Gratuit

UNIGRAPHIX PRO SRL

Descriere companie:

DESPRE NOI
Înființată cu ani în urmă, compania UNIGRAPHIX PRO oferă consultanţă şi expertiză în domeniul producției publicitare, comunicării corporative şi media. Printr-o combinaţie unică de experiență şi fler, ne ajutăm clienții să comunice inteligent.

Realizăm la comandă produse tipografice (cărți, reviste, broșuri, pliante, fluturași promoționali, afișe, felicitări, cărți poștale şi cărți de vizită). Personalizăm orice tip de obiect promoțional, precum: pixuri, brichete, șepci, tricouri şi uniforme. Realizăm în regie proprie şi prin import agende şi calendare personalizate. Suntem specializați în grafică computerizată pentru tipar digital şi offset, site-uri şi pagini web. Clienții UNIGRAPHIX PRO beneficiază gratuit de servicii de consultanţă privind campaniile de promovare dedicate firmelor romanești.

Ce vor clienții UNIGRAPHIX PRO
Companiile sunt mereu în centrul atenției. Oamenii vor să cunoască ce mai pun la cale companiile, iar publicitatea le permite acest lucru. Fără publicitate, oamenii nu pot cunoaşte noile produse, prețuri şi în general absolut nimic despre o companie. Comunicarea este de fapt mare provocare pentru companii, dar şi o imensă oportunitate. Ca să reușească în afaceri, companiile trebuie să comunice inteligent, creativ şi oportun cu clienții. Aici UNIGRAPHIX PRO poate face diferenţa! Te ajutăm să comunici.

Cum te ajutăm
Consultanții noștri sunt experți în creație şi comunicare, indiferent că discutăm de un brand, de un produs simplu sau de un raport financiar care trebuie prezentat. Venim cu răspunsuri creative la problemele tale, idei ce demonstrează fler, imaginație şi angajament.
Suntem o agenție ce oferă servicii complete, începând de la tipar digital până la offset, complex sau simplu. Ne livrăm la timp comenzile şi ne încadrăm mereu în bugetele stabilite.

 

PRODUSE:

PRODUSE DE TIPOGRAFIE

Calendare personalizate
UNIGRAPHIX PRO realizează calendare anuale cu 6, 7, 12 sau 13 file, în formate predefinite sau în formatul solicitat de client, cu sau fără capac, printate integral cu logo-ul şi fotografiile clientului. Totodată, realizăm calendare de birou, calendare de buzunar şi calendare cu imagini. Nu ezitați să ne contactați pentru a realiza la comandă calendarul dorit.

Agende personalizate
Noua colecție de agende Agendas & More 2021 este acum disponibilă pentru vânzare şi distribuție în toată țara. Aşa cum v-am obișnuit în fiecare an, noua colecție vine atât cu produse noi, cât şi cu metode noi de personalizare şi soluţii inovative. Din colecția de agende personalizate 2021 fac parte agende economice de calitate produse în Romania şi Italia, agende de lux, agende din piele naturală şi ecologică, agende complet personalizate la comandă, cu coperta şi interiorul personalizat, tipărite la cererea clientului, personalizare prin folio şi timbru sec, personalizare prin gravură laser, personalizare prin printare în policromie direct pe coperta agendei (print UV flatbed). Agendele sunt disponibile în mai multe formate: 15x21 cm, 17x24 cm, 20x27 cm, 17x17 cm, 8x15 cm (de buzunar), agende telefonice, agende tip planner, datate zilnic sau săptămânal şi nedatate.

Certificări:
— Sensible to Environmental Protection.
— MADE IN EUROPE: Produsele noastre sunt realizate integral în Europa, după normele de lucru fundamentate de Comisia Europeană, printre care şi interzicerea forței de muncă infantile. Furnizorii noștri de materie primă sunt controlați sau certificați şi respectă directivele UE.
— FSC (Forest Stewardship Council): identifică produse care au în compoziție lemn provenit din pădurile gestionate în mod corect şi responsabil, după standarde riguroase referitoare la mediul înconjurător, social şi economic.

Cărţi de vizită
Realizăm cărți de vizită personalizate, pentru firme şi persoane fizice. Producem toate tipurile de cărți de vizită color şi alb-negru, imprimate faţă şi verso, pe toate tipurile de hârtie şi carton. Realizăm la comandă şi alte tipuri de cărţi de vizită cu finisări speciale, precum: cărţi de vizită plastifiate (laminate), cărţi de vizită cu colțurile rotunjite, cărţi de vizită cu colțurile drepte. Producem inclusiv cărţi de vizită tip card, pe plastic tipărit digital color şi alb-negru.

Broşuri şi cataloage
Cu ajutorul tehnologiei de print digital sau tipar offset realizăm broșuri şi cataloage la cele mai înalte standarde de calitate. Produsele noastre tipografice sunt realizate pe orice tip de hârtie şi carton, color şi alb-negru. În materie de finisare pentru cataloage şi broșuri, utilizăm metode moderne de finisare precum: lăcuirea selectivă, embosarea, fălțuirea, broșarea şi laminarea. UNIGRAPHIX PRO realizează la comandă orice tip de produs tipografic.

Mape personalizate
Realizăm la comandă mape de prezentare personalizate şi dosare personalizate, color şi alb-negru, faţă-spate, atât pe carton obisnuit, cât şi pe cartoane speciale. Mapele de prezentare în formatul clasic sunt compuse din coperți şi un buzunar intern pentru inserturi cu suport special pentru cărţi de vizită. Tipărirea mapelor de prezentare se realizează cu ajutorul tehnologiei de print digital sau a tiparului offset, finisările posibile fiind desigur nenumărate: biguire, embosare, lăcuire parțială sau totală, plastifiere sau laminare, perforare micro sau macro. Pentru comenzi sau întrebări, nu ezitați să ne contactați.

Felicitări personalizate
UNIGRAPHIX PRO realizează la comandă felicitări personalizate pentru ocazii speciale, precum: Crăciunul, Anul Nou, Sărbătorile Pascale, Felicitări pentru 1 şi 8 Martie, felicitări pentru ziua de naștere şi de Ziua Îndrăgostiților (Sfântul Valentin). Felicitările personalizate sunt realizate într-o gamă largă de formate şi modele, pe carton simplu sau pe hârtii şi cartoane creative — texturate, metalizate, translucente, îmbunătățite prin diverse tehnici de finisare: embosare, lăcuire selectivă, biguire, perforare micro şi macro.

Etichete autocolante
UNIGRAPHIX PRO tipărește etichete autocolante color şi alb-negru, la comandă, de orice dimensiune, utilizate frecvent de magazinele specializate în vânzări cu amănuntul: industria alimentară (etichete sticle, etichete borcane, etichete ambalaj) industria vestimentară (etichete de discount), bricolaj (etichete cu oferte promoționale), materiale de construcții, jucării şi produse diverse. Etichetele sunt imprimate cu ajutorul tehnologiei de print digital.

Invitaţii şi felicitări
Cu ajutorul tehnologiei digitale de print, realizăm la comandă orice tip de invitații şi felicitări personalizate: pentru evenimente speciale (simpozioane, forumuri, conferințe), nunți şi botezuri, pentru companii şi parteneri de afaceri.

Meniuri restaurant
Realizăm la comandă meniuri pentru baruri şi restaurante utilizând hârtie simplă şi specială, diverse tipuri de cartoane speciale, coperți simple şi caşerate, coperți din piele.

Mape şi organizere
Comercializăm mape din piele naturală şi piele ecologică, precum şi organizere. Produsele noastre sunt realizate integral în Europa, după normele de lucru fundamentate de Comisia Europeană, printre care şi interzicerea forței de munca infantile. Furnizorii noștri de materie primă sunt controlați sau certificați şi respectă directivele UE.

Tipizate
Comercializăm şi distribuim produse tipizate.

 

PROMOŢIONALE PERSONALIZATE

Şepci personalizate
Realizăm imprimeuri pe aproape orice tip de material: textile, metalice, ceramice, sticlă, lemn, piele, hârtie, carton, materiale plastice, personalizări pe orice articole de reclamă şi protocol cu suprafețe plane sau circulare. Șepcile personalizate reprezintă cu siguranță un accesoriu accesibil, necesar imaginii de marcă a oricărei firme.

Brichete personalizate
UNIGRAPHIX PRO pune la dispoziția clienților o gamă variată de brichete personalizate de culori şi texturi diferite. În funcţie de solicitări, UNIGRAPHIX PRO va realiza personalizarea brichetelor indiferent de culoare, formă şi textură, cu ajutorul serigrafiei sau tehnologiei digitale de imprimare. În cazul particular al brichetelor, acestea mai pot fi personalizate şi cu ajutorul materialelor din plastic (PVC) printate. Există posibilitatea realizării de print pe autocolant care ulterior să fie aplicat pe brichetă. În felul acesta, personalizarea este integrală.

Brelocuri personalizate
UNIGRAPHIX PRO realizează şi distribuie la nivel național o gamă variată de brelocuri personalizate. Utilizat aproape în fiecare moment în activitățile cotidiene, brelocul personalizat este una dintre cele mai eficiente metode de publicitate. În funcţie de solicitări, UNIGRAPHIX PRO poate personaliza brelocuri din plastic sau metal, utilizând ca metode serigrafia, printarea sau tipărirea digitală cu tehnologie UV sau gravură laser.

Pixuri personalizate
Vă propunem o gamă variată de pixuri, din plastic, metalice sau mixte, produse necesare activităților curente. Pixurile personalizate sunt utilizate frecvent de companii în procesul de vânzări, servind planurilor de conservare şi promovare a imaginii de afaceri.

Tricouri personalizate
Tricoul este produsul care se poate purta oriunde, în aproape orice situaţie, indicând stilul de viaţă al posesorului şi totodată eventualul mesaj general subliminal. Din aceste considerente, în campaniile promoționale tricoul este utilizat ca spațiu publicitar, fiecare persoană devenind astfel un agent de publicitate. Realizăm imprimeuri personalizate pe aproape orice tip de material textil, inclusiv rafie. Tricourile personalizate reprezintă cu siguranță cel mai accesibil echipament personalizat, necesar imaginii de marcă a oricărei societăți sau grup.

Baloane personalizate
Realizăm la comandă baloane latex colorate personalizate, cu diametru de 30 de centimetri. Putem inscripționa un text sau o imagine dorită. Baloanele sunt ambalate la seturi de câte 100 de bucăţi, iar procesul de personalizare poate dura între 24 şi 48 de ore, în funcţie de cantitate.

 

SISTEME DE EXPUNERE
Realizăm bannere roll-up, bannere pop-up, display-uri, casete luminoase, aviziere, display-uri pop-up, suporturi pentru flyere, rame click, pliante şi broșuri, people stopper-e, bannere L, bannere X, precum şi alte sisteme de afișaj pentru târguri, expoziții şi publicitate stradală.

 

SEMNALISTICĂ SSM ŞI PSI
Realizăm semne de avertizare şi de interdicție obligatorii pentru agenții economici, conform legislației privind protecția muncii, sănătatea şi securitatea în muncă, precum şi prevenirea situațiilor de urgență, materiale tipărite, broșuri, materiale, formulare tipizate privind protecția muncii şi prevenirea situațiilor de urgență.
— Semnalistică de avertizare.
— Semnalistică de interdicție.
— Semnalistică de obligativitate.
— Semnalistică PSI.

 

SCRIERE ŞI PRINTARE, COPIERE CD-uri, DVD-uri
UNIGRAPHIX PRO realizează transfer, copiere şi imprimare de date informatice pe orice ce fel de suporturi multimedia: CD-uri, DVD-uri, carduri de memorie (memory stick), hard disk-uri externe (HDD extern). Personalizăm cu tipar inkjet CD-uri şi DVD-uri şi prin colantare şi imprimare carduri de memorie şi hard disk-uri externe.

Tehnologia inkjet pentru imprimarea CD-urilor şi DVD-urilor personalizate asigură realizarea discurilor de prezentare video, audio, foto sau text pe un suport personalizat full-color de mai multe tipuri (mat, lucios sau photo-quality-waterproof — rezistent la apă), asigurându-se cu ajutorul tiparului digital şi un ambalaj adecvat (plic sau carcasă cu eticheta, de asemenea ful-color); cu ajutorul unui multiplicator de date profesional, putem realiza cantități semnificative de discuri într-un timp foarte scurt, asigurând astfel servicii complete de producție a discurilor personalizate.

 

LANYARD-URI ŞI ECUSOANE
Dacă termenul LANYARD nu vă spune foarte mult, vă informăm că este vorba de acel șnur lat şi colorat care se pune în jurul gâtului pentru a susține diverse obiecte precum: telefonul mobil, pixul, stiloul sau ecusonul companiei. UNIGRAPHIX PRO vă pune la dispoziție o gamă variată de lanyard-uri colorate şi personalizate cu logo-ul sau sloganul companiei ori alte simboluri.

 

IMPRIMARE CARDURI
UNIGRAPHIX PRO realizează carduri de plastic imprimate pe ambele fețe, color sau alb-negru. Aceste carduri sunt utilizate în mod frecvent în diverse aplicații, ca de exemplu pentru accesul în clădiri de birouri, camere de hotel, sedii de firmă. În acest caz, cardul personalizat şi imprimat cu datele necesare reprezintă o cheie de acces.

Ecusoanele imprimate pe suport PVC (card de plastic) au devenit o modă, datorită aspectului modern şi durabilității în timp. Datorită tehnologiei de transfer termic, cardurile printate color sau alb-negru nu se șterg, nu se curăță fiind deosebit de rezistente, atât în mediul uscat, cât şi în condiții de umezeală.

 

SACI DE RAFIE INSCRIPŢIONAŢI
Inscripționăm saci de rafie, de mărimi diferite, necesari la ambalarea mărfurilor precum: cereale, pulberi, granulate, alimentare sau nealimentare. Sacii pot fi comandați pe cantități şi mărimi, iar ulterior personalizați cu logo-ul companiei, datele de contacte şi alte date de identificare.

 

SERVICII:

TIPAR DIGITAL
Tiparul digital este în esență o tehnologie nouă, care permite conectarea mașinilor de tipărit direct la computer, sistem ce are următoarele beneficii: timp mic de adaptare, costuri reduse de producție şi posibilitatea de a personaliza obiectele sau documentele printate. Tiparul digital este folosit în special pentru lucrări rapide de volum mediu.

Din punct de vedere tehnic, tiparul digital reprezintă redarea imaginilor digitale pe o suprafață fizică, cum ar fi hârtia normală sau fotografică, folie, textile, plastic şi altele.

Tipar digital alb-negru
Tiparul alb-negru este o soluție eficientă de multiplicare din punctul de vedere al costurilor. Combinat cu avantajele tiparului digital, acesta devine o puternică unealtă de diseminare a documentelor interne, de creare de broșuri, cărţi, pliante, fluturași publicitari sau documente tipizate. Tipărirea pe hârtie colorată poate reda imagini plăcute din punct de vedere estetic şi totodată la un cost redus.
Dimensiuni / formate de tipar digital:
— Format A4 dimensiuni: 210 x 297 mm.
— Format A3 dimensiuni: 297 x 420 mm.
— Format SRA3 dimensiuni: 320 x 450 mm.

Tipar digital color
Tiparul color digital reprezintă soluția eficientă pentru multiplicare rapidă, în serii mici sau medii. Aplicațiile tiparului digital sunt combinate cu o serie de alte operațiuni post-tipărire de finisare. Posibilitățile oferite de aceste tehnologii combinate sunt practic nelimitate. De la fluturași simpli sau pliante color până la cataloage de prezentare complexe, tiparul digital color poate satisface chiar şi cele mai sofisticate cerințe în materie de promovare.

Tiparul digital color sau alb-negru se poate aplica pe orice tip de suport, hârtie sau carton: colorată pal, colorată intens, calc, plastic transparent, folie retroproiector.

Print de format mare
Tiparul de mari dimensiuni se referă la un fanion, steag sau alte piese din material textil pe care este tipărit un slogan, un simbol sau logo-ul unei societăți. Tiparul de mari dimensiuni este utilizat atât ca material publicitar, cât şi în domeniul designului decorativ de interior şi exterior. În ultimii ani, datorită inovațiilor din domeniu, tiparul digital de format mare este utilizat adesea la personalizarea corpurilor de mobilier.

Aplicații
Utilizarea aplicațiilor de imprimare digitală şi integrarea acestora pe piețele tradiționale de imprimare s-a extins tot mai rapid în ultimii ani. Metodele digitale de imprimare, spre deosebire de cele tradiționale, nu utilizează tehnica „pre-press” şi sunt mult mai rapide, generând astfel o eficientă economică crescută şi nu în ultimul rând un plus de calitate. Imaginea tiparului digital este creată pe computer şi transmisă direct dispozitivului de imprimare. Cealaltă diferență esențială între utilizarea aplicațiilor digitale şi cele tradiționale de imprimare este dată de relația dintre echipament şi sistemul de livrare a cernelurilor.

 

TIPAR OFFSET
Tiparul offset este acel proces de tipărire ce implică transferul de cerneală lichidă de pe placa tipografică pe o suprafață intermediară (cum ar fi un cilindru cauciucat) şi apoi pe suportul final (hârtie). Offsetul este probabil cea mai răspândită metodă de imprimare, în care suportul final nu este imprimat direct de pe placa tipografică, transferul fiind intermediat de un cilindru din cauciuc care primeşte cerneala de pe placă şi o transferă ulterior pe hârtie.

Această tehnologie de tipărire este destinată lucrărilor în volume mari şi foarte mari, cu tiraje începând de la câteva mii de exemplare identice, având aplicabilitate în cazul campaniilor de promovare adresate unui număr mare de persoane şi care se derulează pe termen mediu şi lung. Numai în condițiile unor tiraje mari, tiparul offset asigură costuri reduse per exemplar tipărit, comparativ cu cel digital.

 

PERSONALIZARE OBIECTE
Orice obiect se poate personaliza printr-o metodă sau alta, dar trebuie găsită soluția optimă şi raportul calitate-preț. Compania UNIGRAPHIX PRO utilizează tehnici diverse pentru personalizare, respectiv: tampografie, serigrafie, timbru sec şi folio sau broderie pentru produsele textile.

Tampografia este procedeul de personalizare ce permite inscripționarea unei game foarte variate de obiecte promoționale. Atuul definitoriu al tampografiei este posibilitatea de imprimare chiar şi pe suprafețe curbe. De exemplu, tampografia este utilizată la inscripționarea cănilor, pixurilor şi stilourilor. Acele pixuri pe care fiecare client le primeşte gratuit atunci când se cazează la un hotel sunt inscripționate cu ajutorul tehnologiei tampografice.

Serigrafia permite personalizarea unei game largi de obiecte. Cu ajutorul tehnologiei de ultimă generație, serigrafia plană permite imprimarea atât pe materiale textile, cât şi pe unele suprafețe rigide. Când vă gândiți la serigrafie, să aveţi mereu în minte tricourile fetelor care fac reclamă mașinilor la târgurile auto sau salopetele inscripționate ale angajaților de la Electricitate, Apă şi Canal, Salubrizare sau de la service-ul auto.

Timbru sec şi folio sunt două metode foarte cunoscute de personalizare. Prin timbru sec înţelegem stanțarea în spațiu negativ a obiectelor (agende, cărţi, lucrări speciale), iar la final se execută poleirea, adică folio.

Broderia pentru textile oferă multiple posibilități de personalizare, în culori variate şi la o calitate foarte bună. Cu ajutorul mașinilor moderne de brodat, comandate digital, poate fi reprodus aproape orice logo cunoscut, indiferent de formă şi gamă de culori. Broderia este foarte rezistentă în timp, mai ales la spălat, calităţi ce recomandă această tehnică pentru uniforme şi alte produse vestimentare de lungă utilizare.

Personalizare agende
Agendele personalizate sunt utilizate în scopuri promoționale între societăți partenere, dar şi în relație cu diverși clienți şi furnizori. Modalitățile de personalizare sunt diverse, cele mai uzitate fiind imprimarea cu timbru sec şi aplicarea de folio sau serigrafia.

Echipament personalizat
UNIGRAPHIX PRO realizează pentru companii personalizarea echipamentelor de protecție şi a uniformelor de lucru. Personalizarea se realizează cu broderie şi serigrafie pentru textile şi serigrafie pentru alte obiecte.

 

SERVICII DE FINISARE
Obiectele promoţionale nu ajung la client aşa cum sunt scoase de sub tipar, fiind necesară finisarea acestora. Operațiunile de finisare se fac atât automatizat, cât şi manual în unele cazuri şi reprezintă orice intervenție asupra obiectului promoțional executată post-tipărire, incluzând fălțuirea, tăierea, colarea, plastifierea, laminarea, precum şi alte intervenții specializate, cum ar fi ștanțarea sau imprimarea de timbru sec sau folio.
La modul general, termenul de finisare este utilizat în domeniul producției publicitare pentru a descrie tăierea, sortarea, aducerea la dimensiunea dorită, capsarea sau perforarea.

Îndosariere şi arhivare
Arhivare fizică a documentelor:
Serviciile noastre de îndosariere şi arhivare se adresează în mod special companiilor, fiind operațiuni necesare atunci când discutam de volume mari de documente. Societățile comerciale se lovesc frecvent de problema organizării arhivelor, iar noi venim cu rezolvarea optimă — îndosariere şi arhivare direct la sediul clientului.

Arhivare electronică:
Atunci când este cazul şi la solicitare, UNIGRAPHIX PRO poate transforma o arhivă din hârtie într-o arhivă electronică. Transformarea hârtiilor şi documentelor interne în fișiere electronice este cu siguranță cel mai sigur mod de păstrare a datelor, oferind totodată acces simplu la orice informație stocată în arhivă.

După transformarea arhivei într-o bază de date electronică, aceasta se poate păstra în diverse formate digitale, fiind salvată pe orice tip de suporturi: CD-uri, DVD-uri, memorii externe.

Îndosariere cu inele de plastic:
Serviciul este valabil numai pentru documentele format A4. Culori disponibile: alb, negru, albastru, roșu, galben, verde.

Îndosariere cu spiră metalică:
Serviciul este valabil numai pentru documentele format A4. Culori disponibile: alb şi negru.

Îndosariere cu baghete de plastic:
Serviciul nostru este valabil numai pentru documentele format A4. Culori disponibile: semitransparent alb, alb, negru, albastru, roșu, galben, verde.

Copertare cu utilizarea unor coperți de plastic sau carton:
Serviciul este disponibil numai pentru documentele format A4. Culorile sunt disponibile în funcţie de tipul de coperta utilizată.

Plastifiere sau laminare:
Plastifierea sau laminarea sunt operațiuni post-tipărire ce conferă documentelor din hârtie rezistență în timp şi un aspect elegant. Laminarea colilor din hârtie sau carton se realizează parțial automat cu ajutorul laminatorului. Practic, pe suprafața de hârtie sau carton se aplică o folie subţire de plastic mată sau lucioasă, în funcţie de cerințe şi necesități.

Foliile pentru laminare sunt mai mari decât formatele standard ale hârtiei, astfel încât întreaga suprafață de laminat să fie perfect acoperită. Laminarea este utilizată în mod obișnuit la realizarea de broșuri, pliante publicitare, cărți de vizită, coperți şi fluturași promoționali.

Tăiere sau debitare
Tăierea sau debitarea este una dintre cele mai frecvente operațiuni realizate post-press. Se realizează cu ajutorul ghilotinei electrohidraulice cu o precizie de 0,1 mm. La ghilotina hidraulică se taie şi se finisează cantități mari de hârtie, de la câteva sute de kilograme până la tone pe zi.

Biguire şi fălţuire
Finisarea produselor printate presupune câteva operațiuni aproape obligatorii.
Biguirea este necesară atunci când discutăm despre pliante de exemplu sau alte produse din hârtie sau carton care urmează să fie pliate.

Bigul reprezintă urma după care se îndoaie hârtia sau cartonul. Pentru o îndoire perfectă, avem nevoie de big, adică de o dungă presată după care să facem îndoirea. Mașina de biguit rezolvă optim această problemă prin presarea hârtiei, şi astfel tipăritura se îndoaie perfect. Bigul este utilizat în mod special la realizarea de mape, pliante, cataloage, cutii de carton şi orice alte produse din hârtie sau carton.

Biguirea poate fi realizată în linie dreaptă sau după un desen, la fel ca şi în cazul ştanțării. Pentru a asigura o viaţă cât mai lungă produsului, UNIGRAPHIX PRO folosește mai multe tipuri de biguri.

Broșare
Broșarea cu termoclei este metoda utilizată pentru legarea cărților şi revistelor. Procesul de prelucrare prin broșare se poate face şi automatizat, şi astfel se oferă produsului finit unitate şi rezistență în timp pe întregul tiraj.

După ce toate paginile unei lucrări (cărți sau reviste) au fost tipărite pe coli speciale de tipar, acestea sunt fălțuite şi adunate, coperta este plastifiată sau lăcuită separat, pe copertă se aplică două biguri la cotor, iar ulterior, după aceste operațiuni, urmează unirea elementelor prin utilizarea unui adeziv numit termoclei. Lipirea acestor componente este realizată de o broșă pentru fiecare carte sau revistă legată.

Atunci când discutăm de broșare automatizată, procesul se realizează cu termoclei pe mașini de broșat. În cazul în care aplicăm ca metodă broșarea manuală, lipirea se face cu aracet. Broșarea se poate face fie la cap, fie la cotorul lucrării (carte sau revistă).

Ştanțare
Ștanțarea este una dintre operațiunile realizate post-press care permit decuparea unui produs tipărit în orice formă după un model prestabilit şi predefinit.

Ştanțare provine de la cuvântul german „stanzen” şi reprezintă în esență operația mecanică de fasonare la cald sau la rece a unor obiecte care au aceeaşi formă. În domeniul tiparului, ștanțarea reprezintă practic o altă ramură. După ce produsul este tipărit, cu ajutorul ștanțării putem să-i dăm o formă unică. Stanțarea poate transforma o simplă bucată de carton într-o cutie de exemplu sau în orice, imaginația fiind singura limită în acest proces creativ. Ștanțarea este utilizată la realizarea multor obiecte, în mod special atunci când discutăm de publicitate şi mai exact de producție publicitară.

Perforare şi găurire
Perforarea este o procedură utilizată cu precădere la arhivarea documentelor. Combinată cu alte procedee, cu ajutorul perforării pot fi realizate diverse obiecte finite.

Există perforare de mari şi mici dimensiuni, în funcţie de scopul pentru care este aplicată. Perforarea de mici dimensiuni se mai numeşte şi microperfor. Perforarea este utilizată în aproape toate domeniile dacă ne gândim că majoritatea produselor pe care le utilizăm zilnic prezintă perforații de diferite dimensiuni. În publicitate, şi în mod special în producția publicitară, perforul este prezent la foarte multe produse finite. Perforarea se poate executa atât manual, cât şi automatizat, şi desigur atunci când discutăm de tiraje mari, automatizarea procesului de perforare este obligatorie.

 

DECORAŢIUNI:

Colantări geamuri şi vitrine
UNIGRAPHIX PRO realizează grafică şi design de înaltă calitate pentru decorarea spațiilor comerciale indoor şi outdoor. Orice imagine poate fi transpusă în tipar de mari dimensiuni şi aplicată ulterior pe vitrine, fațade sau corpuri mari de sticlă.

Decorațiuni de interior
UNIGRAPHIX PRO poate realiza ambientul perfect al casei dvs. sau al companiei în care activați. Industria tiparului de interior reprezintă una dintre cele mai noi soluţii în materie de decorațiuni interioare.

Decorațiuni de exterior
Decorațiunile de exterior (print outdoor) pentru clădiri şi spatii expuse traficului reprezintă soluția ideală atunci când doriți să atrageți atenţia, să semnalizați ceva sau pur şi simplu să oferiți un aspect ambiental plăcut. Decorațiunile outdoor sunt una dintre cele mai uzitate forme de publicitate din lume datorită suprafețelor mari de expunere şi zonelor de trafic pe care le deservesc. Impactul publicității prin decorațiuni exterioare este verificabil, fiind util atât în promovarea unui produs sau a unei promoții, cât şi pentru generarea de notorietate.

UNIGRAPHIX PRO realizează la comandă tipar de mari dimensiuni utilizabil interior şi exterior, adaptat în funcţie de nevoile clientului şi spațiului în care urmează să fie poziționată reclama. UNIGRAPHIX PRO realizează atât partea de creație grafică, execuția efectivă a tiparului de mari dimensiuni, cât şi montarea acestuia. Avem la dispoziție o gamă largă de produse destinate publicității indoor şi outdoor, cum ar fi: tapete personalizate, tipar pe polipropilenă (pentru bannere de tip roll-up), window-graphics (autocolant pentru geamuri şi fațade vitrate), floor-graphics 3M (decorațiuni de podea pentru trafic).

 

PRODUCŢIE PUBLICITARĂ

Litere volumetrice
UNIGRAPHIX PRO Publicitate şi Servicii realizează la comandă litere volumetrice pentru reclame stradale, reclame de interior sau exterior, indiferent de dimensiuni sau culoare. În funcţie de destinație, literele sunt confecționate din materiale speciale, rezistente la modificările climaterice (temperaturi, umiditate, raze solare, ploi, zăpadă). În funcţie de locul în care se face amplasarea reclamei, UNIGRAPHIX PRO va realiza şi sistemul de prindere al acesteia, orientat în funcţie de zona de vizibilitate maximă.

Panouri publicitare şi casete luminoase
UNIGRAPHIX PRO Publicitate şi Servicii realizează grafica digitală pentru panouri publicitare şi casete luminoase de orice mărime. În relație cu partenerii avizați, UNIGRAPHIX PRO oferă spre închiriere spațiu publicitar pe panouri stradale, casete luminoase stradale şi bannere, simple sau luminoase (vizibile şi pe timp de noapte). În funcţie de poziţia dorită, se poate negocia un tarif lunar. Cu cât perioada de închiriere este mai lungă, cu atât tarifele sunt mai mici.

 

DESIGN

Grafică pentru tipar digital
UNIGRAPHIX PRO Publicitate şi Servicii este specializată în realizarea de grafică computerizată pentru materiale publicitare precum: rapoarte anuale, bannere, panouri publicitare, broşuri, reviste, ziare în format tipărit, reclame şi firme luminoase. UNIGRAPHIX PRO poate realiza integral grafică sau pornind de la un model furnizat de client.

Grafică pentru site-uri
UNIGRAPHIX PRO realizează site-uri şi grafică digitală pentru pagini web. Dacă afacerea ta trebuie adusă şi în mediul virtual, atunci UNIGRAPHIX PRO este soluția optimă. Se spune că o singură imagine valorează cât o mie de cuvinte, aşa că vă invităm să vizualizați câteva dintre proiectele web ale companiei UNIGRAPHIX PRO.

Principiile Web Designului
Este greu de găsit o sursă de informații utilă despre ceea ce, de fapt, constituie un website comercial bun. Dar există mii de surse unde poți identifica aspecte tehnice ale Web-designului. Până la un punct, acest aspect este determinat de faptul că firmele care operează online se concentrează prea mult pe tehnologie. Aceleaşi firme ignoră experiența umană necesară pe care o implică accesul la un site.

Firmele online consumă o mulţime de timp reflectând la ceea ce pot face calculatoarele. Dar se acordă prea puţin timp modului în care pot fi utilizate. Elementele sclipitoare pot atrage atenţia asupra unui website, spun oamenii. Dar ele nu pot fi un înlocuitor pentru înțelegerea clienților sau a relațiilor interumane. Accentul pus pe tehnologie în detrimentul psihologiei poate avea o explicaţie. Aceea că internetul este totuşi o formă relativ nouă de comunicare.

Probleme apar când tehnologiei i se acordă o importanţă intrinsecă. Multe website-uri au eșuat pentru că au supraevaluat imaginile şi elementele tehnice, neglijând interacțiunea umană. Au existat firme care au lansat website-uri extrem de costisitoare. Aceste site-uri au fost susținute de campanii de marketing şi mai costisitoare. Dar au eșuat în realizarea unui trafic repetat pentru că au construit un site dintr-o perspectivă mai mult tehnică decât umană.

Creare logo

 

SITE ŞI SERVICII WEB
UNIGRAPHIX PRO vă ajută să faceţi afaceri on-line prin intermediul unor platforme informatice de ultimă generație. Încă de la începutul anilor 2000, UNIGRAPHIX PRO realizează site-uri web pentru firme ce operează în domenii diverse: agenții imobiliare, site-uri de prezentare, scoli de șoferi, pensiuni şi hoteluri, magazine online. La noi, clienții beneficiază de consultanţă gratuită în domeniul vânzărilor online, de un design personalizat pentru web realizat de graficieni cu experiență şi totodată de găzduire (hosting) la prețuri foarte mici.

 

COLECŢII DE CĂRŢI DE VIZITĂ
Directori de firme, șefi de autorități publice, liber profesioniști, întreprinzători, agenți de vânzări. Cum poți face rost de datele lor de contact fără să-i cunoști? Există o soluție absolut îndrăzneață, şi anume colecțiile de cărţi de vizită!

În general, oamenii care te pot ajuta cu ceva sunt greu de găsit din cauza programului încărcat. În plus, oamenii implicaţi în afaceri sunt asaltați mereu cu telefoane şi emailuri de la diverși care le propun tot felul de „afaceri”. Din aceste motive, oamenii care te pot ajuta cu ceva sunt greu de prins. Nu-şi dau atât de uşor datele de contact şi nu răspund uşor la orice apel sau email. Totuşi, în primul rând ai nevoie de contactele lor şi aici intervine cheia metodei pe care o prezentăm.

Nu e niciun mare secret la mijloc. Important este să cunoaştem existența acestor colecții de cărţi de vizită, precum şi utilitatea lor în identificarea noilor clienți. Sună-ţi prietenii şi cunoștințele şi cere-le sa-ţi dea copii după colecțiile lor de cărţi de vizită. Ideal ar fi ca la fiecare carte de vizită, cel care îţi pune la dispoziție o copie a ei să-ţi spună şi câte ceva despre persoana respectivă, informații relevante pentru produsul sau serviciul pe care vrei să-l vinzi.

Spre exemplu, dacă te ocupi de servicii şi publicitate, ar fi super dacă cel care îți furnizează copiile după cărțile sale de vizită ţi-ar spune: „Am fost în relații cu persoana asta, chiar în aceste zile, şi era foarte supărat că reclama luminoasă de la magazinul sau nu a ieşit aşa cum şi-a dorit.”

Desigur, la prima vedere, oricine poate fi sceptic atunci când vine vorba de aceasta metodă; însă conform studiilor practice, se pare că funcționează şi are efecte pozitive pentru vânzări. Se ştie faptul că toată lumea folosește cărțile de vizită în afaceri, atât ca metodă de transmitere a datelor de contact, cât şi ca formă de publicitate.

Este mult mai uşor să abordezi o persoană atunci când ai datele exacte de contact decât atunci când încerci prin secretară sau prin trimiterea unor mesaje nesolicitate (spam) pe email. Abordarea unei persoane pentru chestiuni profesionale trebuie făcută personal şi la obiect, scurt şi cuprinzător; iar pentru asta, ai nevoie de colecţia de cărţi de vizită.

 

MULTIPLICARE ŞI COPIERE CD / DVD
UNIGRAPHIX PRO realizează copiere şi transfer de date informatice de pe suporturi şi medii diferite către alte suporturi. Transferăm şi copiem de pe Compact Disc pe Compact Disc (CD), de pe DVD pe DVD, şi de pe alte suporturi pe diverse medii de stocare. În cazul copiilor de pe CD pe CD sau de pe DVD pe DVD, realizăm la comandă inclusiv printarea color sau alb-negru a CD-ului sau DVD-ului. Tipărim la cerere coperți de DVD şi coperți de CD fără încălcarea drepturilor de autor.

Multiplicăm la comandă CD-uri şi DVD-uri în serii mari şi mici, costurile fiind calculate în funcţie de dimensiunile comenzii. După scrierea datelor, tipărim şi personalizăm suportul (DVD sau CD) în conformitate cu solicitările clienților. Realizăm totodată şi coperți tipărite, personalizate de CD sau DVD, cu ajutorul tehnologiei de tipar digital, color sau alb-negru, în formatele solicitate. Realizăm imprimarea direct pe CD sau DVD.

 

TAPET PERSONALIZAT
Realizăm la comandă tapet personalizat pentru interior. Procesul este unul relativ simplu: dumneavoastră vă alegeți o imagine sau un anumit model şi împreună selectăm cel mai bun material care să se adapteze perfect spațiului şi nevoilor dumneavoastră. Tapetul personalizat este produs în Germania, iar lipirea acestuia să face ca şi la tapetul obișnuit. Există şi tapet autocolant, pentru care nu este nevoie de o persoană avizată în lipirea tapetului. Rămâne să alegeți dvs. un anumit material de lucru. Grafica, imaginea, modelul dorit, se realizează direct la noi sau împreună cu graficienii noștri într-un timp foarte scurt. După ce realizăm câteva probe şi avem acordul dumneavoastră, tapetul este dat în producție. În funcţie de suprafață, producția poate dura de la câteva ore până la câteva zile. Ulterior, acesta este gata de aplicare.

Sigla Companiei:
Vizualizari:
Date Fiscale:
N.Reg.Com.: J13/3612/2017
CUI: 38438785
Adresă: Str. Mircea cel Bătrân nr. 99, Constanța, jud. CONSTANŢA, cod 900663
Articole despre această companie
Această companie încă nu are articole.

Recenziile/ review-urile joacă un rol important în modul în care utilizatorii isi aleg compania furnizoare astfel incat orice recenzie va fi publicata/ aprobata numai daca este pentru un furnizor care a achitat tariful de Companie Premium

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide