RICOH – Puterea culorilor

Cel mai mare avantaj al unei companii este imaginația angajaților săi. Încă de la înființarea sa în 1936 la Tokyo, RICOH a fost animat de această credință în puterea ideilor creative.

Fondatorul companiei, Kiyoshi Ichimura, a recrutat un grup unic de specialiști care au imaginat o lume unde informațiile ar putea fi copiate cu precizie și distribuite prin simpla atingere a unui buton, o lume în care informația este disponibilă oriunde, oricând. RICOH a transformat această viziune în realitate îmbinând tehnologia și ingineria cu producția de calitate.

Astăzi este o companie internațională care cultivă parteneriatele cu clienții săi prin servicii la cel mai înalt standard de calitate, oferindu-le în același timp opțiunea de a reduce costurile, elimina deșeurile și eficientiza procesele de producție.

Anul acesta la FESPA, RICOH a explorat împreună cu furnizorii de servicii de imprimare modalitățile prin care aceștia pot pătrunde pe noi piețe cu ajutorul celor mai recente tehnologii flatbed, direct-to-garment și inkjet dezvoltate de producătorul japonez.

RICOH este reprezentat în România de firma Roel, specializată în servicii externalizate pentru toate activitățile de imprimare, copiere și scanare documente dintr-o firmă. Roel asigură consultanță și service cu acoperire pe întreg teritoriul României, prin cele 26 puncte de lucru.

Reporter AFP: RICOH este recunoscut în industrie ca fiind un important producător de capete pentru imprimare și cerneluri inkjet, precum și de echipamente care imprimă piese de mobilier, tapet și materiale textile. Ce pot descoperi cei care vă vizitează standul de la FESPA?

Graham Kennedy, șeful departamentului “Tipar comercial inkjet”, RICOH EUROPE PLC.: Vizitatorii pot descoperi în cadrul standului cele mai noi și performante tehnologii în materie de imprimare cu jet de cerneală, de la echipamente flatbed pentru decorațiuni interioare la sisteme pentru imprimarea materialelor textile, mașini pentru formate de mari dimensiuni și capetele de imprimare cu jet de cerneală care fac parte din portofoliul nostru.

AFP: Standul este unul extrem de viu colorat. Ce ne puteți spune despre tematica pe care ați adoptat-o în acest an?

G.K.: Tematica standului este puterea culorilor, demonstrată atât prin capacitatea de producție cât și prin creativitatea pe care o poate aduce tehnologia RICOH. Acest concept este ilustrat concret printr-o serie de bannere uimitoare, postere și tricouri personalizate, ce sunt prezentate la stand datorită parteneriatului extraordinar cu Bianchi, producător italian de biciclete și accesorii aferente.

AFP: Care sunt echipamentele ce au stat la baza creării acestui concept?

G.K.: RICOH oferă o gamă largă de produse care se adresează atât companiilor entry level cât și celor care oferă servicii de imprimare digitală mai productive. Ca în cazul oricăror noi servicii sau soluții, este esențial ca o companie de print să găsească sistemul potrivit care să îndeplinească într-un mod cât mai eficient posibil și la un cost cât mai convenabil. RICOH evidențiază modul în care furnizorii de servicii de imprimare pot beneficia de aplicații ce răspund nevoilor de producție la nivel industrial ale clienților. Aplicațiile prezentate în Bianchi Corner includ steaguri, bannere și grafică de perete realizate cu imprimanta latex Pro L4160 de format mare, model nou ce va fi lansat în cursul acestui an și care imprimă în CMYK + alb la o viteză de 44 m²/oră, apoi panouri rigide cu dimensiuni de 2,1 x 3,2 m și 110 mm grosime imprimate cu echipamentul UV flatbed Pro™ T7210, cataloage, broșuri, afișe și cărți realizate cu noul echipament digital Pro™ C7200x cu alimentare în coală și posibilitate de imprimare în CMYK + lac/ alb/ roșu invizibil/ galben neon/ roz neon, precum și tricouri și șepci personalizate.

RICOH Ri 100
RICOH Ri 100

 

Portofoliul de echipamente direct-to-garment al lui RICOH include atât modelul Ri 100 care este extrem de ușor de utilizat cât și modelele Ri 3000 și Ri 6000 pentru producție de mare volum, care sunt compatibile cu o gamă extinsă de materiale textile ce îi vor ajuta pe utilizatori să se adreseze unor piețe noi și să extindă capacitățile de producție existente. De asemenea, vizitatorii pot studia și mostrele din sticlă, lemn și aluminiu care sunt expuse împreună cu mostrele de ambalaje din carton și de chitarele din Forex produse cu utilajul Pro T7210.

AFP: Care este elementul ce face posibilă exprimarea creativității unui designer atunci când vine vorba despre un material tipărit?

G.K.: La FESPA arătăm ce înseamnă puterea culorilor îmbinată cu tehnologia RICOH, iar elementul care face posibil totul este un produs la îmbunătățirea căruia lucrăm în mod constant și anume tehnologia capului de imprimare. Aici discutăm cu clienții despre modul în care inovațiile noastre asigură circularea fără probleme a cernelurilor pe bază de apă pentru articolele de îmbrăcăminte, dar și despre modul în care tehnologia care stă la baza capetelor de imprimare poate gestiona o paletă mai largă de cerneluri, inclusiv particulele de pigment mai mari, oferind de fiecare dată o calitate ridicată a imaginii datorită faptului că permite recircularea cernelii.

Aceste capacități se potrivesc perfect cerințelor actuale ale pieței, care manifestă un interes din ce în ce mai ridicat și față de soluțiile de imprimare pe sticlă și lemn.

AFP: Vă mulțumim pentru timpul acordat.

COMPANII MENȚIONATE ÎN ACEST ARTICOL:

Redactia Afaceri Poligrafice

Adaugati un comentariu

Inchide

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
ARTICOL
Search in pages
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide