Gratuit

SAMDAMGIFTS SRL

Descriere companie:

Grupul SAMDAM a fost înființat în 1994 în Belgia, având ca obiect de activitate importul şi distribuția de obiecte promoționale. Strategia de extindere a companiei pe piața din Europa a fost susținută de înființarea birourilor în Olanda, Franța, România, precum şi a unui birou de achiziţie în Hong Kong.

SAMDAMGIFTS S.R.L. este parte integrantă a Grupului SAMDAM care şi-a dezvoltat considerabil portofoliul de servicii şi produse, devenind în prezent un reper în industria de profil din România, oferind:
— Obiecte promoționale şi articole Premium.
— Textile promoționale, echipamente de protecție şi articole sportive.
— Cadouri business şi programe de loialitate.

De mai bine de 25 de ani, SAMDAM SOLUTIONS oferă soluții întreprinderilor mici şi mari, asociațiilor în domeniul obiectelor promoționale, cadourilor corporative, textilelor promoționale şi al echipamentelor de lucru. Aspirăm la satisfacţia deplină a clienților noștri şi lucrăm în acest sens, devenind astfel partenerul lor preferat.

Şase arii, un singur contact:

1. Articole Premium, gadgeturi şi produse promoționale:
Orice produs vă doriți, SAMDAM îl are sau îl realizează. Angajații noștri sunt experți pe profilul lor, urmăresc trendurile şi vin permanent cu idei noi. Ei întrețin relații bune cu muncitorii, importatorii şi generaliștii din Europa şi nu numai. SAMDAM are propriul DTP şi departament de design, colaborând regulat cu designeri şi artiști. Pentru licență, vă rugăm să ne contactați. Dispunem de cele mai performante utilaje şi tehnici pentru printarea numelui sau logo-ului firmei dvs.

2. Cadouri de sfârşit de an:
Gama de articole din care puteți alege este practic infinită. În plus, SAMDAM are produse de la branduri cunoscute. Ambalările speciale şi personalizate sunt de asemenea specialitatea noastră. În funcţie de necesitățile dvs., putem gestiona şi stoca produsele în depozitul propriu, furnizând cadourile la momentul potrivit. Mai mult decât atât, puteți conta pe un serviciu profesionist de post-vânzare.

3. Textile:
SAMDAM are o gamă largă de produse promoționale, articole sportive, îmbrăcăminte de protecție, petrecere a timpului liber, business şi îmbrăcăminte office. Distribuim, printăm şi brodăm cele mai cunoscute branduri. Departamentul nostru de îmbrăcăminte creează producții specifice pentru multe sectoare: construcții, transport, securitate, bucătărie şi restaurante etc. Îmbrăcămintea poate contribui într-un sens pozitiv la construirea şi îmbunătățirea imaginii, așadar imprimarea sau brodarea ei va creşte vizibilitatea afacerii pe care o gestionați.

4. Genți, bagaje şi produse din piele:
De asemenea, SAMDAM oferă serviciul de personalizare a genților, realizate din diverse materiale, în funcţie de preferinţele clienților şi posibilitățile de printare pe care le are la dispoziție.

5. Platforma de creare brandstore-uri:
SAMDAM BRANDSTORE reprezintă o soluție unică, dezvoltată pentru a răspunde necesităţilor de e-commerce ale companiei dvs. În plus, serviciile şi suportul SAMDAM vă vor sta la dispoziție pentru găsirea celor mai bune soluții de produse promoționale pentru campaniile de promovare. Platforma este creată pentru a fi în acelaşi timp practică şi prietenoasă, dând posibilitatea clienților care au mai multe sedii sau mai mulţi membri / distribuitori de a alege articolele personalizate de care au nevoie.

6. Acțiuni de fidelizare şi motivare:
De ani de zile, SAMDAM vă propune campanii online de motivare şi fidelizare a clienților. Vă rugăm să ne contactați pentru personalizarea produselor promoționale destinate atât angajaților, cât şi clienților dvs.

 

CATEGORII POPULARE DE PRODUSE

Varietate mare de produse! Compania SAMDAM este un distribuitor important pe piața din România de branduri și servicii. Ambalarea personalizată și fabricarea la comandă a articolelor promoționale sunt, de asemenea, specialitatea noastră. Livrăm cadourile acolo unde și când aveți nevoie de ele, chiar în toată lumea. De asemenea, puteți conta pe sfaturi profesionale și suport. Vă invităm să vedeți mai jos o selecție a celor mai populare produse pe care le veți găsi pe acest site.

Articole promoționale:
— Sacoșe.
— Caiete.
— Obiecte pentru călătorie.
— Rechizite pentru petreceri.

Casă şi grădină:
— Seturi vin și șampanie.
— Tocătoare din lemn.
— Căni, pahare și cești.
— Cutii pentru prânz și pahare din plastic.

Sticle şi bidoane:
— Sticle reutilizabile.
— Bidoane.
— Suport sticle.
— Sticle de apă.

Instrumente de scris:
— Pixuri.
— Stilouri.
— Pixuri ballpoint.
— Pixuri de lux.
— Seturi.

Gadgeturi:
— Stickuri USB.
— Acumulatori externi.
— Căşti audio.
— Accesorii telefon.

Seturi de plajă:
— Rogojini.
— Jocuri plajă.
— Articole gonflabile.
— Scaune plajă.
— Trees
— Placeholder.

Durabilitatea nu este doar o tendință!
Sub motto-ul „Let's go green!”, ne-am propus să vindem cu 50% mai multe produse ecologice în acest an. Aceasta înseamnă că acordăm prioritate promoționalelor şi textilelor din materiale reciclate, materiale de origine biologică sau materiale biodegradabile, întotdeauna cu certificatele necesare. Lucrăm doar cu producători care sunt certificați BSCI, astfel încât toate produsele noastre să îndeplinească toate standardele europene.

Top 10 categorii green, de produse promoționale personalizate:
De mai bine de 30 de ani importăm și distribuim produse din țări europene și țări din Asia, așa că îndrăznim să spunem că proiectele dumneavoastră personalizate sunt pe mâini bune. Managerii noștri de cont sunt specialiști în domeniu și vă vor ajuta cu sfaturi și asistență. Tehnicile de personalizare și posibilitățile de ambalare oferă valoare adăugată produselor dumneavoastră. Departamentul nostru de design vă pune la dispoziție simulări ale produselor, gratuit. Vă oferim un serviciu complet, de la A la Z, de la proiectare, la stocare în depozite proprii și livrare, unde și când aveți nevoie de produse.
— Pixuri, creioane și markere personalizate.
— Dulciuri personalizate.
— Accesorii pentru tablete și smartphone-uri personalizate.
— Umbrele personalizate.
— Textile personalizate cu numele și sigla companiei.
— Genți și şacose personalizate.
— Brelocuri și brichete personalizate.
— Acumulatori externi, stickuri USB și gadgeturi personalizate.
— Notebook-uri și agende personalizate.
— Căni personalizate, sticle gravate și multe altele.

 

SERVICII

DOMING-UL:
Doming-ul este tehnica ce conferă personalizării plane efectul 3D şi culori mai intense. Doming-ul este un proces de personalizare în care o rășină este distribuită pe o suprafaţă bidimensională — cum ar fi o etichetă, o plăcuță, un ecuson etc. — care este deja personalizată. Se creează astfel efectul de lentilă 3D, conferindu-i logo-ului sau imaginii adâncime mai mare şi culoare mai intensă.

Eticheta poate fi un design având culori CMYK, o fotografie de înaltă rezoluție sau un text. Personalizarea prin Doming prin adăugarea acestui strat de rășină epoxidică ce acționează ca un capac de protecție prelungește durata de viaţă a unei etichete normale personalizate. Această metodă de personalizare poate fi utilizată atât pentru produsele promoționale, cât şi pentru obiectele industriale, putând fi utilizată pe o multitudine de materiale: policarbonat, vinil, metale, hârtie acoperită, țesături etc.

Avantaje:
— Durata lungă de viaţă;
— Rezistenţa la zgâriere şi impact;
— Rezistenţa la chimicale, solvenți şi agenți de curățare;
— Rezistenţa la decolorare, chiar dacă este folosită la exterior;
— Nu se va deforma sau rida.

Cum funcționează?
O imagine — logo sau design — este printată pe un suport alb de hârtie cu autocolant şi pre-decupare folosind o imprimantă ink-jet. Mai apoi se desprinde surplusul de hârtie rămasă şi se aplică un strat de rășină la o viteză uniformă şi lentă pe aproximativ 2/3 din suprafața de aplicare. Aceasta poate fi aplicată manual sau automat, cu ajutorul unor roboţi.

Se aşteaptă aproximativ 3 minute de la aplicare şi se verifică suprafața fiecărei etichete volumetrice — dacă are bule de aer sau particule de praf. Pentru a scoate bulele de aer, este suficient să încălziți suprafața cu ajutorul unei torțe cu gaz. După remedierea tuturor problemelor (dacă există), etichetele volumetrice se lasă timp de 3-4 ore într-un cuptor de uscare.

Apoi, eticheta volumetrică este desprinsă de pe hârtia autocolantă şi lipită pe obiectul suport.
Prin Doming putem personaliza o multitudine de produse, începând de la brelocuri, USB-uri, ecusoane şi până la insigne, medalii, pixuri şi chiar textile.

 

SERIGRAFIA
Serigrafia este cea mai cunoscută metodă de printare pentru decorarea tricourilor atunci când se doreşte imprimarea unei imagini sau a unui logo care are mai puţin de 18 culori. Este metoda ideală de promovare ce vă permite să imprimați logo-ul sau brand-ul companiei pentru campanii cu vizibilitate crescută.

Avantaje:
— Oferă produse personalizate cu rezistenţă crescută a culorii imprimeului;
— Reprezintă o soluție cost-beneficiu bună pentru volumele mari de comenzi;
— Este soluția de printare ideală atunci când doriți să folosiţi text sau imagini cu până la 18 culori;
— Prin serigrafie se pot obţine grosimi mari ale stratului de vopsea şi deci efecte unice ale imprimeului.

Metode:
— Această metodă de printare presupune utilizarea unei site serigrafice pentru a transfera cernelurile speciale pe un suport neted (tricou, cămașă, geacă, șapcă, agendă, calendar etc.), cu excepţia zonelor care sunt impermeabile la vopsea (acestea sunt, de fapt, zonele care vor rămâne neacoperite de vopseaua de pe produsul suport).
— O racletă este folosită pentru a umple ochiurile sitei care sunt deschise, pentru ca cerneala să adere. Imaginea realizată pe produsul suport este rezultatul însumării numărului de puncte care este dat de numărul de ochiuri al sitei. Cele mai mici site în serigrafie au 300 ochiuri/inch, ceea ce face ca rezoluția maximă pe care se asigură imprimarea să fie 300 dpi.
— Acest procedeu presupune ca fiecare strat de culoare să fie tipărit succesiv. De aceea, este nevoie de mai multe plăci serigrafice, câte una pentru fiecare culoare în parte. În cazul acestei tehnici nu este recomandat să folosiţi fotografii cu multe detalii. Pentru fotografiile detaliate, se recomandă folosirea tehnicilor cum ar fi: transfer digital (DT), sublimare (SU).
— În concluzie, serigrafia este opțiunea perfectă pentru cei care vor să-şi recompenseze angajații cu tricouri sau echipamente personalizate cu sloganul companiei.

 

TAMPOGRAFIA:
Tampografia este un proces de personalizare care transferă o imagine 2D pe obiecte 3D. Acest lucru se realizează folosind un proces de gravare care implică transferul unei imagini de pe clișeu cu ajutorul unei suprafețe de silicon, pe un substrat. Tampografia este folosită, în general, pentru articole ce sunt dificil de imprimat prin alte procedee, cum ar fi aparate medicale, accesorii auto, obiecte promoționale mici, aparatură electronică, echipamente sportive, jucării etc. şi poate fi folosită pe o multitudine de materiale, cum ar fi: sticlă, plastic, metal, ceramică, carton, piele etc.

Clișeul este montat în mașina de imprimare şi este scufundat în vopsea. Vopseaua care rămâne în plus este răzuită cu ajutorul unei lame. După ce diluantul din vopsea este evaporat, aceasta devine lipicioasă şi astfel aderă mai bine la tampon, iar de pe tampon pe produsul care trebuie imprimat. Vopseaua rămasă în adânciturile clișeului va fi transferată cu ajutorul tamponului siliconic pe obiectul ce se doreşte imprimat. Grosimea stratului de vopsea variază între 6 şi 20 µm.

Avantaje:
— Gama largă de culori ce pot fi imprimate;
— Rezistenţa mare a imprimeului;
— Accesibilitate: Pot fi imprimate obiecte cu forme neregulate sau din materiale moi, dificil de imprimat prin alte procedee de personalizare;
— Suportul de imprimat este diversificat: plastic, metal, piele, sticlă, ceramică, carton sau lemn;
— Timp redus de executare al comenzilor.

 

GRAVAREA
Gravarea este cea mai rezistentă tehnică de personalizare pe obiecte metalice şi nu numai.
— Laser.
— Laser cu CO2.
— Mecanic (folosind o freză specială cu diamant pentru a grava un text sau logo pe suprafaţa produselor).

Rezultatul gravării este direct influențat de suportul pe care se gravează şi care poate fi din lemn, sticlă, metal, marmură, acril, plastic şi multe alte materiale. Gravarea mecanică, spre deosebire de cea cu laser, este un procedeu realizat în adâncime, iar freza folosită este diferită de la o lucrare la alta. Adâncimea de inscripționare poate fi variabilă, gravarea realizându-se atât superficial, cât şi în profunzime. Folosind această tehnică, se obţin gravuri precise, cu o fidelitate mare faţă de desenul original.

Avantaje:
— Folosind această tehnică, se pot imprima o gamă largă de materiale;
— Se pot realiza fotogravuri, mai ales pe plastic metalizat;
— Această tehnică nu foloseşte solvenți toxici, vopsele sau acizi, fiind ecologică;
— Desenele şi textele pot fi gravate pe orice suprafaţă;
— Obiectul ce urmează a fi personalizat prin gravare cu laser nu se încinge şi nu are nevoie de fixare ca în cazul altor tehnici.

Cum funcționează?
Folosind o undă laser sau o parte mecanică dură (diamant) se creează șanțuri de mici dimensiuni în suportul de gravat care poate fi fabricat din plastic, metal, sticlă, marmură, piele, acril, plută, cauciuc, ABS, etc. Suprafaţa poate fi plană sau curbată, în funcţie de produs. Unda laser sau freza este comandată de un calculator care asistă toată operațiunea de gravare.

În concluzie, această tehnică depinde de obiectul pe care trebuie să-l gravăm, în sensul că rezultatele obținute vor fi cu atât mai spectaculoase cu cât obiectele promoționale sunt recomandate de furnizorii de promoționale ca pretabile pentru acest gen de personalizare. Prin gravare mecanică putem grava ecusoane metalice, brelocuri metalice, medalii, insigne metalice, etc.

 

BRODERIA
Broderia este o metodă clasică şi sofisticată în acelaşi timp. Broderia reprezintă cel mai vechi mijloc de personalizare şi este cel mai des folosit în cazul textilelor. Această metodă vă ajută să evidențiați textele, imaginile, logo-urile, pe o suprafaţă textilă care poate fi netedă şi dreaptă sau inegală şi împodobită. Acelaşi design brodat poate arăta diferit atunci când este cusut pe articole de îmbrăcăminte diferite — în funcţie de greutatea, grosimea sau textura materialului, acele vor înțepa mai strâns sau mai larg țesătura.

Cum funcționează?
Un echipament de broderie cu un procesor intern transferă designul şi stabileşte tipul de broderie, dimensiunea, densitatea şi culorile. Cu ajutorul mașinilor ultramoderne cu mai multe capuri, pot fi procesate simultan până la 15 culori. Folosind diferite mărimi pentru cadre, designul dorit va fi brodat la orice scară, dar se recomandă ca acesta nu fie mai mare de 15 cm; în acest caz, se recomandă serigrafia, transferul serigrafic, imprimarea direct pe textile etc.

Avantaje:
— Un logo personalizat prin broderie aduce plus-valoare companiei prin aspectul său, fiind mereu la modă;
— Este o metodă potrivită, atât pentru suprafețe netede, cât şi pentru cele neregulate;
— Orice logo poate fi reprezentat datorită multitudinii de culori existente;
— Rezistenţa mare a logo-ului în timp; practic, broderia durează câtă vreme veți avea produsul.

 

SUBLIMAREA
Sublimarea este o tehnică de imprimare ce permite ideilor tale să fie vizibile la potențial maxim.

Cum funcționează?
Se printează grafica dorită cu cerneala de sublimare pe o coală specială de hârtie; această coală se poziționează peste produsul ce se doreşte a fi personalizat (tricou, mouse-pad, puzzle etc.) şi se introduce în presa termică pentru tricouri. La peste 200 de grade are loc procesul de sublimare prin care moleculele de apă se transformă în gaz, iar pigmenții de culoare se transferă de pe foaia de sublimare pe suportul respectiv (tricou, cană, geantă etc.).

 

TRANSFERUL SERIGRAFIC
Transferul serigrafic (transferul prin plastisol) poate produce imagini clare, pătrunzătoare, care scot în evidenţă chiar şi cele mai mici detalii atunci când se doreşte crearea de tricouri personalizate cu efecte unice. Unul dintre avantajele majore este faptul că permite controlul calităţii şi corectarea erorilor înainte să fie aplicat pe produsul final. De asemenea, este o tehnică potrivită când se doreşte ca imaginea sau logo-ul imprimat pe tricouri să fie detaliate.

Cum funcționează?
Logo-ul sau imaginea care trebuie imprimată este transferat/ă pe produsul reper cu ajutorul unei hârtii speciale folosind o presă încălzită. Imaginile şi textele pot fi aplicate pe textile, hârtie sau alte tipuri de produse. Transferul serigrafic poate fi unicolor sau multicolor şi se poate aplica în câteva secunde pe un număr mare de tricouri, tricouri polo, cămăși, jachete, pantaloni scurți etc.

Avantaje:
— Transferul serigrafic este util atunci când nu se ştie exact care este numărul de tricouri care va trebui personalizat pentru un eveniment sau campanie — deci se reduc costurile inutile de personalizare şi pierderile de materiale;
— Duurzame print;
— Tricourile personalizate prin metoda de transfer serigrafic sunt la fel de durabile ca acelea realizate prin tehnica DTG (imprimare direct pe textile); de multe ori, acestea au un aspect şi mai modern datorită noilor tipuri de vopsele pe bază de apă şi plastisol (cerneluri cu gel, cerneluri cu luciu, cerneluri cu auriu şi argintiu etc.);
— Spre deosebire de serigrafie, unde toate tricourile trebuie printate simultan (pe o mașină nu se pot intercala mai multe lucrări), transferul serigrafic prezintă avantajul că tricourile pot fi printate pe măsură ce ajung în producție Duurzame print, mai exact procesul de producție poate fi întrerupt oricând pentru a se intercala cu alte lucrări.

În fabrica SAMDAM, serigrafia se realizează cu ajutorul unor mașini speciale HANKY, de ultimă generație, ce asigură un print precis şi rezistent.

 

TRANSFERUL DIGITAL
Transferul digital — cea mai rapidă tehnică de personalizare, care poate fi şi eco.

Avantaje:
— Cu ajutorul acestei tehnici se poate imprima o gamă largă de materiale;
— Printuri detaliate ce folosesc până la 10.000.000 de culori;
— Imprimare rapidă şi rezistenţă crescută a printurilor rezultate;
— Se pot imprima obiecte promoționale de diferite forme, începând de la umbrele şi până la pălării şi jachete.

Cum funcționează?
Transferul digital se realizează prin trecerea graficii, desenului sau textului de pe folii transparente, albe sau colorate ce pot avea orice formă, prin intermediul unei prese la temperaturi foarte mari, pe o gamă variată de articole promoționale. Imaginea ce se doreşte a fi imprimată pe produsul de printat este transferată pe un autocolant cu ajutorul unui tipar digital. Autocolantul este tăiat după forma logo-ului, graficii, desenului cu un cutter-plotter şi este aplicat pe material utilizând transferul termic. Această tehnică nu este recomandată pentru personalizarea cănilor, USB-urilor, brelocurilor, etc.

Personalizarea prin transfer digital se face cu ajutorul unor mașini speciale ROLAND de care dispunem în fabrica SAMDAM şi cu ajutorul cărora reușim de fiecare dată să satisfacem cerințele clienților cu produse de calitate.

Galerie video:


Sigla Companiei:
Vizualizari:
Date Fiscale:
N.Reg.Com.: J24/11/2008
CUI: 23013468
Adresă: Str. Brândușelor nr. 75 C, Baia Mare, jud. MARAMUREŞ, cod 430066
Articole despre această companie
Această companie încă nu are articole.

Recenziile/ review-urile joacă un rol important în modul în care utilizatorii isi aleg compania furnizoare astfel incat orice recenzie va fi publicata/ aprobata numai daca este pentru un furnizor care a achitat tariful de Companie Premium

Search this website

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide