Pe o parte a materialului promoțional a fost imprimat un balaur care aruncă flăcări, cu solzi strălucitori redați în cel mai mic detaliu. Efectul exploziei de flăcări a fost realizat prin intermediul tehnologiei holografice.
Pe verso, o hologramă repetată aleatoriu creează o reprezentare tridimensională a mișcării unui stol de fluturi. Grafica a fost imprimată pe folia metalizată de transfer Envirofoil realizată de Hanzen Paper – un produs prietenos cu mediul care folosește mai puțin de 1% din cantitatea de aluminiu conținută de foliile tradiționale, la care se adaugă suportul realizat din material reciclat.
Materialul promoțional a fost imprimat prin tehnologie offset, folosind cernelurile UV ale producătorului american AM Lithography, iar întregul proces – de la design până la imprimarea pe folia metalizată – a durat mai puțin de două săptămâni.
„Nu s-a mai realizat până acum un asemenea produs. Capacitatea de a transfera imaginile pe ambele fețe ale colii prin nanoholografie deschide potențialul de utilizare în multe aplicații în care impactul asupra consumatorului este esențial”, a afirmat John Hazen, președintele companiei Hazen Paper.