Prin această achiziție UPM își continuă strategia de creștere organică pe segmentul materialelor speciale de ambalare. AMC a fost fondată în 1996 și deține două fabrici în nordul Germaniei, în Kaltenkirchen și Hagenow. Activitățile companiei includ producția de materiale autoadezive laminate și materiale destinate industriei grafice sub brandul Intercoat, precum și fabricarea de produse de papetărie autoadezive sub brandurile Global Notes și Print Inform. AMC are peste 300 de angajați, iar vânzările asociate ultimului exercițiu financiar au fost de 110 milioane EUR.
Antti Jääskeläinen, vicepreședinte executiv al UPM Raflatac, a declarat: „Achiziția ne va consolida poziția în Europa Centrală și ne va extinde oferta cu noi linii de produse autoadezive. Capacitățile și portofoliul AMC ni se potrivesc perfect. Combinarea lor cu lanțul de aprovizionare eficient și cu rețeaua de vânzări și distribuție ale UPM Raflatac va permite o creștere continuă. Așteptăm cu nerăbdare să oferim un portofoliu extins de produse clienților noștri actuali și potențiali”.
Ambele părți au convenit să nu divulge prețul de achiziție sau alte detalii ale tranzacției. Se preconizează că achiziția va fi finalizată cel târziu în trimestrul al treilea al anului 2022.