Cum s-au adaptat angajații la lucrul remote pe perioada pandemiei

Mulți angajați încă încearcă să înțeleagă cum pot lucra mai eficient de acasă în timp ce pandemia Covid-19 continuă. Deși unii au descoperit la începutul acestui an că schimbarea biroului de la serviciu cu biroul de acasă a fost una relativ simplă, alții au lucrat mai greu fără dispozitivele pe care se bazau de obicei zilnic

După mai multe luni de pandemie, toți înțelegem impactul pe care Covid-19 l-a avut asupra vieții cotidiene și asupra economiei globale. În timpul stării de urgență, multe companii și-au trimis o mare parte dintre angajați – dacă nu chiar pe toți – să lucreze de acasă din motive de siguranță. Keypoint Intelligence a publicat recent rezultatele sondajului „The Future of Office Survey”, iar unul dintre aspectele acestui studiu s-a concentrat pe modul în care angajații care lucrează remote își pot îndeplini sarcinile de lucru.

Efectele produse de apariția virusului au luat prin surprindere multe companii. Chiar și cele care erau pregătite s-au luptat să distribuie într-un termen scurt dispozitive personalului trimis să lucreze de acasă. Drept urmare, peste jumătate dintre respondenții studiului KPI au fost nevoiți să folosească dispozitivul de imprimare pe care îl aveau deja în propria locuință. Totuși, 30% dintre respondenții din SUA și 31% dintre cei din Europa de Vest au declarat că firmele pentru care lucrează le-au decontat noul echipament sau le-au livrat unul acasă.

În vreme ce multe companii mici au declarat că volumul de hârtii imprimate a rămas același în perioada când angajații au lucrat de acasă, companiile de mărime medie din SUA au observat că acest nivel a crescut. Comparativ cu angajații din Europa de Vest, cei din SUA au fost mai dispuși să își achiziționeze singuri anumite materiale sau dispozitive pentru birourile de acasă. O mare parte a companiilor și angajaților care au participat la studiu au notat că această carantină provocată de Covid-19 a accelerat implementarea unor procese mai digitalizate în cadrul practicilor de zi cu zi.

Respondenții au fost întrebați dacă volumul de materiale imprimate s-a schimbat atunci când au început să lucreze de acasă.

Schimbări în privința activității de imprimare în timpul carantinei Covid-19

Cum s-au schimbat volumele de materiale imprimate în timpul lucrului de acasă cauzat de carantină?

                                                                                           Statele Unite ale Americii                                                                             Europa de Vest
                                                                     Au crescut     Au rămas aceleași     Au scăzut                                      Au crescut     Au rămas aceleași     Au scăzut
Companii mici (1-49 angajați)                           17%                           52%                             31%                                           28%                         38%                             32%
Companii medii (50-249 angajați)                   46%                          34%                             19%                                            31%                         39%                             31%
Companii mari (+250 angajați)                         35%                          33%                             31%                                            35%                        28%                             36%

Sursa: „The Future of Office Survey 2020”, Keypoint Intelligence

Pe durata carantinei, unii manageri și angajați au ales să achiziționeze diverse dispozitive pentru munca de acasă. Respondenții din SUA au fost mai dispuși să își cumpere singuri produsele/serviciile pentru biroul de acasă, în timp ce respondenții din Europa de Vest au pretins ca aceste produse/servicii să fie plătite de către firmele pentru care lucrau:

Dispozitive/servicii achiziționate pentru munca de acasă în timpul pandemiei

Alegeți dispozitivele cumpărate/primite de la angajator pentru munca remote

                                                                                            Statele Unite ale Americii                                                                              Europa de Vest
                                                                 Cumpărate de angajat            Furnizate de companie                          Cumpărate de angajat             Furnizate de companie
Monitor mare                                                         31%                                                     25%                                                          20%                                                      27%
Linie telefonică separată                                      22%                                                    25%                                                          12%                                                       35%
Căști                                                                         28%                                                     23%                                                         15%                                                        37%
Scanner                                                                    21%                                                     29%                                                         16%                                                        24%
Cameră video                                                         26%                                                     27%                                                         23%                                                        28%
Internet de mare viteză                                        32%                                                     21%                                                         26%                                                        17%
Scaun de birou                                                       33%                                                     19%                                                         27%                                                         23%

Sursa: „The Future of Office Survey 2020”, Keypoint Intelligence

În medie, companiile cu peste 250 de angajați au cheltuit cel mai mult pentru angajații lor (696 de dolari în SUA și 515 euro în Europa de Vest). În ansamblu, afacerile de toate mărimile din SUA au cheltuit mai mult pentru angajații lor decât cele din Europa.

Desigur, nu toată lumea tipărește mai mult ca rezultat al pandemiei. În majoritatea cazurilor, inițiativele ecologice de la birou s-au pus în aplicare și acasă. În urma sondajului KPI s-a putut observa cum carantina provocată de Covid-19 a condus la accelerarea digitalizării proceselor de afaceri. Acest aspect a fost cel mai vizibil în cazul companiilor din SUA cu peste 50 de angajați.

Au trecut câteva luni de la începutul pandemiei și toată lumea are propriile teorii despre cum vor fi afectate economiile și activitățile diferitelor industrii din întreaga lume. Chiar și în vreme ce afacerile sunt preocupate de supraviețuire în timpul acestor vremuri complicate, totuși nu trebuie să piardă din vedere cele mai valoroase active de care dispun: angajații! Companiile trebuie să se asigure că angajații care lucrează de acasă pe perioada pandemiei vor avea acces la instrumentele de care au nevoie pentru a fi eficienți. Acesta este singurul mod de a garanta satisfacția muncii, pentru ca angajații să poată sprijini la rândul lor afacerile în timp ce înaintăm către viitor.

Redactia Afaceri Poligrafice

Adaugati un comentariu

Lasă un răspuns

Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide