Așadar ce este integritatea în afaceri? Dicționarul definește integritatea ca fiind „calitatea de a fi onest și de a avea principii morale puternice” și de asemenea ca „însușirea de a fi sau de a rămâne intact, întreg”. Conceptul își are originile în „integer”, termenul latin folosit pentru a desemna ceva neatins, pur și cinstit. Cu alte cuvinte, cei implicați în luarea deciziilor trebuie să acționeze cu integritate în orice situație, indiferent dacă se află în sala de ședințe a companiei alături de angajați sau față în față cu un client.
În termeni generali, integritatea înseamnă să faci exact ceea ce afirmi că faci, chiar și atunci când nu este nimeni acolo care să te vadă, să îți asumi greșelile și să fii responsabil. Integritatea este mai mult decât un termen pretențios care se regăsește pe website-ul unei companii sau într-un material publicitar. O mulțime de firme susțin răspicat că au integritate, dar nu o și demonstrează practic. Adevărul este că practicarea integrității oferă multe beneficii unei afaceri – atunci când decidenții și angajații acționează cu integritate, încep să se întâmple lucruri interesante.
Interesată în derularea activității pe o perioadă extinsă, Afaceri Poligrafice SRL a cultivat încă de la înființare, în 1991, o cultură organizațională bazată pe integritate și etică în afaceri, principii exprimate de altfel prin propoziția unică de marketing „Integrity and ethical business”. În cei peste 20 de ani de activitate în domeniul poligrafic, AFP a alăturat pasiunii pentru print și preocuparea desfășurării serviciilor de publicitate, mereu aliniat cu eșalonul de valori necesar construirii mediului ideal de conectare al beneficiarilor din economie cu furnizorii în scopul obținerii eficiente de produse și servicii din domeniul comunicării vizuale.
În noiembrie 2019 publicația și-a extins enorm cercul utilizatorilor devenind un instrument de marketing și de informare pentru decidenții din întreaga economie prin lansarea și promovarea platformei afaceri-poligrafice.ro, ocazie cu care și-a schimbat propoziția unică de marketing în “Acting for print”. Schimbarea nu s-a produs pentru că valorile “Integrity and ethical business” s-ar fi uzat, ci deoarece decidenții din economie, alții decât cei care știau de revista tipărită, aveau nevoie să înțeleagă din 3 cuvinte cu ce se ocupă Afaceri Poligrafice, respectiv Acting for print. Platforma, prin motorul său de căutare, facilitează azi oricărui decident din economie să identifice în proximitatea sa furnizori credibili pentru produsul sau serviciul pe care îl caută din domeniul printului, packaging-ului sau producției publicitare.
Credibilitatea unei companii în industria unde e activă este esențială pentru succesul în afaceri. Clienții, partenerii de afaceri și investitorii au nevoie să aibă încredere în profesionalismul firmei furnizoare pentru a deveni partener de business. Încrederea se construiește în timp, însă poate fi pierdută într-o clipă. Credibilitatea se consolidează când produsele și serviciile furnizorului sunt prezentate transparent, detaliat și însoțite de recenzii ale altor clienți. Acest deziderat este urmărit constant de Afaceri Poligrafice.
Nu poate exista un furnizor integru de servicii de publicitate daca acesta nu reinvestește cea mai mare parte din venituri pentru buna promovare a clienților.
Așa cum fenomenul de alba-neagra a dispărut de pe trotuarele din România, tot așa au dispărut din peisajul nișei publicațiilor de print cei care au livrat pieței un număr simbolic de reviste, respectiv cei care au atins un număr simbolic de utilizatori.
Promovarea constantă prin social media a platformei se face reinvestind toți banii obținuți din serviciile de publicitate și în plus a unei sume consistente din veniturile altor activități derulate de Afaceri Poligrafice SRL, care nu au legătură cu publicația.
Din toate aceste motive Afaceri Poligrafice a rămas în 2021 fără concurență în România și azi este singura revistă specializată acting for print.