Pentru acest proiect, compania Stylographics a primit misiunea de a crea un display atragator care sa ajute la captarea atentiei trecatorilor si sa-i tenteze sa intre in magazin pentru a admira unele dintre cele mai recente produse de la Marc Jacobs. Designul a inclus un model alb-negru indraznet care a fost proiectat sa se intinda in jurul intregii rame a ferestrei.
Avand in vedere acest lucru, Stylographics a optat sa utilizeze Print Floor, un material PVC pentru podea de la Soyang Europa. Acest material este potrivit pentru utilizarea in aplicatii precum grafica de podea si display-urile destinate vanzarilor retail. Pentru a imprima designul pe material, Stylographics a folosit imprimanta inkjet UV P10 250HS de la compania germana Durst.
Imprimanta inkjet inket UV P10 250HS de la compania germană Durst
Siobhan Storey, Manager de Marketing la Stylographics, a declarat: „Dupa ce am folosit deja de cativa ani Print Floor de la Soyang Europe pentru o gama intreaga de proiecte, am stiut imediat ca aceasta aplicatie pentru Marc Jacobs va avea nevoie de aceeasi solutie. Pentru noi, ceea ce iese in evidenta si ceea ce ne place cel mai mult la materialul Print Floor este faptul ca e un produs foarte rezistent si fiabil; din timp in timp ne bazam pe acest produs pentru tot felul de aplicatii.”