XEROX a adus în centrul atenției aplicațiile de direct mailing la Hunkeler Innovationdays 2019

Cuvântul „xerox” a intrat în limba română cu sensul de fotocopiator, fiind consemnat în dicționarele limbii și larg răspândit în vorbirea curentă. Cuvântul se mai folosește chiar și cu referire la aparate de fotocopiat de la alte companii. De fapt Xerox este o corporație americană cu sediul actual în Norwalk, Connecticut, care produce și comercializează echipamente de imprimare pentru mediul de birou, copiatoare, scannere, echipamente de producție și instrumente software, precum și consumabile în peste 160 de țări – printre care se numără din 1968 și România

Această companie nu avea cum să lipsească de la Hunkeler Innovationdays. Cei de la Xerox au adus în centrul atenției cele mai recente soluții inkjet pentru cărți și documente tranzacționale, menite să îi ducă pe clienții lor cu un pas mai aproape de viitorul imprimării.

La standul lor am avut plăcerea de a îi întâlni pe Mary Beth Gilbert, Vice President General Manager Production Inkjet and Packaging Business și Hubert Soviche, VP Graphic Communications, EMEA, care ne-au vorbit despre noutățile aduse la Innovationdays anul acesta.

Reporter AFP: Ce ne puteți spune despre prezența Xerox la Hunkeler Innovationdays din acest an? Ce a adus nou compania pentru vizitatori și pentru potențialii clienți din industrie?

Mary Beth Gilbert: În cadrul expoziției avem la stand trei echipamente de imprimare. După cum ați putut observa, echipamentele ocupă un spațiu relativ mic și au un consum redus de energie. Puține sunt companiile care au capabilitățile de a aduce împreună astfel de soluții într-un singur echipament. La ediția trecută din 2017 am adus un nou set de cerneală și anul acesta am observat că și competitorii noștri au adus cerneluri similare.

Hubert Soviche: Tehnologiile pe care le prezentăm la Innovationdays sunt soluții de tip end-to-end pentru personalizarea, gestionarea și implementarea aplicațiilor pentru cărți și documente tranzacționale. Aplicațiile pentru direct mailing de la Xerox îmbunătățesc semnificativ experiența clienților atunci când sunt luați în considerare anumiți factori. Unul dintre acești factori este comportamentul, deoarece clientul dorește să fie tratat individual. Pentru ca acest lucru să se întâmple, procesul de producție trebuie să fie digitalizat. 

Aceste aplicații nu presupun doar servicii personalizate, ci și anumite acțiuni care sunt interconectate. 84% dintre așa-numiții mileniali petrec o parte din timpul lor citind e-mailuri. 74 de trilioane de e-mailuri sunt trimise în fiecare an, iar durata medie de viață a unui e-mail este de doar 2 secunde. În aceste condiții, aplicațiile de direct mailing generează cu 10% mai mulți clienți decât un e-mail obișnuit. O campanie bine pusă la punct poate mări coeficientul ROI chiar cu 20%.

Portofoliul inkjet de la Xerox cuprinde soluții atât pentru tipar cu alimentare în coală sau în rolă, cât și pentru tipar hibrid. Este de așteptat ca în zece ani 75% din toate produsele imprimate digital să fie realizate cu echipamente inkjet. Așadar am făcut trecerea de la conceptul „print only” la „all about comunication”, adică la puterea transformării unor simple date într-un proces complex de comunicare. 

Clienții noștri utilizează tehnologia pe care noi o punem la dispoziție pentru a veni în întâmpinarea cerințelor propriilor clienți. Astfel Xerox a devenit un jucător puternic pe piață, iar acest rol este confirmat și de feedback-urile pe care le primim de la utilizatori. Experiența clientului nu este un trend, ci un lucru obligatoriu în marketing. Experiența în interacțiunea cu clienții este imperativă pentru orice business, deoarece s-a constatat că aproximativ 89% dintre consumatori se orientează spre serviciile unui alt furnizor din cauza experienței neplăcute pe care au avut-o.

AFP: Cum abordează Xerox subiectul actual al inteligenței artificiale?

M.B.G: Ca să se ajungă la acest nivel există întotdeauna niște pași de urmat, așa că în utilajele noastre am încorporat atât eficiență și productivitate cât și automatizare. Un flux de producție eficient din punct de vedere operațional trebuie să includă calitatea imaginilor reproduse, alegerea corectă a substratului, viteză, automatizare, analiza datelor, personalizare și cel mai important, competențe și know-how. Până la urmă inteligența artificială nu înseamnă doar roboți.

H.S.: Dacă vrei să produci aplicații relevante ai nevoie de automatizare în mod absolut. Automatizarea a devenit un cuvânt-cheie în industria poligrafică. Cu cât reușim să automatizăm mai mult procesul de producție, cu atât devin și clienții noștri mai competitivi pe piață.

Alături de automatizare, celălalt factor extrem de important este personalizarea. Dacă inițial personalizarea însemna nume, prenume și alte informații asemănătoare, astăzi tehnologia pe care am dezvoltat-o ne oferă posibilitatea de a analiza nevoile clienților și a le veni în întâmpinare cu propuneri din domeniul lor de interes. 

Hubert Soviche, VP Graphic Communications, EMEA și Mary Beth Gilbert,  Vice President General Manager Production Inkjet and Packaging Business
Hubert Soviche, VP Graphic Communications, EMEA și Mary Beth Gilbert, Vice President General Manager Production Inkjet and Packaging Business

 

AFP: Ați vorbit despre noutățile pe care le prezentați anul acesta la Hunkeler Innovationdays. Ce tipuri de utilaje pot vedea vizitatorii la standul Xerox?

H.S.: Un prim echipament este Xerox® Brenva™ HD, o imprimantă care combină tehnologiile inkjet și cut sheet. Aceasta este ideală pentru producția de documente tranzacționale, cărți, manuale și broșuri în policromie și are o productivitate de până la 300 de pagini A4 pe minut în modul duplex și 197 de pagini pe minut în modul simplex.

Al doilea echipament este Xerox® Rialto® 900 MP, prima și singura imprimantă inkjet care oferă o viteză de producție extrem de ridicată de 64 m2/min la o rezoluție de 1000 x 1000 dpi. Rialto face posibilă obținerea unei productivități mai mari pe metru pătrat decât orice alt echipament cu jet de cerneală din clasa lui. 

La standul nostru este prezentat și Xerox® Trivor® 2400 HF, despre care putem spune cu mândrie că revoluționează tehnologia inkjet prin utilizarea cernelurilor high fusion. Aceste cerneluri speciale pe bază de apă oferă o rezoluție remarcabilă pe hârtii offset standard, fără a fi nevoie de tratare în prealabil. Formula acestor cerneluri simplifică procesul de uscare și reduce astfel consumul de energie. Trivor poate imprima color la viteze de până la 100 m/min pe substrat necretat și 76 m/min pe substrat cretat, la o rezoluție de minimum 600 x 600 dpi și maximum 1 200 x 600 dpi.

Xerox® Rialto® 900 MP
Xerox® Rialto® 900 MP

 

M.B.G: Ca să vin în completarea colegului, cernelurile high fusion oferă printurilor o calitate asemănătoare tiparului offset și sunt o necesitate pentru companiile care își doresc să poată imprima pe o gamă variată de substraturi și să le ofere clienților produse cu adevărat impresionante.

AFP: Un mesaj pentru cititorii noștri și potențialii dumneavoastră viitori clienți? 

H.S.: Tehnologia inkjet este mai mult decât un procedeu de imprimare – este o modalitate de a vă transforma afacerea. Cu Xerox puteți folosi tehnologia inkjet la un nivel complet nou, cu o calitate de neegalat a imaginii, accesibilitate și productivitate. 

AFP: Vă mulțumim pentru amabilitate și pentru timpul acordat.

www.xerox.ro

Redactia Afaceri Poligrafice

Adaugati un comentariu

Inchide

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
ARTICOL
Search in pages
ANUNȚURI
COMPANII
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
Fără categorie
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
PASTILA VESELA
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide