Gratuit

CITY MEDIA SRL

Descriere companie:

„Rolul reclamei este să influențeze cumpărarea. Rolul pe care îl deţine MEDIA este acela de a pune mesajul într-o fereastră.”

Erwin Ephron

CUM FACEM NOI PUBLICITATE OUTDOOR
— Din cauză că scena OUTDOOR este extrem de aglomerată, trebuie să faci ceva DIFERIT pentru a fi văzut.
— „Diferențiază-te sau mori!” afirmă un guru în marketing, Jack Trout, fapt care se aplică atât ție, cât şi nouă.
— Căutăm în mod constant soluții media potrivite pentru a asigura maximul de vizibilitate pentru brandul tău şi pentru a-l așeza în topul listei de cumpărături din mintea consumatorului.
— Consumatorii reacționează la publicitate atunci când aceasta demonstrează o relevanță în viaţa lor.
— De aceea, CITY MEDIA este un pionier — devenit lider — pe piața locală în Digital OOH, reclama outdoor pe panouri LED. Prin panourile digitale de rezoluție și fidelitate înalte, le oferim clienților noștri posibilitatea de a se afirma și a-și promova produsele într-un mod dinamic și creativ.
— Conținutul dinamic captează atenția, îi ține pe spectatori interesați și se întipărește în mintea lor. Clienții au de 10 ori mai multe șanse de a observa conținuturi dinamice cum ar fi: clipuri video, animații, cinemagraph, time-lapse, postări social media sau fluxuri de știri.
— Pe de altă parte, publicitatea outdoor clasică rămâne foarte importantă, făcând parte din peisajul urban și asigurând cel mai bun raport preț/audiență comercială.

SĂ FII ÎN LOCUL POTRIVIT LA MOMENTUL POTRIVIT, ESTE CRUCIAL! EȘTI?
Există un număr de stereotipuri bine înrădăcinate şi prejudecăți dăunătoare cu privire la conceptul de outdoor care au devenit prea tipice pentru această industrie: „neputincioase în a atinge anumite ținte”, „prea scumpe”, „doar locale”.
Această viziune limitată asupra industriei outdoor, care circulă printre mulți comercianți, trebuie schimbată!

AVANTAJELE PUBLICITĂŢII OUTDOOR:
— Expunere 24h din 24h.
— Stimulează notorietatea şi loialitatea pe termen lung faţă de brand.
— Facilitează strategiile de la punctele de vânzare şi mărește șansele de răspuns la mesajele promoționale.
— Potențial creativ nelimitat, mai ales la ecranele LED.
— Oferă suport direcțional, fiind în proximitatea punctelor de vânzare.
— Costuri reduse în raport cu durata campaniei.
— Posibilitatea desfășurării de campanii de imagine.

  • 2873 mp+ spațiu reclamă.
  • 57+ panouri disponibile.
  • 2900+ clienți mulțumiți.

 

SISTEME PUBLICITARE:

1. ECRANE LED
Viitorul inteligent al publicității!

Panourile digitale cunoscute ca ecrane LED, TV Screen sau Digital OOH — reprezintă cea mai versatilă și flexibilă formă de publicitate outdoor. Panourile digitale permit schimbarea mesajului publicitar oricând și ori de câte ori se dorește.

Capabilitățile panourilor LED permit pe lângă afișarea reclamelor, afișarea orei și datei, conținut condiționat (vreme, temperatură), integrare social media, afișarea timpului rămas până la un eveniment, actualizări live și multe altele.

DESCRIERE:
Flexibilitate
— Captivați consumatorii și dezvoltați un dialog cu aceștia prin posibilitățile creative nelimitate ale ecranelor digitale.
Promptitudine
— Permit actualizări instantanee ale mesajului publicitar, având capacitatea de a răspunde în timp real la evenimentele curente și condițiile de piață.
Versatilitate
— Impact orientat geografic și demografic în proximitatea beneficiarului.
Eficiență
— Optimizați cheltuielile publicitare și acționați sinergic cu alte mijloace media pentru a îmbunătăți rentabilitatea investiției.
În curând, vă vom oferi posibilitatea derulării campaniilor cu conținut reactiv, care se adaptează mediului și audienței.

CARACTERISTICI
Amplasare:
— Ecranele noastre digitale sunt amplasate în locații unde conducătorii auto staționează timpi semnificativi — la semafoare sau intersecții, astfel încât volens-nolens privesc reclamele pe care le difuzăm.
— Poziționate pe amplasamente de trafic foarte vizibile, cum ar fi intersecțiile și bulevardele principale.
— Panourile LED sunt amplasate în zona centrală a orașului, pe artere intens circulate, atât de vehicule cât și de pietoni.
Dimensiuni:
— 8 mp, 18 mp.
Termeni contractuali:
— Spoturile digitale pot fi achiziționate într-o varietate de timpi de expunere și frecvențe: spoturi de 10 s, 12 s sau 15 s cu apariții la 2 minute sau mai rar; Perioade contractuale de la o zi până la un an.
— Pot fi achiziționate individual sau în rețea.

SPECIFICAŢII
Un afișaj cu LED este un ecran plat, care utilizează diode emițătoare de lumină ca pixeli pentru un ecran video. Luminozitatea lor le permite să fie utilizate în outdoor, fiind vizibile în soare. Sunt utilizate pentru firme și panouri publicitare.

Caracteristicile principale ale unui ecran LED sunt:
— Pixel pitch — măsoară distanța dintre LED-uri, pentru outdoor uzuală fiind între 6 și 16 mm.
— Strălucirea — se măsoară în candelă pe metru pătrat sau în Nit — sunt același lucru. Reprezintă unitatea de măsură a cantității de lumină pe care un ecran o transmite privitorului (luminanță).
— Unghiul de vizibilitate în plan orizontal și vertical. De regulă, acesta este peste 120 de grade.

2. PANOURI PUBLICITARE BACKLIT
Panourile BackLit sunt casete luminoase de dimensiuni medii sau mari amplasate în zonele cu trafic ridicat, vizibile atât pentru conducătorii auto cât și pentru pietoni.

Sunt panouri publicitare vizibile ziua, dar și noaptea, cu poster din vinil care permite trecerea luminii.

AVANTAJE:
— Îmbunătățesc brandul și imaginea de piață.
— Localizare strategică pentru a viza anumite segmente de piață.
— Oferă acoperire ridicată pe perioade lungi de timp.
— Oferă dominație pe piețele și zonele cheie.
— Impact asupra consumatorilor în zonele de piață dorite: centre comerciale, zone de business și rezidențiale.
— Grafica de înaltă calitate îmbunătățește imaginea mărcii și a produsului.
— Mențin o expunere vizuală ridicată în timpul zilei și al nopții, utilizând iluminarea din spate.

CARACTERISTICI
Amplasare
— Disponibile pe locații premier selectate pe o piață care vizează zone cu trafic ridicat.
— Poziționate în apropierea marilor centre comerciale sau rezidențiale.
Dimensiuni aproximative
— 8 mp, 24 mp, 48 mp; dimensiunile și orientarea imaginii pot varia în funcție de locație.
Termeni contractuali
— De obicei, achiziționate timp de 8 săptămâni sau mai mult.
— Sunt disponibile și perioade mai scurte.
— Pot fi achiziționate individual sau împreună cu alte sisteme.
— Disponibile pe locații premier selectate pe o piață care vizează zone cu trafic ridicat.

SPECIFICAŢII
Banner BackLit
— Este un produs publicitar realizat prin imprimarea la o rezoluție de 300-720 dpi cu cerneală pe bază de solvent sau ecosolvent pe materialul denumit BackLit (textil dublu acoperit cu PVC). BackLit-ul are o greutate standard de 550 g/mp.
— Bannerele de tip BackLit se pot printa la orice dimensiune dorită (fâșiile se lipesc între ele), lățimea maximă a unei fâșii de banner BackLit fiind de 3,2 m.

BackLit Film
— Este un film de poliester transparent cu un strat mat pe spate care contribuie la obținerea unui contrast foarte mare şi o definiție foarte bună a culorii. BackLit film este folosit în 90% din cazuri pentru personalizarea fețelor casetelor luminoase.
— Printurile BackLit Film se realizează la rezoluția de 1440 dpi / 2400 dpi — calitate super foto.
— Aplicațiile printurilor BackLit film cele mai comune sunt: casete luminoase, city-light, display-uri iluminate din spate, aplicații de interior.

3. MESH
Publicitate outdoor la dimensiuni mari!
— Mesh-urile sunt cele mai mari și impresionante formate OOH. Oferă o vizibilitate maximă, fiind amplasate pe fațadele sau calcanele clădirilor. Pot fi iluminate, caz în care sunt vizibile și pe întuneric.
— Grafica, imprimată pe un material ecologic de tip „plasă perforată” permite crearea unor postere spectaculoase, care atrag toate privirile.

AVANTAJE
— Formatul mare oferă o vizibilitate și un impact maxime.
— Acoperă o mare varietate de dimensiuni și forme creative neobișnuite.
— Poate realiza o conștientizare în masă a pieței sau poate fi plasat strategic pentru a viza anumite segmente de public.
— Construiește un brand puternic și asigură conștientizarea imaginii.
— Oferă o expunere continuă a unui mesaj puternic.
— Afișajele permanente pe termen lung oferă o prezență dominantă în proximitate.

CARACTERISTICI
Amplasare
— Poziționate pe amplasamente de trafic foarte vizibile, cum ar fi intersecții, bulevarde și pe fațadele clădirilor.
— Poziționate în apropierea marilor centre comerciale sau rezidențiale.
Dimensiuni aproximative
— De la câteva zeci de mp la sute de mp.
— Dimensiunile pot varia în funcție de locație.
Termeni contractuali
— De obicei, achiziționate timp de 3 luni sau mai mult.
— Achiziționate individual sau împreună cu alte sisteme.

SPECIFICAŢII
— Mesh-ul este un print publicitar realizat prin imprimarea cu cerneală pe bază de solvent a unui material perforat compus dintr-o țesătură de poliester special dublu acoperit cu PVC alb pe ambele părţi.
— Mesh-urile au o greutate de 270 — 360 g/mp.
— Mesh-urile se pot printa la orice dimensiune dorită (fâșiile se lipesc între ele), lățimea maximă a unei fâșii de mesh fiind de 3,2 m.
— Datorită greutății reduse, date fiind perforațiile realizate din turnarea PVC-ului, mesh-ul reprezintă produsul publicitar ideal pentru promovarea stradală a imaginii dumneavoastră la dimensiuni mari și foarte mari.
— Perforațiile permit trecerea vântului și luminii prin mesh.

4. BILLBOARD ȘI FRONTLIT
— Panourile publicitare — Billboard și FrontLit — sunt cele mai răspândite și printre cele mai impresionante formate media standard OOH.
— Sunt folosite adesea ca vector de influențare a pieței prin acoperire și frecvență.
— Panourile iluminate din faţă — de regulă de sus — sunt denumite FrontLit.
— Billboard-urile oferă o vizibilitate sporită, nu numai datorită dimensiunii lor, ci și datorită faptului că pot fi „personalizate” creativ prin extensii și decorațiuni.

AVANTAJE
— Construiesc imaginea mărcii rapid și eficient.
— Ideale pentru direcționarea în funcție de segmente de public localizate demografic și zone geografice.
— Stimulează vânzările în jurul locațiilor clientului.
— Foarte eficiente pentru campaniile de scurtă durată care necesită captarea rapidă a atenției consumatorilor, inclusiv introduceri de produse și servicii sau mesaje de chemare la acțiune.
— Postere rezistente în timp, izbitoare din punct de vedere vizual, disponibile în materiale reciclabile și ecologice.

CARACTERISTICI
Amplasare
— Poziționate pe amplasamente de trafic foarte vizibile, cum ar fi autostrăzi, șosele, bulevarde, dar și pe clădiri.
— Amplasate în jurul cartierelor și în apropierea marilor centre comerciale sau rezidențiale.
Dimensiuni aproximative
25 — 108 mp; pot varia în funcție de locație.
Termeni contractuali
— De obicei, achiziționate timp de 3 luni sau mai mult.
— Achiziționate individual sau împreună cu alte sisteme.

SPECIFICAŢII
Banner simplă faţă (FrontLit banner):
— Produs publicitar realizat prin imprimarea la o rezoluție de 300-720 DPI cu cerneală pe bază de solvent sau ecosolvent pe materialul denumit generic banner FrontLit/poliplan (textil dublu acoperit cu PVC).
— Panourile publicitare (bannere tensionate pe cadru metalic) din bannere FrontLit pot să includă (la cerere) diverse finisări: tiv, capse de prindere, fante de vânt, buzunare de prindere.
— Bannerele au greutăți standard între 340-510 g/mp.
— Bannerele se pot printa la orice dimensiune dorită (fâșiile se lipesc între ele), lățimea maximă a unei fâșii fiind de 3,2 m.
Blueback
— Suport de hârtie mată cu spate albastru, cu opacitate mărită, rezistentă la apă şi radiațiile UV.
— Ideal pentru panotaj exterior de mari dimensiuni, dar şi pentru postere sau alte sisteme de afișaj.

5. ROOFTOP
RoofTop-urile sunt structuri publicitare de mari dimensiuni, amplasate pe terasa unor clădiri, având un mare impact vizual. Acestea pot fi: panouri LED, BackLit-uri, FrontLit-uri sau litere volumetrice.

RoofTop-ul asigură o vizibilitate excelentă a imaginii produsului dumneavoastră. Redă o imagine de calitate, domină prin mărime și amplasament, având un efect vizual deosebit atât pentru pietoni cât și pentru conducătorii auto.

AVANTAJE
— Mențin o expunere vizuală ridicată atât în timpul zilei dar și al nopții, dominând zona din jur — datorită amplasării la înălțime.
— Grafica de înaltă calitate îmbunătățește imaginea mărcii și a produsului.
— Oferă dominație pe piețele și zonele cheie.
— Îmbunătățesc brandul și imaginea pe piață.
— Localizare strategică pentru a viza anumite segmente de piață.
— Stimulează vânzările în apropierea locațiilor de expunere.

CARACTERISTICI
Distribuire
— Disponibile pe locații premier selectate pe o piață care vizează zone cu trafic ridicat. Poziționate în jurul cartierelor și marilor centre comerciale sau rezidențiale. Literele volumetrice sunt o modalitate spectaculoasă de prezență în piață.
Dimensiuni
— 24mp, 40mp; literele volumetrice au înălțimi variabile, în funcție de locație.
Termeni contractuali
— În mod obișnuit, achiziționate timp de 8 săptămâni sau mai mult.
— Sunt disponibile și perioade mai scurte.
— Literele volumetrice se amplasează pe perioade lungi — ani.

SPECIFICAŢII
Banner BackLit
— Este un produs publicitar realizat prin imprimarea la o rezoluție de 300-720 dpi cu cerneală pe bază de solvent sau ecosolvent pe materialul denumit BackLit (textil dublu acoperit cu PVC). BackLit-ul are o greutate standard de 550 g/mp.
— Bannerele de tip BackLit se pot printa la orice dimensiune dorită (fâșiile se lipesc între ele), lățimea maximă a unei fâșii de banner BackLit fiind de 3,2 m.

BackLit Film
— Este un film de poliester transparent cu un strat mat pe spate care contribuie la obținerea unui contrast foarte mare şi o definiție foarte bună a culorii. BackLit film este folosit în 90% din cazuri pentru personalizarea fețelor casetelor luminoase.
— Printurile BackLit Film se realizează la rezoluția de 1440 dpi / 2400 dpi — calitate super foto.
— Aplicațiile printurilor BackLit film cele mai comune sunt: casete luminoase, city-light, display-uri iluminate din spate, aplicații de interior.

6. PANOURI DIRECȚIONALE
— Sunt panouri direcționale sau bannere verticale amplasate pe stâlpi de-a lungul bulevardelor, străzilor și în parcări.
— Bannerele verticale pot avea dimensiuni duble ca înălțime.
— Au ca scop dirijarea efectivă a consumatorilor către locația clientului prin săgeți și distanțe sau rol de prezență și branding.

AVANTAJE
— Amplasate strategic, permit o direcționare efectivă și eficientă a consumatorului către punctele de desfacere.
— Pe panou, pe lângă brand și locație, mai pot să apară săgeți cu sensul de deplasare, distanța sau timpul de deplasare până la locație.
— Prezente în zonele centrale dar și în cartiere, au atât rol de dirijare, cât și informativ și de branding.
— Foarte eficiente pentru campaniile de scurtă durată care necesită captarea rapidă a atenției consumatorilor, inclusiv lansări de branduri sau introduceri de produse și servicii.
— Stimulează vânzările în apropierea locațiilor clientului.

CARACTERISTICI
Distribuire
— Amplasate în zonele urbane pe străzi cu trafic intens ale pieței pentru o direcționare eficientă.
— Poziționate în mod obișnuit în locuri cu vizibilitate sporită atât pentru șoferi cât și pentru pietoni.
Dimensiuni
— Standard: 0,8 x 1,2 m; banner vertical: 0,8x2m.
— Pot fi din material rigid sau din material BlockOut, sub formă de banner vertical.
Termeni contractuali
— Pentru lansări, achiziționate timp de 12 săptămâni.
— Pentru branding, 12-24 luni sau mai mult.

SPECIFICAŢII
Panou direcțional
— Ramă din țeavă metalică, cu prinderi pentru stâlp, care conține o suprafața pentru reclamă, fie din tablă metalică, fie din Forex / Komatex — un material din PVC cu structură celulară fină, flexibil și cu rezistență la utilizare îndelungată.
— Acest suport se decorează cu autocolant PVC — printat, realizat prin imprimarea cu cerneală pe bază de solvent a materialului autocolant PVC, un film din PVC printabil, cu stabilitate dimensională excelentă și foarte rezistent la intemperii, zgâriere şi rupere.
— Pentru o mai bună rezistenţă în timp se recomandă laminarea — mată sau lucioasă, prin aplicarea unei folii transparente.

Banner vertical
— Structura de prindere pe stâlp este formată din două suporturi orizontale metalice.
— Suprafața publicitară este formată din Banner dublă faţă (BlockOut) — un material din PVC de culoare albă, cu inserție de carbon la mijloc pentru asigurarea opacității şi evitarea suprapunerii imaginilor prin transparență. Bannerele BlockOut sunt foarte rezistente la șocuri mecanice şi intemperii şi au greutatea standard de 440 g/mp.
— Pentru rezistență la vânt, se practică pe suprafața bannerului 2 până la 4 fante de vânt.

7. PUBLICITATE TRANZIT
— Publicitatea pe mijloacele de transport în comun — tramvaie, autobuze, troleibuze, stații ale transportului în comun — reprezintă un mediu versatil care vizează audiența zilnică a pietonilor și a vehiculelor.
— Pot exista autovehicule sau remorci dedicate pentru a purta mesajul publicitar.
— Opțiunile sunt multiple: de la decorarea completă a unui tramvai, la afișajele pe geamurile laterale și/sau spate, la folosirea panourilor sau ecranelor interioare.

AVANTAJE
— Pătrunde în toate zonele comunității prin afișări dinamice.
— Avantajul major este că un vehicul poate transmite mesajul publicitar și în zonele ultracentrale.
— Oferă o expunere de profil în apropierea locațiilor clientului, permițând selectivitate geografică.
— Creează o imagine rapidă și poate declanșa impulsul de cumpărare.
— Atât reclamele exterioare cât și cele interioare sunt văzute zilnic de către publicul călător.

CARACTERISTICI
Amplasare
— Pe exteriorul caroseriilor tramvaielor, troleibuzelor, autobuzelor și pe geamurile laterale și/sau pe lunetă.
— La interior: ecrane LED, panouri fixe, pe pardoseală.
Dimensiuni
— Exterior: de la 2 mp, pentru spatele vehiculelor, până la 50 mp pentru o decorare completă.
— Interior: de la format A4, până la ecrane TV de dimensiuni medii.
Materiale
— Exterior: autocolant laminat pentru caroserie și Window graphic pentru geamuri.
— Interior: autocolant, Floor graphic.
Termeni contractuali
— În mod obișnuit, achiziționate timp de trei luni sau mai mult.
La interior, recomandate pentru promoții, chiar săptămânale.

SPECIFICAŢII
Window Graphics — sau grafică pe geam
— Este un autocolant PVC cu perforații, alb-lucios, având adezivul de culoare neagră, cu grosimea de 140 microni și suport din hârtie siliconată, cu greutatea de 135 g/mp.
— Se aplică pe suprafețe plane, rigide și transparente, păstrând aceeași vizibilitate din interior spre exterior, dar și o imagine printată bună, privită dinspre exterior.
Autocolant PVC
— Este o formă de print publicitar realizată prin imprimarea cu cerneală pe bază de solvent a unui film din PVC cu adeziv pe spate, cu stabilitate dimensională excelentă și foarte rezistent la UV, intemperii, zgâriere şi rupere.
Floor Graphics sau grafică pe podea
— Este o folie PVC specială, transparentă, cu grad mare de protecție UV, care se printează și se lipește pe pardoseli.
— Folia Floor Graphics are o textură specială care asigură protecție împotriva alunecării, asigură o bună protecție la umiditate, la ultraviolete și are o foarte bună rezistență împotriva acțiunilor mecanice.

8. PROIECTE SPECIALE
— Reprezintă moduri neconvenționale de a face publicitate, care creează cel mai mare impact pentru consumator prin soluțiile experimentale, inovative și moderne, care trezesc atenția clienților.
— Se folosesc fie suporturi existente — cum ar fi vitrine acoperite cu Window Graphics, pardoseli decorate cu Floor Graphics, panouri existente la care se adaugă extensii 2D sau 3D — fie butaforie special creată pe modelul produsului sau brandului promovat.

AVANTAJE
— Recomandate pentru campanii de lansare și crearea de brand awareness.
— Localizare strategică pentru a viza anumite segmente de piață — sunt utilizate locații neconvenționale cu trafic intens.
— Acoperire ridicată pe o perioadă determinată de timp — de regulă la lansări.
— Impact asupra consumatorilor în zonele de piață dorite: centre comerciale, zone de business și rezidențiale.
— Creativitatea și gândirea outside-of-the-box dau o nouă dimensiune publicității clasice.
— Neconvenționalul și spectacularul sunt rețeta sigură pentru captarea atenției publicului țintă.

CARACTERISTICI
Amplasare
— Sunt utilizate locații neconvenționale cu trafic intens.
— Poziționate în zone centrale sau în apropierea centrelor comerciale sau rezidențiale.
Dimensiuni aproximative
— Dimensiunile și orientarea reclamei pot varia în funcție de locație.
Termeni contractuali
— De obicei, achiziționate timp de 2 săptămâni sau mai mult; sunt disponibile și perioade mai scurte.
— Achiziționate individual sau împreună cu alte sisteme.
— Disponibile pe locații premier selectate pe o piață care vizează zone cu trafic ridicat.

SPECIFICAŢII
Window Graphics — sau grafică pe geam
— Este un autocolant PVC cu perforații, alb-lucios, având adezivul de culoare neagră, cu grosimea de 140 microni și suport din hârtie siliconată, cu greutatea de 135 g/mp.
— Se aplică pe suprafețe plane, rigide și transparente, păstrând aceeași vizibilitate din interior spre exterior, dar și o imagine printată bună, privită dinspre exterior.
Autocolant PVC
— Este o formă de print publicitar realizată prin imprimarea cu cerneală pe bază de solvent a unui film din PVC cu adeziv pe spate, cu stabilitate dimensională excelentă și foarte rezistent la UV, intemperii, zgâriere şi rupere.
Floor Graphics sau grafică pe podea
— Este o folie PVC specială, transparentă, cu grad mare de protecție UV, care se printează și se lipește pe pardoseli.
— Folia Floor Graphics are o textură specială care asigură protecție împotriva alunecării, asigură o bună protecție la umiditate, la ultraviolete și are o foarte bună rezistență împotriva acțiunilor mecanice.
Butaforie
— Poate fi realizată din lemn, polistiren, plăci rigide de Forex, obiecte gonflabile.
— Gama materialelor este nelimitată.

Sigla Companiei:
Vizualizari:
Date Fiscale:
N.Reg.Com.: J35/231/2003
CUI: 15169882
Adresă: Str. Zugrav Nedelcu nr. 3, Timișoara, jud. TIMIŞ, cod 300175
Articole despre această companie
Această companie încă nu are articole.

Recenziile/ review-urile joacă un rol important în modul în care utilizatorii isi aleg compania furnizoare astfel incat orice recenzie va fi publicata/ aprobata numai daca este pentru un furnizor care a achitat tariful de Companie Premium

Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide