Imprimare 3D
Până la momentul Wuhan imprimarea 3D utiliza deja o diversitate de materiale pentru o gamă medie de aplicații. Și totuși noi materiale și aplicații continuă să fie dezvoltate. Este posibil ca noile aplicații să acopere în curând toate industriile. Printre categoriile de materiale cu cea mai rapidă creștere de utilizare sunt metalele și aliajele metalice. Dimensiunea pieței serviciilor de imprimare 3D cu metale și aliaje metalice s-a ridicat în 2017 la aproximativ 266 milioane USD la nivel mondial. Tehnologia de imprimare 3D cu metale este relativ tânără, dar multe descoperiri majore au loc în fiecare an. Metalele utilizate în imprimarea 3D sunt în general din ce în ce mai scumpe – cum ar fi de exemplu cuprul; practic se folosesc materiale din ce în ce mai mai grele și mai prețioase. În situația acestui tip de aplicație avem parte de un proces mai lent de depunere al straturilor succesive și utilajul în sine este mai scump. Pe măsură ce mai multe companii încep să aibă propriile imprimante 3D cu depunere de metal va deveni mai profitabil pentru furnizorii industriei să ofere software-uri decât servicii de imprimare.
Se preconizează ca piața mondială a produselor și serviciilor de imprimare 3D să depășească 40 de miliarde USD până în 2024. Așteptarea este ca industria să crească anual cu o rată de 26,4% între 2020 și 2024. General Electric deține în Statele Unite cele mai multe brevete pentru imprimare 3D. Inteligența artificială va înlocui multe locuri de muncă manuală și se va alătura trendului înlocuirii economiei bazate pe carbon cu energia regenerabilă. Acestea împreună vor produce economiei cea mai mare schimbare intervenită de la revoluția industrială. Deși următoarele 12-18 luni vor fi foarte dificile datorită complexității problemelor ridicate de pandemie vor apare și noi oportunități pe măsură ce învățăm să trăim cu noul coronavirus.
Print Digital
Imprimeriile vor trebui să evolueze în stilul în care o face restul industriei 4.0. Digitalul va fi în fruntea acestei schimbări, iar trecerea de la companiile de print deținute de familii la companii mult mai mari deținute de multinaționale sau de marele capital va face parte din schimbare. Pe măsură ce tipografiile digitale vor deveni mai robotizate și implicit mult mai scumpe, tot mai multe companii de print vor fuziona sau vor dispare.
Pakaging
Industria web-to-pack va crește rapid datorită faptului că spațiul comenzilor online înregistrează o creștere enormă și par a fi alegerea optimă în lumina situației globale actuale. Aceste comenzi online creează cerere pentru mai multe opțiuni diferite de ambalare și despachetare, astfel încât vom vedea furnizori de ambalaje capturând piața prin lansarea afacerilor lor pe online. Ei vor include în oferta lor materiale mai durabile cu mai puține deșeuri de ambalaje și mai multă inovație pentru a ajuta mărcile să se conecteze cu publicul lor. Pe de altă parte producătorii clasici/ offline de ambalaje se vor confrunta cu noua concurență aparută dinspre lumea digitală, ceea ce înseamnă că vor pune accentul pe servicii, viteză și livrare excelente, deoarece aceaste lucruri sunt așteptate și de mulți consumatori și mărci online.
Sursa: Statista.com