Gratuit

TOTALL DESIGN SRL

Descriere companie:

Producția publicitară... Hmmm... Pentru mine, Alex Rotaru, proprietarul unei afaceri în acest domeniu, producția publicitară a însemnat şi încă înseamnă plăcerea de a crea şi de a-ţi vedea rezultatul muncii în mod palpabil. Punct. Tocmai de aceea prezentarea firmei mele va fi... ceva mai altfel.

Majoritatea proprietarilor de afaceri descriu businessul lor ca fiind cel mai bun, cel mai dotat, cu cel mai sofisticat spaţiu de producție etc. etc. etc. La noi, lucrurile stau puţin diferit: Suntem o echipă mică, dar inimoasă, bazată pe conlucrarea dintre membrii familiei. Fiecare este cu pătrățica lui, de aceea termenul de „conlucrare” nu l-am pus întâmplător.

Nu ducem lipsă de nimic ca şi dotare; însă la noi,imaginația, dăruirea şi atenţia la detalii sunt pe primul loc. În cei 15 ani de funcționare ne-am transformat clienții în prieteni pe care, cu această ocazie, îi salut.

Nu vă mai plictisesc cu prea multă vorbăraie; de aceea vă invit să vizitaţi SHOW-ROOM-UL nostru virtual.
Cu stimă, Alex Rotaru, director, şi, sper eu, viitor colaborator şi prieten.

 

PRODUCȚIE PUBLICITARĂ TOT-DESIGN

Aşa... Drept să vă spun, când am înființat societatea, eu unul îmi imaginam că producție publicitară înseamnă lipire de autocolante, nimic mai mult. M-am înșelat, da’ rău de tot... Astăzi, după 15 ani de activitate, o parte (doar o parte) din portofoliul nostru constă în:

Colantări şi inscripționări auto:
Anul acesta (2018) am trecut de cifra de 700 de vehicule inscripționate sau înfoliate, parțial sau total. În afară de inscripționările clasice pe autoturisme, utilitare, autobuze, camioane, TIR-uri etc, am avut parte şi de proiecte speciale: ambulanțe, mașini de pompieri, locomotive, mașini mortuare, scutere distribuţie pizza etc.

Colantări şi inscripționări vitrine:
Şi aici există o infinitate de variante. Pe lângă materialele autocolante clasice, în cazul vitrinelor există şi folii speciale:
— One way vision, care nu permite vizualizarea în interiorul unui spaţiu din exterior; în schimb, din interior spre exterior vizibilitatea este excelentă;
— Folii de protecție solară, care pot opri până la 70% din razele UV;
— Folii de sablare, care imită perfect textura de sticlă sablată, pretabile în cazul locațiilor de lux: restaurante, pensiuni, săli de nunți, birouri, săli de conferință, spații comerciale etc.;
— Folii antiefracție, care se folosesc mai ales la spațiile comerciale speciale: case de schimb valutar, magazine de bijuterii etc.

Wall art (decorări pereți cu autocolant, tapet, afişe, tablouri canvas etc.):
Au început să câștige din ce în ce mai mult teren stickerele autocolante care, datorită varietății de culori şi texturi, oferă un efect incredibil unei încăperi. Fie că este un mesaj de genul „În această casă nu ne certăm, nu ne urâm, doar ne iubim”, un copac sau orice altceva, stickerele aproape că au eliminat clasicele tablouri de pe pereți. Tapetul are şi el un rol important în decorațiunile interioare. Poate fi clasic sau modern, peisaj, fotografie etc.

Sablări vitrine:
Aşa cum o spune şi denumirea, este varianta cea mai uşor de folosit în a imita sticla sablată. Acest tip de folie are chiar şi textura specifică sticlei sablate. Se foloseşte în general la decorarea suprafețelor vitrate la: pensiuni, bănci, separeuri, birouri etc.

Colantări cu folii reflectorizante:
Aşa cum am mai spus şi într-un capitol precedent, anul acesta (2018) am trecut de cifra de 700 de vehicule inscripționate sau înfoliate, parțial sau total. În afară de inscripționările clasice pe autoturisme, utilitare, autobuze, camioane, TIR-uri etc., am avut parte şi de proiecte speciale: ambulanțe, mașini de pompieri, locomotive, mașini mortuare, scutere distribuţie pizza etc.

Materialele reflectorizante sunt special concepute pentru ca obiectele decorate să fie vizibile la lumină puternică, cum ar fi lumina farurilor auto.

Colantări cu folii tip vitraliu:
Aici chiar că există o infinitate de variante. Pe lângă materialele autocolante clasice, în cazul vitrinelor există şi folii speciale:
— One way vision, care nu permite vizualizarea în interiorul unui spaţiu din exterior; în schimb, din interior spre exterior vizibilitatea este excelentă;
— Folii de protecție solară, care pot opri până la 70% din razele UV;
— Folii de sablare, care imită perfect textura de sticlă sablată, pretabile în cazul locațiilor de lux: restaurante, pensiuni, săli de nunți, birouri, săli de conferință, spații comerciale etc.;
— Folii antiefracție, care se folosesc mai ales la spațiile comerciale speciale: case de schimb valutar, magazine de bijuterii etc.

Colantări cu folii antisolare:
Foliile solare se folosesc în general la colantarea geamurilor clădirilor cu suprafețe vitrate mari, poziționate cu faţa la soare (clădiri de birouri, magazine, spații de locuit etc.). Aceste folii au diferite grade de protecție solară, ajungând până la 70%.

Bannere, mesh-uri, steaguri, panouri luminate sau neluminate de diferite forme şi variante de realizare:
Datorită costurilor mici, se pot realiza panouri de mari dimensiuni, chiar gigantice. Cel mai mare banner făcut de noi a avut 25 metri lungime şi 10 metri înălţime. Cred că recordul în materie este steagul României comandat de Antena 1. Nu-i mai ştiu dimensiunile, dar cred că a intrat şi în Cartea Recordurilor.

Căprițe stradale pliabile sau fixe:
Din punctul meu de vedere, o astfel de căpriță stradală poate fi cheia succesului unei afaceri. De ce? Fiindcă este modul de a te apropia cel mai tare de potențialul client. Îl pui pe trotuar sau în faţa magazinului în aşa fel încât omul să ţi-l vadă vrea, nu vrea.

Casete luminoase cu simplă faţă sau cu două ori mai multe fețe, din profile laterale din aluminiu sau PVC sau sudate din țeavă şi apoi învelite în poliplan:
Din punctul meu de vedere, caseta luminoasă este cel mai accesibil mod de a te face cunoscut. Spun asta pentru că este varianta de compromis între banalul afiș făcut cu markerul ca să facem economie de bani şi complexitatea literelor volumetrice.

Dacă-i mai pui şi o imagine care să te reprezinte, te-ai scos. Vorba aia: „O imagine face cât 1000 de cuvinte”.

Litere şi forme volumetrice iluminate sau neiluminate, litere cu LED, litere cu tub neon modelat la cald:
Industria de producție publicitară a evoluat foarte mult. Acum vreo 15 ani nu aveai nimic altceva la îndemână decât neonul, starterul şi bobina şi trebuia să faci din ele.... biciușcă şi să şi pocnească. În prezent avem la îndemână banalul LED, care se pare că va cuceri piața pentru mult timp de-acum încolo. Aşadar, nu suntem limitați din punct de vedere al posibilităților, vorba aia: "Imaginație să fie!", de aceea vă propun:
— Litere volumetrice din polistiren vopsite cu vopsea pe bază de apă.
— Litere volumetrice din KOMATEX vopsite sau colantate.
— Litere volumetrice iluminate din interior cu module LED.
— Litere volumetrice tip HALOU, cu faţa literei opacă, proiectarea luminii făcându-se pe perete sub formă de contur.
— Litere volumetrice cu tub neon modelat la cald.
Desigur, lista poate continua.

Terase şi copertine:
Copertinele se folosesc în general pentru a proteja accesul în interiorul clădirilor. Se pot face pe structură metalică sau din lemn. Acoperirea sau „învelirea” structurii se poate face cu policarbonat sau poliplan.

Corturi şi standuri expoziționale:
Se folosesc la târgurile expoziționale sau la campaniile de marketing. Corturile se fac în general demontabile, ca să poată fi luate şi montate cu o altă ocazie. La fel stau lucrurile şi cu standurile expoziționale. Se fac demontabile, fiind realizate dintr-o varietate mare de materiale şi sub diverse forme.

Personalizări tricouri, veste, șepci, bluze, salopete şi echipamente de protecție a muncii:
Mie personal îmi place când văd angajații unei firme îmbrăcaţi cu echipamente inscripționate. Fie că este vorba de tricou, șapcă, vestă, salopetă sau alt tip de echipament de lucru, echipamentele personalizate accentuează ideea de profesionalism.

Signaletică de interior şi exterior:
Plăcuțe indicatoare, săgeți indicatoare, plachete etc., ajută la orientarea în interiorul sau exteriorul unei clădiri sau proprietăți. Foarte important este ca potențialul client să găsească mai uşor locația în care vă aflați.

Totemuri:
Totemurile se remarcă prin verticalitate. Un mesaj foarte bine gândit poate atrage cel mai bine privirile atunci când este postat pe un totem. Avantajul este că totemul poate avea 2 sau chiar 3 fețe, care, dacă mai sunt şi iluminate, efectul este garantat.

Placări cu bond:
BOND-ul, ca să înţelegem, este un material tip sandwich, care are două straturi (fețe) din aluminiu, la interior fiind un al treilea strat de polietilenă. Are diferite grosimi şi nuanțe de culoare şi se foloseşte la placarea fațadelor. Conferă un aspect deosebit şi contribuie şi la o izolare suplimentară a peretelui.

Decorări şi amenajări interioare:
Venim în sprijinul clienților noștri cu idei şi consiliere în vederea amenajării complete a spațiilor. Aşa am ajuns să oferim amenajări complete atât la exterior, cât şi la interior.

Folie CRISTAL transparentă:
O soluție ideală pentru a preveni fenomene nedorite, cum ar fi vântul, curentul, ploile și viscolul. Sunt deci utile atât iarna cât și vara. Accesorii și montaj incluse.
Mai jos, câteva date tehnice despre folia cristal:
Folia PVC transparentă, cunoscută şi sub denumirea de folie CRISTAL, se foloseşte pentru construcția de copertine, corturi şi are formă de rulouri pentru închideri de terase / balcoane împotriva vântului, ploii şi a zăpezii.
— Greutate: 1020 g./mp.
— Grosime: 0,80 mm.
— Duritate: 3S.
— Impermeabilitate: 100%.
— Rezistenţă la rupere: 220 DaN/5 cm x 190DaN/5cm.
— Rezistenţă la uzură: 6 DaN x 6 DaN.
— Rezistenţă la temperatură: -30°C / +80°C.
— Lățime disponibilă: 1,37 m; 1,6 m; 1,8 m.

Reclame CLICK cu iluminare LED:
Oferim sisteme din aluminiu, tip ramă CLICK, cu iluminare LED, sisteme expoziționale de interior.

 

SERVICII

— Creaţie şi design grafic — realizarea machetelor grafice în programe grafice speciale: Corel Draw, Adobe Illustrator, PhotoShop etc.
Realizare logo şi elemente de identitate vizuală — cărţi de vizită, pliante, broşuri etc.
Simulări grafice live — realizarea designului grafic direct pe obiectul care urmează a fi personalizat: mașină, perete, clădire, hală etc.
Recondiționări şi service casete luminoase, litere volumetrice, totemuri etc.
— Lucrări de recolantare, schimbare instalații electrice, conversie din neon fluorescent clasic în neon cu LED sau module LED etc.

Sigla Companiei:
Vizualizari:
Date Fiscale:
N.Reg.Com.: J33/947/2004
CUI: 16756516
Adresă: Str. Luceafărului nr. 1347 L, Ipotești, jud. SUCEAVA, cod 727325
Articole despre această companie
Această companie încă nu are articole.

Recenziile/ review-urile joacă un rol important în modul în care utilizatorii isi aleg compania furnizoare astfel incat orice recenzie va fi publicata/ aprobata numai daca este pentru un furnizor care a achitat tariful de Companie Premium

Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide