Gratuit

AUGUSTA INDUSTRIE SRL

Descriere companie:

AUGUSTA INDUSTRIE S.R.L. a fost înființată în anul 1994 cu scopul de a furniza soluţii complete în domeniul ambalărilor industriale: consultanţă, tehnologii, utilaje şi consumabile. La toate acestea se adaugă echipamente de imprimare-marcare industrială.

Ambalajele şi tehnicile de ambalare moderne trebuie să corespundă necesitaților mereu sporite privind:
— Protejarea eficientă a produsului în drumul său de la furnizor spre consumator.
— Punerea în evidenţă a produsului şi facilitarea vânzării.
— Marketingul şi informarea.
— Raportul calitate-preț optim.
— Impactul redus asupra mediului.

Toate aceste cerințe aparent divergente au dus la dezvoltări tehnologice fără precedent.
Produse tot mai sofisticate, cerințe tot mai înalte din partea consumatorilor sau producătorilor, reglementări legislative noi, toate au condus la apariţia unor tehnici de ambalare extrem de performante. Materialele de ambalare masiv utilizate în trecut au fost înlocuite cu altele noi. Echipamente de ambalare „clasice” — care au impus timp de mulţi ani tehnici de ambalare fără rival— au fost înlocuite rapid.

Astăzi, ambalările industriale sunt un domeniu extrem de dinamic unde îşi dau mâna sectoare ale ingineriei de vârf. Informaţiile şi noutățile se succed cu rapiditate. În această lume în continuă schimbare te poți rătăci uşor fără un ghid. AUGUSTA INDUSTRIE S.R.L. poate fi ghidul tău.

 

TEHNICI DE AMBALARE

Principalele tehnici de ambalare promovate de AUGUSTA INDUSTRIE S.R.L. sunt:

MAŞINI DE AMBALAT ÎN VID ŞI ATMOSFERĂ MODIFICATĂ (MAP):

Ambalarea în vid este o metodă bazată pe evacuarea aerului din ambalaj înainte de sigilarea etanșarea sa. În interiorul ambalajului se creează un mediu care ajută la păstrarea în bune condiții a produselor alimentare perisabile şi prelungirea duratei de valabilitate. De asemenea este permisă introducerea în ambalaj a unor amestecuri de gaze cu rol protector (atmosferă modificată-MAP). Metoda este aplicată cu succes atât în cazul produselor alimentare, cât şi în cazul celor nealimentare (medicale, chimice, electronice etc.).

Pe scurt, avantajele acestei metode de ambalare sunt:
— Protejarea completă a produsului pe durata transportului şi expunerii.
— Durată de valabilitate extinsă.
— Este o metodă eficientă de asigurare a integrităţii produsului împotriva tentativelor de deschidere sau falsificare.
— Aspect comercial atrăgător.

În general, ambalajele folosite pot fi flexibile (pungi din folii multistrat coextrudate) sau caserole termoformate din folii termorigide (PS etc.). Mașinile de ambalat cu „cameră de vidare” şi cele cu „aspirație externă” utilizează ambalaje flexibile. Construite din oțel inoxidabil, utilate cu pompe de vid de capacități corespunzătoare şi echipate cu comenzi digitale, aceste mașini sunt fiabile şi uşor de utilizat. În cazul mașinilor cu „cameră de vidare”, capacul transparent permite operatorului controlul vizual al procesului de ambalare aflat în desfășurare.

Alte mașini de ambalat cu „cameră de vidare” şi termosigilare utilizează ambalaje rigide (caserole preformate). Construite din oțel inoxidabil, utilate cu pompe de vid de capacități corespunzătoare şi echipate cu comenzi digitale, aceste mașini sunt fiabile şi uşor de utilizat.

Dimensiunile caserolelor utilizate pot respecta standardul GASTRONORM sau pot avea dimensiuni speciale. Formatul maximal al mașinilor este de 325 x 265 (1/2 GN). Prin schimbarea matrițelor se pot sigila următoarele formate de caserole:
— 325 x 265 (1/2 GN) — 1 caserolă.
— 162 x 265 (1/4 GN) — 2 caserole simultan.
— 162 x 131 (1/8 GN) — 4 caserole simultan.

 

AMBALARE VERTICALĂ:

Ambalarea verticală de referă la o tehnică de ambalare destinată la început produselor granulare şi care folosește căderea gravitațională pentru umplerea ambalajului. Tehnica utilizează folii de ambalare flexibile, în bobină, pentru confecționarea ambalajului. Definitoriu pentru această metodă este „tubul formator” cu ajutorul căruia se confecționează ambalajul sudat longitudinal şi mai apoi transversal, după umplere. În acelaşi timp, tubul formator vertical face posibilă umplerea ambalajului cu produsul destinat ambalării. Deci verticalitatea se referă atât la direcţia de formare-confecționare a ambalajului, cât şi la modul de umplere a ambalajului. Ulterior, tehnica a evoluat, rezultând echipamente capabile să ambaleze produse pulverulente (care nu cad gravitațional) în ambalaje închise pe 4 laturi.

Ambalarea verticală şi-a consolidat poziţia în timp datorită avantajelor pe care le oferă:
— Costuri reduse.
— Viteză mare de ambalare.
— Posibilitatea modificării dimensiunii ambalajului în limite largi şi dozare începând de la câteva grame (plicuri închise pe 4 laturi) până la zeci de kilograme (saci).
— Utilizarea ambalajelor flexibile termosudabile: ieftine, reciclabile, inscripționate policrom, cu aspect comercial atrăgător.
— Închiderea ambalajului se poate face pe 3 laturi, pe 4 laturi sau prismatic.
— Posibilitatea realizării unei baze stabile, rectangulare, capabilă să păstreze forma şi poziţia verticală a ambalajului.
— Posibilitatea utilizării unor închideri gen „fermoar” (zipper) după deschiderea ambalajului.
— Opționale: atmosferă modificată MAP, EUROSLOT, centrare imprimeu cu spot etc.

Constructiv, mașinile de ambalat verticale au următoarea compunere:
— Sistem de dozare compatibil cu produsul destinat ambalării (dozator volumetric cu cupe sau șnec vertical, dozator gravimetric cu cântare multiple etc.)
— Mașina de ambalat propriu-zisă care realizează automat formarea, umplerea şi închiderea ambalajului.
— Dispozitive auxiliare: aplicator de dată / etichete, conveior de ieșire a ambalajelor.

 

AMBALARE ÎN FOLIE TERMOCONTRACTABILĂ — „SHRINK”:

Ambalarea în folie termocontractabilă are o foarte largă aplicabilitate. În principiu, această metodă de ambalare se bazează pe proprietățile anumitor folii sintetice (PE, PVC, PP, folii coextrudate multistrat) de a-şi micșora suprafața relativă atunci când sunt încălzite. Astfel, tehnica presupune două etape succesive:
— Realizarea învelișului de film în jurul produsului sau grupajului destinat ambalării prin sudură şi detașarea foliei din bobină.
— Întinderea (mularea) foliei pe produs (grupaj) prin încălzire.

Ambalarea în folie termocontractabilă s-a dezvoltat preponderent în două direcții caracterizate de foliile de ambalare, echipamentele substanțial diferite şi ambalajul rezultat:
A. AMBALAJE COMPLET ÎNCHISE.
B. AMBALAJE DESCHISE.

În cazul ambalajelor complet închise (de ex. cutiile cu bomboane de ciocolată, grupajele promoționale pentru supermarket-uri etc.), foliile utilizate au grosimi mici (de regulă sub 40 microni) şi sunt bobinate „monocută”.
Echipamentele utilizate în această tehnică au caracteristici specifice: sudură în „L”, termocontracţie în tunel sau în cuva de sigilare-ambalare.

În cazul ambalajelor deschise (de ex. baxare — grupajele de recipiente PET pentru apă minerală, ulei alimentar etc.) foliile uzuale sunt din PE cu grosimi de peste 60 microni, în bobine simple.

Echipamentele utilizate în această tehnică au sudură dreaptă („perdea de folie”) şi termocontracţie în tunel cu conveior. O particularitate a acestui mod de ambalare deschisă a grupajelor constă în ușurarea manipulării (pot fi apucate uşor, chiar dacă nu au mânere atașate).

Ambalarea în folie termocontractabilă s-a impus datorită numeroaselor avantaje pe care le aduce:
— Flexibilitate: Acelaşi echipament poate realiza ambalaje cu dimensiuni diferite, în grupaje de produse sau individual.
— Metoda de ambalare poate fi realizată atât cu dispozitive manuale, ieftine, având productivități reduse, cât şi complet automat, la viteze mari şi productivități importante.
— Metodă eficientă de asigurare a integrităţii produsului împotriva tentativelor de deschidere.
— Ambalaj reciclabil.
— Posibilitatea instalării unor dispozitive opționale: atașarea mânerelor în cazul grupajelor de PET-uri, etichete, inscripționare inkjet etc.
— Costuri reduse, aspect comercial atrăgător.

Ambalarea în folie termocontractabilă este aplicată cu succes ca ambalare primară şi ambalare secundară atât în cazul produselor alimentare, cât şi în cazul produselor nealimentare.

 

AMBALARE ORIZONTALĂ „FLOWPACK”:

Ambalarea orizontală FLOWPACK are o largă aplicabilitate datorită avantajelor pe care le aduce:
— Viteză mare de ambalare în comparație cu alte metode de ambalare.
— Utilizarea unor ambalaje flexibile termosudabile, în bobină, deseori inscripționate policrom (polipropilenă în diverse variante, hârtie termosudabilă etc.)
— Posibilitatea instalării unor dispozitive opționale: alimentare automată cu produse, atmosferă modificată (MAP) în ambalaj, vapori de alcool în ambalaj, etichetare, EUROSLOT, centrare imprimeu cu spot etc.
— Ambalare delicată a produselor fragile, aspect comercial atrăgător, durate de valabilitate extinse, costuri reduse.
— Ambalarea orizontală FLOWPACK este aplicată cu succes atât în cazul produselor alimentare, cât şi în cazul produselor nealimentare (produse medicale, produse chimice, electronice, produse industriale diverse, produse poligrafice etc.).

Ambalarea orizontală FLOWPACK permite atât ambalarea produselor singulare, cât şi ambalarea grupajelor de produse. De asemenea, permite ambalarea produselor aflate în caserole preformate sau pe baze din carton. Ambalarea se realizează automat, în flux continuu. Construcția deschisă permite operatorului supravegherea vizuală a procesului de ambalare aflat în desfășurare.

Constructiv, mașinile de ambalat orizontale FLOWPACK au în compunere:
— Conveior de intrare (încărcare) cu racleţi (împingătoare).
— Suport (superior sau inferior) de susținere a bobinei (bobinelor) de material de ambalare.
— Dispozitiv de formare a ambalajului.
— Sistem de termosigilare longitudinală a ambalajului cu role calde.
— Sistem de termosigilare transversală a ambalajului.
— Conveior de ieșire a produselor ambalate.

 

AMBALARE ÎN PUNGI DIN HÂRTIE:

Metoda de ambalare în pungi din hârtie este una dintre cele mai vechi şi utilizate metode industriale de ambalare. Ea a apărut odată cu realizarea şi standardizarea industrială a producției de pungi din hârtie („KRAFT”:) utilizate pentru ambalarea produselor alimentare şi nealimentare pulverulente şi granulare. Această metodă de ambalare a rezistat şi şi-a consolidat poziţia în timp datorită mai multor avantaje pe care le oferă prin ambalajul utilizat:
— Pungile din hârtie şi modalitățile de închidere (de regulă încleiere cu adezivi calzi) formează un ambalaj final neetanș, avantajos în cazul anumitor grupe de produse (făină alimentară, mălai, griș etc.).
— Forma ambalajului este relativ prismatică, stabilă, ușurând gruparea şi paletizarea.
— Ambalaj ieftin reciclabil (pungi din hârtie cu inscripționare policromă) şi biodegradabil, aspect comercial atrăgător.
— Posibilitatea închiderii ambalajului prin mai multe metode (încleiere cu adezivi, coasere în diferite variante, termosigilare).

Constructiv, mașinile de ambalat în pungi din hârtie preformate au următoarea compunere:
— Dozator compatibil cu produsul destinat ambalării (dozator volumetric cu cupe sau șnec, dozator gravimetric).
— Magazie de pungi preformate.
— Mașina de ambalat propriu-zisă care realizează automat succesiunea de operații privind deschiderea ambalajului, umplerea şi închiderea sa.
— Dispozitive auxiliare: aplicator de dată, formator final al ambalajului, verificator al greutății finale a ambalajului.
— De regulă, mașinile de ambalat în pungi din hârtie fac parte din linii de ambalare cuprinzând şi echipamente de ambalare secundară: grupaj (baxare prin înfoliere în tunele de termocontracţie) şi paletizare.

 

ÎNSĂCUIRE:

Însăcuirea este una dintre cele mai vechi şi utilizate metode de ambalare. Numeroase produse granular-pulverulente au fost şi sunt păstrate sau transportate în saci. Odată cu dezvoltarea şi standardizarea industrială a producției de saci, însăcuirea ca metodă de ambalare şi-a consolidat poziţia printre metodele de ambalare larg utilizate. Sacii au evoluat pentru a răspunde cerințelor impuse de produsele însăcuite şi de echipamentele tot mai complexe utilizate pentru însăcuire. Pe lângă sacii confecționați din fibre vegetale folosiți începând cu zorii civilizației, noi materiale sunt astăzi utilizate pentru producerea lor: țesături din fibre sintetice (PP etc.), hârtie în diferite combinații, folii sintetice etc.

De asemenea, alături de forma clasică a sacilor cu gură deschisă, astăzi au fost standardizate noi tipuri de saci închiși (cu valvă) de diferite modele. Dezvoltarea paralelă a materialelor şi tipurilor de saci au condus la păstrarea competitivității şi actualității însăcuirii printre alte metode de ambalare, atât pentru produse alimentare, cât şi pentru produse nealimentare. În majoritatea cazurilor, cantitățile însăcuite sunt cuprinse între 10 Kg şi 60 Kg. Sacii, indiferent de tip sau de materialul din care sunt confecționați, sunt ieftini şi pot fi inscripționați policrom. Însăcuirea s-a dezvoltat preponderent în două mari direcții caracterizate de forma sacilor şi de echipamentele utilizate:

A. ÎNSĂCUIRE ÎN SACI CU GURĂ DESCHISĂ.
B. ÎNSĂCUIRE ÎN SACI ÎNCHIŞI, CU VALVĂ.

A. ÎNSĂCUIREA ÎN SACI CU GURĂ DESCHISĂ:
Sacii cu gură deschisă sunt confecționați din materiale diverse: țesături din fibre naturale (iută, cânepă etc.) sau sintetice (PP etc.), hârtie simplă cu straturi multiple, hârtie tratată în combinaţie cu textile sau folii sintetice, uneori folii metalizate etc.

Constructiv, mașinile de însăcuit în saci cu gură deschisă au în componență:
— Dozator compatibil cu produsul destinat însăcuirii (volumetric sau gravimetric).
— Magazie de saci şi sistem de aducere a sacilor la gura de umplere.
— Mașina de însăcuit propriu-zisă care realizează automat succesiunea de operații privind umplerea şi închiderea sacului.
— Dispozitive auxiliare.

Închiderea sacului se poate realiza în funcţie de materialul din care este confecționat sacul, produsul însăcuit sau alte considerații tehnologice, prin:
— Coasere.
— Încleiere.
— Termosigilare (sau combinații între ele).

În cazul utilizării foliilor sintetice termosudabile în bobine, există echipamente care confecționează sacii chiar în procesul de însăcuire (echipamente orizontale sau verticale). Echipamentele de însăcuire în saci cu gură deschisă pot avea atât complexitate redusă (semiautomate, cu operații realizate manual) cât şi complexități ridicate (complet automate, cu productivități mari şi foarte mari).

B. ÎNSĂCUIREA ÎN SACI ÎNCHIŞI, CU VALVĂ:
Sacii cu valvă sunt o expresie a efortului de modernizare şi păstrare a însăcuirii printre metodele de ambalare cele mai utilizate. Sacii cu valvă sunt proiectați şi realizați în conformitate cu caracteristicile produselor granular-pulverulente destinate însăcuirii. Printre caracteristicile sacilor cu valvă se pot enumera:
— Valvele permit atât umplerea sacului cu produsul destinat însăcuirii, cât şi ieșirea aerului din interior.
— Sacii cu valvă se pot utiliza cu sau fără alte metode / dispozitive de închidere (termosigilare, bandă adezivă).
— După umplere, sacii cu valvă au o formă regulată, avantajoasă în cazul stivuirii pe paleţi (formează încărcături paletizate stabile).
— Sunt eficienți în asigurarea integrităţii produsului împotriva tentativelor de deschidere frauduloasă.

Constructiv, mașinile de însăcuit în saci cu valvă au în compunere:
— Dozator compatibil cu produsul destinat însăcuirii (volumetric sau gravimetric).
— Magazie de saci şi sistem de deschidere / aducere a sacilor la gura de umplere.
— Dispozitive auxiliare.

Echipamentele de însăcuire în saci închiși cu valvă pot avea atât complexitate redusă (semiautomate, cu operații realizate manual), cât şi complexități ridicate (complet automate, cu productivități mari şi foarte mari).

 

AMBALARE „DOYPACK”:

Ambalajele flexibile au devenit o prezență cotidiană. Astăzi nu ne mai putem imagina o multitudine de produse lipsite de ambalajul flexibil. Alimente de primă necesitate, băuturi, produse cosmetice şi chimice, produse industriale, toate îşi datorează ambalajului flexibil răspândirea pe piețe tot mai competitive. Inovațiile tehnice şi utilizarea unui număr tot mai mare de materiale cu proprietăți superioare explică în mare măsură supremaţia actuală a ambalajului flexibil. Avantajele indiscutabile pe care ambalajele flexibile le aduc fac din ele şi în viitor o certitudine.

Dezvoltările tehnologice care caracterizează industria ambalajelor din ultimele decenii nu au ocolit nici ambalajele flexibile. Aceste îmbunătățiri în structura şi proprietățile lor au condus la sau au fost generate de dezvoltări ale echipamentelor de ambalare. Pas cu pas, ambalajele şi echipamentele au evoluat împreună până la nivelul excepțional de astăzi, nivel ce părea nu cu mulţi ani în urmă imposibil de atins.

În acest sens, pe lângă îmbunătățirile legate de structura şi materialele utilizate pentru producerea lor, ambalajele flexibile au dobândit noi forme. La formele clasice, cu suduri pe 3 sau 4 laturi s-au adăugat noi forme capabile să răspundă unor necesități mereu sporite. Cu siguranță una dintre cele mai mari realizări în acest sens este apariţia ambalajului „DOYPACK”.

Ambalajul DOYPACK reprezintă nu doar o diversificare în ceea ce priveşte forma, un nou venit în familia ambalajelor flexibile. El s-a dezvoltat în strânsă legătură cu tehnica de ambalare care-l realizează, mai precis cu familia de echipamente orizontale de formare, dozare şi închidere. DOYPACK a deschis noi domenii de aplicabilitate a ambalajelor flexibile, aducând cu el avantaje specifice şi concurând alte metode de ambalare consacrate. În esență, deşi este un ambalaj flexibil, el a împrumutat câteva dintre caracteristicile şi avantajele unui ambalaj rigid.

Printre avantajele ambalajelor DOYPACK se pot enumera:
— Preț redus.
— Foarte rezistent.
— Permite etalarea prin poziţia sa verticală stabilă.
— Poziţia verticală permite etalarea întregii grafici.
— Poate fi realizat într-o multitudine de forme şi dimensiuni.
— Poate avea capacități între 50 ml şi 5 l.
— Poate avea diverse sisteme de închidere (atât pentru produse solide, cât şi pentru produse vâscoase sau lichide: dopuri, zipper etc.).
— Are un impact redus asupra mediului (este complet reciclabil).
— Poate avea orificii simple sau EUROHOLE pentru etalare-agățare.
— Permite utilizarea de folii transparente pentru vizualizarea produsului.
— Permite atașarea unor accesorii: paie, urechi de transport şi apucare etc.
— Permite golirea completă (se poate stoarce).
— Permite înghețarea.
— Permite prezentarea grafică superioară prin imagini de înaltă calitate şi impact comercial.

Tehnologic, echipamentele orizontale de ambalare „form-fill-seal” pot realiza atât ambalare clasică (ambalaje plate închise pe 4 laturi) cât şi ambalaje DOYPACK. Flexibilitatea echipamentului permite realizarea unor ambalaje extrem de variate ca tip, volum şi formă, la viteze extrem de competitive.

Aplicabilitatea extinsă a ambalajelor DOYPACK poate părea surprinzătoare, dar an de an noi industrii au adoptat această tehnică de ambalare şi noi produse au îmbrăcat cu succes forma DOYPACK.

Iată câteva exemple:
— INDUSTRIA ALIMENTARĂ: Produse lactate, apă şi băuturi necarbonatate, sucuri şi piureuri de fructe, uleiuri comestibile, ketchup, muștar şi maioneză, pulberi pentru creme şi deserturi, cafea, cacao, alune şi semințe, măsline şi murături, snack-uri, gemuri şi compoturi, zahăr, bomboane şi produse zaharoase, miere, hrană pentru animale etc.
— INDUSTRIA COSMETICĂ: Săpunuri lichide, geluri şi șampoane.
— INDUSTRIA CHIMICĂ: Produse pentru curățenie şi igienizare, clorosodice, detergenți lichizi şi pulbere, adezivi, apă distilată etc.

Iar exemplele ar putea continua.

Pe lângă avantajele deja enumerate şi în comparație cu ambalajele rigide convenționale, ambalajele DOYPACK mai au două avantaje cruciale:
— GREUTATE REDUSĂ, care conduce la cheltuieli reduse de transport.
— SPAŢIU REDUS DE DEPOZITARE a ambalajelor goale, ceea ce conduce la cheltuieli reduse de depozitare (nu se mai depozitează „aer”).

Ambalajul flexibil pentru DOYPACK, în bobine, duce la economii de până la 97% în spațiul de depozitare!

 

AMBALARE ÎN „BLISTER”:

Ambalarea în BLISTER a căpătat o amploare mare relativ recent. Această tehnică a avut o dezvoltare explozivă datorită progreselor tehnologice înregistrate, atât în ceea ce priveşte producția foliilor sintetice rigide (PVC, PS, PP, PET etc.), cât şi în tehnica termoformărilor (termovacuumare). Astfel, dintr-o tehnică relativ puţin aplicată (în special industria farmaceutică), ea a devenit în scurt timp extrem de larg utilizată.

Ambalajele termoformate sunt astăzi întâlnite, sub diferite forme şi variante, oriunde. Pot fi utilizate în cazul ambalărilor manuale sau automate, pot fi realizate concomitent cu procesul de ambalare sau separat, pot exista combinații diferite de materiale, pot conţine unul sau mai multe produse diferite sau de acelaşi fel, pot avea forma unei cochilii duble cu articulaţie CLAMSHELL etc.

În principiu, ambalajul BLISTER presupune realizarea unei matrițe 3D negative a obiectului sau grupajului de obiecte care se ambalează. Prin termoformare cu ajutorul acestei matrițe rezultă BLISTER-ul, adică folia rigidă care a căpătat forma matriței şi în care se plasează obiectul sau grupajul de obiecte destinat ambalării. Urmează închiderea BLISTER-ului, fie prin acoperirea lui cu folii termosudabile, fie prin alte variante (ex. în cazul BLISTER-ului de tip CLAMSHELL se închid cele două jumătăți ale sale; în alte cazuri se utilizează baze din carton pe care se termosudează marginile BLISTER-ului).

Ambalarea în BLISTER este în continuare una dintre principalele tehnici utilizate în industria farmaceutică şi a materialelor medicale. Avantajele acestei metode au venit fericit în întâmpinarea restricțiilor şi normelor specifice domeniului:
— Viteză foarte mare în condiții foarte bune de sterilitate.
— Metodă eficientă de asigurare a integrităţii produsului împotriva tentativelor de deschidere şi falsificare.
— Ambalajul BLISTER facilitează dozarea şi informarea corectă / completă asupra conținutului.
— Transparența BLISTER-ului facilitează controlul vizual asupra conținutului înainte de / fără deschiderea sa.

Exceptând restricțiile de sterilitate specifice, aceleaşi avantaje sunt aduse de ambalarea în BLISTER şi în cazul altor aplicaţii. BLISTER-ele cu EUROHOLE sunt o prezență obișnuită printre metodele de etalare a produselor în magazine. BLISTER-ul a ridicat în mare măsură bariera produs-consumator şi a devenit, pe lângă latura tehnică specifică ambalajului, un instrument de marketing redutabil. Produse electronice, cosmetice, birotică-papetărie etc. beneficiază de avantajele conferite de această metodă de ambalare foarte competitivă.

 

AMBALARE ÎN FOLIE „SKIN” — „SKINPACK”::

Ambalarea SKINPACK se bazează pe utilizarea a două materiale de ambalare dezvoltate relativ recent:
— Folia sintetică specială „SKIN” (LDPE, PVC etc.), flexibilă şi relativ elastică.
— Cartonul cu structură poroasă specială (sau prevăzut cu microperforații) şi tratat cu un compus termoadeziv.

Ambalarea SKINPACK se realizează cu ajutorul unui echipament de ambalare specializat şi constă din:
— Aşezarea obiectelor destinate ambalării pe baza din carton aflată în zona activă a mașinii.
— Încălzirea formatului de folie SKIN.
— Aşezarea foliei SKIN încălzite peste obiectele destinate ambalării şi peste baza din carton, concomitent cu aplicarea vidării prin baza de carton.

Folia SKIN încălzită şi supusă vidării capătă forma obiectelor ambalate (se mulează pe ele), aderând în acelaşi timp la baza din carton. De regulă, ambalarea SKINPACK se aplică unui grup de produse așezate pe o bază din carton ce are un anumit format standard. După ambalare, urmează o tăiere a formatului (grupajului) în ambalaje individuale.

Se consideră că ambalarea SKINPACK este o variantă simplificată a metodei de ambalare BLISTER, eliminându-se necesitatea realizării unei matrițe.

Ambalajele SKINPACK cu EUROHOLE sunt o prezență obișnuită ca metodă de etalare a produselor industriale (ex. feronerie) în magazine. Aceste tehnici au cea mai largă aplicabilitate directă.

De asemenea, furnizăm tehnici de ambalare speciale (de „nișă”, cum ar fi, de exemplu, ambalarea ceaiului).

 

LEGARE CU BANDĂ PP

 

AMBALARE ÎN CUTII DIN CARTON

Doriți să ambalați un produs „dificil”? Niciuna dintre tehnicile enumerate nu pare adecvată?

INTREBAŢI-NE! CU SIGURANŢĂ VĂ PUTEM AJUTA!

 

SUPORT TEHNIC

AUGUSTA INDUSTRIE S.R.L. oferă suport tehnic în următoarele direcții:
— Service — mentenanță pentru echipamente de ambalare.
— Punere în funcțiune.
— Reparații şi modernizări.
— Proiectare.
— Relocări echipamente.
— Automatizări.
— Traduceri şi elaborări de documentații tehnice.

Exemple de echipamente:

— Mașini de ambalat verticale.
— Mașini de ambalat în vid.
— Mașini de ambalat în folie termocontractabilă / SHRINK.
— Mașini de înfoliat paleţi în folie extensibila / STRETCH.
— Mașini de ambalat orizontale / FLOW-PACK.
— Mașini de ambalat în folie PP.
— Mașini de legat cu bandă PP.
— Mașini de ambalat blister.
— Mașini de ambalat skinpack.
— Dispozitive de dozare diverse.
— Conveioare.
— Mașini de ambalat produse speciale (ceai, cafea, multimedia, etc.).

Complexitatea şi diversitatea acestor echipamente presupune cunoştinţe de mecanică generală, acționări electrice şi pneumatice, tehnica vidului, automatizări industriale, automate programabile PLC şi software adiacent.

Galerie imagini:
Sigla Companiei:
Vizualizari:
Date Fiscale:
N.Reg.Com.: J40/5748/1994
CUI: 5478635
Adresă: Str. Apusului nr. 48, Bl. 47, ap. 37, cod 062287
Categorie:
Articole despre această companie
Această companie încă nu are articole.

Recenziile/ review-urile joacă un rol important în modul în care utilizatorii isi aleg compania furnizoare astfel incat orice recenzie va fi publicata/ aprobata numai daca este pentru un furnizor care a achitat tariful de Companie Premium

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide