Personalizarea ca avantaj – tendinte principale pentru industria de print

Care sunt tendintele de ultima ora care propulseaza personalizarea in prim-planul industriei de imprimare si evidentiaza modul in care companiile de print le pot valorifica pentru a iesi in evidenta, a-si implica mai eficient clientii si a dobandi succesul pe o piata competitiva?

In mijlocul schimbarilor din industria de imprimare, determinate de progresele tehnologice, de evolutia preferintelor consumatorilor si de conditiile dinamice ale pietei, o constanta ramane: importanta decisiva a personalizarii. Prin adoptarea personalizarii in diverse aplicatii si industrii, companiile de imprimare se pot diferentia fata de concurenta, pot spori implicarea clientilor si se pot dezvolta intr-un peisaj competitiv.

Iata cateva tendinte majore ale personalizarii care configureaza piata de astazi, precum si modul in care companiile de imprimare se pot adapta pentru a ramane flexibile si a prospera.

Personalizarea avansata la scara extinsa
Adaptarea fiecarui aspect al comunicarii pentru destinatarii individuali, indiferent de dimensiunea publicului lor tinta, se afirma ca o tendinta predominanta. Prin integrarea designului, logicii si datelor, companiile de imprimare pot oferi experiente personalizate pe multiple canale media, plasand clientul in centrul fiecarei interactiuni. Astazi, volumul nu mai este o bariera. Indiferent daca lista persoanelor din publicul-tinta este mica, mare sau enorma, productia ramane eficienta, viteza software-ului RIP este ridicata, iar productia poate fi in continuare sofisticata din punct de vedere creativ.

Personalizarea bazata pe inteligenta artificiala
Inteligenta artificiala (IA) si invatarea automata au revolutionat personalizarea. Adevaratul criteriu de diferentiere consta nu doar din personalizare, ci si in relevanta si sincronizare precisa, chiar si in scenarii complexe. Spre deosebire de trecut (din cauza limitelor capacitatii umane), in prezent campaniile de marketing integrate cu IA pot garanta ca mesajele gasesc un ecou la publicul-tinta prin utilizarea datelor relevante, prognozarea comportamentului si dezvoltarea de continut vizual si multimedia personalizat la scara larga.

In loc sa creeze manual diverse resurse pentru o campanie, furnizorii serviciilor de imprimare pot combina datele in sabloane creative (print, e-mail, web, imagine, video) care sunt 100% relevante si captivante si sunt exact lucrul de care are nevoie clientul atunci cand isi doreste acest lucru. De exemplu, o agentie imobiliara poate automatiza crearea de pliante personalizate cu informatii despre o anumita proprietate pentru potentialii cumparatori. Sau un proces automatizat IA poate monitoriza comenzile primite de la un magazin web-to-print si poate prezice posibilele achizitii ulterioare inainte de a implica cumparatorii intr-o campanie de tip „upsell”.

Tehnologia inkjet
Progresele in tehnologia cu jet de cerneala au condus la solutii de imprimare mai eficiente, versatile si eco-eficiente. Este o oportunitate de a prelua lucrari care se bazeaza pe generarea unui volum mare si sofisticat de imprimare a datelor variabile sau de imprimare programatica, ceea care reprezinta o provocare pentru numeroase solutii traditionale si tranzactionale de compunere. Multe companii utilizeaza fluxul de lucru Adobe end-to-end si mobilizeaza Adobe InDesign Server pentru capabilitati avansate de proiectare fara limite si pentru care nu este necesar niciun proces de conversie.

Imprimarea hibrida a etichetelor
Acest proces imbina fiabilitatea si eficienta imprimarii offset si a celei digitale intr-o singura trecere. Ofera multiple avantaje pentru industria etichetelor, cum ar fi: timpi de productie mai scurti, economii de costuri, precum si posibilitati creative extinse, cum ar fi imprimarea de date variabile intr-un flux de lucru fara intreruperi. Programe software care accepta formate de fisiere adaptate pentru productia de date variabile, cum ar fi PDF si PDF/VT, sunt potrivite pentru aceste fluxuri de lucru, deoarece orice imprimanta care accepta aceste formate, chiar si noile echipamente hibride, poate obtine rezultate de inalta calitate fara a face rabat de la eficienta.

Substraturile de imprimare si solutiile de finisare avansate
Flexibilitatea in optiunile de hardware este cruciala. Inovatiile in materie de hartie, tesaturi, materiale plastice si imprimare directa pe obiecte au extins posibilitatile de personalizare si au deschis noi cai pentru creativitate si design. Ca atare, personalizarea este acum posibila pe orice substrat si solutii de finisare pentru evenimente, iar tehnologia CMYK+ poate imbunatati si mai mult fluxul de lucru in imprimarea cu date variabile. Clientii pot chiar personaliza si comanda produse in mod direct, folosind un proces de comanda online prin comert electronic, indiferent de hardware, substrat sau solutie de finisare.

Integrarea sistemului
Garantarea fluxului de date si minimizarea mentenantei sistemului sunt cruciale pentru activitatile de afaceri. Majoritatea companiilor prefera acum sa integreze noi solutii in ecosistemul lor existent, in loc sa inceapa de la zero. Procedand astfel, acestea pot selecta cele mai bune optiuni si pot asigura compatibilitatea, in cele din urma sporind eficienta, reducand intreruperile si imbunatatind securitatea datelor prin valorificarea protocoalelor si a infrastructurii stabilite.

Confidentialitatea
Pe masura ce preocuparile privind confidentialitatea continua sa creasca, adoptarea unor strategii precum colectarea datelor furnizate direct („zero-party data”) a devenit esentiala. Datele furnizate direct, pe care clientii le distribuie in mod intentionat si proactiv brandurilor, permit interactiuni mai transparente si de incredere.

Pentru succesul campaniilor „omnicanal”, este esential ca clientii sa se simta increzatori atunci cand informatiile lor personale sunt partajate cu mai multe puncte de contact, asa ca stabilirea de la bun inceput a increderii prin respectarea cerintelor de suveranitate a datelor este esentiala. Cand reusesc sa faca acest lucru, brandurile pot oferi experiente mai adaptate si relevante, fapt care, la randul sau, consolideaza relatia cu clientii.

Eco-eficienta
Furnizarea de experiente personalizate pe canale multiple reduce volumul paginilor si reduce amprenta de carbon in comparatie cu abordarile traditionale de marketing extins si indiscriminatoriu. Ne place printul, insa in epoca in care traim trebuie sa fim mai inteligenti in ceea ce priveste deciziile noastre legate de imprimare pe hartie si sa ne optimizam campaniile de imprimare cu aplicatii digitale cum ar fi e-mailul si videoclipurile. Prin extinderea resurselor dupa cum este necesar si tranzitia catre servicii de marketing cuprinzatoare, companiile de imprimare pot face alegeri ecologice si pot contribui la un viitor eco-eficient.

Redactia Afaceri Poligrafice

Adaugati un comentariu

Lasă un răspuns

Vizualizari:

Companii promovate

Articole Asemanatoare

Anunturi recente

Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide