Imprimarea ecologică dă startul viitoarelor inovații în sectoarele de echipamente și cerneluri

Sustenabilitatea in sectorul de imprimare castiga tot mai mult teren in întreaga lume, cumparatorii serviciilor de print acordand o atentie sporita impactului emisiilor de carbon al tuturor activitatilor lor economice. Aceasta tendinta le-ar putea oferi un avantaj comercial considerabil acelor companii si sisteme de imprimare ce ofera o diminuare veritabila a impactului negativ asupra mediului ambiant. Mai mult, in timp ce industria a luat deja startul in cursa anului 2023, preturile tot mai mari la energie in Europa plaseaza un nou accent pe imprimarea eficienta din punct de vedere energetic.

Citeste »

Imprimarea UV ar putea fi viitorul în colantarea autovehiculelor, ne asigură Mimaki

Odată cu progresele înregistrate în sectorul imprimării digitale, cele mai recente cerneluri cu uscare rapidă UV oferite de compania japoneză Mimaki prezintă firmelor de colantare auto o nouă modalitate revoluționară de a-şi îmbunătăți serviciile. Colantarea autovehiculelor a devenit mai creativă și mai inovatoare decât oricând. Trendurile actuale se axează pe noi texturi vii, culori strălucitoare și modele îndrăznețe care de multă vreme ornamentează vehiculele din întreaga lume; sunt trenduri care par să rămână populare în anii care urmează.

Citeste »

Un creator de etichete de vin îşi dezvăluie secretele de design

Jordan Jelev este un designer și caligraf de etichete pentru vinuri stabilit în Varna, Bulgaria. El este spiritul creativ din spatele designului etichetelor de la compania americană de vinuri Wolf’s Head Wines. Agenția sa, Labelmaker (Creatorul de Etichete), are ca obiect de activitate exclusiv vinurile, băuturile spirtoase și berea. Jordan are în spate mai mult de 15 ani de experiență în crearea de etichete memorabile pentru mărci premium și este un designer premiat. Recent, echipa M_use a avut ocazia să discute cu Jordan despre procesul său creativ şi despre inspirația și proiectele sale de design preferate.

Citeste »

Koenig & Bauer echipează echipamentele de tipar offset Rapida cu o logistică a plăcilor complet automatizată

Din ce în ce mai multe tipografii comerciale își echipează echipamentele de tipar offset cu alimentare în coală Rapida cu sisteme de logistică a plăcilor complet automatizate. Când vine vorba de această inovaţie, furnizorii de servicii web-to-print par să fie cei mai interesaţi. Mai multe sisteme Koenig & Bauer au fost deja integrate proceselelor de producţie cotidiene, iar alte echipamente sunt preconizate să urmeze. Aceste sisteme se integrează perfect cu echipamentele de tipar offset de format mediu și mare cu alimentare în coală, nu necesită operațiuni manuale, dispun de un design modular al sistemului pentru flexibilitate maximă şi asigură o producție rentabilă de tiraje tot mai reduse

Citeste »

Un plus de agilitate pentru tipografia ta cu soluţii informatice de la First Line Software

Agilitatea s-ar putea dovedi o adevărată provocare pentru companiile de imprimare, în special când vine vorba de producția de materiale printate în ediţii limitate şi personalizate. Pentru a atinge apogeul agilității companiei dv, e posibil să fie nevoie să apelaţi la utilizarea de soluţii informatice și servicii software. Pat McGrew, expert de marketing din industria de imprimare și Ryan McAbee, analist şi architect de soluţii software, aruncă o privire asupra modului în care software-ul personalizat și soluțiile de date ale companiei First Line Software pot ajuta la îmbunătățirea agilității companiilor de imprimare.

Citeste »

Printul nu va pierde niciodată în competiţia cu digitalul. De ce?

Încă de la apariția suporturilor media digitale, oamenii s-au întrebat dacă nu cumva sfârșitul printului este aproape. Companiile din industria de printing care au înregistrat succese în ultimele câteva decenii ne spun că nu este cazul – printul continuă să fie o forţă redutabilă. Suporturile media şi instrumentele de marketing produse prin diverse procedee de print, cum ar fi cărțile de vizită, afișele, fluturașii, pliantele și chiar obiectele promoţionale nu doar sunt încă populare, ci sunt şi extrem de eficiente în sectorul publicităţii direcţionate și al comunicării cu clienții. Ca atare, având în vedere schimbările din ultima vreme, departe de a renunţa la print, mediile de afaceri trebuie doar să găsească modalități noi şi ingenioase de a integra suporturile media printate ca și cele digitale într-o campanie de marketing unitară.

Citeste »

Interviu cu Directorul de Marketing pentru Europa de la Mark Andy despre imprimarea offset si cea digitala a etichetelor

Desi echipamentele digitale pentru imprimarea etichetelor cuceresc piata intr-un ritm alert, tehnologiile conventionale de imprimare continua sa isi mentina importanta. Etiketten-Labels, un periodic german din sectorul industriei de productie a etichetelor, a facut demersurile necesare pentru a afla de la cateva companii care este status-quo-ul actual si in plus, la ce anume ne putem astepta pe viitor.

Citeste »

Personalizare pe orice substrat la cerere cu Mimaki UJF MKII e

Noua imprimantă UJF-3042 MkII e de la Mimaki poate fi utilizată pentru a crea elemente grafice imprimate UV pe o gamă largă de produse, cum ar fi plăcuțe de identificare, cărți de vizită, pixuri, brelocuri, huse pentru telefon, indicatoare de interior, etichete pentru sticle de apă, ambalaje din hârtie, suprafețe lenticulare 3D, nade pentru pescuit, capace pentru orificii de aerisire, încărcătoare de baterii, folii digitală, comutatoare cu membrană, pictograme și multe alte tipuri de suprafețe unice, obiecte tridimensionale și articole personalizate şi multe altele.

Citeste »

𝔸𝕞𝕓𝕒𝕝𝕒𝕛𝕦𝕝 influenţează decizia de cumpărare a consumatorilor tineri?

Ambalajul este un element important al mixului de marketing, alături de produs, preţ, promoţie, locaţie şi oameni. Ciocolata este un produs pe care oamenii adoră să-l consume, indiferent de categoria de vârstă. Consumatorilor li s-a cerut să îşi imagineze că o nouă ciocolată pe care încă nu au văzut-o şi nici nu au gustat-o a fost lansată recent pe piaţă şi au fost rugaţi să îşi exprime opiniile cu privire la preferinţele lor de achiziţie. Un studiu efectuat de cercetătorii de la Universitatea Kannur din India a explorat diverse repere ale ambalajului de ciocolată care ar putea să influenţeze decizia de cumpărare a consumatorilor tineri.

Citeste »

Care tehnologie va câştiga, cea inkjet sau printul electrofotografic?

Printul electrofotografic explicat pe scurt este procesul care debutează cu îndepărtarea sarcinilor negative datorită utilizarii luminii pe suprafața unui cilindru fotosensibil care este apoi acoperit selectiv cu toner. Tehnologia printului electrofotografic cuprinde atât fotocopierea, cât și imprimarea cu laser, deoarece ambele folosesc aceleași principii. O placă sau tambur de metal este acoperită mai întâi cu un strat generator de sarcină dintr-un material fotoconductor organic, apoi cu un strat mai gros de transport de sarcină optic transparent care conduce numai sarcina pozitivă. Suprafața primește o sarcină negativă uniformă, în timp ce placa metalică de dedesubt are o sarcină pozitivă. Când placa este iluminată selectiv prin stratul de transport de sarcină fie cu imaginea materialului de copiat, fie cu laserul unei imprimante laser, stratul fotoconductor generează sarcină în regiunile iluminate (generarea purtătorului fiind puternic asistată de câmp), iar sarcinile pozitive migrează liniar la suprafață sub influența puternică a câmpului electric și se recombină cu sarcina negativă de suprafață. Prin urmare, sarcina de suprafață rămâne doar în regiunile întunecate. Particulele de toner pe bază de rășină încărcate pozitiv sunt apoi atrase de încărcăturile negative pe ariile din suprafața rămasă, formând imaginea, care este în final fuzionată termic cu suportul de imprimare.

Citeste »
Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide