Anunțul Telefonic a fost înființat în 1990, după căderea comunismului, moment în care au fost plasate în București mii de afișe în cadrul unei campanii de promovare care anunța primirea de anunțuri publicitare la câteva numere de telefon – datele de contact de acasă ale familiei și prietenilor investitorului. Astfel, primul anunț preluat la telefon a fost cel al unui domn care vindea un automobil Volkswagen.
În anii de construire a primului brand național de mică publicitate, ziarul era difuzat de două ori pe săptămână având între 8 și 20 de pagini, pentru ca mai apoi să aibă trei ediții săptămânale (luni, miercuri, vineri), evoluând către 50-90 de pagini pe apariție. În anul 1996 a fost creată prima variantă a site-ului anunțul.ro, pentru ca în 2011 să apară versiunea de mobil a acestuia și cu toate că în ultimii ani, odată cu dezvoltarea internetului au apărut noi competitori, Anunțul Telefonic rămâne singurul ziar de mică publicitate ce are un număr de trei apariții săptămânale pe hârtie, completate de prezența online pentru București și zona metropolitană.
Pentru a marca aniversarea a 30 de ani de la înființare, Anunțul Telefonic a apărut la chioșcuri alături de trei ediții speciale care au inclus și un editorial amplu, testimoniale ale partenerilor, clienților și angajaților, retipăriri ale unor anunțuri mai vechi (din 1990, 1995 și 2000) și o selecție a celor mai amuzante anunțuri publicate de-a lungul timpului.