O solutie autoadeziva inovatoare ce redefineste publicitatea indoor de scurta durata, subminand suprematia filmelor monomerice traditionale si reducand astfel utilizarea materialelor plastice. Acesta este F-Jet Natural Fibres, noua creatie a companiei italiene pentru imprimarea digitala pe termen scurt. Dezvoltate dintr-un suport de hartie compus din fibre naturale reciclate dupa utilizare si fara plastifianti (cum ar fi PVC, PE, PP, PU si PET), F-Jet Natural Fibres poate fi imprimat cu cerneluri latex si UV, garantand o calitate excelenta a imprimarii cu ajutorul tehnologiilor de baza. Printre principalele aplicatii se numara publicitatea in magazine, grafica pe termen scurt pe sticla si panourile publicitare indoor. In comparatie cu o folie din PVC monomeric standard, analiza ciclului de viata a noului produs F-Jet Natural Fibres arata reduceri importante ale consumului de energie si apa, precum si ale emisiilor de CO2. Totodata, tehnologia adezivului pe baza de acrilat, foarte usor detasabil, garanteaza o aplicare usoara si o indepartare lipsita de reziduuri.
„F-Jet Natural Fibres a aparut din nevoia de a oferi pietei publicitare indoor o solutie care sa fie nu doar foarte performanta, ci si mai ecologica decat produsele conventionale”, a declarat Daniele Perotti, Director Global pentru Grafica de Produs si Dezvoltarea Afacerilor la Fedrigoni Self-Adhesives. F-Jet Natural Fibres este rezultatul analizelor aprofundate si al unor importante eforturi de cercetare, care isi propune sa raspunda in mod inovator si constient la cerintele universului graficii. Un sector care, alaturi de recenta achizitie a Grupului Poli-Tape, joaca un rol tot mai important pentru Fedrigoni.”