Care este planul de marketing în situația în care pandemia va continua și nu se va termina ?

În noua realitate, cea în care coabitarea cu noul coronavirus devine normalitate, omul de afaceri din domeniul poligrafic poate decide că abordarea necesară este să îmbunătățească normalitatea și nu să reziste crizei sau pandemiei. El este prins într-o capcană dacă își planifică doar să reziste, iar cheia ieșirii din capcană este să își propună să prospere, să se reinventeze pentru a deveni relevant în această nouă realitate.

În situația în care pandemia continuă endemic este total greșit ca managerul să rămână captiv al strategiei așteptării sfârșitului pandemiei. Singura viziune care poate aduce beneficii este de fapt un exercițiu de imaginație prin care decidentul își spune că s-a mutat într-o țară nouă unde asimilează noua normalitate și se întreabă cum poate acționa pentru a deveni cel mai prosper. Oportunități există în continuare, doar că nu acolo unde s-a obișnuit înainte de criză.

Acțiunile pe care managerii le pot dezvolta în această perioadă nu sunt de neglijat: mediul online este în prezent mai populat ca niciodată, iar dacă majoritatea consumatorilor și-au stopat cheltuielile, limitându-se la cumpărături de bază, publicitatea realizată acum va avea efecte nebănuit de benefice la momentul reluării consumului. Istoria ne sprijină premisele – la finalul celor două Războaie Mondiale economiile unor țări au avut parte de creșteri aproape imediate, însă acest lucru s-a datorat în special implicării principalelor bănci centrale, respectiv a fondurilor de reconstrucție. Situația acum este similară deoarece Uniunea Europeană a planificat în sprijinul României alocarea unor fonduri de o dimensiune fără precedent.

Remarcăm redeschiderea completă a unor firme ancoră, pe care decidenții industriei de printing și packaging din România le pot considera semnal pozitiv și model de acomodare la noua realitate, cea în care firmele urmăresc să dezvolte afaceri coabitând cu noul coronavirus.

Organizația Mondială a Sănătății a emis o ipoteză extrem de realistă în această privință prin vocea președintelui comitetului de urgență, Mike Ryan, care atrage atenția asupra posibilității ca acest virus să devină endemic și să nu dispară de fapt niciodată chiar și după descoperirea și distribuirea pe scară largă a unui vaccin. Deci decidenții par să nu aibă altă opțiune decât trecerea la o abordare proactivă în perioada imediat următoare.

Redactia Afaceri Poligrafice

Adaugati un comentariu

Lasă un răspuns

Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide