Scopul principal al acestui proiect a fost punerea în valoare a capacităților tiparului digital și a metodelor de finisare de ultimă generație. Artiștilor participanți la proiect li s-a cerut să contribuie cu o lucrare de design, apoi fiecare calendar a fost compus algoritmic, cu sute de imagini alese aleatoriu și atribuite unei date calendaristice. Astfel, fiecare dintre cele 4 000 de variante unice ale calendarului a fost produsă prin această combinație, în zece scheme de culori diferite. Fedrigoni 365 a fost imprimat cu ajutorul tehnologiei Ricoh pe trei tipuri de hârtie produsă de Fedrigoni, apoi finisat cu echipamente Meccanotecnica. Pentru coperta calendarului a fost utilizată hârtia Fedrigoni Splendorlux, pentru supracopertă hârtia Fedrigoni Golden Star K, iar pentru paginile de la interior hârtia Fedrigoni Freelife Vellum.
Procesul de imprimare a fost unul complet automatizat: pregătirea documentului pentru imprimare a fost realizată cu instrumentul software Ricoh FusionPro pentru date variabile, apoi gestionarea fluxului de lucru a fost realizată cu software-ul Ricoh ProcessDirector. Calendarele au fost produse cu ajutorul imprimantei digitale în 5 culori Ricoh Pro C7200sx cu alimentare în coală, folosind o gamă extinsă de culori neon. Soluția de gestionare a datelor a utilizat algoritmi pentru ca niciun design să nu apară de două ori în cadrul aceluiași calendar.
După imprimare, calendarele au fost finisate cu ajutorul mașinii automate UNIVERSE de fălțuit și cusut cu ață, precum și cu mașina de broșat INLINE și trimmerul automat TRIMMING cu trei cuțite, toate produse de Meccanotecnica.
Calendarul are 416 pagini și dimensiunea de 165 x 220 mm, fiind comercializat la prețul de 15 lire sterline. Proiectul Fedrigoni 365 a debutat în 2017, iar profitul obținut din vânzări a fost donat în fiecare an unei asociații de caritate.