Gratuit

INTERSIGMA SRL

Descriere companie:

Despre noi ca obiect de activitate
Suntem o tipografie infiintata in 2000, avand ca obiect de activitate realizarea de produse si servicii tipografice la un inalt standard calitativ.

Folosind utilaje de ultima generatie, masina de tipar offset in 5 grupuri de culoare, complet computerizata, computer to plate, materie prima de cea mai buna calitate si personal specializat, tipografia reuseste cu succes si profesionalism sa satisfaca exigentele clientilor.

Servicii tipografice
Propunandu-si sa pastreze standardul de calitate la cel mai inalt nivel am creat aceasta tipografie oferindu-va o gama completa de produse pentru a raspunde optim cerintelor dumneavoastra. Astfel va propunem produse si servicii tipografice – offset, DTP, prepress si finisari – la o calitate si un pret fara concurenta.

PRODUSE

  • AFISE
  • MAPE
  • PLIANTE
  • CARTI
  • FOI VOLANTE FLYERE
  • STICKERE
  • TIPAR CATALOAGE
  • TIPAR FOI CU ANTET
  • TIPAR CARTI DE VIZITA
  • TIPAR CARTI

Afise publicitare
Afisele reprezinta o metoda importanta de mediatizare a informatiei, indiferent de tipul acesteia. Prin intermediul unor afise publicitare se poate realiza promovarea unor evenimente, concerte, produse, servicii, competitii si multe altele.
Costul unei campanii publicitare bazate pe promovarea prin afise si flyere este redus in comparatie cu pretul unei campanii publicitare prin alte canale media.

Un afis are capacitatea de a atrage atentia publicului, fiind o informatie accesibila unui numar mare de persoane. Ofera o vizibilitate mare mesajului putand contribui decisiv la consolidarea brand-ului, printr-un efort relativ scazut. Un mesaj de impact atrage atentia unui numar ridicat de potentiali client, de multe ori clientii realizand asocierea produselor cu afisele realizate pentru promovarea acestora.
In cazul in care localizarea, scopul si durata de expunere a mesajului sunt clare, se recomanda utilizarea promovarii prin afise. Afisele sunt considerate atat mijloace de promovare si informare, cat si o forma de arta.

In tipografie se realizeaza afise pentru:

• spectacole
• promovarea produse
• promovare servicii
• electorale
• cursuri
• promovare filme

Tiparire mape
Operatiunea de tiparire mape se recomanda a fi executata pe carton dublu cretat mat sau lucios de 250-350 g/mp. Ca si cerinta suplimentara cartonul si finisarile se recomanda a fi de foarte buna calitate, produsul in sine fiind considerat premium in gama produselor de promovare a imaginii companiei la fel ca materialele tip afise.

Formatele de fisier ready-to-print acceptate pentru realizarea mapelor in tipografie sunt: Corel Draw (*.cdr), Adobe Illustrator (*.ai), Adobe Acrobat (*.pdf), Adobe Photoshop (*.psd).

Este preferabil ca imaginile sa fie transmise intr-unul dintre urmatoarele formate: “.TIFF” sau “.psd”. Se recomanda evitarea imaginilor de tip *.jpg deoarece acestea au o calitate inferioara, fiind obtinute prin aplicarea compresiilor.

Finisari mape
– Plastifiere mata sau lucioasa
– Lacuire simpla sau selectiva
– Stante in forme variate
– Burduf de diferite dimensiuni, pentru a permite inserarea in mape a mai multor pagini
Se recomanda efectuarea operatiei de plastifiere pentru a conferi un conferi un aspect mai pretios mapei, dar si pentru protectia la umeazala si murdarire.

Utilizarea mapelor de prezentare
Firmele utilizeaza mape de prezentare in scop publicitar. Mapele sunt personalizate, si reprezinta o solutie mult mai eleganta decat dosarele plic, oferind o metoda de sustinere a imaginii companiei prin captarea atentiei clientilor.

In afara de a oferi un spatiu amplu de gazduire a materialelor (material de prezentare, foi volante / flyere, foi cu antet), o mapa de prezentare ofera si un impact vizual deosebit. Chiar daca la prima vedere pare un element lipsit de importanta, se poate considera ca mapele au ajuns elemente obligatorii in cadrul intalnirilor de prezentare, fiind foarte populare si utilizate de un numar mare de companii.

Pliante
Tiparire pliante
Pentru realizarea de pliante in tipografie se recomanda hartie de grosime intre 115-150 g/mp (dublu cretat mat sau lucios).

Finisare pliante
Dupa tiparire, operatiunea standard de finisare a pliantelor este faltuirea, care se executa cu o masina de faltuit. Pentru hartie de 150 gr/mp sau mai groasa, se recomanda operatiunea de biguire, in caz contrar, tiparul poate fi deteriorat aparand mici “crapaturi”. Biguirea este mai costisitoare, fiind necesara o masina de biguit, pentru a imbunatati calitatea acestor pliante.

Biguirea si faltuirea sunt procese automate de indoire a hartiei. Masina de biguit preseaza bigul (urma dupa care se indoaie pliantul) pentru a elimina aparitia defectelor (deteriorarea hartiei sau a cernelei) si a crapaturilor.

Formate uzuale pliante
– A4 pliat in 3 la format finit 21×10 cm
– A4 pliat in 2 la format finit 21×15 cm
– A3 pliat in 2 la format finit 21×30 cm
Promovarea prin pliante
Pliantele reprezinta un mijloc de promovare ce necesita cheltuieli reduse, la fel ca si promotionalele tip mape. Anual, o familie primeste aproximativ 35 de pliante publicitare. Media europeana, in ceea ce priveste numarul de pliante publicitare primite de o familie, este de aproximativ 700 de pliante.

Ponderea cea mai ridicata in ceea ce priveste promovarea prin intermediul pliantelor este reprezentata de companiile de retail, ce organizeaza campanii de distributie a brosurilor. Avantajele unei asemenea campanii provin din costurile reduse in comparatie cu costurile altor campanii de promovare (media, online).

Un alt tip de promovare prin pliante este reprezentat de “letterbox marketing”, adica transmiterea pliantelor prin intermediul cutiilor postale.

Conform unui studiu paneuropean ELMA, 69% dintre consumatori citesc pliante de retail. In Europa centrala si de vest, o parte importanta a bugetelor de promovare este alocata cheltuielilor de promovare prin intermediul pliantelor.

CARTI

Tiparirea cartilor se recomanda a se executa pe hartie de tip offset de 70, 80 g/mp, coperta pe 250 g/mp si pastifiata lucios. Formatele recomandate sunt A5(148 x 210 mm), A4(210 x 297 mm), B5(16,5 mm x 23,5 mm).

Flyere / foi volante: mod de tiparire
Tiparirea Volantelor/flyerelor se recomanda a fi executata pe hartie de grosime intre 115-150 g/mp (dublu cretat mat sau lucios). Nu se recomanda grosimi mai mari pentru hartie. Prin natura lor aceste produse sunt low-cost.

Avantajele unei campanii de marketing prin flyere
PRET SCAZUT. Un mare avantaj al unei strategii de marketing prin flyere este pretul scazut. Deoarece flyerele sunt, de regula, printate fata-verso pe o singura foaie de hartie, ele pot fi produse in cantitati foarte mari cu costuri reduse. Pentru un impact cat mai puternic, recomandam ca foile volante sa fie printate digital pe o hartie de calitate, iar daca bugetul nu va permite, puteti opta pentru o campanie prin pliante.

USOR DE CITIT. Foile volante sunt usor de citit pentru consumatori si partenerii de business deopotriva. De regula, flyerele sunt concepute cu o spatiere si litere mari, dar si cu un numar limitat de caractere. Scopul acestora in marketing este de a atrage atentia si de a creste interesul de cumparare al potentialilor clienti. Astfel, un flyer profesional nu contine decat esentialul de informatii destinate clientilor.

USOR DE PRODUS. Flyerele sunt cel mai usor de produs material de marketing existent. Majoritatea flyerelor sunt concepute si gata pentru distributie intr-o singura zi. De aceea, intr-o campanie de marketing prin flyere, este comun sa apara mai multe update-uri ale flyerelor de la o zi la alta pentru a testa care varianta de foaie volanta a adus cele mai multe conversii.

Dezavantajele unei campanii de marketing prin flyere
USOR DE IGNORAT DE CLIENTI. Un dezavantaj al marketing-ului prin flyere este ca, anumiti clienti aleg sa ignore sau sa nu acorde atentie ridicata foilor volante datorita simplitatii lor si a mesajului limitat transmis. Multe persoane privesc flyerele ca pe niste simple bucati de hartie. De aceea, daca nu prezinta interes pentru persoana care-l primeste, flyerul isi va sfarsi rapid viata in primul cos de gunoi.

NU ARE IMPACT PE TERMEN LUNG. Marketing-ul prin flyere este forma de marketing cu impactul cel mai mic pe termen lung. O foaie volanta poate capta pe moment atentia clientului si-l poate convinge sa cumpere un produs, dar efectul acestuia se opreste aici.

Tipar cataloage
Pentru cataloage se executa un tipar in variate forme si dimensiuni. Grosimea hartiei recomandata pentru coperta poate fi intre 200-300g/mp, iar pentru interior se recomanda hartie dublu cretata cu grosimea intre 115-150 gr/mp, similar cu produsele tip mape.

Tipar cataloage – finisari
Pentru coperta cataloagelor exista urmatoarele posibilitati de finisare:

– Plastifiere mata sau lucioasa
– Lacuire simpla sau selectiva

Tipar cataloage – legatorie
Cataloagele pot fi executate prin urmatoarele operatiuni:

– Capsare
– Coasere
– Brosare (lipire cu termoclei sau poliuretan)
– Spiralare

Tipografia Ericom utilizeaza un tipar offset plan in 5 grupuri de culoare.

Tipar carti de vizita
Cartile de vizita pot fi tiparite si pe cartoane speciale (de arta) oferind un aspect superior calitativ. Formatul recomandat este de 9×5 cm sau 8,5×5,5 cm, acest format fiind un standard folosit pentru buzunarele de mapa, suport carti de vizita etc.

Tipar carti de vizita – finisari
Pentru acest produs exista o gama variata de posibilitati de finisare efectuate de Ericom – Tipografie si Editura:

– Plastifiere mata sau lucioasa
– Lacuire simpla sau selectiva
– Stante in forme variate

Editura

Tipografia noastra poate tipari carti si reviste, iar in cadrul editurii se poate acorda cartilor ISBN si revistelor ISSN.

ISBN este un cod international de identificare al cartilor, definit prin ISO 2108. SE

Agentia Internationala ISBN, cu sediul la Londra, coordoneaza centrele nationale ISBN. Aceasta are rolul de a stabili regulile cadru de acordare a codurilor ISBN, protocolul de infiintare si regulamentul de functionare a centrelor nationale si de a promova si coordona sistemul ISBN la nivel mondial.

Agentia Internationala ISBN este asistata la nivel de consultanta de reprezentanti ai ISO – Organizatia Internationala de Standardizare, IPA – Asociatia Internationala a Editorilor, IFLA – Federatia Internationala a Asociatiilor de Biblioteci, precum si de un grup privat de agentii ISBN.

In Romania, sistemul de numerotare standardizata a cartilor – ISBN a fost introdus in anul 1989. Pentru mai multe detalii accesati http://www.bibnat.ro/ISBN-s21-ro.htm

ISSN este un cod international de identificare a publicatiilor seriale, definit prin ISO 3297

Centrul International ISSN, cu sediul la Paris, este institutia oficial desemnata sa administreze, la nivel international, problemele legate de aplicarea codului ISSN, sa elaboreze strategii si politici de dezvoltare in domeniul numerotarii standardizate. Este nucleul unei retele de centre nationale ISSN. Acestea sunt create, in general, pe lânga bibliotecile nationale si sunt abilitate sa exercite controlul bibliografic asupra publicatiilor seriale editate la nivel national.

In cadrul Bibliotecii Nationale a Romaniei functioneaza din anul 1990 Centrul National ISSN.

Galerie imagini:
Sigla Companiei:
Vizualizari:
Date Fiscale:
N.Reg.Com.: J40/15525/2003
CUI: 15912943
Adresă: Sos. Morarilor 1 Bucuresti
Articole despre această companie
Această companie încă nu are articole.

Recenziile/ review-urile joacă un rol important în modul în care utilizatorii isi aleg compania furnizoare astfel incat orice recenzie va fi publicata/ aprobata numai daca este pentru un furnizor care a achitat tariful de Companie Premium

Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide