Gratuit

DURA LEX S.R.L.

Descriere companie:

PRODUSE:

IDENTITATE FIRMĂ:

  • Cărți de vizită:
    Cartea de vizită este elementul de bază în identitatea unei companii sau a unei persoane, indiferent de afacere. Este elementul care lasă impresii, care stabileşte contacte, elementul care „vorbeşte” în locul tău. Este necesar ca o carte de vizită să te reprezinte cât mai bine posibil.
  • Coli cu antet:
    Alt element de bază din identitatea unei companii este coala cu antet. Impresionează-ţi partenerii de afaceri prin folosirea colilor cu antet la emiterea de facturi, oferte de preţ, scrisori de intenţie sau pentru diverse corespondenţe.
  • Mape de prezentare:
    Foloseşte mapele de prezentare când îţi prezinţi lista de produse sau servicii, când faci oferte de preţ sau când închei contracte cu partenerii de afaceri. Documentele sunt mai bine păstrate în mapele de prezentare şi sunt mai uşor de recunoscut dacă ai un design elaborat.
  • Plicuri:
    Cu toate că în momentul de faţă, corespondenţa dintre partenerii de afaceri s-a mutat pe internet prin folosirea emailului, în anumite cazuri este necesară şi corespondenţa prin poşta normală sau rapidă. Fă o bună impresie folosind plicuri personalizate cu compania ta. Fii elegant în afaceri. Marile companii folosesc plicurile personalizate pentru corespondenţa normală; acum poţi să o faci şi tu. Personalizăm plicuri de corespondenţă şi în cantităţi mici.
  • Foi de notiţe:
    Notiţe de afaceri, liste de cumpărături sau diverse alte notiţe le poţi face pe aceste coli cu antet în miniatură. De mare folos pe orice birou pentru diverse notiţe începând de la numere de telefon şi până la liste particulare de cumpărături. Lasă-ţi amprenta cu logo-ul tău şi datele tale de contact peste tot unde este posibil, chiar şi pe aceste mici foi de notiţe.
  • Logo Design:
    Foloseste un logo cât mai sugestiv şi mai uşor de reţinut pentru comunicarea cu partenerii de afaceri. Element indispensabil în afaceri, logo-ul este practic celula de bază în orice comunicare. Odată ce ai un logo pentru firmă, produse sau servicii, poţi spune că ai o identitate ce te va diferenţia de alţii.

