Paboco lanseaza o noua generatie de sticle din hartie

Sub sloganul „Sa migram catre hartie!”, compania daneza Paper Bottle Company lanseaza Next Gen Paper Bottle (sticla din hartie de ultima generatie) si totodata se pregateste pentru o productie la scara larga, marcand astfel o piatra de hotar catre un viitor mai sustenabil

Citeste »

Debitorii – cum administrezi relatia cu acestia?

Partea cea mai importanta din activitatea oricarei societati o reprezinta vanzarile. Vanzarea este inscrisa in factura emisa catre client. Dar daca factura ramane neincasata, atunci tot efortul facut pentru a vinde este zadarnic. Fiindca scopul afacerii este castigarea de bani, si nu doar obtinerea de venituri pe hartie. Apare astfel nevoia de a urmari creantele pe care firma le are de incasat

Citeste »

Turcoazul, nuanța vibrantă a oceanului și a cerului

In universul spectaculos al culorilor, turcoazul straluceste ca o bijuterie rara si fascinanta, capturand privirile si inimile celor care se indragostesc de frumusetea sa sublima. Cu o tenta vibranta ce se incadreaza intre albastru si verde, turcoazul incanta simturile si provoaca imaginatia, transformand mediul in jur intr-o oaza de rafinament si eleganta. In afara de piatra semipretioasa turcoaz (cunoscuta si sub denumirea de peruzea), aceasta este o culoare care nu apare prea des in natura; dar atunci cand se intampla, frumusetea ei este uluitoare. In acest articol, vom face o incursiune in simbolismul, istoria si aplicatiile acestei nuante unice, care a continuat sa inspire si sa fascineze de-a lungul timpului

Citeste »

Plasticul intre realitate si prejudecata. Istoria flacoanelor de PET si ascensiunea acestui tip de ambalaj pe piata din Romania

Flacoanele de PET au inceput sa fie tot mai utilizate in lume, ca si pe piata romaneasca, deoarece acest ambalaj are preturi mult mai mici fata de alte recipiente, de exemplu cele din sticla. De multe ori condamnat pentru poluarea planetei, plasticul este astazi unul dintre cele mai folosite materiale la nivel mondial, indiferent ca este vorba despre utilizari privind ambalarea alimentelor sau a altor obiecte. In esenta, responsabilitatea poluarii nu apartine plasticului in sine, ci oamenilor si atitudinii lor legate de colectarea selectiva si reciclare

Citeste »

De la un simplu trend la necesitatea reala: o „Promenada Verde” la standul Guandong de la Fespa

26 februarie 2024: Sustenabilitatea vazuta ca protectia planetei noastre este acum o necesitate concreta, perceputa de toti. Persoanele fizice si companiile au ajuns acum sa-si dea seama ca trebuie sa trecem de la comunicatele pompoase la actiune. Brandurile aleg sa se imbrace in „verde”, incepand de la productie pana la comunicare. De aici si necesitatea ca lantul de aprovizionare al comunicarii vizuale sa devina din ce in ce mai eco-sustenabil, incepand de la tehnologii si pana la cernelurile si materialele selectate pentru diferite aplicatii.

Citeste »

Evolutii si tendinte in sectorul fotografiilor printate incepand cu luna februarie

Imprimarea fotografiilor a evoluat considerabil in ultimii ani, iar noile tehnologii au jucat un rol major in aceasta transformare. Industria de imprimare fotografica se adapteaza in permanenta la noile tendinte si inovatii tehnologice, astfel incat sa poata satisface nevoile si cerintele unui public din ce in ce mai exigent. Ceea ce este mai important este ca acest sector se pregateste pentru o serie de schimbari semnificative incepand cu februarie 2024. Vom explora succint cateva trenduri si evolutii in materie de echipamente folosite, tendinte de design, calitate, durabilitate si sustenabilitate, digitalizarea procesului de imprimare, integrarea in industria de divertisment si publicitate, precum si noile modele de afaceri in acest domeniu

Citeste »

Studiu de caz: Modelul JV330-160 de la Mimaki – echipamentul ideal pentru productia in-house de materiale publicitare

In editia din ianuarie anul acesta am prezentat o serie de reduceri in sistem de buy-back oferite de Geko, Master Dealer pentru compania Mimaki in tara noastra. Incluse in oferta companiei se aflau trei modele de imprimante produse de gigantul japonez, si anume JV330-160, CJV330-160 (la care reducerea de pret cumulata cu buy-back asigura o economie de 8 500 EUR) si UJV100-160Plus (prin buy-back obtinandu-se o economie de 2 000 EUR). Oferta ramane valabila pana la data de 28 martie 2024

Citeste »

Leonardo da Vinci, personalitate plurivalenta a renascentismului timpuriu

Leonardo da Vinci a fost un pictor, desenator, sculptor, arhitect si inginer italian de geniu, intruchipand poate mai mult ca oricine idealurile umaniste ale Renasterii. Geniul sau nativ s-a extins in atat de multe discipline, incat a fost supranumit un „om al Renasterii”. „Cina cea de Taina” (1495-1498) si „Mona Lisa” (cca 1503-1506) sunt printre cele mai cunoscute si totodata impozante picturi ale Renasterii, insa opera artistului a depasit cu mult granitele artei plastice. In mare parte un autodidact, da Vinci a umplut zeci de caiete cu inventii, observatii si teorii despre domenii extrem de variate, incepand de la aeronautica pana la anatomia umana, fapt care pune in lumina spiritul stiintific si iscoditor, dar si ingeniozitatea sa mecanica, situandu-l cu mult inaintea timpului sau

Citeste »
Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide