Tactici de comunicare prin care o companie se poate diferenția de concurență

Internetul îi ajută pe clienții companiilor să găsească rapid soluții pentru toate cerințele și nevoile, de aceea a ieși în evidență este vital pentru stimularea vânzărilor. Iată câteva tactici care vă vor ajuta să vă impuneți în fața concurenței

Una dintre tacticile eficiente de comunicare este reprezentată de o imagine de brand pozitivă și ușor de recunoscut, care e rezultatul unui branding consecvent pe termen lung. Imaginea de brand este o declarație de identitate, o declarație despre cine este și cu ce se ocupă brandul, implicând utilizarea consecventă a culorilor, a altor elemente vizuale și a prezenței. Dacă este realizată corect, aceasta va face diferența între diferite mărci cu oferte similare, așadar nu vă grăbiți și aveți grijă de brandingul firmei dvs. Un branding de succes este cel care modelează modul în care oamenii se gândesc la o companie și care reușește să stabilească o relație cu clienții actuali și potențiali.

O altă tactică este acordarea unei atenții speciale cerințelor și nevoilor clienților. În cadrul comunicării B2B avem tendința de a ne concentra pe noile caracteristici ale produsului deoarece s-a investit mult timp și resurse în dezvoltarea acestuia, drept urmare primul instinct al companiilor este să vorbească despre atributele noului produs. Cu toate acestea, pe clienți îi interesează de fapt ce face noul produs pentru ei, cum le îmbunătățește operațiunile, cum răspunde la nevoile și cerințele lor. Încercați să vă concentrați pe aceste nevoi și să clarificați publicului în ce moduri ar putea beneficia de noul produs. Spuneți o poveste cu care clienții se pot identifica, prezentați-le modul în care produsul poate însemna o îmbunătățire majoră pentru afacerile lor.

Altă tactică eficientă de comunicare este așa-numitul thought leadership, mai exact conținutul care prezintă cunoștinte specifice, desprinse din experiență și expertiză într-o anumită zonă/nișă – altfel spus este experiența specialiștilor și/sau a vizionarilor din domeniul respectiv, iar de cele mai multe ori include și un punct de vedere personal. Mai simplu: vă informează publicul asupra domeniilor în care excelați și vă construiește reputația. Poziționarea dvs. și a brandului dvs. ca fiind un expert într-un anumit domeniu poate fi un factor determinant care îi va convinge pe potențialii clienți să aleagă soluția dvs. în locul celei oferite de concurență. Thought leadership construiește reputații puternice, însă nu o face peste noapte, dobândirea cu succes a poziției de expert pe piață necesită o abordare specifică campaniilor de PR.

Nu în ultimul rând este necesar să identificați ce anume îi conferă unicitate soluției pe care afacerea dvs. o oferă și să stabiliți cum poate fi acest lucru eficient pentru cerințele clienților. Concentrați eforturile de marketing și comunicare în jurul acestui aspect. Nu este nevoie să vă comparați cu alte companii, concentrarea pe punctele dumneavoastră forte vă va oferi toată credibilitatea de care aveți nevoie.

Redactia Afaceri Poligrafice

Adaugati un comentariu

Lasă un răspuns

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide