Începând de la jucători globali renumiți şi până la debutanţi promițători — lista expozanților înscriși e impresionantă şi arată ca un „Anuar al Personalităților” din domeniul industriei de print şi packaging, de-a lungul întregului lanț valoric. Expozanți bine-cunoscuți şi de tradiţie îndelungată cum ar fi Bobst, Comexi, Duplo, EFI, Epson, ESKO, Fujifilm, Heidelberg, Horizon, Koenig & Bauer, Kolbus, Komori, Konica Minolta, KURZ, Landa, Müller Martini, Screen, Windmöller & Hölscher, precum şi mulţi alţii, s-au înscris şi îşi vor prezenta inovațiile, trendurile tehnologice, portofoliile de produse, precum şi lansările globale în Düsseldorf, Germania, în perioada 28 mai—7 iunie 2024. Participanții se pot bucura la gândul unei noi experienţe de client din moment ce fluxuri de lucru şi procese complexe, automatizate, precum şi noi echipamente, vor fi din nou prezentate în funcțiune. O trecere în revistă a tuturor expozanților înscriși până în momentul de faţă este disponibilă pe www.drupa.com.
Chiar şi după data limită a înscrierilor oficiale de la sfârşitul lunii octombrie, Messe Düsseldorf continuă să înregistreze solicitări intense de spații de expoziție. La momentul actual, Germania se situează în continuare pe locul de frunte între primele 10 naţiuni expozante, fiind urmată de țări cum ar fi Belgia, China, Marea Britanie, India, Italia, Japonia, Olanda, Elveția, Spania, Turcia şi Statele Unite.
„Nivelele actuale ale rezervărilor făcute precum şi feedback-ul pozitiv din partea expozanților ne fac să ne simţim foarte încrezători şi optimiști – în pofida provocărilor geopolitice şi economice — că drupa 2024 va fi încă o dată cel mai important punct mondial de întâlnire al jucătorilor din industrie” — confirmă Sabina Geldermann, Directorul drupa al Portofoliului Tehnologiilor de Print, Messe Düsseldorf. „Înregistrând o participare internațională de aproximativ 75% din perspectiva numărului de expozanți, drupa deţine o poziţie excepțională în standardele mondiale. Diversitatea, varietatea şi organizarea inovațiilor sunt unice şi vor oferi o dată în plus o întrezărire în viitorul acestei industrii. Una ce le oferă atât expozanților, cât şi vizitatorilor premisele ideale pentru a interacționa intens şi a pune la punct proiecte de avangardă.”
Transferul amănunţit de cunoştinţe şi interacțiunea detaliată cu experți din întreaga lume pe tema impacturilor megatrendurilor globale şi a noilor modele de business asociate, precum şi oportunitățile de sector vor constitui focusul la drupa 2024. Forumuri speciale cum ar fi drupa cube (zona de conferințe), drupa next age (dna – următoarea eră drupa), zona expozițională dedicată Debutanților, Startup-urilor, Tinerelor Talente, alături de expozanții de tehnologii intersectoriale cu tradiţie îndelungată, precum şi zona de contact pe teme de „packaging” pentru soluțiile de ambalare inteligente şi vizionare, zona de contact pe teme care vizează „textilele” ce include asamblarea unei microfabrici textile şi zona de contact pe teme de „sustenabilitate” ce va fi dedicată subiectelor sustenabilității şi economiilor circulare — toate vor furniza incursiuni deosebit de relevante şi valoroase în tematicile cu potențial ridicat ale viitorului.
Cu agenda de tematici pe care o deţine, drupa este la curent cu pulsul timpurilor şi reflectă o industrie care este extrem de creativă şi în permanenţă deschizătoare de noi piețe verticale în domeniul aplicațiilor şi soluțiilor industriale şi funcționale — demonstrându-şi astfel într-un grad ridicat viitoarea viabilitate.