Gratuit

WORKSTRUCT SRL

Descriere companie:

GoPrint a luat naștere în anul 2005, cu scopul de a oferi soluții de calitate pentru tipărire. Valorile care au stat încă de la început la baza conceptului au fost profesionalismul, adaptabilitatea, respectul și integritatea.

Cele patru departamente de producție existente în prezent s-au dezvoltat în 8 ani de activitate, ca răspuns la dezvoltarea tehnologică alertă, la nevoile din ce în ce mai complexe ale pieței, în general și ale clienților noștri, în particular. Cele patru departamente GoPrint sunt:

  • Tipar digital;
  • Tipar offset;
  • Indoor & outdoor;
  • Materiale promotionale.

Odată cu dezvoltarea administrativă și a paletei de servicii, compania noastră a achiziționat echipamente de ultimă generație, cu ajutorul cărora putem să transformăm în realitate orice solicitare, oricât de inedită ar fi. Acestea activează separat de echipele de creație și departamentul administrativ, pentru ca ritmul de lucru al niciunuia dintre aceștia să nu fie perturbat, iar rezultatele să fie întotdeauna de calitate și livrate la timp.

În anul 2009, compania noastră a depus proiectul cu tema “Modernizarea activității și creșterea productivității firmei prin achiziția de utilaje și echipamente performante” SMIS: 15590, în cadrul programului Regio – Programul Operațional Regional 2007-2013 – Axa prioritară 4 “Sprijinirea dezvoltării mediului de afaceri regional și local”, Domeniul de intervenție 4.3 “Sprijinirea dezvoltării microintreprinderilor.” Cu ajutorul finanțării nerambursabile obținute și prin contribuție proprie, am reușit să implementăm proiectul și să realizăm această investiție. Modernizarea activității și creșterea productivității firmei depindea de această investiție și de oportunitatea oferită de accesarea fondurilor europene.

În anul 2013, GoPrint a obținut certificatul de înregistrare a mărcii nr. 121430 acordat în temeiul legii nr. 84/1998 privind mărcile și indicațiile geografice pentru marca goprint.

Evoluția cifrei de afaceri a GoPrint reliefează profesionalismul activităților desfășurate, totodată, succesul companiei este vizibil și prin încrederea pe care ne-o oferă din ce în ce mai mulți clienți care ne solicită serviciile, precum și prin parteneriatele încheiate încă de la înființare.

Misiunea GoPrint constă în capacitatea de a oferi soluții creative, produse și servicii inovatoare, complete și calitative pentru domeniul tipografic. Punem întotdeauna clienții în centrul activităților pe care le desfășurăm, tratăm proiectele și problemele lor cu seriozitate.

Valorile noastre sunt profesionalismul, adaptabilitatea, respectul și integritatea. Acestea ne ghidează comportamentul, atât intern cât și extern, în relațiile cu clienții și colaboratorii noștri. Ne respectăm partenerii, ne implicăm în fiecare proiect în parte cu aceeași pasiune și nu uităm să le mulțumim că ne-au ales, prin calitatea materialelor finite pe care le livrăm.

Creatie

De cele mai multe ori, designul produselor promoționale și al materialelor tipografice este la fel de important pe cât este și calitatea propriu-zisă a realizării lor. De aceea, în cazul în care partea de creație este realizată de GoPrint, echipa care se ocupă de grafică ține în permanență legatura cu reprezentantul companiei care o solicită, astfel încât alegerea conceptului ce urmează să fie folosit să fie cea mai bună soluție pentru client.

Elementele grafice ale unui material publicitar sau chiar ale unui logo trebuie să fie complet diferite de cele ale concurenței pentru că fiecare client dorește unicitate și originalitate. Alegerea ideii și a conceptului ce urmează a fi folosit este în primul rând discutat cu clientul, acesta fiind sfătuit pentru alegerea celor mai bune soluții pentru afacerea sa. Materialele sunt verificate și modificate conform indicațiilor clientului, pentru ca în producție să intre cea mai bună variantă.

Pre-Press / DTP

DTP sau corespunzător termenului englezesc Desktop Publishing, reprezintă editarea și pregătirea documentelor (fișiere imagine, fișiere text), obiectivul final al acestor procese fiind tipărirea respectivului fișier. Această etapă este de o importanță crucială în domeniul tipografic, deoarece imaginea văzută pe monitorul calculatorului este diferită de ceea ce apare tipărit în mod profesional pe imprimante de mari dimensiuni (tipar offset sau print digital).

Greșelile care pot apărea pe tipăritura finală sunt greu de observat cu “ochiul liber” de către o persoană necunoscătoare în domeniu. DTP este departmentul care se ocupă cu pregătirea detaliilor înainte de print, în condițiile în care grafica documentului este bine pusă la punct și este la rezoluția potrivită. Departamentul de DTP îndeplinește cu brio această funcție de verificare a documentelor, astfel încât micile greșeli să fie evitate.

Pentru tehnoredactarea computerizată sunt anumite elemente de bază de care trebuie să se țină cont:

Documentul trebuie să aibă bleed (surplus) de 5 mm în cazul în care pentru finisare este necesară tăierea marginilor;

Documentul trebuie să fie în unul din urmatoarele sisteme de culoare : tonuri de gri, CMYK sau culori speciale – Pantone, nefiind acceptate alte sisteme de culoare precum RGB sau Lab;

Textele și elementele subțiri de culoare neagră trebuie sa fie K=100% și să poată fi supraimprimate.

Post-Press

Pentru ca produsul finit să fie calitativ din toate punctele de vedere, acesta trebuie să treacă, după tipărire, printr-o serie de operațiuni de finisare.

Tăierea – Principala finisare folosită în orice tipografie. Uneori este nevoie de tăierea hârtiei încă dinainte ca aceasta să intre în tipar. Însă cu siguranță, după ieșirea din tipar, materialele tipărite necesită tăiere, cel puțin pentru margini;

Fălțuire – Fălțuirea este procesul de îndoire a materialelor promoționale, fără a crăpa hârtia. De exemplu, pliantele sunt materiale promoționale care au nevoie de fălțuire;

Capsare → Pentru reviste, cataloage;

Broșare → Broșarea este termenul oficial al domeniului pentru lipire;

Perforare, spiralare → sunt de asemenea procedee de finisări, sunt aplicate diverselor cataloage, reviste, meniuri;

Plastifierea lucioasă, dă un luciu foarte puternic și întărește din punct de vedere mecanic hârtia; poate fi aplicată pe coperți (față /verso), se poate folosi pentru mape, broșuri, pliante și flyere.

Plastifierea mată dă un aer fin tiparului sau hârtiei pe care este aplicată. Tehnic se realizează în același mod ca și plastifierea lucioasă, fiind ideală și ca bază pentru lăcuirea selectivă.

Lăcuirea selectivă UV este lăcuirea doar pe anumite zone ale unui material publicitar, în funcție de design. Lăcuirea selectivă atrage foarte mult atenția asupra elementului lăcuit, element ce probabil atrage atenția și prin grafică.

Lăcuirea UV totală este un procedeu al cărui rezultat final seamană cu plastifierea lucioasă și este indicată pentru produsele ce stau mai mult timp în razele solare, expuse în vitrine, deoarece soarele ar distruge pigmentul din cerneală. Este des folosită în cazul ambalajelor și cutiilor.

Logistice

Planificarea integrată, organizarea, impozitarea și controlul tuturor cursurilor de mărfuri, materiale dar și informațiile necesită o atenție deosebită din partea tuturor ce se ocupă de acest departament. Ca toate aceste acțiuni să funcționeze, întregul process pornește din interiorul companiei, fiind astfel gestionați distribuitorii, furnizorii, livratorii și curierii.

Asigurăm clienților și partenerilor noștri servicii logistice ce țin de coordonarea și manipularea mărfurilor primite, astfel încât să-I putem mulțumi în ceea ce privește comenzile de materiale tipografice și nu numai. Am acordat o importanță deosebită calitătii, astfel încat în scurt timp am implementat o logistică competitivă prin combinarea factorilor de producție și distribuție – resurse umane, tehnologie, materii prime, materiale și informații.

Punem la dispoziția clienților, următoarele servicii logistice:

  • livrare la cerere către orice destinație;
  • emitere documente de insoțire în numele clienților;
  • sisteme moderne de sortare și depozitare a mărfurilor și a comenzilor ce urmează să fie livrate;
  • ambalări, etichetări, înfolieri;
  • management și administrare de stocuri și raportarea stocurilor.
Galerie imagini:
Sigla Companiei:
Vizualizari:
Date Fiscale:
N.Reg.Com.: J40/560/2013
CUI: 6772794
Adresă: BDUL. GARII OBOR 3 BUCURESTI
Articole despre această companie
Această companie încă nu are articole.
Inchide

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
ARTICOL
Search in pages
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide