Gratuit

ULTRAVISION SRL

Descriere companie:

Cine suntem?
Suntem o companie specializată în publicitate outdoor cu peste 21 de ani de experiență în România, timp în care am dezvoltat o rețea națională de panouri şi suporturi publicitare, acoperind peste 40 dintre cele mai importante orașe ale ţării, precum şi majoritatea drumurilor naționale şi a autostrăzilor existente. Longevitatea companiei este rezultatul existenţei unei echipe cu peste 20 de ani experiență în domeniu, care prin implicare şi profesionalism poate realiza orice tip de proiect publicitar venit din partea clienților.

Ce facem?
Prin intermediul rețelei publicitare deţinute, ce cuprinde majoritatea tipurilor şi dimensiunilor de panouri şi suporturi publicitare existente în România, implementăm campanii publicitare outdoor pentru clienții noștri, ajutându-i să-şi expună mesajele de marketing în cel mai vizibil mod posibil, atât pentru promovarea brandului companiei, cât şi pentru promovarea produselor sau serviciilor dorite.

La cererea clienților noștri, ne implicăm şi în proiecte speciale, căutăm canale noi de promovare şi asigurăm realizarea şi montarea producțiilor publicitare speciale, de mari sau mici dimensiuni, pentru implementarea cu succes a proiectelor respective.

Prin produsele şi serviciile (panouri şi suporturi publicitare, print digital, signalistică, decorări, neutralizări, montaje etc.) oferite clienților noștri, încercăm să asigurăm un pachet full-service pentru implementarea în cele mai bune condiții a campaniilor de marketing comandate.

 

DE CE NOI?

Diversitate:
Deținem o rețea variată de panouri publicitare cu acoperire națională, ce cuprinde majoritatea tipurilor şi dimensiunilor de suporturi publicitare existente în România (billboard, backlit, easy-change, mesh, unipol etc.), cu ajutorul cărora implementăm campanii publicitare outdoor pentru clienții noștri, ajutându-i să-şi expună mesajele de marketing în cel mai vizibil şi eficient mod posibil.

Experiență:
După 21 ani de activitate în industria publicității outdoor şi peste 5000 de campanii implementate, putem spune că avem experiența necesară gestionării oricărui tip de proiect publicitar. Experiența noastră acoperă atât partea de strategie, planificare, implementare şi monitorizare a campaniilor outdoor, cât şi partea de producție publicitară şi proiecte speciale; mai simplu spus: Outdoor Full-Service.

Siguranță:
Ne place să le oferim siguranță clienților noștri, siguranță dată de faptul că ne respectăm angajamentele, termenele agreate şi totdeauna încercăm să oferim cele mai bune servicii, astfel încât proiectele clienților să devină realitate, în cel mai estetic mod posibil.

Încredere:
Considerăm că încrederea este cea mai importantă constantă într-o relație de business. În acest sens, putem spune că echipa ULTRAVISION inspiră încredere prin profesionalismul, experiența şi comunicarea de care dă dovadă în relațiile cu clienții şi nu numai.

 

DE CE OUTDOOR?

CUM TE AJUTĂ PUBLICITATEA OUTDOOR ÎN PROMOVAREA DE MARKETING
Mediul outdoor, alături de televiziune, radio, mediul online şi presă, este un canal dinamic prin intermediul căruia se pot promova eficient produsele şi serviciile unei companii. Diversitatea suporturilor şi răspândirea locaţiilor oferă campaniilor outdoor un plus de valoare, prin posibilitatea afișării mesajelor publicitare acolo unde se întâlneşte publicul-ţintă potrivit, într-un sistem de afișare exclusiv şi permanent, adică 24/7. Faţă de televiziune, radio sau mediul online unde împarți spațiul publicitar cu alți advertiseri, în mediul outdoor exclusivitatea locației şi posibilitatea realizării unor postere speciale 2D/3D pot conduce la o creştere majoră a vizibilității mesajului sau brandului expus. Publicitatea outdoor este versatilă prin faptul că poate fi folosită atât de brandurile mari cu bugete mari, cât şi de brandurile medii şi mici cu bugete limitate. În concluzie, o campanie publicitară outdoor bine planificată şi implementată poate echivala cu o campanie TV, radio, online sau se poate completa eficient cu acestea.

CUM REALIZEZI O CAMPANIE PUBLICITARĂ OUTDOOR ÎN 3 PAŞI
Chiar dacă nu avem o experiență vastă în domeniul publicității outdoor, putem dezvolta o astfel de campanie în 3 pași simpli: planificare, cumpărare, implementare:

Planificarea campaniei se face după ce s-au stabilit obiectivele şi bugetul campaniei, de preferință cu 6 luni înainte de startul efectiv al promovării. În stadiul de planificare, se aleg formatele publicitare outdoor care se potrivesc cel mai bine mesajului publicitar şi graficii asociate şi care pot oferi cea mai mare vizibilitate; se aleg orașele, regiunile sau drumurile vizate; se stabilește perioada campaniei, cu data de start şi data de finiș.

Cumpărarea suporturilor outdoor se face după ce s-a încheiat planificarea şi s-au stabilit formatele publicitare necesare şi dimensiunile acestora, orașele / regiunile dorite şi perioada campaniei. În acest stadiu, pe baza unui brief personalizat, se fac cererile către furnizori, după care se analizează disponibilitățile de panouri primite şi se selectează panourile de interes, pentru a fi contractate. Stadiul de cumpărare al suporturilor publicitare este recomandat să înceapă cu minimum 4-5 luni înainte de începerea campaniei, astfel încât să putem găsi cât mai multe panouri disponibile pentru campania pe care urmează să o desfășurăm.

Implementarea campaniei se face cu cel puţin două săptămâni înainte de începerea promovării şi constă în trimiterea posterelor publicitare către companiile de la care am achiziționat panourile, precum şi programarea decorării panourilor cu posterele publicitare ce conțin mesajul campaniei. Ulterior datei de start a campaniei publicitare, trebuie să primim fotografiile-martor care să dovedească afișarea posterelor publicitare pe panourile intrate în campanie şi să realizăm un raport de decorare prin centralizarea tuturor datelor venite de la furnizorii de panouri.

FACTORII DE CARE TREBUIE SĂ ŢII CONT ÎN REALIZAREA GRAFICII PENTRU PANOURILE OUTDOOR
Plecând de la sintagma lui Fred R. Barnard „O imagine valorează cât o mie de cuvinte”, putem spune că în realizarea layout-urilor de outdoor trebuie să fim moderați cu textele şi să folosim cât mai multă culoare sau imagini.

Panourile outdoor sunt amplasate la distanţe variabile faţă de axul drumului pe care circulă publicul-ţintă, la care se adaugă şi dimensiunile variabile ale acestora, dimensiune care poate fi un avantaj sau un dezavantaj, în cazul în care este prea mică în raport cu distanţa faţă de drum.

Ca atare, dacă dorim să promovăm un produs, va trebui să ne centrăm pe imaginea produsului care trebuie să fie cât mai mare şi mai vizibilă, astfel încât să atragă atenţia, lângă care punem un copy îndrăzneț, care să sugereze ceea ce dorim să transmitem.

Dacă dorim să promovăm un serviciu, ne putem folosi de imagini sau de text, dar un text cât mai simplu şi mai sugestiv; pentru că nu putem face o descriere de 1000 de cuvinte pe un panou publicitar, deoarece va fi invizibil. Nu va citi nimeni un text foarte mare, mai ales când publicul nostru ţintă este format preponderent din șoferi sau pasageri care se mișcă cu o medie de 50 km/h. Dacă dorim să promovăm un brand, scoatem în evidenţă numele brandului la o dimensiune cât mai mare, astfel încât să fie cât mai vizibil.

Pe lângă toate cele de mai sus, există situaţiile speciale când comunici în mediul outdoor la fel ca şi concurenții tăi şi vrei un plus de vizibilitate. În acest caz, trebuie să ne gândim la un poster special, care să aibă o execuție „out of the box”, să conțină un element 3D care să iasă din limitele panoului şi care să atragă privirile publicului ţintă.

Culorile pe care le alegem pentru layout-urile outdoor trebuie să fie cât mai vizibile şi echilibrate, uneori țipătoare. Nu trebuie să alegem culori terne, șterse sau care se confundă uşor cu mediul ambiant, pentru că nu vom înregistra un grad sporit de vizibilitate care să conducă la rezultatele dorite.

În concluzie, pentru o campanie outdoor reușită, trebuie să mergem până acolo încât să testăm layout-ul, afișându-l pe un panou pe care ne gândim să-l folosim în campanie, pentru a analiza dimensiunea textelor, fonturile, culorile, imaginile şi pentru a vedea dacă totul este în regulă.

 

PRODUSE:

UNIPOL:
Unipolurile sunt panouri publicitare de mari dimensiuni, amplasate pe drumurile naționale, autostrăzi, intrări-ieșiri orașe, care se adresează traficului auto şi cu ajutorul cărora imaginea clienților devine foarte vizibilă. Acestea au două feţe de expunere, câte una pentru fiecare sens de mers, suportă implementarea de proiecte speciale şi pot fi iluminate sau neiluminate, cu dimensiuni de 8 x 3 m, 8 x 4 m, 8 x 9 m, 10 x 4 m, 12 x 4 m, 14 x 4 m etc. Posterele care se afișează pe acest gen de panouri pot fi realizate din mai multe tipuri de material, cum ar fi: hârtie blueback, autocolant, frontlit.

BACKLIT:
Backlit-urile sunt panouri publicitare Premium de dimensiuni mai mici decât unipolurile, care se găsesc exclusiv în zonele urbane, în interiorul orașelor, dispuse în intersecții, pe bulevardele principale sau pe trotuarele centrale supercirculate. Acestea sunt iluminate pe timpul nopții pentru o vizibilitate sporită şi se adresează atât traficului auto, cât şi celui pietonal, având dimensiuni de 3 x 2 m, 3.2 x 2.4 m, 4 x 3 m, 6 x 3 m, 6 x 4 m, 6 x 6 m, 8 x 3 m, 4 x 6 m, 3 x 8 m etc. Posterele folosite pentru acest tip de suport sunt realizate exclusiv din materialul numit backlit.

BILLBOARD:
Billboard-urile sunt panouri publicitare clasice, cu ajutorul cărora a început publicitatea outdoor în România şi care se găsesc atât în interiorul orașelor, cât şi în afara lor. Având suprafețe reduse şi fiind în general neiluminate, sunt accesibile din punctul de vedere al costurilor, pentru clienții cu bugete reduse, care doresc să se poziționeze cu 1-2 unități, la intrările din orașe. Posterul care se afișează pe billboard poate fi realizat din hârtie blueback, autocolant sau frontlit.

MESH:
Mesh-urile sunt suporturi publicitare de mari dimensiuni, dispuse pe clădirile aflate în interiorul orașelor, cu vizibilitate foarte mare atât pentru traficul auto, cat şi pentru cel pietonal, ceea ce conduce la un grad sporit de awareness pentru clienții a căror imagine este afișată pe acest tip de suport publicitar. Mesh-urile pot fi iluminate sau neiluminate şi pot avea suprafețe cuprinse între 50 mp şi 1000 mp. Posterele pretabile pentru astfel de suprafețe sunt realizate exclusiv din materialul numit mesh.

PROIECTE SPECIALE:
În această categorie intră toate tipurile de suporturi publicitare outdoor şi nu numai, care prin grafică, execuție şi materialele afișate, ies în evidenţă, aducând un plus de vizibilitate mesajului publicitar promovat de către client. În această categorie se încadrează extensiile 2D ce se pot realiza în afara dimensiunilor panoului publicitar, realizarea unei grafici 3D cu formate şi culori speciale sau diverse alte display-uri inedite care pot fi afișate pe panourile publicitare sau în locaţii speciale.

PRODUCŢIE PUBLICITARĂ:
Efectuăm print digital de mari sau mici dimensiuni pe materiale precum: frontlit (banner), backlit, hârtie blueback & whiteback, autocolant, window graphics, floor graphics, mesh, blackout, backlit film, forex, textil etc. Realizăm semne luminoase de genul literelor volumetrice, casetelor luminoase sau a altor formate luminoase sau nu, care să semnalizeze brandul sau produsele clienților.

Sigla Companiei:
Vizualizari:
Date Fiscale:
N.Reg.Com.: J40/6152/1999
CUI: 11919922
Adresă: Str. Feroviarilor nr. 80, Bucureşti, sector 1, cod 012207
Articole despre această companie
Această companie încă nu are articole.

Recenziile/ review-urile joacă un rol important în modul în care utilizatorii isi aleg compania furnizoare astfel incat orice recenzie va fi publicata/ aprobata numai daca este pentru un furnizor care a achitat tariful de Companie Premium

Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide