Expoziția a fost organizată în centrul expozițional modern PTAK WARSAW EXPO, în două săli – E și F – cu o suprafață totală de 35 000 m2. Timp de 3 zile a reunit aproximativ 21 112 de vizitatori din 52 de țări și 810 expozanți din 27 de țări, care și-au prezentat oferta pentru 11 sectoare comerciale. Cu alte cuvinte, o expoziție de aproape 10 ori mai mare decât Print&Sign București, atât ca număr de expozanți cât și ca număr de vizitatori, foarte bine organizată. Interesul deosebit al vizitatorilor și calitatea ridicată a produselor și serviciilor confirmă încă o dată faptul că RemaDays Varșovia este unul dintre cele mai importante evenimente din industria de imprimare și de publicitate.
Ca și la edițiile precedente, organizatorul a pregătit pentru vizitatori o serie de facilități – de la accesul în centrul expozițional la o zonă de relaxare. Autobuzele gratuite, cu plecare la fiecare 15 minute, îi așteptau pe vizitatorii care călătoreau la Varșovia cu trenul sau avionul. Cei care au ajuns cu mașina au putut accesa o parcare cu 7000 de locuri, situată chiar lângă centrul expozițional.
Expozanții au prezentat cele mai recente soluții, tehnologii și produse potențialilor clienți și partenerilor de afaceri de pe piața internă și internațională. Aproximativ 700 dintre standuri au expus obiecte imprimate și aplicații ale tehnicilor de imprimare. Celelalte standuri au aparținut distribuitorilor locali de materiale și echipamente pentru industria de print.
Printre expozanți s-au numărat și 5 firme românești: MEDIACONCEPT Craiova – producător de steaguri, fanioane, FASTPRINT Cluj – tipărituri offset, J&J GROUP București – display‑uri, TODAY ADVERTISING București – promoționale, PLAMETCO srl Sânpetru Brașov- construcții standuri metalice pentru magazine.
Câteva firme au expus globuri de sticlă pe care le-au imprimat tampografic, cu mașini de tampografiat la 8 culori, precum și baloane imprimate serigrafic cu mașini cu 8 posturi de imprimare.
La expoziție au fost prezenți și producători de ciocolată personalizată. Acestora li s-a alăturat o firmă din Lituania, care imprimă pe diverse produse alimentare utilizând o imprimantă Epson și cerneluri alimentare.
La anumite standuri s-au putut vedea și folii lenticulare imprimate digital. Acestea prezentau un efect 3D de mișcare și suportau până la 32 de imagini imprimate succesiv. Au fost expuse și folii pentru holograme cu efect 3D ce se pot prelucra cu laser sau prin expunere foto, cu film. Foliile respective conțineau și elemente de securizare, ascunse sau nu, vizilbile în UV sau alte tipuri de radiații.
O prezență importantă a fost firma poloneză APLA – distribuitor de cerneluri, echipamente și materiale pentru serigrafie. Mai exact este distribuitor M&R Printing Equipment US pe partea de echipamente, distribuitor de cerneluri WILFLEX Uk pentru textile și cerneluri UV NAZDAR US pentru imprimări grafice, distribuitor MURAKAMI Japan pentru emulsii și site și rame NEWMAN ROLLER FRAME US.
RemaDays a fost cea mai bună oportunitate pentru brandurile și companiile care au participat la târg de a defini noile trenduri și a stabili noi contacte. Vizitatorii s-au putut familiariza cu oferta diversificată de produse a expozanților, iar cei interesați au participat la conferințe susținute de cunoscuți profesioniști din domeniu. Aceste conferințe sunt organizate în fiecare an și le oferă participanților ocazia de a-și completa cunoștințele, îmbunătăți competențele și afla care sunt subiectele actuale din industria de profil. În plus, vizitatorii au putut participa la cursuri gratuite pe teme de marketing, imprimare și multe altele.
De un foarte mare succes s-a bucurat și secțiunea introdusă anul acesta, Gifts & Textile Show, care a reprezentat o oportunitate unică de a prezenta produse publicului larg. Produsele respective au fost promovate de modele profesioniste pe un fundal muzical.
Cea de-a 15-a ediție a RemaDays Varșovia a demonstrat în mod clar că industria de publicitate și imprimare se dezvoltă rapid și că acest tip de evenimente atrag participarea principalilor jucători din piață.
Următoarea ediție a târgului internațional dedicat industriei de publicitate și imprimare va avea loc în perioada 12-14 februarie 2020.