Reprezentanții companiei au precizat că printre principalele mize ale proiectului de reînnoire a imaginii Uteco s-au numărat și menținerea continuității imaginii brandului, satisfacerea tuturor așteptărilor cu privire la ceea ce a reprezentat brandul istoric și, în același timp, îndreptarea Uteco către noi obiective.
Elementul cheie al noului logo este accentul de culoare roșie – preluat din panglica elicoidală a logo-ului anterior – redimensionat și transformat într-un element grafic mai ușor de recunoscut. Roșul simbolizează tradiția italiană a companiei creată prin pasiunea și voința oamenilor care au contribuit la construirea ei. Acest element de design are o poziționare deloc întâmplătoare, concentrând atenția asupra părții finale a cuvântului Uteco – eco – pentru a indica angajamentul întregii companii față de un viitor sustenabil. În plus, în cuvântul „Uteco” neutralitatea rece a culorii gri a făcut loc unui ton albastru mai cald, o nuanță care dorește să comunice nu numai fiabilitate, ci și încrederea și loialitatea companiei față de clienții săi.
Noul logo este mai modern, mai clar și mai simplu, fiind redus la elementele sale esențiale. Combinând elemente ale trecutului cu trăsături moderne, logo-ul reprezintă capacitatea companiei de a se sprijini pe rădăcinile sale adânci pentru a proiecta un viitor plin de dinamism și inovație. Logo-ul este completat și de un nou slogan care stă sub semnul pieței de conversie pe segmentul ambalajelor flexibile – „Join the Flex-Converting”. Sloganul este totodată și o provocare, atât pentru piață cât și pentru compania însăși, de a reuși să se diferențieze de competiție.
Acestea sunt valorile pe care Uteco dorește să le transfere în noua sa imagine: durabilitate, inovație, rezultate, cooperare și pasiune puse în slujba viitorului pieței de conversie.