Noua viziune implică strategia de a modela viitorul industriei de packaging prin concepte precum fabricile inteligente și spațiile dedicate clienților.
Numărul evenimentelor industriei a crescut semnificativ în ultimul deceniu, însă la fel s-a întâmplat și cu noile tehnologii de comunicare ce oferă modalități noi de a prezenta conținut relevant. În comunicatul de presă compania elvețiană precizează: „Pentru a ajunge la clienții noștri într-un mod mai eficient, BOBST va dezvolta Centrele sale de Competență aducându-le la următorul nivel, asigurând tuturor actualilor și potențialilor clienți oportunitatea de a asista la demonstrații cu echipamentele noastre. În ultimii ani, investițiile făcute în Centrele de Competență au fost semnificative. Am început să virtualizăm experiența clientului prin demonstrații live realizate pe toate echipamentele existente în Centrele noastre de Competență, pentru a le oferi clienților o experiență care implică mai puține constrângeri de călătorie”.
BOBST explică și că această transformare va conduce la dezvoltarea de noi fabrici inteligente, va face posibile parteneriate dar și demonstrații ale experților care vor prezenta soluții end-to-end în cadrul cărora clienții vor putea vedea fiecare detaliu al producției de etichete, ambalajele sau cutii. Vor exista informații și demonstrații complete pe teme precum procesarea substraturilor, pregătirea echipamentelor în vederea realizării unei comenzi, precum și informații detaliate pe subiectul managementului culorilor.
O altă dimensiune a noii viziuni BOBST se referă la reducerea prezenței companiei la expozițiile de profil, măsură care va reduce și impactul producătorului asupra mediului: „Am decis să nu participăm la expoziții fizice în 2021, menținând o rată de participare limitată în Asia. BOBST se află la începutul unei noi călătorii, care ne va permite să ne conectăm cu toți clienții noștri într-o manieră mai rapidă, eficientă și personalizată, reducând în același timp amprenta asupra mediului”.