Gratuit

ROMKUVERT IND. SRL

Descriere companie:

DESPRE NOI

Bine ai venit la ROMKUVERT!

Sperăm ca informaţiile pe care le vei găsi aici să îţi fie de ajutor pentru găsirea plicurilor potrivite afacerii tale, iar dacă totuşi vor fi lucruri referitoare la plicuri sau producţia de plicuri care nu sunt lămurite aici, echipa noastră îţi stă la dispoziţie.

Tehnologia germană şi materia primă de foarte bună calitate ne recomandă ca lider incontestabil pe piaţa producătorilor de plicuri din România, 30% din producţia globală reprezentând exporturi în țările balcanice şi Comunitatea Europeană. Pentru plicuri de o calitate excepțională şi o înaltă ținută, poți avea încredere în noi!

Dacă te întrebi de ce să alegi plicuri în era IT, iată câteva răspunsuri:
— Costul IT este mereu subestimat şi rareori cunoscut cu exactitate.
— Securitatea îndoielnică a informației.
— Oameni în plus pentru supraveghere.
— Sistemul rareori aduce beneficii 100%.
— Nu este la îndemâna tuturor clienților.

Pe de altă parte însă, plicurile:
— Nu au costuri ascunse.
— Informația este în siguranţă.
— Feedback ridicat din partea clienților (78-85% în Regatul Unit).
— Sunt un agent de vânzări pentru compania ta.

„Povestea începe cu plicul …şi se termină în interiorul lui.” (Herschell)

ROMKUVERT S.R.L. este o societate mixtă româno-germană, parte integrantă a concernului Mayer, specializată în producerea, importul şi comercializarea de plicuri. Compania a fost înfiinţată în aprilie 1994, iar după doi ani a devenit numărul unu în România pe piața producătorilor de plicuri. Cifra de unități vândute în 2001 a depășit 100 de milioane de plicuri, pentru a ajunge în 2007 la 500 milioane de plicuri.

Misiune:
Crearea plicurilor de cea mai bună calitate atât pentru nevoi de zi cu zi, cât şi pentru ocazii speciale, de orice dimensiune sau design, prin utilizarea tehnologiei germane superioară şi a materiei prime de foarte bună calitate.

Viziune:
Credem că plicurile nu sunt un simplu înveliș ce protejează informația ce o adăpostesc; sunt mult mai preţioase decât atât; ele „îmbracă” informația şi oglindesc imaginea firmei tale. Au un limbaj propriu care vorbeşte despre tine, cel care trimiți plicul deoarece, aşa cum haina îl face pe om, tot astfel plicul îţi poate defini afacerea.

Existăm pentru a te ajuta pe tine ca întreprinzător să atragi atenţia lumii asupra afacerii tale, pentru ca şi cei din jur să o vadă exact aşa cum trebuie: …perfectă!

Avem grijă de imaginea ta!

Tehnologie:
Pentru tipărirea plicurilor tale de înaltă ținută, îţi stăm la dispoziție cu:
— Două mașini ce pot tipări la 24 h aproximativ 800.000 plicuri decuvertate/mașină.
— O mașină de tipar în 2 culori, format C6 până la E4 — viteza între 2.000 şi 14.000 plicuri/h.
— O mașină de tipar în 4 culori, format C7 până la C4 — viteza medie între 13.000 şi 14.000 plicuri/h.
— Mașinile de tipar sunt tehnologii U.S.A. din 1997 — service-ul fiind efectuat în Olanda.

Ca producători de plicuri, zilnic producem pentru tine aproximativ 1.500.000-2.000.000 de plicuri de mai multe dimensiuni, pe diverse unități de producție.

Istoric Grupul Mayer-Kuvert:
În 1877, într-o călătorie în Suedia, Ernst Mayer a descoperit un fel cu totul nou de închidere a scrisorilor, ceea ce i-a dat ideea să deschidă un atelier în Germania. În acelaşi an, a înființat firma Mayer: într-un atelier închiriat, şase lucrătoare produceau de zor plicuri. După șaisprezece ani, compania s-a mutat în primul sediu propriu în Heilbronn. O sută de ani mai târziu, în 1983, un om cu acelaşi spirit de pionierat, Edlef Bartl, a cumpărat compania Mayer-Kuvert. Filozofia domnului Bartl: „Nu se poate? — Imposibil!” este un permanent stimulent pentru dezvoltare. Astăzi, Grupul Mayer-Kuvert este cea mai mare companie particulară producătoare de plicuri din Europa. Acest grup este alcătuit din întreprinderi specializate într-un singur domeniu, capabile să ofere cele mai bune produse şi servicii. Grupul Mayer-Kuvert se adaptează în permanență nevoilor clienților săi şi tocmai din acest motiv am lansat cel mai recent proiect: MAILmedia.

Clienții noștri beneficiază de competența noastră în mai mult de 30 de locații, cu peste 2000 de angajați. Doar în Germania se produc zilnic 35 de milioane de plicuri, iar analizând per total în cadrul grupului, acest număr ajunge la 60 milioane plicuri produse zilnic. Aceasta duce la producerea a peste 16.000 de milioane de plicuri într-un an.

În prezent îţi producem plicurile pe 25 de mașini cu alimentare din rolă şi 15 mașini cu alimentare din format. În întreaga rețea există mai mult de 90 de mașini alimentate din rolă şi peste 55 de mașini alimentate din format.

 

DESPRE PLICURI:

ISTORIA PLICULUI
Istoria ne spune că plicurile nu au o vârstă foarte înaintată, dar că predecesorii acestora se pot găsi chiar şi în antichitate. Probabil primele „plicuri” erau înfășurători de argilă folosite de babilonieni în 2000 î.e.n., pentru a proteja informaţii importante cum ar fi cele contabile, însemnări ale împrumuturilor sau creanțelor şi foarte probabil scrisori. Argila, în forma ei primară, era înfășurată în jurul plăcii care conținea informația de protejat, iar apoi arsă în cuptor. Era o metodă extrem de utilă pentru protecție, deoarece pentru a se ajunge la tăblița inscripționată, învelișul trebuia distrus. Cu toate acestea, existau anumite inconveniente legate de transport, iar mesajele trimise prin curierat erau scrise pe suporturi mai ușoare, cum ar fi pielea, frunzele sau papirusul.

Nu se ştiu foarte multe despre modul în care aceste documente erau protejate de ochi curioși, dar este puţin probabil să fi existat ceva făcut din pergament sau papirus care să fie asemănător plicurilor din zilele noastre. Rolele erau adesea înfășurate pe lemn subțire, iar apoi înfășurate în material identic cu cel folosit şi pentru rolă.

Abia în secolul al X-lea, a început să fie folosită hârtia pentru însemnări, iar până în secolul al XV-lea, aceasta a devenit indispensabilă oricărui regat care se respecta. Încă de la început, Coroana sau guvernul organiza şi supraveghea folosirea poștei; iar mai presus de toate, ea opera pe baza unui monopol de stat. Henric al VIII-lea al Angliei l-a numit pe Brian Tuke Șef al Poștei în 1510 şi de atunci în istorie este notată această titulatură. Sistemul modern de poștă lua naştere.

În secolul al XVI-lea, scrisorile oficiale sau cele scrise de oameni importanţi erau trimise, după spusele lui Grand-Cartiret, „acoperite sau plic”. Scrisoarea era închisă într-o hârtie care era fălțuită apoi sigilată.

Fiecare expeditor trebuia să se ocupe de propria „plicuire”, să își taie hârtia în formatul pe care o considera potrivită.

Puținele specimene care s-au păstrat până în zilele noastre indică clar faptul că aceste „plicuri” erau făcute individual, fără să existe o ștanță sau un tipar format.

Nimeni nu va ști cine a avut prima oară ideea de a tăia hârtia după un tipar standardizat. Fără îndoială trebuie să fi fost un papetar care vindea hârtie şi care şi-a dat seama că a apărut o nevoie ce trebuia acoperită. Papetarul care pentru prima dată a fălțuit şi fabricat plicul nu are nici un monument ridicat în onoarea sa, dar milioanele de plicuri produse zilnic sunt mărturia vie a efectelor sale asupra istoriei.
Pe data de 31 iulie 1635, regele Charles a emis o ordonanță prin care înființa primul Serviciu Poştal pentru corespondența personală în Anglia şi Scoția, numindu-l pe Thomas Witherings coordonator al acestei organizații.

O idee extrem de modernă a fost încercată în Franța anului 1635. M. De Valayer a obţinut aprobarea regelui Ludovic al XIV-lea pentru a înființa un sistem poştal în Paris. A așezat cutii la colț de stradă, anunțând populația prin fluturași că va livra orice scrisoare din respectiva cutie, cu condiția ca aceasta să fie în plicurile pe care le vindea la anumite magazine din Paris.
Aceste plicuri erau extrem de primitive, dar aveau imprimate pe ele o chitanță a costului poştal plătit, fiind cel puţin în idee asemănătoare plicurilor guvernamentale ștampilate care au fost lansate abia cu 200 ani mai târziu.

Ideea lui De Valayer a eșuat şi se crede că a fost sabotată de către anumite grupuri de interes care se temeau de succesul acestui sistem. Oricum, ideea a fost ridiculizată şi orice șansă de succes ar fi avut a fost distrusă de introducerea deșeurilor şi a șoarecilor vii în cutiile special amenajate. Aşa cum era de așteptat, oamenii nu au folosit o asemenea soluție pe care nu se puteau baza, iar Valayer a trebuit să renunțe.

În 1845, Edward Hill şi Warren De La Rue au primit patentul de la guvernul britanic pentru prima mașină producătoare de plicuri.

„Plicurile” astfel produse erau total diferite de cele din zilele noastre. Erau în formă de romb, preștanțate conform unui tipar standard, apoi introduse într-o mașină pentru fălțuire. Pe margini era apoi aplicat un adeziv pentru lipirea plicului, iar metoda de sigilare a plicului depindea exclusiv de utilizator. Datorită faptului că era realizat simetric şi cu clapă în V, acest plic putea fi închis cu un sigiliu de ceară. Aproape 50 de ani au trecut până să fie produsă o mașină pentru realizarea plicurilor cu închidere gumată aşa cum le cunoaştem noi astăzi.

Originea ideii de a folosi această formă standard pentru plicuri este mult dezbătută. În orice caz, ca alternativă la simpla împachetare a invitației sau a scrisorii într-o simplă bucată de hârtie, este o metodă foarte economică şi ordonată aceea de a crea plicuri rectangulare. Cu toate acestea, partea cu metoda economică nu prea este valabilă deoarece producătorii de hârtie fac colile în formă rectangulară, iar datorită ștanței apar pierderi inevitabile de hârtie.

Aceste plicuri au început să fie utilizate la scară largă în perioada când Marea Britanie a preluat controlul monopolului poştal şi l-a însărcinat pe Rowland Hill să se ocupe de introducerea acestor plicuri la scară largă. Noul serviciu a fost lansat în mai 1840 împreună cu plicurile preimprimate cu timbre, precum şi cu primele timbre tipărite gumate Penny Black. Plicurile erau tipărite în coli de câte 12 şi trebuiau decupate manual de către utilizator. Designul plicurilor a fost ridiculizat, iar apoi retras de pe piață, pentru a fi înlocuit cu o versiune mai simplă a plicului.

La sfârşitul secolului al XX-lea, cel mai performant utilaj de făcut plicuri costa aproximativ 1 milion de dolari şi putea produce 1200 plicuri pregumate pe minut, ambalate în cutii de 1000 de bucăţi, gata pentru distribuţie. Costul de producție al plicurilor era suficient de mare încât cererea globală să nu fie foarte ridicată, iar Winkler & Dunnebier produceau într-o singură uzină două treimi din totalul plicurilor de pe piață, aproximativ 450 miliarde plicuri.

Preţul mare al utilajelor trebuia amortizat, iar drept consecință se primeau doar comenzi de minimum 50.000 plicuri. Rezultatul acestui fapt este că timp de 150 de ani, plicurile tipărite se produceau prin simpla tipărire a plicurilor gata făcute. Evident, doar companiile mari aveau nevoie de plicuri de la 50.000 bucăţi în sus.

Partea proastă este că, deşi tipărirea pe faţa plicului este suficient de ușoară, pe spate un plic nu este o simplă coală de hârtie şi necesită o atenţie sporită, precum şi costuri de producție mai mari, deoarece necesită atenţia unui specialist.

Pentru afaceri mai mici, cu o nevoie mai redusă de plicuri tipărite, chiar dacă uneori se cerea o anumită cantitate de plicuri personalizate — de obicei doar logo-ul — rareori se justifica ridicarea costurilor prin tipărirea inclusiv pe clapă. Acest impediment a fost înlăturat în mare parte la sfârşitul secolului al XX-lea, odată cu inventarea tiparului digital care a pregătit terenul pentru introducerea imprimantelor PC. Cu toate că aceste utilaje au fost proiectate pentru tipărirea pe coală de hârtie simplă, acestea puteau fi ajustate să tipărească pe formatul plicului la grosime mai mare dacă aveau instalat softul necesar.

PRODUCEREA DE PLICURI
Începem producția de plicuri cu hârtia care este ştanțată corespunzător formatului de plic dorit. Plicul desfășurat astfel obţinut este fălțuit, biguit şi închis prin aplicarea adezivului pe clape.

— Ștanțarea hârtiei
Plicurile în clapă în V produse pentru comerț se comportă bine la tipărire, indiferent dacă au fost tăiate paralel, perpendicular sau diagonal pe fibra de hârtie, dar plicurile cu clapă dreaptă trebuie tăiate perpendicular pe fibra de hârtie pentru a obţine un rebut de producție cât mai mic.

— Tăiere perpendiculară şi paralelă.

— Tăiere diagonală.

Şi uite-aşa producem plicurile perfecte pentru afacerea ta.

ELEMENTE COMPONENTE
Câte componente ale plicului cunoașteți?
Majoritatea dintre noi avem de-a face cu plicuri în fiecare zi, dar știți oare cum sunt acestea construite? Plicul pe care îl folosești în activitatea ta de zi cu zi este la fel de important ca informația pe care o adăpostește. Trebuie să ții cont de ceea ce dorești să introduci în plic, de buget, de posibilitatea de a folosi metode automate de împlicuire, deoarece toate acestea influențează tipul plicului pe care îl poţi folosi. De asemenea se pot folosi plicuri atipice pentru a scoate în evidenţă specificul unei afaceri sau un anumit logo, ori pur şi simplu pentru a crea o anumită aură a plicului.

Este foarte important să se cunoască lucrurile de bază despre plicuri în momentul în care se pune problema alcătuirii unui plic personalizat pentru un anumit proiect sau eveniment.

— Faţa:
Faţa unui plic este de obicei plană, fără pliuri, poate avea ferestre care să permită vizualizarea conținutului. Faţa plicului este partea unde se pun adresele şi timbrul.

— Spatele:
Spatele unui plic este de obicei lăsat liber; este locul unde clapele se întâlnesc pentru a forma şi închide plicul.

— Clapele:
Părţile plicului care se suprapun şi se lipesc pentru a proteja conținutul plicului sunt în mod normal rectangulare sau triunghiulare, rotunjite pe la colțuri sau mai ascuțite către vârf. În mod standard, un plic are două clape laterale, o clapă inferioară şi una de închidere. Pentru plicurile uzuale se fălțuiesc prima dată clapele laterale, iar apoi se suprapune peste acestea clapa superioară şi se închide plicul prin lipire. Clapa de închidere se suprapune peste cea inferioară şi se închide după inserarea conținutului de plic. Clapa de închidere poate fi clapă în V, clapă dreaptă sau clapă atipică; de asemenea, clapele pot avea o retăiere a colțului sau o perforaţie pentru deschiderea ușoară a plicului. Alegerea stilului clapei de închidere este importantă nu doar pentru imaginea plicului, ci şi pentru automatizarea inserării automate, deoarece anumite echipamente de inserare automată acceptă doar un anumit tip de clapă, de o anumită mărime.

— Pliurile:
Stilul clapelor determină tipul plicurilor, marginea de întâlnire a clapelor. Acestea pot fi diagonale, centrate sau laterale.

— Bigurile:
Marginea formată la baza plicului, pe laterale şi pe partea superioară, după fălțuirea plicului.

— Deschiderile şi închiderile de plicuri:
Plicurile au în mod intenționat partea superioară lăsată deschisă pentru posibilitatea introducerii materialului în plic. În mod standard, plicurile care nu sunt pătrate pot avea deschiderea pe latura mică sau pe latura mare. Deschierea pe latura mică este cea mai des folosită, cu toate că plicurile pentru corespondență se deschid toate pe latura mare. De asemenea, închiderea plicului poate fi gumată sau negumată.

— Fereastra:
Unele plicuri pot avea una sau mai multe ferestre pe faţa plicului, în aşa fel așezate încât să poată fi citită adresa destinatarului, a expeditorului sau orice alt mesaj special pe care expeditorul doreşte să îl expună. Ferestrele pot fi neacoperite sau acoperite de folie transparentă. Forma ferestrelor pe plicuri poate fi standard — rectangulară — sau atipică; ele pot fi așezate în variate poziții şi pot fi de diferite mărimi.
Plicul, care iniţial a fost conceput pentru simpla protecție a scrisorii sau însemnării, a devenit în zilele noastre o metodă de comunicare, mulțumită artei designerilor de publicitate şi îndemânării producătorilor. Combinarea elementelor mai sus amintite dau naştere unei mari varietăți de plicuri şi pungi folosite la nivel internațional.

FORMATE STANDARD
Importanţa utilizării formelor rectangulare:
Dreptunghiul este o formă geometrică ce apare foarte rar, poate niciodată, în natură, dar care a fost folosită de către om la o scară largă în producția materialelor. Producerea hârtiei în formă rectangulară este o condiție principală pentru compatibilitatea colilor cu tiparnițele şi utilajele de multiplicat care au fost proiectate în aşa fel încât să proceseze hârtie netedă de formă rectangulară, începând cu presa Gutenberg şi continuând până la imprimantele PC din zilele noastre.

La reproducerea mecanică a unei grafici sau a unui text pe plicuri, cea mai bună metodă este imprimarea în coală a graficii dorite, ca apoi coala să fie ştanțată, fălțuită şi închisă în formă de plic. De fapt, această metodă este singura posibilă în cazul reproducerii pe plicuri a designurilor pretențioase sau care necesită fontă plină.

O primă împărțire: plicuri şi pungi (plicuri de documente):
— PLIC: Spatele plicului este format de clapa inferioară şi clapa superioară a plicului.
— PUNGĂ: Spatele plicului este format de clapele laterale ale plicului.

Plicuri de corespondență:
Forma şi mărimea clapelor fac diferențierile între diferite tipuri de plicuri, în funcţie de scopul folosirii acestora:

Plicuri cu clapă dreaptă:
— Plic de corespondență cu clapă dreaptă.
— Plic de insert cu clapă dreaptă.

Plicuri cu clapă în V:
— Plic cu clapă în V — folosit cel mai adesea la plicurile C6 114 x 162 mm.

Plicuri speciale pentru insert:
Mașinile de insert au nevoie de forme, hârtie şi închidere specială pentru optimizarea producţiei. Cele mai uzuale plicuri de insert sunt cele cu clapă trapeză, circulară, Teide şi Teide 2000.
— Plic Teide cu clapa de jos suprapunându-se peste cele laterale.
— Plic Teide deschis cu clapele laterale suprapunându-se peste clapa inferioară.
— Plic de insert cu clapă trapezoidă.
— Plic de insert cu clapă dreaptă.
— Plic de insert cu clapă circulară.
— Plic de insert cu clapă în V.

Pungi (plicuri de documente):
Modul de construcție şi fălțuire a plicurilor face diferenţa între plicurile de corespondență şi cele de documente.
Ca şi în cazul plicurilor de corespondență, forma şi tipul clapelor determină clasificarea acestora:
— Plicuri la care clapa dreaptă este mai mare decât cea stângă şi se întâlnesc în marginea dreaptă.
— Plicuri la care ambele clape laterale sunt de aceeaşi mărime, iar lipirea se face pe mijloc.
— Plicuri la care clapa stângă este mai mare decât clapa dreaptă şi se întâlnesc în marginea stângă.

PERSONALIZAREA PLICURILOR
Pentru a stabili tipul plicurilor de care ai nevoie, trebuie să îţi răspunzi la următoarele întrebări:
— Ce dimensiuni are materialul pe care dorești să îl introduci în plic / pungă?
— Care este materialul pe care dorești să îl introduci în plicuri (formă şi greutate)?
— Cum va fi distribuit / trimis plicul / punga?
— Cum se vor plăti taxele poștale pentru aceste plicuri?
— Ce stil de plic / pungă s-ar potrivi cel mai bine scopurilor tale (plic de corespondență sau de documente, plic cu deschidere pe latura mare / mică etc.)?

După ce ai răspuns la aceste întrebări, stabileşte detaliile relevante, şi anume:

— Dimensiunea:
Ce dorești să introduci în plic / pungă? Este plic standard (de stoc) sau plic atipic? Necesită plicul burduf sau nu? Economisești timp şi bani dacă folosești plicuri de dimensiuni standard, dar fiind producători de plicuri, nici plicurile atipice nu prezintă o dificultate pentru noi. Plicul ar trebui să fie cel puţin cu 1 cm mai lung şi cu cel puţin 1/2 cm mai înalt decât materialul pe care îl conţine.

— Modul de închidere:
Care metodă de sigilare a plicului se potrivește cel mai bine scopului tău? Ai de ales între o închidere gumată, prin umezire, autoadezivă, când adezivul este aplicat atât pe clapa superioară, cât şi pe cea inferioară, iar plicul poate fi deschis şi reînchis de mai multe ori, sau siliconic, când plicul are un ștraif siliconic aplicat pe clapa de închidere. De asemenea, poți opta ca plicul tău să nu aibă clei.

— Deschiderea:
Plicurile pentru corespondență au deschiderea pe latura mare, iar plicurile pentru documente sunt cu deschiderea pe latura mică. Dacă dorești să folosești plicurile în scopul inserării automate sau manuale, se recomandă deschidere pe latura mare. Dacă în plic sunt introduse documente, este indicat să folosești plicuri cu deschidere pe latura mică.

— Fereastra:
Are sau nu are fereastră plicul? Cât este de mare fereastra plicului şi cum este poziționată? Poți opta pentru una sau mai multe ferestre în formatul dorit de tine. Ferestrele nu trebuie să depăşească 10 cm lățime şi trebuie să fie așezate la cel puţin 15 mm de marginea plicului. Poziţia ferestrei (A x B) se măsoară de la marginea stângă a plicului (A), respectiv marginea inferioară a plicului (B). Mărimea ferestrei se dă în formatul: lățime x înălţime.

— Tipul hârtiei:
Care este scopul plicului şi ce dorești să tipărești pe el? În funcţie de destinaţia plicului şi efectul pe care dorești să îl obții, poți alege între hârtie offset, Kraft (natur sau albit) sau hârtii speciale.

— Gramajul hârtiei:
Cât de groasă dorești să fie hârtia din care dorești să fie confecționate plicurile tale? Se recomandă un gramaj până la 135 g/m2, iar la această grosime, în cazul unei fonte pline (acoperire totală), este necesară plastifierea plicului, pentru ca tiparul să nu crape la biguri.

— Tiparul:
În funcţie de dimensiunea şi designul graficii pe care dorești să o utilizezi pentru plicul tău, acesta poate fi tipar pe plic sau tipar în coală. Tiparul pe plic se foloseşte în cazul simplei personalizări prin aplicarea unei sigle şi / sau adrese pe plicuri. În cazul în care designul dorit acoperă mai mult de 30% din suprafaţă plicului, necesită personalizarea atât pe spatele cât şi pe faţa plicului sau necesită tipărirea pe marginea plicului, se foloseşte tiparul în coală. Acest lucru înseamnă că designul dorit se tipărește în coală, urmând ca aceasta să fie ștanțată pe formatul dorit şi închisă în formă de plic. Este foarte important să specifici dacă designul acoperă în totalitate suprafața plicului (fonta plină) şi e bine să iei în considerare aplicarea unui lac offset pentru protejarea tiparului. Poate fi tipărit inclusiv interiorul plicului dacă dorești o fontă de protecție, un design mai special sau pur şi simplu o personalizare a interiorului cu sigla firmei tale. Tipărirea plicurilor poate fi realizată în diverse moduri:

1. Tipărirea offset:
Tipărirea offset oferă cea mai bună calitate în cazul personalizării plicurilor. Dă naştere unei imagini clare, bine definite şi cu o acoperire excelentă. Este eficientă pe multiple tipuri de hârtie, offset sau specială. Tipărirea offset se realizează în general după ce plicul este gata făcut, dar nu prezintă probleme nici în cazul tiparului în coală.

La pregătirea plăcii de tipar cu ajutorul unui film, imaginea este imprimată pe placă, iar apoi tratată cu diferite emulsii pentru a produce o „imagine unsă” a graficii. În mașina de tipar, placa este iniţial umezită, iar apoi impregnată cu cerneală. Partea plăcii care este mai unsă va atrage cerneala pe bază de grăsime, iar partea umedă o va respinge. Placa astfel impregnată cu cerneală va intra în contact cu hârtia care trece peste rola de cauciuc, astfel tipărindu-se.

Tipărirea offset este indicată pentru plicuri deoarece rola de cauciuc compensează variația de grosime a hârtiei plicului.

2. Tipărirea flexo:
Tipărirea flexo este un proces de tipărire în care placa de tipar dispune cerneala direct pe hârtie. Tipărirea este realizată prin intermediul unor plăci pe care imaginea de tipărit este mai ridicată faţă de suprafața care nu trebuie tipărită. Cerneala este aplicată pe suprafața de tipărit, în timp ce restul suprafeței nu va fi cerneluită datorită poziției mai joase. Imaginea astfel cerneluită este presată pe hârtie. Cerneala folosită este pe bază de apă şi are o uscare rapidă.

3. Tipărirea digitală:
Majoritatea imprimantelor digitale sunt proiectate pentru imprimarea pe coală unică. Plicurile fiind fălțuite, hârtia se prezintă în cel puţin două rânduri, iar ca urmare plicurile de dimensiuni mai mari se comportă mai bine la imprimarea digitală decât cele de dimensiune mai mică. Plicurile de stoc sunt cele mai potrivite pentru acest tip de imprimare.

Umiditatea este cel mai mare dușman al imprimării laser a plicurilor. Umiditatea care apare în interiorul unei imprimante digitale datorită temperaturii ridicate ce duce la evaporarea apei din hârtie şi / sau aer poate duce la închiderea prematură a plicurilor.

Finisări speciale cum ar fi emboss-ul sau termografia pot afecta sistemul de alimentare cu plicuri a mașinii.
Niciodată nu se folosesc plicuri cu ferestre celofanate sau poli într-o imprimantă laser.
Pentru procesarea comenzii tale de plicuri tipărite, este nevoie de fișierul cu grafică în format .cdr vectorizat, cu specificarea clară a codurilor Pantone pentru culorile dorite.

— Tratamente speciale:
Pentru protejarea tiparului sau pur şi simplu pentru a da distincție plicurilor tale, poți opta pentru unul sau mai multe finisări speciale, cum ar fi: lăcuire UV sau offset, lucioasă sau mată, lăcuire totală sau parţială, plastifiere mată sau lucioasă, emboss etc.

— Tirajul:
Este foarte important să specifici tirajul dorit, deoarece în mod evident la tiraj mai mare costurile producţiei de plicuri scad, rezultând preţuri mult mai bune. Tirajul minim de producție pentru plicuri tipărite este de 1.000 buc., iar pentru pungi cadou, de 500 buc.

CALITATEA PLICURILOR
Care sunt elementele care definesc calitatea plicurilor?

Plicurile de înaltă calitate, precum cele pe care le folosești pentru personalizare, trebuie să posede următoarele calități:
— Închidere perfectă a clapelor.
— Clape netede, neșifonate.
— Biguri bine definite.
— Lipire netedă a clapelor, fără valuri.
— Ferestre acoperite în totalitate de folie transparentă.
— Fără rupturi şi cu marginile perfect aliniate.

Depozitarea şi mânuirea plicurilor:
— Plicurile trebuie depozitate şi stivuite cu grijă pentru a le fi păstrate calitățile. Ele trebuie păstrate în cutii de carton ordonate pe muchie.
— Evită situaţiile în care plicurile sunt așezate fie pe faţă, fie pe spate, sau în cutii parțial goale — plicurile pot să se îndoaie, iar clapele se pot lipi.
— Păstrează plicurile în cutii bine sigilate, în spaţiu uscat şi bine ventilat.
— Pentru a închide corect un plic, fii atent ca acesta să nu fie mult prea plin. Umezeşte întreaga suprafață (în cazul închiderii gumate) şi apasă ferm până la sigilare.
— Dacă foloseşti mașini de inserat, ai grijă ca suflanta de umezire să fie curățată cel puţin o dată pe lună, în funcţie de utilizare. După fiecare 25 de plicuri, apasă stiva formată pentru a asigura închiderea.

 

PRODUSE:

— Plicuri colorate.
— Plicuri cu burduf.
— Plicuri din hârtie reciclată.
— Plicuri Kraft (clapă V).
— Plicuri pentru CD.
— Plicuri pentru corespondență.
— Plicuri pentru cuvertat.
— Plicuri pentru documente.
— Plicuri antişoc.
— Plicuri portdocument.

 

PERSONALIZARE

De ce te-ai mulțumi cu plicuri simple, albe, când poți avea propriul plic personalizat după nevoile şi dorințele tale?

Suntem specializați în producția şi personalizarea plicurilor de orice natură şi pentru orice scop. Spune-ne cum ai dori să fie plicurile tale, iar noi ţi le executăm. Emboss sau folio nu reprezintă o problemă, precum nici lăcuirea lucioasă / mată sau plastifierea lucioasă / mată.

Personalizează-ţi corespondența cu plicuri la preţuri excepționale, tipărite la cea mai bună calitate. Cere o cotație chiar acum!

Plicurile personalizate oferă corespondenței tale o notă specială şi reprezintă o mărturie de calitate pentru afacerea ta. Creează-ţi propriul design de plic pentru plicurile tale de înaltă ținută. Rapid, de calitate şi profesional! Vizitează-ne mostrarul pentru a te convinge.

 

MAILmedia

Pungi şi plicuri — aceşti termeni sunt la fel de vechi ca şi produsele pe care le denumesc. Când acum 100 de ani primele plicuri au fost dezvoltate, aceşti termeni au fost cei mai potriviţi deoarece existau doar cele două tipuri de produs.

Între timp, în cel de-al treilea mileniu, variantele de plicuri şi pungi s-au înmulţit şi acoperă o scară largă de nevoi ale clienţilor prin formate standard sau modele speciale de plicuri. Compararea plicurilor produse astăzi de Grupul Kuvert Mayer cu ceea ce se producea la începuturile existenţei sale nu este practică.

Acesta este motivul pentru care Grupul Mayer Kuvert a lansat MAILmedia. Plicurile şi pungile sunt trecutul — viitorul este MAILmedia!

Sigla Companiei:
Vizualizari:
Date Fiscale:
N.Reg.Com.: J40/10716/1999
CUI: 13532476
Adresă: Aleea Mizil nr. 28-36, Bucureşti, sector 3, O.P. 72, cod 032347
Categorie:
Articole despre această companie
Această companie încă nu are articole.

Recenziile/ review-urile joacă un rol important în modul în care utilizatorii isi aleg compania furnizoare astfel incat orice recenzie va fi publicata/ aprobata numai daca este pentru un furnizor care a achitat tariful de Companie Premium

Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide