„Helpline Plus AR” încorporează o cască inteligentă și ochelari de realitate augmentată, cu ajutorul cărora clienții care solicită asistență tehnică se pot conecta cu experți care vor vedea simultan ceea ce vede utilizatorul și astfel vor putea oferi consultanță și asistență în timp real.
Julien Laran, șeful departamentului de servicii pentru unitățile operaționale, a declarat: „Acest serviciu este un pas imens în ceea ce privește adoptarea celei mai noi tehnologii pentru a îmbunătăți experiența clienților. Chiar și înainte de realitatea augmentată, serviciul nostru de asistență tehnică putea rezolva online cele mai multe dintre probleme în mai puțin de două ore. Credem cu tărie că Helpline Plus AR va aduce beneficii semnificative clienților noștri, în special în privința reducerii costurilor și a timpului de intervenție.”
Helpline Plus AR stabilește o conexiune wireless securizată cu echipamentul clientului. Acesta intră în legătură cu un tehnician BOBST, care va putea oferi imediat o soluție datorită transmisiunii bidirecționale audio și video.
„Noul serviciu asigură o comunicare perfectă între client și tehnicianul nostru. De asemenea acoperă lacunele în materie de cunoștințe tehnice, contribuind în cele din urmă la reducerea timpilor de nefuncționare și la creșterea productivității, precum și la îmbunătățirea experienței clienților”, a adăugat Julien Laran.
Serviciul Helpline Plus AR va fi lansat treptat în întreaga lume.