Uteco își reînnoiește imaginea prin transformarea logo-ului și a sloganului

Uteco – lider mondial în producția echipamentelor de imprimare concepute pentru ambalaje flexibile din cele mai diverse – activează cu succes de peste 35 de ani pe piața în continuă evoluție a convertorilor, unde transformarea implică întregul sector al industriei producătoare de ambalaje. Uteco anticipează și face față provocărilor în mod proactiv, din acest motiv compania a decis să își reînnoiască imaginea cu un logo „mai elegant, mai contemporan și mai minimalist”, fără însă a uita de tradiție și de rădăcini.

Reprezentanții companiei au precizat că printre principalele mize ale proiectului de reînnoire a imaginii Uteco s-au numărat și menținerea continuității imaginii brandului, satisfacerea tuturor așteptărilor cu privire la ceea ce a reprezentat brandul istoric și, în același timp, îndreptarea Uteco către noi obiective.

Elementul cheie al noului logo este accentul de culoare roșie – preluat din panglica elicoidală a logo-ului anterior – redimensionat și transformat într-un element grafic mai ușor de recunoscut. Roșul simbolizează tradiția italiană a companiei creată prin pasiunea și voința oamenilor care au contribuit la construirea ei. Acest element de design are o poziționare deloc întâmplătoare, concentrând atenția asupra părții finale a cuvântului Uteco – eco – pentru a indica angajamentul întregii companii față de un viitor sustenabil. În plus, în cuvântul „Uteco” neutralitatea rece a culorii gri a făcut loc unui ton albastru mai cald, o nuanță care dorește să comunice nu numai fiabilitate, ci și încrederea și loialitatea companiei față de clienții săi.

Noul logo este mai modern, mai clar și mai simplu, fiind redus la elementele sale esențiale. Combinând elemente ale trecutului cu trăsături moderne, logo-ul reprezintă capacitatea companiei de a se sprijini pe rădăcinile sale adânci pentru a proiecta un viitor plin de dinamism și inovație. Logo-ul este completat și de un nou slogan care stă sub semnul pieței de conversie pe segmentul ambalajelor flexibile – „Join the Flex-Converting”. Sloganul este totodată și o provocare, atât pentru piață cât și pentru compania însăși, de a reuși să se diferențieze de competiție.

Acestea sunt valorile pe care Uteco dorește să le transfere în noua sa imagine: durabilitate, inovație, rezultate, cooperare și pasiune puse în slujba viitorului pieței de conversie.

Redactia Afaceri Poligrafice

Adaugati un comentariu

Lasă un răspuns

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on skype
Share on whatsapp
Share on email
Vizualizari:

Companii promovate

Articole Asemanatoare

Anunturi recente

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide