandărilor producătorilor de imprimante. Una dintre principalele probleme întâlnite des la imprimantele industriale – inclusiv cele care folosesc cerneală ecosolvent, UV sau de sublimare – este înfundarea capului de imprimare. Acesta pulverizează particule de cerneală foarte fine, de dimensiunea picolitrilor, de aceea orice depunere de praf poate modifica performanța echipamentului. Problema poate apărea și atunci când consumabilele nu sunt înlocuite la timp, când nu sunt respectate limitele optime de utilizare recomandate sau în urma depozitării necorespunzătoare a rezervelor de cerneală și a diferitelor materiale. Specialiștii Adline Solutions atrag atenția că înfundarea completă a capului de imprimare poate fi de asemenea rezultatul păstrării echipamentului în stare inactivă pentru o perioadă îndelungată sau al înlocuirii necorespunzătoare a cernelii – în aceste situații este necesară atât înlocuirea capului de imprimare cât și a consumabilelor aferente. Cel mai adesea, reviziile scot la iveală capete de imprimare parțial înfundate care dăunează calității printurilor. O cauză deseori trecută cu vederea este și amplasarea incorectă a echipamentelor, în condiții de mediu necorespunzătoare – se recomandă evitarea umidității și menținerea unei temperaturi constante, inclusiv în anotimpurile mai reci. În caz contrar proprietățile cernelii, printre care și vâscozitatea, ar putea fi modificate. Aceasta și alte numeroase probleme des întâlnite pot fi evitate prin respectarea unui program de mentenanță preventivă a echipamentului.
Adline Solutions vine în întâmpinarea clienților săi cu soluții de revizie și mentenanță care prelungesc durata de viață a echipamentelor de imprimare și contribuie la crearea unui mediu de producție sigur pentru angajați. Furnizorii de servicii de imprimare știu că problemele tehnice pot apărea chiar și în condiții ideale de producție, acestea fiind cauzate de necesitatea înlocuirii periodice a unor componente uzate în timp. Adline oferă pachete de revizie diferențiate în funcție de modelul echipamentului, prin care asigură operațiuni precum curățarea și verificarea vacuumului, realizarea de reglaje mecanice și calibrări de software, verificarea rulmenților, verificarea rolelor presoare dar și curățarea generală a echipamentului. Clienții Adline Solutions pot achiziționa chiar în timpul reviziilor piesele de schimb necesare, beneficiind astfel de manoperă gratuită la instalarea componentei respective.
O revizie va costa mai puțin decât o reparație de urgență, care deseori poate genera costuri ce se pot apropia de suma necesară achiziționării unui echipament nou – alături de costurile generate de timpul irosit prin inactivitatea echipamentului. Pachetele de revizie furnizate de echipele de mentenanță ale Adline Solutions asigură evitarea unor probleme precum: înfundarea traseelor de scurgere a cernelii, blocarea deplasării carului de printare, îngreunarea sistemului de alimentare cu material, înfundarea circuitelor de alimentare cu cerneală, distribuirea inegală a cantității de cerneală, uscarea incompletă și aderența scăzută a printului, lovirea capului cauzată de puterea insuficientă de fixare a materialului de către vacuum sau depunerile de cerneală de pe traseul de alimentare. Adline vine astfel în întâmpinarea tuturor utilizatorilor de echipamente din portfoliul său curent sau trecut și nu numai, inclusiv a clienților care folosesc modele Galaxy Ecosolvent, Flora Solvent, Flora UV, Galaxy UV sau Audley UV.
Prin programele de mentenanță preventivă și prin reviziile tehnice oferite, echipele certificate ale Adline Solutions efectuează reparații și revizii la orice nivel de complexitate, pe baza recomandărilor producătorilor de echipamente. Un studiu derulat de ResearchGate arată că 90% dintre furnizorii de servicii de imprimare participanți la sondaj și beneficiari ai unui plan de mentenanță au observat reducerea timpilor de nefuncționare a echipamentelor, iar 60% dintre aceștia au notat că echipamentele ce beneficiază de revizii periodice produc mai puține deșeuri și risipă de materiale. Adline Solutions vă invită să faceți parte dintre cei care preîntâmpină defecțiunile majore și cheltuielile uriașe aferente alegând un simplu plan de revizie preventivă.