Cele patru evenimente ce s-au desfasurat in aceeasi locatie si programul extins de conferinte au dezvaluit noi oportunitati, evidentiind mii de inovatii si tendinte, precum si noi perspective de piata de nisa.
Consolidarea planurilor de investitii s-a aflat pe agenda vizitatorilor prezenti la cele patru evenimente, 92% dintre acestia dorind sa investeasca in echipamente pe parcursul urmatoarelor 12 luni. Bugetul mediu colectiv a fost de peste 2,7 miliarde EUR.
Ca de fiecare data, FESPA a atras un public international de decidenti principali din industrie. 76% dintre participanti au fost proprietari de afaceri, directori, parteneri sau manageri, iar 85% dintre vizitatori au spus ca sunt implicati in procesul de luare a deciziilor in cadrul afacerii lor.
Pe parcursul celor patru zile, au participat la evenimente 12.706 de vizitatori unici, dintre care 45% au participat mai mult de o zi. Vizitatorii au reprezentat nu mai putin de 120 de tari, cei sositi din Germania, Marea Britanie, Italia, Belgia, Franta, Polonia, Spania, Elvetia, Suedia si Tarile de Jos fiind cei mai multi.
Vizitatorii au facut numeroase comentarii despre multitudinea de solutii prezentate la expozitie, precum si despre ocazia unica de a sta de vorba cu expertii din industrie. Gabriello Gambale, directorul companiei britanice Infinite Graphics Solutions, a spus: „Ador FESPA; in fiecare an, fara exceptie, plecam de aici cu ceva nou.”
Michael Ryan, seful FESPA Global Print Expo, a declarat: „Din conversatiile pe care le-am avut cu expozantii si vizitatorii prezenti la evenimente, am constatat ca vibratia creativitatii lor, precum si dorinta lor de a invata si de a explora noi solutii si idei le-au fost o sursa de inspiratie pentru a explora noi oportunitati. Feedback-ul participantilor a fost extrem de pozitiv, acestia exprimandu-si marea apreciere pentru calitatea comunitatii noastre internationale de expozanti care au prezentat solutii dedicate imprimarii si semnalisticii de specialitate. Este un sentiment cu adevarat unic sa te intalnesti cu atat de multe companii ce impartasesc ganduri asemanatoare si sa te conectezi cu oameni din intreaga lume care au acelasi obiectiv – cresterea si dezvoltarea industriei noastre, ca si a acestei comunitati incredibile. Sunt curios sa descopar ce ne va rezerva anul 2024 ca urmare a evenimentului si in acelasi timp nerabdator sa vad cum se vor dezvolta ideile si investitiile de la aceasta expozitie.”
Rigte Groenbroek, Director General pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA) in cadrul companiei americane Onyx Graphics, a declarat: „FESPA este un eveniment decisiv pentru cresterea nivelului de recunoastere la nivel international a brandului Onyx, pentru colectarea feedback-ului pietei si pentru intrarea in legatura cu partenerii care asigura distribuirea produselor noastre la nivel mondial. La FESPA 2024, ne-am focalizat pe prezentarea viitorului nostru software Versiunea 24, conceput pentru a le permite clientilor nostri sa-si imbunatateasca automatizarea si eficienta in procesul imprimarii, ca parte a dedicarii noastre constante in serviciul eco-eficientei. FESPA a oferit mixul ideal de distribuitori si utilizatori finali din intreaga regiune EMEA, precum si cadrul perfect pentru construirea relatiilor noastre cu producatorii de tehnologie de imprimare si finisare ale caror echipamente ruleaza cu procesoarele noastre de imagine raster (RIP). Suntem incantati de parteneriatul nostru continuu cu FESPA si asteptam cu nerabdare evenimente si colaborari viitoare.”
Bernado Lourenco, Directorul de Dezvoltare a Afacerilor de la compania portugheza Apametal, a declarat: „Pentru noi, FESPA este un eveniment extraordinar pentru universul imprimarii si semnalisticii. In procesul de extindere a afacerii noastre la nivel international, prezenta la FESPA a fost o optiune care se impunea de la sine. Stiam ca intram intr-un targ competitiv, iar FESPA ne-a sustinut inca de la inceput.”
Laura Thompson, Specialist in Digital Marketing din cadrul companiei britanice Kit Builder, a declarat: „Ne-a facut o mare placere sa participam la FESPA. Evenimentul nu doar ne-a facut cunostinta cu o noua industrie si cu noi clienti, ci in acelasi timp am avut ocazia sa aprofundam ce se mai intampla in sector. Fiecare dintre cele patru evenimente de aici a fost plin de inovatie si creativitate; este o incantare sa fii o parte din ele.”
La randul sau, Mike Horsten, Manager Global de Relatii Publice si Presa de la Agfa, a adaugat: „Stim cu totii ca FESPA este locul potrivit; este o expozitie comerciala ideala pentru promovarea de produse. Si este cu adevarat internationala, iar prezenta globala reflecta acest lucru.”
Celelalte evenimente desfasurate in aceeasi locatie, European Sign Expo 2024, care a inregistrat cel mai mare numar de expozanti de pana in prezent, Personalisation Experience, aflata la a doua sa editie cu noul sau element distinctiv Personalize Make Wear, precum si Sportswear Pro, aflata la editia inaugurala, le-au oferit vizitatorilor oportunitatea de a explora pietele de nisa, de a-si dezvolta afacerea si de a-si extinde ofertele.
Echipa de experti din industria mondiala si liderii de opinie prezenti la conferintele Personalisation Experience si Sportswear Pro au oferit un program bogat in continut care a atras vizitatori din intreaga lume, stimuland dezbateri pline de viata si conversatii de networking, precum si noi oportunitati de parteneriat.
FESPA Global Print Expo si European Sign Expo vor reveni la Messe Berlin, Germania, in perioada 6-9 mai 2025.