ADVERTISING & MARKETING

  • Afişe:
    Afişele A3, A2, A1 şi A0 au dimensiuni standard care pornesc de la dimensiunea de bază a unui format A4 şi anume 297 x 210 mm. Formatul A3 este alcătuit din 2 formate A4, formatul A2 este alcătuit din 2 formate A3 sau 4 formate A4 şi aşa mai departe. În funcţie de dimensiunea afişelor, folosim hârtie de gramaje (grosimi) diferite, dar şi tehnologie de imprimare diferită.
  • Fluturași / Flyere:
    Pentru firme mici sau pentru companii mari, oferim tipar de calitate indiferent de tirajul necesar. Flyerul este cel mai răspândit produs de marketing în vremurile noastre. Poți să îţi tipărești oferte speciale, informări sau oferte de preț, discount-uri sau informații pentru lichidări de stoc. Atenţie! Cel mai important lucru după investiția în producția de flyere este atenţia în distribuție. Dacă distribuția nu este făcută corect, se va alege praful din bugetul consumat în execuția flyerelor. Fiecare flyer trebuie distribuit cât mai selectiv cu putință, astfel încât să ajungă la un posibil cumpărător.
  • Pliante:
    Pliantul sau broșura de prezentare nu este altceva decât o carte de vizita mult mai complexă şi mai explicativă. În pliante se pot da informații despre obiectul de activitate, despre serviciile pe care le oferi sau despre o ofertă de preț mai aprofundată. Este un produs obligatoriu în portofoliul armelor de marketing pe care ar trebui să îl foloseşti în lupta pentru cucerirea celei mai importante redute: clientul!
  • Etichete autoadezive:
    Etichetele din hârtie autoadezivă au diferite formate standard şi sunt dispuse pe o coală de hârtie format A4. Hârtia este pretăiată, astfel încât se poate detașa cu ușurință de pe suportul siliconat. Principala utilizare a etichetelor este pentru corespondenţă, coduri de bare, etichete de preț, etichete promoționale, etc.
  • Carduri de fidelitate, carduri de membru, carduri de reducere:
    Acordă-le clienților tăi carduri de fidelitate sau de reducere pentru ca aceştia să se întoarcă la tine şi să facă şi mai multe cumpărături. În momentul de faţă, din ce în ce mai multe magazine oferă carduri clienților lor, astfel încât pentru aceştia este deja un lucru obișnuit să primească astfel de carduri. Faptul că acorzi carduri de fidelitate sau de reducere nu îți aduce beneficii doar ție, ci aduce mulțumire şi satisfacție şi clienților tăi.
  • Felicitări:
    Menţine o bună comunicare cu partenerii de afaceri şi cu clienţii tăi pe tot parcursul anului, indiferent de ocazie! Felicitările sunt o soluţie foarte bună pentru a consolida relaţiile de afaceri sau pentru fidelizarea clienţilor tăi.
  • Bannere:
    Bannerele sunt executate din material PVC texturat, flexibil şi au diverse grosimi care se aleg în funcţie de suprafaţa bannerului. Acesta poate fi imprimat color faţă sau faţă-verso, cu text sau imagini; marginile lui pot fi întărite pentru o mai bună rezistenţă, se pot aplica capse pentru o mai bună ancorare, etc.
    Bannerele sunt rezistente la condiţiile de exterior, respectiv ploaie, vânt sau raze UV.
  • Roll Up — Banner vertical:
    Este un sistem de expunere foarte frecvent folosit la diverse evenimente (conferinţe, expoziţii, simpozioane, workshop-uri, târguri, etc.) sau în locaţii în care nu este posibilă afişarea permanentă de materiale informative (de exemplu, nu se pot afişa postere sau bannere pe un perete la un muzeu sau la târguri).
    Este un sistem foarte simplu de montat, care iese în evidenţă foarte rapid. Pur şi simplu este un afiş de dimensiunea de 85 × 200 cm care „stă” în picioare!Imaginea este printată pe un material plastic subţire şi se prinde cu sistem clips în partea superioară. Sistemul este prevăzut cu 2 suporţi de susţinere pentru o stabilitate sporită. Foarte uşor de montat / demontat.
  • Autocolante:
    Autocolantele au fost şi sunt elementele de bază indispensabile în publicitate şi marketing. Aceste autocolante pot fi utilizate începând de la o simplă etichetare şi până la cele mai complicate lucrări de branding în publicitate. În principiu, autocolantele se clasifică în funcţie de tipul autocolantului, şi anume: autocolante pentru cuttering (decupare computerizată) disponibile într-o mare varietate coloristică, lucioase sau mate, şi autocolante pentru imprimare prin diverse metode: serigrafie, tampografie, folio, tipar digital, etc.

FIRME ŞI RECLAME:

  • Panouri indicatoare:
    Panourile indicatoare de orientare (direcţionare), semnele de circulatie, panourile indicatoare de la intrarea instituţiilor (cabinete medicale, birouri notariale, birouri de avocatură, etc), panourile de semnalizare (pentru protecţia muncii, pompieri, lucrări de şantier, etc.) sau plăcuţele de identificare ale birourilor din cadrul instituţiilor publice sau din cadrul companiilor – toate fac parte din categoria SEMNALISTICĂ.Modul de execuţie depinde de locul de amplasare (indoor sau outdoor) precum şi de dimensiunea dorită (cu cât dimensiunea panourilor creşte, se folosesc materiale din ce în ce mai rigide). Modul de inscripţionare diferă în funcţie de complexitatea grafică sau de efectul final dorit. Astfel, panourile se pot decora cu autocolant decupat (cutter-plotter), autocolant printat sau pur şi simplu prin gravare mecanică sau gravare laser.
  • Litere volumetrice din polistiren:
    Literele volumetrice din polistiren au cel mai scăzut cost din categoria literelor şi semnelor volumetrice. Se pot executa litere, logo-uri sau diverse forme din polistiren extrudat cu densitate mare şi granulaţie fină, fiind decupate computerizat cu o mare precizie. Literele volumetrice din polistiren se pot vopsi folosind dispersii lavabile pe bază de apă cu aspect mat, rezistente la radiaţii UV şi la intemperii. Montarea acestor litere se face cu uşurinţă, fără găurirea pereţilor şi într-un timp foarte scurt. Preţurile de execuţie se calculează pentru fiecare lucrare în parte, în funcţie de grosimea polistirenului folosit şi de complexitatea caracterelor folosite. Grosimea polistirenului extrudat poate fi de 20, 30, 40 sau 50 mm. Datorită stabilităţii dimensionale foarte bune, literele şi semnele volumetrice din polistiren se pot utiliza atât la exterior pe frontoane şi frontispicii, cât şi în interior.
  • Litere volumetrice din PVC:
    Literele volumetrice neiluminate din PVC se execută prin debitare computerizată din plăci de PVC sau plexiglas cu grosimi cuprinse între 3 şi 22 mm. Acestea pot fi suprapuse astfel încât se pot ascunde toate elementele de montaj. Literele se pot monta pe plăci din PVC sau metalice, lemn sau direct pe suprafaţa clădirilor. Se recomandă folosirea acestor tipuri de litere pentru înălţimi ale literelor până la 200-300 mm. Pentru înălţimi ale literelor mai mari de 300 mm, se recomandă ca şi „grosimea literei” să fie mai mare, pentru efecte cât mai interesante. În acest caz, „faţa literei” se confecţionează din PVC sau plexiglas, în funcţie de finisarea dorită (mat sau lucios), iar pe marginile acesteia se aplică un cant de o lăţime corespunzătoare înălţimii literei sau conform efectului volumetric dorit. Acest ansamblu se montează peste „spatele literei” ce este realizat tot din placă PVC debitată. Finisarea acestor litere se face prin vopsire lucioasă sau mată, ori prin colantare. Montarea literelor se face prin prindere mecanică (diblu + holzşurub), silicon şi bandă dublu-adezivă sau folosind distanţatoare faţă de suport.
  • Litere volumetrice iluminate:
    Literele volumetrice individuale iluminate ne atrag atenţia odată cu lăsarea întunericului datorită efectelor vizuale deosebite pe care le oferă. Iluminarea acestora se face cu ajutorul LED-urilor speciale care produc iluminarea şi efectul dorit, au o mare durată de viaţă şi un consum foarte mic de energie electrică. Literele volumetrice se confecționează din PVC (lateralul literei şi spatele acesteia) şi plexiglas pentru dimensiuni relativ mici (înălțimea minimă a literei sau a semnului fiind de 35 cm) sau din PVC (spatele literei), profil special aluminiu ALS din tablă de aluminiu de 1 mm şi plexiglas pentru dimensiuni mari (înălțimea maximă a literei fiind de 1,5 m). Sunt de o foarte mare varietate şi se pot combina diverse tipuri de iluminat sau diverse materiale pentru a obține efecte deosebite şi pentru a capta atenţia.
  • Casete luminoase:
    Cu siguranța caseta luminoasă este unul dintre cele mai răspândite forme de semnalistică din ultimii douăzeci de ani, cu forme şi dimensiuni diverse, dar şi cel mai accesibil dintre tipurile de semnalistică luminoasă. În funcţie de locație, amplasare şi dimensiune, casetele luminoase pot fi construite folosind diverse materiale şi moduri de asamblare. Se pot folosi profile de aluminiu sau PVC, colţuri rotunjite sau la unghi de 90˚, pot avea forme neregulate, iar închiderile acestor casete (partea care conţine decorul, semnalistica) se pot face cu plăci acrilice (plexiglas), poliplan, etc. După dimensiune şi tip, casetele luminoase outdoor se pot clasifica în:

1) Casete luminoase simplă faţă: Aceste casete luminoase, având doar o faţă de expunere, se montează pe suporți paraleli cu faţă de expunere (se montează pe un perete) sunt confecționate folosind profile de PVC sau aluminiu, iar faţa este confecționată din plexiglas translucent alb inscripționat prin cuttering (autocolant translucent decupat) sau folosind folii translucente imprimate digital.

2) Casete luminoase dublă faţă: Astfel de casete au două feţe de expunere care pot fi imprimate prin aceleaşi procedee ca şi casetele luminoase simplă faţă iar montajul acestora sa face perpendicular pe suport (perete) sau pe stâlpi;

3) Casete luminoase Large Format: Se folosesc pentru casetele luminoase de mari dimensiuni, minimum 3 m lungime) pe frontoanele spaţiilor comerciale. Pentru închiderea casetelor, se folosește poliplan printat special numit BACKLIT (material PVC texturat flexibil), din cauza limitărilor dimensionale ale plăcilor acrilice.Pentru utilizare indoor, casetele luminoase pot intra în categoria display-urilor.

 

SERVICII:

INSCRIPŢIONĂRI VITRINE:
Una dintre cele mai eficiente acțiuni de marketing la „locul de vânzare” este inscripționarea vitrinelor. Spațiul mare disponibil face posibilă expunerea la mari dimensiuni a ofertelor promoționale, a brandului companiei sau a produselor / serviciile oferite. Oferim servicii de inscripționări vitrine folosind autocolant decupat, autocolant printat sau window graphic.

INSCRIPŢIONĂRI AUTO:
Unul dintre cele mai ieftine şi mai eficiente mijloace de publicitate a produselor sau serviciilor companiilor este inscripționarea auto.

Modalitățile de inscripționare au evoluat de-a lungul timpului. Dacă acum câțiva ani inscripționările auto se făceau doar prin metoda decupării computerizate a foliilor şi prin aplicarea acestora într-un strat sau straturi suprapuse (când era vorba de mai multe culori spot) pe autovehicule, în ultimii ani au avansat puternic autocolantele imprimate digital, folosind vopsele rezistente şi rezistente la UV. Metoda de inscripționare se alege funcţie de grafica ce urmează să fie aplicată pe autovehicule sau în funcţie de dorinţa clientului.

Foliile adezive folosite sunt de cea mai bună calitate, de proveniență germană, lucru ce reiese şi din garanțiile pe care le oferim la lucrările efectuate.

PERSONALIZĂRI:

  • Tricouri, șepci
    Vrei să faci un cadou special pentru persoana iubită sau poate e ziua șefului şi vrei să îl impresionezi cu un cadou mai funny? Sau vrei să comanzi pentru tine şi pentru prietenii tăi câte un tricou ca să mergeți împreună la „Petrecerea burlacilor” şi să îi lăsaţi pe toţi cu gura căscată? Sau poate vrei să faci un „Team Bride” împreună cu prietenele tale? Poate ai echipă de fotbal şi ai nevoie de tricouri personalizate. Sau pentru echipa ta „Drink Team” sau de „Fishing Team”. Sau poate vrei un model anume, aşa cum ai văzut tu pe vreun site. Sau ai o firmă şi vrei să te diferențiezi de concurență cu tricouri personalizate cu logo-ul tău. Oricare ar fi motivul, ai nimerit exact unde trebuie: aici facem personalizări de tricouri.Personalizăm tricouri începând de la o singură bucată şi până la cantități mari pentru grupuri şi companii.
  • Gravare
    Gravarea laser este una dintre cele mai spectaculoase tipuri de inscripționări ale diverselor tipuri de materiale. Gravarea laser se execută extrem de detaliat şi de fin la o rezoluție foarte mare, având ca rezultat o imagine permanentă la suprafața materialului gravat. Se poate astfel grava pe diverse materiale începând de la hârtie, carton, lemn, sticlă, piatră, piele şi ajungând până la aluminiu, alamă sau chiar şi inox.
  • Pixuri, brichete
    Tampografia este un procedeu relativ nou folosit în publicitate, bazat transferul de culoare de pe un clișeu pe suprafața ce se dorește a fi imprimată. Transferul se realizează cu ajutorul tampoanelor fabricate din silicon (de diverse forme şi coeficienți de duritate). Se pot imprima detalii foarte fine, imagini policrome de înaltă calitate sau chiar raster (degradeuri). Termenul de livrare este foarte scurt datorită tehnologiei digitale.
  • Agende, calendare
    Executăm agende săptămânale A4, agende zilnice A5, agende zilnice A5 deluxe, agende personalizate, calendare de birou landscape, calendar de birou portrait, calendare triptice, personalizari calendare.
  • Mouse-paduri, căni, promoționale
    Obiectele promoționale personalizate reprezintă o platformă sigură şi relativ ieftină pentru a-ţi promova afacerea. A oferi partenerilor de afaceri, angajaților sau chiar prietenilor un cadou personalizat (o cană personalizată purtând sigla sau chiar motto-ul firmei, un mouse-pad, un breloc sau chiar o brichetă) ajută la conștientizarea şi memorarea imaginii brandului sau a firmei tale.
Sigla Companiei:
Vizualizari:
Date Fiscale:
N.Reg.Com.: J32/764/1993
CUI: 3843475
Adresă: Str. Treboniu Laurian nr. 4, Sibiu, jud. SIBIU, cod 550228
Articole despre această companie
Această companie încă nu are articole.

Recenziile/ review-urile joacă un rol important în modul în care utilizatorii isi aleg compania furnizoare astfel incat orice recenzie va fi publicata/ aprobata numai daca este pentru un furnizor care a achitat tariful de Companie Premium

Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide