Cele trei tinere antreprenoare s-au întâlnit în Abu Dhabi, Emiratele Arabe, acolo unde urmau programe de studiu în domeniul informaticii în cadrul New York University. După absolvirea facultății, Dora și Beatrice au mers în Suedia unde au fondat imagiLabs în 2017. Paula Dozsa li s-a alăturat în 2018 pe funcția de lead developer, după ce lucrase în Hong Kong pentru grupul american bancar Goldman Sachs. Colaborarea celor trei a început la distanță, după care Dozsa s-a implicat cu normă întreagă în dezvoltarea imagiLabs, fiind în prezent considerată cea de-a treia co-fondatoare a companiei. În timp, echipei imagiLabs i s-au alăturat alți șapte membri care se ocupă de partea de inginerie și marketing. Obiectivul acestui startup cu specific educațional ce se adresează cu precădere adolescentelor este de a crește implicarea și ponderea femeilor în domeniul tehnologic și de IT. Produsul reprezentativ al afacerii este numit imagiCharm – un accesoriu portabil care seamănă cu un breloc și poate fi atașat la chei, la fermoarul genților, la gât ca bijuterie sau în păr cu ajutorul unei bentițe. Matricea de 64 de leduri (8×8) a dispozitivului permite utilizatorului crearea de modele/imagini de tipul inimilor, stelelor, fulgerelor etc., în diverse culori. Adolescentele pot genera modelele dorite cu ajutorul unei aplicații de programare pentru telefonul mobil, care se conectează la breloc prin bluetooth. În acest mod orice utilizator poate învăța să „codeze” folosind limbajul de programare Python pentru a-și dezvolta abilitățile de programator. imagiCharm se adresează mai ales adolescentelor între 12 și 16 ani și arată asemănător cu Tamagotchi, jucăria japoneză a anilor ’90 – 2 000 populară și printre copiii din România, care aveau astfel ocazia de a „îngriji” animale virtuale. Însă imagiCharm este mult mai complex, permițând utilizatoarelor accesul la o comunitate unde pot face schimb de idei, intra în competiții de abilități și învăța programare în mod distractiv.
Noua finanțare obținută de imagiLabs în Suedia a fost oferită de un grup de „angel investors” din care fac parte Eros Resmini (fost manager de marketing, în prezent membru al comitetului consultativ al Discord – companie dezvoltatoare de jocuri pe calculator) și David Baszucki (CEO al Roblox, motor grafic și platformă ce permite utilizatorilor să își creeze propriile jocuri). În trecut cele trei antreprenoare au mai obținut suma de 150 000 de euro de la Propel Capital și Maze X, dar și 58 000 de euro printr-o campanie de multifinanțare pe Kickstarter, unde au contribuit 624 de susținători ai proiectului. În 2020 imagiLabs a fost inclus în programe și incubatoare importante precum Google for Startups din Berlin și Apple Entrepreneur Camp organizat la sediul central al Apple din Silicon Valley. Startup-ul din domeniul tehnologiei educaționale construiește în prezent singura comunitate cu abordare de tipul mobile-first (proiectarea unui site desktop începând cu versiunea pentru telefoanele mobile) destinată tinerelor adolescente interesate de domeniul IT. imagiCharm poate fi reprogramat de mai multe ori pe zi și de oriunde datorită conexiunii prin bluetooth, nu necesită experiență de programare anterioară, aplicația fiind intuitivă. Adolescentele sunt astfel încurajate să își asorteze dispozitivul imagiCharm cu ținutele zilnice, să „programeze un emoji pentru a-și exprima starea de spirit” sau chiar să își personalizeze accesoriul cu o animație sau un joc. Aplicația este centrată pe utilizator, căruia îi oferă tot sprijinul interactiv de care are nevoie pentru a stăpâni la perfecție „sintaxa Python”, după care acesta se poate exprima prin intermediul comunității imagiLabs, acolo unde poate „da like”, poate comenta, „tăgui” sau face schimb de soluții de programare. Aplicația mobilă pentru imagiCharm poate rula pe sisteme iOS (iPhone 5s+, iPad Pro iPad Air, iPad 5th generation+, iPad mini 2+) și pe Android cu ajutorul telefoanelor sau tabletelor. Aplicația oferă tutoriale interactive atât pentru începători cât și pentru avansați și include feedback instant. imagiCharm este comercializat alături de un sistem de fixare a brelocului, un cablu pentru încărcare și instrucțiuni de folosire. Aplicația imagiLabs nu este compatibilă cu Windows, Chrome sau Kindle, iar dispozitivul a fost pus deja în vânzare la prețul de 68 de euro (aproximativ 340 RON).
imagiCharm a fost inițial un proiect de cercetare și proiectare participativă la KTH Royal Institute of Technology din Stockholm, Suedia, acolo unde antreprenoarele au invitat un grup de adolescente să participe activ la crearea unor gadgeturi pe care și-au dorit să le folosească pentru a învăța programare. Echipa imagiLabs a aflat în acel moment câteva informații foarte importante cu privire la preferințele adolescentelor: acestea adoră să își exprime personalitatea. Experiențele tangibile sunt și ele importante, la fel și apartenența la o comunitate. În plus, adolescentele preferă telefoanele mobile în locul calculatoarelor.
Promisiunea celor trei inițiatoare ale startup-ului este una ambițioasă: „imagiCharm va schimba modul în care societatea înțelege rolul adolescentelor și al femeilor în tehnologie. Creăm mai mult decât un accesoriu, creăm o mișcare a fetelor care doresc să modeleze viitorul tehnologiei și să schimbe lumea. Există atât de multe modalități de a aduce tehnologia în viața adolescentelor și avem multe idei pentru produse și parteneriate viitoare, așa că imagiCharm este doar primul dintr-o întreagă serie de produse viitoare”.