Ce este imprimarea in relief si cum va poate promova brandul?

Cand vine vorba de imprimarea unui fluturas sau unui pliant, aveti la dispozitie o gama larga de tehnici si optiuni. Alegand combinatia potrivita, veti putea crea un material publicitar imprimat care sa atraga atentia cititorilor si sa va scoata in evidenta brandul. O metoda populara de a obtine aceste efecte este imprimarea in relief, cunoscuta si sub numele de embosare. Dar ce este aceasta si care sunt utilizarile ei cele mai frecvente?

Embosarea este o metoda de presare a unui design pe o suprafata de hartie sau carton pentru a crea o imagine tridimensionala. Realizat pentru prima data in secolul al XV-lea, procedeul s-a dovedit a fi o tehnica de imprimare foarte eficienta de-a lungul timpului.

Dupa imprimarea in relief a hartiei sau cartonului, rezultatul este o suprafata elevata avand designul plasat mai sus decat suportul media din jur. Efectul se realizeaza cu ajutorul a doua stante metalice care se potrivesc perfect una in interiorul celeilalte – una fiind elevata, iar cealalta scufundata.

O coala de hartie este plasata intre cele doua stante, dupa se aplica presiune si caldura. Prin acest procedeu, matrita elevata patrunde in interiorul celei scufundate, trecand pe suport designul ales.

Exista o gama larga de tehnici de embosare ce duc la rezultate usor diferite, dintre care le vom enumera doar pe cele mai populare. Embosarea oarba nu implica nici imprimare, nici aplicarea unei folii in design. Doar procedeul in sine este cel care creeaza textul sau designul pe suport. Prin embosarea Single Level, aria imaginii este elevata pana la un singur nivel plat, in timp ce cu ajutorul embosarii Multi-Level, designul este elevat pana la multiple niveluri, ceea ce adauga piesei texturi interesante. Embosarea controlata este folosita pentru scoate in relief o folie metalizata sau o imagine imprimata, pentru a-i conferi un aspect si o senzatie tactila. In sfarsit, debosarea este opusul embosarii, prin care un design este „ingropat” in material, astfel incat este plasat mai jos decat restul hartiei sau al cartonului.

Embosarea este o modalitate simpla si eficienta de imbunatatire a calitatii oricarui material tiparit, cum ar fi o carte de vizita. In pofida avantului pe care l-au luat in ultimul timp retelele sociale din mediul online, o carte de vizita este inca un instrument util. Aceasta este una dintre utilizarile populare ale imprimarii in relief, deoarece aplicarea unui design simplu poate transforma o carte de vizita conferindu-i un aspect atragator si profesional. O carte de vizita imprimata prin metode obisnuite ar putea sa arate destul de bine; insa scopul nu este doar ca oamenii sa creada ca afacerea dvs. este in regula, ci sa fie entuziasmati si intrigati de ea. Si asta pentru ca o simpla carte de vizita este prima impresie pe care cineva si-o formeaza despre o companie.

Astfel, o carte de vizita realizata prin embosare va va ajuta sa iesiti in evidenta si va crea impresia ca va luati in serios afacerea. Designul nu trebuie sa fie prea complicat. De fapt, un card embosat care este simplu si sofisticat are mai multe sanse sa creeze o prima impresie profesionala.

Pe de alta parte, o invitatie este o ocazie de a da frau liber creativitatii. Fie ca este vorba despre o nunta, un eveniment caritabil sau o petrecere, designul si calitatea printului care apare pe invitatia dvs. sunt importante. Este prima ocazie pe care o aveti la dispozitie pentru a starni interes in jurul evenimentului dvs. si ar putea fi criteriul de baza care sa-i determine pe cei invitati sa va onoreze cu prezenta.

Folosirea tehnicilor de imprimare in relief pentru invitatiile dvs. le va imbogati cu acel efect deosebit care este foarte important daca este vorba sa convinga pe cineva sa participe. Invitatia ar trebui sa-l faca pe destinatar sa se simta special si apreciat; asadar, calitatea acesteia ar trebui sa reflecte acest lucru.

Cu ajutorul imprimarii in relief, puteti oferi invitatiilor dvs. o textura interesanta care sa ii incurajeze pe oameni sa le ia si sa le tina in mana, ceea ce va asigura ca ati reusit sa atrageti atentia si va ajuta sa cresteti nivelul de „awareness” al brandului sau evenimentului dvs.

Nu in ultimul rand, pliantele si fluturasii sunt materiale publicitare create cu intentia de a va promova brandul sau serviciile pe care le oferiti. Din acest motiv, ele trebuie sa fie tentante, atragatoare si sa merite timpul pretios al cuiva.

Un pliant tiparit prin metode obisnuite are toate sansele sa fie ignorat si aruncat deoarece nu exista acea atractie unica necesara pentru a atrage atentia. Insa cu ajutorul imprimarii in relief, le aratati cititorilor ca acest pliant este important si merita o clipa din timpul lor. Deoarece are o calitate atat de inalta si este placut de tinut in mana, este mai putin probabil sa fie aruncat, pentru ca cititorul va aprecia timpul si efortul investit pentru a-l crea.

Redactia Afaceri Poligrafice

Adaugati un comentariu

Lasă un răspuns

Vizualizari:

Companii promovate

Articole Asemanatoare

Anunturi recente

Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide