Adline Solutions – unul dintre cei mai importanți distribuitori români de echipamente și servicii pentru producția publicitară, industria de imprimare și cea producătoare de ambalaje – recomandă suita software completă MyIntranet, care se adresează tuturor companiilor românești ce derulează activități de producție cu 5 până la 300 de angajați. MyIntranet propune tehnologii integrate de gestionare prin aplicații inteligente care aliniază întreprinderile mici și mijlocii din România la cerințele de digitalizare ale prezentului. MyIntranet – una dintre cele mai avansate soluții de management al fluxului de lucru existente pe piață – integrează tehnologii CRM, ERP, MPS, WIP și MRP care pot fi personalizate rapid potrivit necesităților fiecărei companii. Noua suită de instrumente propusă de Adline Solutions asigură o interfață ușor de folosit și sprijin tehnic 24/7, inclusiv prin tutoriale video.
Ideea conceperii unui software dedicat segmentului de producție s-a născut din lipsa unei astfel de soluții ușor de folosit – din această cauză clienții Adline Solutions erau forțați să implementeze diferite sisteme care deseori erau greu ori imposibil de integrat sau fuzionat. MyIntranet este instrumentul recomandat de către Adline clienților cu care lucrează îndeaproape – soluția a fost deja implementată și testată în cadrul mai multor companii și se poate spune că este un adevărat succes.
Cel mai nou update al software-ului de management al producției vine cu noi funcții gândite potrivit nevoilor utilizatorilor. Printre acestea amintim fluxul modular prin care platforma MyIntranet oferă utilizatorilor posibilitatea de a-și crea singuri fluxurile specifice activității lor – acesta va permite totodată opțiunea de creare și configurare a șabloanelor de lucru pentru orice tip de produs finit. Noul update al MyIntranet include și posibilitatea prioritizării comenzilor – dacă pentru început softul îi va ajuta pe utilizatori să prioritizeze comenzile în funcție de termenul de livrare, platforma asigură și flexibilitatea operațională prin opțiunea de reprioritizare în funcție de criterii și circumstanțe variate. Dacă un anumit client are nevoie mai repede de un produs sau dacă anumite materiale nu ajung la timp de la furnizori, fluxul de producție va fi modificat pentru adaptarea la noua situație. Noile actualizări includ de acum și posibilitatea de a importa automat clienți sau produse.
Este important de menționat și faptul că procesul de implementare și de personalizare a software-ului este unul rapid: acesta poate fi funcțional în câteva ore și vine cu o perioadă de testare gratuită, cu actualizări constante de sistem și cu integrarea continuă de noi module mai avansate. În funcție de necesitățile fiecărei companii, procesul de personalizare poate exclude o parte dintre module. Unul dintre modulele preferate ale clienților Adline este cel de gestionare a campaniilor de marketing, care oferă instrumente eficiente și ușor de folosit pentru creșterea numărului de clienți – spre exemplu, de acum o campanie de marketing prin e-mail poate fi trimisă în doar câteva minute către clienții potențiali. În prezent soluția software MyIntranet este promovată și pe piața internațională, în principal pe cea europeană, fiind deja contractată de peste 200 de clienți care au înțeles în urma experienței pandemice faptul că organizarea și eficientizarea fluxului de lucru prin mijloace moderne pot face diferența între companiile care prosperă și cele care dispar de pe piață.
Adline Solutions susține eficientizarea industriei poligrafice prin dezvoltarea de procese de producție mai eficiente, introducerea de noi produse pe piață, dezvoltarea de servicii post-vânzare și prin gestionarea mai eficientă a afacerilor. Platforma software MyIntranet îi ajută pe producători și furnizori să își îmbunătățească în mod constant produsele și procesele de producție, având un impact pozitiv major asupra creșterii economice a întreprinderilor.
Mai multe detalii puteți vedea pe www.adlinesolutions.ro